Web Analytics
More
    Reklāma

    Daļēji autonomas mašīnas vēl arvien pamatīgi izgāžas braukšanas testos

    Jaunākie raksti

    Nemaz nesāc iegādāties portatīvo, no automašīnas piepīpētāja nobarojamo vīna dzesēšanas skapi – tev vēl arvien nāksies sēdēt pie stūres rata ar pilnu atbildību.

    Tika izmēģinātas piecas daļēji autonomas automašīnas, tās visas knapi tika cauri braukšanas testiem. Automašīnu klāstā nebija nekādi nīkuļi no kaktu kantoriem – 2017. gada BMW 5. sērija ar “Driving Assistant Plus”, 2017. gada Mercedes-Benz E-Class ar “Drive Pilot”, 2018. gada Tesla Model 3 un 2016 Model S ar “Autopilot” (attiecīgi programmatūras versijas 8.1 un 7.1) un 2018. gada Volvo S90 ar “Pilot Assist”.

    Reklāma

    Tika izmēģināta mašīnu adaptīvā kruīza kontrole četros dažādos scenārijos, mašīnu spēja noturēties starp horizontālajiem ceļa apzīmējumiem (līnijām). Tikai Tesla Model 3 spēja visos 18 testos noturēties starp līnijām uz ceļa.

    The Model 3 and the Mercedes performed best.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    10.08.2018 10:21

    Vajadzētu salīdzināt ar dzīviem šoferiem! 100 punkti Latvijā šoferi dubulto līniju šķērsotu vairāk kā autopilots! :D

    10.08.2018 10:44
    Reply to  Skābene

    Līniju šķērsošana ir drīzāk idiotiskas ceļu būves rezultāts.

    Pa ceļam uz dāču vismaz 3 vietās pie 50 km attāluma sanāk iebraukt pretējā joslā. Kāpēc? Tāpēc, ka ceļš sabūvēts kartingam nevis automašīnai.

    Skābene
    10.08.2018 10:53
    Reply to  Artis Ābols

    Par ceļu būvi piekrītu, tikai Latvijā māk taisīt ceļus ar negatīvu kritumu līkuma ārmalā!
    Ja autopilots mācās no šofera, iespējams, līniju šķērsošana ir mācību procesa rezultāts, jo sevišķi kalnu serpantīnos!

    Čiekurs
    10.08.2018 11:48
    Reply to  Skābene

    Brīdī, kad tavi pirksti uzsit vārdu salikumu “Tikai Latvijā blā blā blā, gribās paraudāt, blā blā!”, tā muļķu skaitītājs rāda +1. Teiksi sakritība?

    Krotow
    10.08.2018 12:17
    Reply to  Čiekurs

    Ceļi ar negatīvu leņķi pagriezienā Latvijā ir pārbaudīts fakts. Pamēģini aizbraukt no Engures uz Kolku kaut vai ;)

    Skābene
    10.08.2018 14:13
    Reply to  Čiekurs

    Jā, tas muļķu skaitītājs griežas vēl ātrāk, kad piemini vārdus “Latvija” un ‘raudāt’, uzreiz +2. :D

    digitalk
    10.08.2018 12:34
    Reply to  Artis Ābols

    kas liedz nomest ātrumu pirms pagrieziena? bravūrība? neizpratne, ka maksimāli atļautais ātrums ceļa posmā ir tikai rekomendācija?

    Reinis Rozitis
    10.08.2018 14:12
    Reply to  Skābene

    Nu šoferi viens, bet ceļu stāvoklis ar – ja uz A2 “šosejas” (īpaši starp Melturiem – Bērzkrogu) baltā līnija jākrāso burtiski uz zemes (asfalta vairs nav), tad ko tur vairs ..

    Reklāma