Latvijā (pamatā gan Rīgā) Taxify vēsturiski iegājies kā populārs taksometru izsaukšanas serviss. Pārsvarā par to ir nācies dzirdēt pozitīvas atsauksmes, jo cilvēkiem patīk ērtība – iespēja ātri izsaukt sev vēlamu taksometru un lieki nekrāmēties ar fizisku naudu apmaksājot pakalpojumu. Ak, jā, Latvijā patīk arī maksāt mazāk. Kur nu bez tā.

Pagājušajā nedēlā Taxify Latvijā pamainīja pakalpojuma nosacījumus tādējādi pietuvinot tos modelim, ko izvērsuši jau arī citās valstīs. Proti, ir aizvākta iespēja klientam pašam izvēlēties konkrētu auto/vadītāju. Tagad Taxify aplikācijā visi pieejamie auto ir iedalīti divās kategorijās: Taxify un Premium un izsaucot taksometru serviss pats piemeklēs un līdz klientam atgādās tuvāko pieejamo auto.

  • Taxify kategorijā tarifs: 0.71€ (iekāpšana) / 0.36€ (par km) / 0.13€ (par minūti),
  • Premium kategorijā tarifs: 1.95€ (iekāpšana)/ 0.49€ (par km)/ 0.14€ (par minūti).

Turpmāk arī braucieniem tiks piemērota minimālā brauciena maksa 2.50 EUR Taxify kategorijā un 3.50 EUR Premium kategorijā.

Pēc tam, kad klients ir izvēlējies kategoriju un ievadījis galamērķi, aplikācija aprēķina aptuvenās izmaksas pirms ir apstiprināts brauciens.

No vienas puses varētu šķist, ka šādas izmaiņas ir pozitīvi vērtējamas, jo lietotājam vairs nav nepieciešams veikt “liekas” darbības un aplikācija pati izlemj kuru mašīnu sūtīt. Tomēr ir cilvēki, kas ar jaunajām izmaiņām nav mierā, jo pieraduši paši izvēlēties ar kādu auto braukt. Šorīt ir vēlme ar savu dupsi deldēt kāda BMW beņķus, bet vakara pusē derēs arī Ford. Citi atkal grib redzēt konkrētus vadītājus un to novērtējumu. Vēl kādam ir svarīgi izsaukt auto “uz mazliet vēlāk”, tā, lai var paspēt izdzert kafiju un apēst savu kruasānu. Kas par to, ka šoferis būs īgns, jo mērojis ceļu no Rīgas otra gala, lai kruasāna ēdāju aizvestu uz dažus kvartālus attālo hipsternīcu.

Mazliet sarežģītāka situācija ir ar tādiem ekstra pakalpojumiem kā bērnu krēsliņi un lielākas ietilpības auto. Ja agrāk tiešām varēja visnotaļ ērti izvēlēties šādus specifiski aprīkotus auto, tad uz doto brīdi tādas iespējas nav. Tiesa, bērnu krēsliņu gadījumā tāpat ar tādiem bija aprīkots mazs skaits auto un visdrīzāk aplikācijā šādus auto neredzējām brīžos, kad mūsu mazulis nosodoši lūkojās mums acīs cerībā ātri tikt mājās. Bet tā jau ir atsevišķa problēma, ko Taxify, acīmredzot, šobrīd ir izlēmis likvidēt aizvācot iespēju kā tādu.

Ja neskaita specifiski aprīkoto auto izvēli, kas tiešām šobrīd ir problēma, tad kopumā personīgi man jaunās izmaiņas nešķiet nekas traks. Man nav laika un vēlmes izvēlēties konkrētu auto savam braucienam un pilnībā uzticos servisam. Taxify es uztveru kā vienkārši manis pārvēšanu no punkta A līdz punktam B nodrošinošu servisu. Ja es gribu braukt ar zelta zirgu, to protu pasūtīt citur. Tiesa, Taxify tagad ir divtik jārūpējas par kvalitāti, jo daļa klientu par jaunajām izmaiņām jūtas apbižoti. No otras puses, jāsaprot, ka Taxify jācenšas apmierināt pieprasījums nodrošinot pietiekami lielu floti ar kvalitatīviem un motivētiem šoferiem, lai klientam nav jāgaida mūžība uz viņa auto. Ātrums un kvalitāte šajā gadījumā it kā varētu pietušēt fīču skaita samazinājumu. Laiks rādīs.

