Reklāma

Tele2 klientiem piešķirs kompensācijas vairāk kā 600 000 eiro apmērā

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Mobilo sakaru operators “Tele2” par 3.-4. augustā traucētajiem mobilajiem sakariem viesabonēšanā klientiem izmaksās kompensācijas vairāk kā 600 000 eiro apmērā. Kompensācijas tiks piešķirtas ne vien tiem klientiem, kuri šajā laika periodā atradās ārzemēs, bet gan visiem “Tele2” klientiem.

Ikvienam pēcapmaksas klientam, kurš 3.-4. augustā atradās ārpus Latvijas un nevarēja izmantot mobilos pakalpojumus, netiks ieturēta abonēšanas maksa par augustu, savukārt priekšapmaksas klientiem kartes bilance tiks papildināta par 10,00 eiro.

Gan pēcapmaksas, gan priekšapmaksas klientiem tiks atlīdzināti visi izdevumi, kas saistīti ar viesabonēšanas izmaksām periodā no 1. līdz 5. augustam ieskaitot.

Papildus jau minētajai kompensācijai,  pēcapmaksas klientiem, kuri atradās ārzemēs, tiks piešķirti 100 GB, kurus varēs izmantot līdz 2018. gada 30. septembrim.

Visiem pārējiem pēcapmaksas klientiem “Tele2” dāvina 20 GB mobilo datu, kas būs derīgi līdz 2018. gada augusta beigām.

“Arī tie klienti, kuri pagājušajā nedēļas nogalē palika Latvijā, tika netieši ietekmēti, jo nevarēja sazvanīt tuviniekus vai kolēģus. Līdz ar to, vēlamies kompensēt radušās neērtības visiem pēcapmaksas klientiem, kuri lieto mūsu pakalpojumus. Mēs patiesi atvainojamies par traucējumiem viesabonēšanā un centīsimies nodrošināt, ka nākotnē šādi bojājumi neatkārtosies,” komentē “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

Par kompensāciju saņemšanu “Tele2” informēs ar SMS palīdzību šīs nedēļas laikā. Ja gadījumā Jūs neesat saņēmuši īsziņu, taču laika periodā no 3. līdz 5. augustam esat bijuši ārzemēs, lūgums sazināties ar “Tele2” klientu atbalsta dienestu – zvaniem, atrodoties Latvijā, tālr.1600, savukārt zvaniem no ārzemēm tālr. +37129560600.

Traucējumi viesabonēšanā radās 3. augustā, “Tele2 AB” grupas Zviedrijas partnerim veicot sistēmu tehnisko uzlabošanu. Tas uz laiku ierobežoja iespēju “Tele2” klientiem veikt zvanus un sūtīt SMS no un uz ārzemēm. Bojājums bija ļoti sarežģīts, un viesabonēšanas darbību pilnībā izdevās atjaunot 4. augustā 19:00.

Reklāma

17 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
17 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
As

Es teiktu cienījami!
LMT ir kādreiz kompensējis sava tīkla traucējumus? Man tādi ir bijuši,prasījis kompensāciju gan neesmu.

Kaspars B.

esmu LMT klients jau 16. gadus.. šāda veida traucējumus pat neatceros.

Khe

Šos traucējumus es arī kā tele2 klients arī neatceros.
Neticēci bet arī lmt ir traucējumi

Kaspars B.

neviens operators negarantē 100%.. personīgi neesmu izjutis, man ar to pietiek.

Ivars

Kaspar Tev varbūt nebija traucējumi, taču Vidzemē pirms apm. 5 gadiem visu pēcpusdienu LMT bija paralizēts.

Usinss

600 000 nemaksās. Reāli uzsaukt datus uz 2 mēnešiem ir sīknauda (elektrības izmaksas). Reāli visiem klientiem vajag Augusta rēķinam būt 0 eur (tiem kuri bija ārzemēs) tiem kuri nevarēja sazvanīt tuviniekus 50% atlaide. Un viss.

ssnisU

Pamato, lūdzu, savus aprēķinus ar 0€ augusta rēķinu un 50% atlaidi!

Janis Bojars

Lattelecom varētu ņemt piemēru no TELE2. Ļoti laba TELE2 rīcība pēc šīs situācijas.

Kaspars B.

man bračka pēc tā gadījuma vk atteicās no viņu pakalpojumiem..

Janis Bojars

No TELE2 pakalpojumiem?

Kaspars B.

no Lattelecom.

Janis Bojars

Man pēdējo 4 gadu laikā ar šo operatoru bija daudz problēmu (gan kā privātpersonai, gan kā juridiskai personai), bet ne vienu reizi kompensāciju nesanāca dabūt.

grrrr

Tas tak tele2. Meteorītu esat jau aizmirsuši?
Es gan nebrīnītos ja vinjiem šādas kjibeles dabiski sanāktu.
Nekad neko labu par to kantori – tāda,diemžēl, pieredze

Viesis Viesturs

Man šis rada asociācijas, kā piemēram, viesnīca ar cenā iekļautu ēdināšanu, paziņotu, “restorāns mums ir slēgts, bet mēs jums to kompensēsim ar 20 kg ābolu”. Žests visnotaļ atzinīgs, bet saber biksēs tos ābolus! Tāpat kā 20 nevajadzīgus gigabaitus, kas šajā gadījumā praktiski nemaksā neko. Un 600k ir tikai izzīsts cipars, un gan jau ka ne no pirksta.

Raimonds Barakausks

Latvijā kompensāciju izmaksa kā tāda nav ierasta prakse. Ja kāds uzņēmums tehnisku ķibeļu dēļ neizmaksā kompensāciju, nav labi. Kad vismaz kaut ko izmaksā jeb kompensē, jums atkal nav labi. Ar jums viss ir kārtībā?!

Ivars

Man patīk kompensācijas, par laimi necietu no traucējumiem. Ar to jārēķinās, ka šādas situācijas var gadīties jebkuram operatoram un ja iespējams, svarīgos gadījumos jāparedz rezerves variants saziņai.

Kaspars

Vai es pareizi saprotu, ka cilvēkiem, kas atradās ārzemēs piešķir GB izmantošanai LV?
Un vai nav tā, ka financiali lojālākie klienti, nesaņem neko, jo dati LV jau tā pat ir bezlimita?

Ja tās datu pakas nav paredzētas EU lietošanai, tad diezgan bezjēdzīgi..
Un vai kāds vispār ir saņemis kaut ko? Es ne.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: