No 1. augusta taksometru izsaukšanas platforma Taxify darbosies arī trešajā lielākajā Latvijas pilsētā Liepājā. Lēmums pieņemts, turpinot uzņēmuma straujo paplašināšanos un ņemot vērā iedzīvotāju aizvien pieaugošo pieprasījumu pēc ātra un ērta pārvietošanās veida ne tikai galvaspilsētā, bet arī reģionos. Šobrīd aplikācija jau vairāk nekā gadu veiksmīgi darbojas Daugavpilī, un paredzams, ka arī Liepājā tā ievērojami atvieglos pilsētas iedzīvotāju un viesu pārvietošanās paradumus.

Jau no mēneša sākuma aplikācijā būs pieejami licencēti taksometri, kas darbosies visā Liepājas teritorijā. Taxify pakalpojums būs ne tikai ērti lietojams, bet arī piedāvās konkurētspējīgu cenu politiku salīdzinājumā ar citiem pasažieru pārvadātājiem – standarta iekāpšanas tarifs būs 0,99 eiro, cena par kilometru 0,49 eiro/km, bet gaidīšana 0,15 eiro minūtē. Augstāka pieprasījuma brīžos aplikācijā darbosies dinamiskās cenas tarifs. Arī Liepājā Taxify klientiem plānotas dažādas iepazīšanās akcijas. Šobrīd visiem aplikācijas lietotājiem līdz pat augusta beigām pirmajiem pieciem braucieniem Liepājā tiks piešķirta 25% atlaide.

Reklāma

“Taxify klientu skaits Rīgā ik mēnesi turpina pieaugt, un ienākšana arī citos Latvijas reģionos ir tikai loģisks nākošais solis. Liepāja ir dinamiska piejūras pilsēta ar lielu tirgus potenciālu, kur ikdienā dzīvo gandrīz 70 tūkstoši iedzīvotāju. Bez tam vasaras mēnešos tā ik gadu piesaista arī virkni tūristu ne tikai no citām Latvijas pilsētām, bet arī no tuvākām un tālākām valstīm. Ņemot vērā esošo pieprasījumu, aplikācijā pieejamo taksometru skaits ar laiku tiks palielināts, piesaistot arī privātos vadītājus, tāpēc aicinām ikvienu interesentu pievienoties Taxify, aizpildot pieteikuma anketu mājas lapā www.taxify.eu,” komentē Taxify vadītājs Latvijā Kārlis Ķezberis.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
13 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
As

Tas Taxify sāk palikt pavisam dīvains!
1.kas ar dinamisko tarifu,kā tas strādĀ? Man app uzlec uzziņojums,ka var būt paaugstināts tarifs,bet kā lai zinu par cik? Vai app piedāvājums aprēķināt izmaksas parāda reālo cenu,kas man būs jāmaksā vai var atšķirties no realitātes n reizes,kā Jaungada naktī??
2.uz Positivus bija fix price noteikta 59€. Bet app izveloties ne Pozitivus cenu, range bija 45-55,kamēr Pozitivus cenas range 55-65 un nekādu fix nerādīja. Tad sanāk,ka ne positivus cena bija lētāka!

Edzis

Nav tāda uzziņojuma, ir paziņojums, nevar uzzvanīt, var tikai piezvanīt. Nekropļojam valodu!!!

Skābene

Ievadi gala adresi un pirms takša sūtīšanas jau redzēsi aptuveno gala ciparu konkrētā brīdī!

Jānis A

Laikam jau Liepājā visi takši maksā dārgāk.
“standarta iekāpšanas tarifs būs 0,99 eiro, cena par kilometru 0,49 eiro/km, bet gaidīšana 0,15 eiro minūtē. ”
Rīgā ir 0.75€, 0.39€ un 015€. Nemaz nepamanīju, ka pacēla cenas arī Rīgā, jo visu laiku bija kā šajā rakstā: https://kursors.lv/2017/06/29/taxify-pakalpojuma-izmainas-izsauc-sasutuma-vetru/

Bet nu tāpat ir tīri ok, bet kad ir tas bezjēdzīgais “dinamiskais” tarifs (kur ir 0 loģikas tā ieviešanai atskaitot naudas izkāšana no klientiem), es tos nejēgas nekad neatbalstīšu, labāk tad kaut vai to pašu baltic vai redcabu.

REALAIS

Loģika tur ir tikai viena. Ja pieprasījums ir lielāks nekā piedāvājums, tad cena aug līdz Rīgas Domes noteiktajiem limitiem.
Normāla lieta biznesā.

Kristaps Skutelis

Aug un dažkārt pat pārsniedz.

REALAIS

Ja pārsniedz, tad noteikti jāraksta sūdzība.
Bet nu cena jau ir redzama jau pie izsaukšanas.

Jānis A

Aha un vislabākais ir oficiālais taxify paziņojums: “When there is particularly high demand in the app, the rate of the ride is increased and shown in the app before the ride. Increased rate motivates more drivers to connect to the app and ensures that there is a car available during high demand periods. ” Konkrēti otrais teikums, wow super laba motivācija. “Motivētie” šoferi pieslēdzas klāt un bum pēkšņi cena vairs nav dinamiska, jo mašīnu ir pietiekoši, un tā kā daudzi grib nopelnīt 2x vairāk un tu atkal saņem savu standarta reitu un tad atkal var iet gulēt dīvānā un skatīties… Read more »

REALAIS

To pašu izmanto UBER, un neviens neceļ ažiotāžu. Nerunāju konkrēti par LV, jo tur UBER nav. Bet Londonā uz līdzīgiem gadījumiem cenas ceļ no 1-2x. Tas ir redzams izsaucot taxi.

Jānis A

Es jau nemaz tik daudz nerunāju par pašu cenu kāpumu, bet gan par taxify loģiku, kā viņi iemeslu “izskaidro”.

Kristaps Skutelis

Normāla loģika un normāls skaidrojums. Pīķi tāpēc jau arī ir pīķi, kad ir ievērojams pieprasījuma pieaugums un tur papildus mašīnas parasti nevar būtiski mainīt situāciju īsā laika posmā, tātad motivācija nemaz tik ļoti nemainās. Nevajag par visu domāt no apčakarēšanas pozīcijas, tā ir pagrūti dzīvot.

REALAIS

Taxify arī šeit nav oriģināls. Kāpēc tu esi iedomājies ka taxify to visu pats ir izdomājis. Tas viss jau ir bijis pirms tam no tā paša UBER.

As

Nekas nekādus RD noteikumus vairs nepārsniedz,jo vairs nav griestu ne Rīgā,ne citur LV. Problēma ir citur- kompānijas solījumi un paterētāju informēšana pirms pirkuma par cenu. Tie nav atcelti! Ja kompānija pasaka,ka fix price ir viena,bet galā jāmaksā vairāk,tad tas nav legāli pret patērētāju. Ja uz durvīm vai app rakstīta viena cena,bet galā izrādās cita,tada arī neder. Ka app tikai brīdina,ka cena ir “dinamiska”, tas nav korekti. Patērētājam ir jāzin,cik maksās pakalpojums. Tāpēc arī jautāju,vai dinamiskās cenas laikā aplikācijas piedāvātais maršruta aprēķins ir korekts, iespējams,kāds,kas taxi lieto biežāk par mani,to jau ir noskaidrojis. P.s.ar taxi esmu braucis arī Ogrē,atceros ,ka cena… Read more »