Ko tu domā par šīm izmaiņām? Vai tās kaut kā ietekmēs tavu vēlmi izmantot šo pakalpojumu? Vai arī Taxify nosacītā monopolstāvokļa gadījumā nav jau lielas izvēles, kamēr vien cena zema?

Ja rakstā pamanīji kļūdu, lūdzu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Pastāsti citiem:
  • “Ja neskaita specifiski aprīkoto auto izvēli, kas tiešām šobrīd ir problēma, tad kopumā personīgi man jaunās izmaiņas nešķiet nekas traks. Man nav laika un vēlmes izvēlēties konkrētu auto savam braucienam un pilnībā uzticos servisam.” – Cik bieži tu brauc ar Taxify? Es braucu vismaz 2x dienā, varētu būt, ka tuvu 2 gadiem jau – kopš izmaiņām mana kā lietotāja pieredze, noteikti ir pasliktinājusies. Bet vismaz ir stimuls pārsēsties uz savu auto.

    • Kristaps Skutelis

      Kāpēc pasliktinājusies? Atbrauc nekvalitatīvi auto un/vai nejēdzīgi šoferi? Tā nav šo izmaiņu problēma, bet flotes problēma un Taxify par to ir jādomā neatkarīgi no fīču klāsta.

      Kāpēc domā, ka pārsēsties uz savu auto ir laba doma? Esi gatavs krietni vairāk maksāt par sevis transportēšanu kaut kādu mirkļa emociju iespaidā? Kur te ir racionalitāte?

      • Atbrauc nekvalitatīvi auto un/vai nejēdzīgi šoferi? – Tieši tā. Man nav vēlme maksāt par kratīšanos pasātā, kurš smird pēc bomža (pāris dienas atpakaļ tāds kā reiz atripoja). Un “Tu taču vari atstāt novērtējumu!” šeit nestrādā – es būšu samaksājis arī par sūdīgu pieredzi – šoferi/īdētāju, auto/miskasti vai aromterapiju.

        Un jā – es esmu gatavs maksāt par komfortu, man komforts nozīmē arī 1.) Iespēju izvēlētes, 2.) Pārliecību, ka atbrauks konkrētas kvalitātes auto, nevis miskaste – attiecīgi komforts slēpjas arī kontrolē. Šobrīd taxify no manis dabū ~300 eur mēnesī, ja būtu adekvāts analogs ar vecajām fīčām (vai uzlabotām), noteikti būtu gatavs maksāt arī vairāk.

      • Olafs Jākabsons

        Vēl varētu pievienot in-app purchase – ja gribi iespēju izvēlēties auto, sūti maksas SMS. :))) Šis jau tāds zemo cenu aviopārvadātāju triks. :) Šobrīd izskatās, ka Taxify uzņēmuši kvantitatīvo kursu. Sekosim līdzi kā būs ar kvalitāti. Un tie mūžīgi piesauktie vadītāju reitingi ir totāls bleķis. Man ir gadījies vadītājs, kurš pie stūres mieg ciet. Informēju Taxify. Pēc kāda laika tas pats vadītājs, joprojām, stūrēja uz nebēdu.

      • Vrētu beidzot lojalitātes programmu ieviest- manis pēc ļaut izvēlēties auto tikai tiem, kas tērē X summu mēnesī vai ir ar X zvaigžņu reitingu. Ja reitings, tad tupeņus, kas bezjēgā sūta tālāko auto ātri izmetīs paši šoferi, ja summa, tad, teorētiski, klients ir gana labs, lai būtu vērts iespringt/paturēt.

      • Olafs Jākabsons

        Kas nav mazsvarīgi, korporatīvajiem klientiem viss šis pats murgs. Nekādu priekšrocību. Vienīgais, vienots rēķins mēneša beigās.

      • Signe

        Par to vadītāju vērtēšanu piekrītu – pilnīgi garām. Man atkal ir bijis vadītājs, kurš ir pilnīgi normāls un laipns, ir gadījies vairākas reizes braukt ar viņu, bet sadzērušās meitenes, braucot no Vecrīgas un uz šofera jautājumu “kur jābrauc”, atbildējušas, ka parādīs, parāda nepareizi un tad ieliek vieninieku, jo taxists tgd vainīgs, nav galīgi smuki. Visam divas puses ir.

      • Kristaps Skutelis

        Tie ir atsevišķi izvērtējami gadījumi un Taxify tā kā būtu jācenšas tos izskatīt un vainīgo “sodīt”. Ja meitenes tā izdara vienreiz, gan jau ir darījušas arī iepriekš un pie slikta vērtējuma Taxify varēs attiecīgi rīkoties.

      • Kaspars Bačevskis

        Kāpēc vairāk. Pie tik regulāras taksometra izmantošanas privātais auto viennozīmīgi ir izdevīgāks.

      • Mārtiņš Dzērve

        Privāto auto Tev ir jāstūrē pašam …

      • Kristaps Skutelis

        Nu nu. Parēķini. Cik ir jābrauc ar taksi, lai mēnesī notērētu >300-500 eiro?

    • Vilnis

      Normālas izmaiņas tak. Heiterim speciāli ieviesta premium jategorija, bet šis neapmierināts​.

  • Signe

    Nu, nezinu. Agrāk taxi varēja izsaukt tikai zvanot uz tālruņa numuru, un tu nekad nezināji, kāda mašīna atbrauks, kad atbrauks utt. Sēdeji un brauci tā pat. Kā regulārs Taxify lietotājs, es esmu par šīm izmaiņā, jo ļoti bieži ir bijušas situācijas, kad tuvākais taxis ir 10-15 min attālumā un neņem mani, jo es esmu pārāk tālu (un es dzīvoju pašā Rīgas centrā). Rezultātā, es 40min nevienu taxi nevaru dabūt, jo šoferi vienkārši ignorē. Un ir bijis, ka, ja atbrauc, tad man jāklausās morāle par to, ka kpc es saucu taxi, ka tik tālu viņam jābrauc man pakaļ, ko nepaņēmu tuvāku (kura nemaz nav) – baigi jau patīkami. Lūk, tā ir reāla apbižošana. Tagad viņi uzrāda vienu taxometru, kurš ir vistuvāk un gribot negribot šoferim ir jābrauc, vismaz var tikt pie brauciena un šoferis nevar man morāli lasīt. Ļoti labi, vismaz katrs otrais rīts nav sabojāts.

    • x

      taxify izmanto mazohisti, kuri ir ar mieru maksāt par to, ka vadītāji zāģē smadzenes? nu, nu….tad jau pat velo ir labāks risinājums – min pedāļus un nekādas morāles.

      • Signe

        Labi, tas nav par mani, bet tu šitā arī pateiktu invalīdam, piemēram? Nevajag visu vērtēt pēc viena, iemesli izmantot taxi, neskatoties uz šoferu bezkaunību, var būt dažādi. Tev pašam kādu dienu tādu vajadzēs, piemēram, līdz slimnīcai tikt akūtā gadījumā.

      • x

        akūtā stāvoklī/ārkārtas situācijā var braukt pievemtā tuktukā ar smēķējošu vadītāju un repojošiem līdzbraucējiem – par to nav runa, tas ir vienreizējs pasākums.
        manuprāt, ja pakalpojuma sniedzējs 2 no 4 reizēm nepiegādā, tas ir labs iemesls to vairs neizmantot.

      • Skābene

        Tev laikam “labu” reitingu šoferi piešķīruši! Gan jau būsi izstrādājis kaut ko no tā tuktuka scenārija un neviens vairs negrib tevi vest! :)

    • edzuslv

      Tas varētu būt vienīgais pluss jaunajām izmaiņām pie nosacījuma, ka tam tuvākajam taksim nav iespējams no tevis atteikties. Pats esmu saskāries ar tevis pieminēto situāciju vairākkārt, bet neredzu arī neko sliktu tajā, ka vari izvēlēties vadītāju.

    • Roberts

      Kāpēc jūs domājat, ka vadītājs nevar atteikties? Neesmu, protams, drošs, bet domāju, ka arī tagad vadītājs var atteikt…

      • Kristaps Skutelis

        Vadītājs var atteikt klientam, ja redz, ka tam ir slikts novērtējums. Tas ir legit.

      • Signe

        Domāju, ka var, bet firma redz, kurš vienkārši nebrauc, jo negrib, un vismaz var nočekot situāciju, kas notiek, ka mazliet par traku. Taxists ir taxists, ir katram darbam savi + un -, ir jāsaprot, uz ko esi parakstījies. Tā pat, kā klients, kurš maksā par šo pakalpojumu. Viņiem ir opcija tad, kad beidz braucienu, viņš var uzspiest lielāku vai tādu, ka ir summa ar plusiņu un mīnusiņu, ja tālu jābrauc, lai izmanto to, bet atbrauc.

      • Jānis A

        Kāds sakars jaunajām izmaiņām ar –
        “Domāju, ka var, bet firma redz, kurš vienkārši nebrauc, jo negrib, un vismaz var nočekot situāciju, kas notiek, ka mazliet par traku.”
        ?
        Katrs bakstiens ekrāna nosūta informāciju uz serveri un ierakstās log failos un vai nu taksists ir atteicis vecajā applikācija, kad tu izvēlējies viņu vai jaunajā kad tu uzspiedi izsaukt taksi ir vienāda tb abi ir atteikumi.
        Un kāds ir taxify client support, t.i. vai viņi to kaut kur redz, mēs neviens nezinam, ja nu vienīgi te kāds no klātesošajiem strādā taxifyjā un var pateikt, ka viņiem agrāk nebija “ieksējās programmas” jeb kaut kāds UI kur viņi to visu redzēja un tagad pēkšņi ir.

        Ja nu protams viņi nav noņēmuši iespēju atteikt cilvēku (par to es neesmu lietas kursā)

    • banana

      Nezinu.. Man reizes 3 nacās izmantot taxify ~25-30km no centra. Brīvdienu vakari, tātad darba nav maz un šoferis/-e izbrauc no centra, atzvanot vai gaidīšu 15-20min, piekrītu un ne reizi nav atteikuši, vienmēr ar pirmo. Bet moš paveicās.. hz….
      Viņiem jau labāk braukt tādus gabalus, jo laikam taxify kko maksā arī braucot pakaļ klientam + pēctam reālā klienta maksa atpakaļ. Tatad izdevīgi tādus ņemt.

      • Janis

        Neko nemaksā par atbraukšanu un gaidīšanu

  • Lapsinieks

    kursors atsaucās uz cehs.lv publikāciju un analīzi :D :D :D

    • Kristaps Skutelis

      Kursors pamana, ka ļaudis par šo cepas, pabrīnās un mēģina paburāt uz aktuāla notikuma viļņa.

  • YX

    Pilnībā atbalstu minimālās brauciena maksas nosacījumu, jo braukšana par 1 EUR ir necieņa pret vadītājiem! Ceru tikai, ka šīs minimālās maksas rezultātā Taxify daļa netiks palielināta un tiešām viss aizies vadītājam!

    Bet tas, ka nav iespēja izvēlēties auto gan ir slikti… Ja man prasītu, es būtu gājis pretējā virzienā un izvēloties auto pievienojis vēl taksometra vadītāja reitingus! Vai tiešām vadītājs, kurš no visas sirds cenšas sagādāt klientam pēc iespējas patīkamāku braucienu nav pelnījis, ka viņu izsauc biežāk?

    Vēl arī ļoti ceru, ka līdz ar šīm izmaiņām Taxify arī uzlabos algoritmu kādā tiek aprēķināta tuvākā mašīna un ņems vērā reālā laika satiksmes informāciju. Jo ļoti bieži manā pieredzē, manuāli izvēloties, pirmā mašīna nebūt nebija tā, kas reāli ņemot vērā situāciju uz ceļiem var atbraukt visātrāk, piemēram, mašīna A ir 2 km attālumā sastrēgumā, mašīna B ir 3 km attālumā bez sastrēgumiem. Taxify tev, protams, vispirms piedāvā mašīnu A un pēc šiem atjauninājumiem tev pat nav iespējas no tās atteikties.

  • Kārlis

    Pēdējoreiz pirms nedēļas braucu ar jauno “loterijas” updeitu. Turp ar ideāli tīru lexus rx, atpakaļ ar standarta dacia. Cena ap 5e, lexus pat bija lētāks. Abi auto pie standarta auto izvēles. Pirmajā virzienā man kā klientam forši, bet otrā, gaisa atsvaidzinātāji nespēja nomākt salona aromātus.
    Domāju, ka ar šo te visu ir iegriezts arī šoferiem, jo nedomāju, ka lexus vadītājs būtu nolaidis savu cenu tik zemu. Man kā klientam labi, pieaugusi konkurence, loterijā (varbūt) vari tikt pie laba auto.
    Bet es kā klients vēlos izdarīt izvēli, ar ko un kā es braucu, nevis atstāt izvēles iespējas sistēmai. Ja ne taxify, tad ceru, ka agru vai vēlu ieviesīsies kāda sakarīga alternatīva konkurences uzturēšanai.

  • Aldis Esmits

    Laikam jāpriecajas, ka Windows Mobile šo izmaiņu nav, joprojām varu izvēlēties auto … :)

    • Kristaps Skutelis

      Oho, Windows Mobile aplikācija vēl darbojas? :O

      • Aldis Esmits

        Tā kā telefons ir Windows Prewiev programmā (tas tiem, kas kautkad teica, ka OS ir miris :) ) , tad atsevišķos bildos ir nestrādājusi. Citādi – regulāri (pāris reizes mēnesī) lietoju.
        Droši vien – kamēr API kardināli nemainīsies, tikmēr jau darbosies.
        P.S. – Ā, nupat pamanīju iepriekš nepamanītu fīču – vaditāju bildes tagad rāda.

  • KKTK

    Fantastika! Zvani kā cilvēks operatoram un pasūti gan taksometra izmēru, gan ierašanās laiku, gan bērnu sēdeklīti. Par ko jūs telefonā lūrētāji esat pārvērtušies?

  • banana

    Nebiju ‘taxify’ aktīvs lietotājs, hell neesmu vispār takšu lietotājs, es labāk pēc balles ar kājām eju uz mājam(ja nav pārāk tālu un nav pārāk liels pālis), tā teikt veselīga pastaiga lai pohu nebūtu. :D
    Bet nu mūžā rezes 6-7 ir izmantots taxify godīgi sakot patika, ka varēja izvēlēties masīnu/šoferi ar zināmām zvaigznēm, vismaz zini ar ko brauksi, nevis atbrauks kkāds smirdīgs vecs bmw vai pasāts, kur pie stūres ‘pacāns’ kurš brīvdienās vnk piepelnās ar privāto auto…. Atbrauc, un tad jau neko jākratās, jāmaksā un pēctam tik jāliek zems vērtējums.
    Ir bijuši atgadījumi, ka sievai mājā jātiek, tad zin kā… sieviete taksiste pie stūres, liekas, ka drošāk.
    A tagad visi vienā katlā un nezini kāds pacančiks ar savu smirdīgo e36 atbrauks piepelnīties!
    Žēl….
    Protams te jau bļaus, ka lai nekratītos ar smirdīgām žurkām jāņem ‘premium’ bet nu uz to jau tagad spēlē, gribi ar kko svaigāku/šikāku braukt = piķo vairāk! nevis izvelies pēc savas patikas.

    • Kristaps Skutelis

      Labākais, ko vari darīt – liec sliktus vērtējumus tiem auto/vadītājiem, kas ar kaut ko objektīvu neapmierina. Taxify būtu jāņem vērā šī informācija, jo savādāk no paklpojuma zūd jēga.

  • GundarsBarons

    Mazohistu izpriecas. Maksāt, un ne maz, par sava rumpja pārvietošanu un vēl šitik čābīgā kvalitātē??!! Savā auto brauc ar kaifu, klausies savu iemīļoto mūziku, sajūti motora rūkoņu. Gribi sajust reālu brīvību, vēju matos – griez ručku mocim. Oki, gribi būt zaļāks, uzturēt veselību – kāp uz vellapēda un min. Nez cik man būtu jāpiemaksā, lai es sevi liktu kā tādu pārvadājamo bagāžu kaut kāda taksometra pakaļējā sēdeklī?

    • Mārtiņš Dzērve

      Ja būs steidzīgi jātiek un tajā pašā laikā vēl paspēt ko pabeigt kompī … gribu redzēt kā tu mīsies vai rullēsi ;)
      Cik cilvēku – tik situāciju :)

      • GundarsBarons

        Ja, ja :) Baigie Baffeti, kuriem vēl pēdējie akciju pirkumi takša pakaļējā sēdeklī jāsteidz paspēt braucienā uz starptautisko finanšu konferenci. Diez ko nopietnu var darīt datorā, piemēram škodas izmēra autiņā ar škodas piekari pa mūsu “labajiem” ceļiem? Renderēt 3D modeli? Apstrādāt bildes? Rakstīt disertāciju? Vairāk par pašļūkāšanu pa netu vai pabakstīšanos soctīklos diez vai tajā pustumsā un kratoties sanāks. Tas nav limuzīns ar adaptīvo piekari, kuru pa ideālu bāni vada speciāli apmācīts šoferis. Ai, labi, kacinu te tautu. Man takši kā suga dzīvē neeksistē.

  • Skābene

    Mani laikam izmaiņas neiepriecina. Man ļoti patika, ka varēju izvēlēties auto ar Bērnu krēsliņu un kad varēja redzēt konkrētu auto, jo dažkārt vajag 6 vietas.
    Laikam atkal atsākšu lietot AirBaltic, jo tur var pasūtīt uz konkrētu laiku, konkrētas ietilpības auto un pieteikt nepieciešamo bērnu krēsliņu skaitu!
    Un kas ir premium? Premium mercedes, vai kaut kāda wanabī premium škoda!? Dubajas lidostā esmu sūtījis premium transportēšanu un pretī saņēmis Cadillac Escalade ar 8 sēdvietām! Beigās tas pat sanāk izdevīgāk kā ņemt 2 atsevišķus takšus.

  • Mārtiņš

    Taxify lietoju ļoti regulāri – par izmaiņām varu teikt, ka tās mani kā lietotāju ierobežo. Es saprotu Taxify vēlmi optimizēt un padarīt savu darbu efektīvāku, bet 21.gadsimtā, ja tu pārstāvi un piedāvā tehnoloģiju, tad ir jāiegulda vairāk darba domājot par labākiem algoritmiem un funkcionalitāte, nevis vnk atņemot klientam dažādas iespējas. Un pilnīgi noteikti biznesa ilgtspējai atbilde – nepatīk, nebrauc vai izvēlies citu, – neder.

  • aigi

    Nu moins ir gan problēmas, paņem uzzvani Red Cab, vai Baltic Taxi un izsauc busu, vieglo ar jumta bagāžnieku vai bez, ar bērnu sedekliti vai bez un vienmēr zini, ka brauksi normālā Verso vai S-maxā.

  • Renars

    Sveiki,

    Es medzu halturet pec darba ar taxify.
    Atteikt vaditajs var vnm, bet vins to nevar darit pa daudz jo tad vinu atslegs. Bus zudis aktivitates reitings, bet bez aizspriedumiem var atteikt arpus vaditaja izvedota radiusa, kas ir no 1km lidz 4km.

    Kad kadreiz runaju ar taxify parstavjiem vinju misija ir tikai viena gluzi ka uber, tagad un tulit. Bet kas priece atjauninajuna zina, ko jus pat neesat pamanijusi ir tas, ka ievadot galamerki jus iespejams, ja vaditajs bus tuvakais tagad vinju varesiet laicigi rezervet, vel esot ar klientu jo vins turpat,turpat ia
    Izzlaidis pasazieri.
    Zinu ka pats ka klients esmu rikojies patmiligi un saucis taxify pec ilgaka ierasanas laika, lai gan masina tepat pie majas, jo neesmu pats gatavs uzreiz, diezgan stulbi likt kadam teret naudu del sava ego.

  • Renars

    Un pa to vaditaju rating, es ari apr to vismaz personigi uztraucos, jo gribas lai klients ir apmierinats, ari tam dazam reizem nedela kad piesledzos. Bet ratings vaditajam nevar but zemaks par 4.7 tad automatiski atsledz un pec katra vertejuma kas ir zem 4 taxify noskaidro apstaklus, bet diemzel klientiem vertejuma gan nav ierobezojuma, bet es personigi nekad nebraucu ja jr zemak par 4.6 jo pietika ar vienu reizi ar tadiem man piedzivojumi, protams slikta nozime.

  • Norberts Erts

    Cmon, normālas izmaiņas, par ko cepiens?! Personīgi man tāpat ir neērti maksāt zem 2eur, vienmēr uzmetu pa virsu, jo taksometra šoferim, ja nemaldos, 0.50eur ir jāatdod Taxify.

    Haters gonna hate 😂