Web Analytics
More
    Reklāma

    Lenovo izlaidīs viedtālruni ar visu priekšpusi nosedzošu ekrānu

    Jaunākie raksti

    Lenovo izvietojis tīmeklī pāris attēlus no gaidāmā Lenovo Z5 viedtālruņa modeļa, kas varētu kļūt par pirmo viedtālruni pasaulē, kam ekrāns sedz visu priekšpusi. 100% ekrāna attiecību pret kopējiem Lenovo Z5 izmēriem panākt neizdosies, bet Lenovo ir tam ļoti tuvu ar 95%.

    Salīdzinājumam – iPhone X šis rādītājs ir 82.9%, Huawei P20 Pro ap 82%, Samsung Galaxy S9+ ap 84.2%, bet Xiaomi Mi Mix 2 ap 92.6% (citos avotos 91.3%).

    Reklāma

    Lenovo apgalvo, ka Lenovo Z5 būs arī visos citos rādītājos izcils un inovatīvs viedtālrunis. Lenovo izmantošot 18 jaunas, patentētas tehnoloģijas.

    Plašāka informācija par Lenovo Z5 pagaidām netiek izpausta. Lai panāktu šādu ekrāna laukuma attiecību pret kopējiem izmēriem, Lenovo Z5, visticamāk, nāksies priekšējo kameru paslēpt iekšā telefona korpusā, nepieciešamības gadījuma kameru būs jāizbīda no korpusa.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    48 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    15.05.2018 11:36

    kautkāda apsēstība ar tiem ekrāniem….būtu labāk strādājuši pie softa

    Skābene
    15.05.2018 12:55

    Izskatās jau nu daudzsološi! Redzēs kā tās idejas materializēsies un kur iebāzīs selfiju kameru!

    Uldis M.
    15.05.2018 15:10

    A ko? patiesībā vienīgā problēma ir priekšējā kamera… skaļruņus var izvietot arī otrā pusē – kāda nozīme ar kuru pusi turēt pie auss… priekšējā kamera pie nepieciešamības var arī pabīdīties nedaudz ārā no augšējās apmales.

    x
    15.05.2018 15:29
    Reply to  Uldis M.

    var nelikt kameru priekšpusē. problem solved. vienkārši jāiedveš pircējiem ka tas ir jaunais melnais.

    no kantes izbīdāmā kamera arī ir labs risinājums – ātri salauzīs un nesīs labot vai pirks jaunu.

    Uldis M.
    15.05.2018 15:38
    Reply to  x

    Jā, var jau nogriezt kā 3.5 spraudni… Face to face videozvani tāpat nav diez ko populāri… :)

    digitalk
    15.05.2018 15:46
    Reply to  Uldis M.

    var jau būt ka wacapistiem nav, bet Skype tiek izmantots regulāri tieši videozvaniem.

    Kristaps Dudarevs
    15.05.2018 18:40
    Reply to  digitalk

    Un starp iPhone lietotājiem FaceTime. Bet kopumā manā paziņu lokā videozvanus izmanto vai nu biznesam (videokonferecnes), vai arī sieva ar vīru, lai mazais dienas vidū var sakontaktēties ar tēti. Jo savādāk pa dienu strādā un tik vakarā satiekas uz īsu brīdi, pirms iet gulēt. Dažreiz kad atnāk vīrs mājās, tad sieva ar mazo jau saldi čuč un nekādi nesanāk parunāt.

    madarasaule
    15.05.2018 18:44

    Un sieva sēž ar bērnu mājās? Baigais kontakts ar bērnu – caur skaipu. Nav ko taisīt bērnus, ja viss laiks paiet darbā.

    Kristaps Dudarevs
    15.05.2018 18:47
    Reply to  madarasaule

    Tipiskajam latvietim nekad nebūs labi. Sieva mājās ar bērnu – slikti, sieva darbā pelna naudu un mazo atstāj auklei – sliktā māte, vispār nepieskata bērnu, tikai strādā, kur ir dzimumu līdztiesība? Tēvs pelna naudu – slikti, jo nav mājās, tēvs nepelna naudu – lohs, jo neko nedara un nepelna naudu.

    madarasaule
    15.05.2018 18:51

    nē, slikti ir tad, kad vīrs tā iejūdzās darbā, ka bērnu praktiski var ieraudzīt, nē – bērns tēvu var ieraudzīt tikai caur skaipu.

    Skābene
    16.05.2018 09:09
    Reply to  madarasaule

    Mūsdienu dzīves skarbā realitāte. :)
    Ja vīram nav nauda, kas tad tas par vīru, tāds nekam neder un jāmaina pret citu, naudīgāku! Ja vīrs strādā lai būtu nauda, tas atkal nav vīrs, jo nav mājās pie sievas un bērna.

    Ko tu ieteiksi tādu profesiju pārstāvjiem kā jūrnieki, piloti, tālbraucēju šoferi, karavīri, briseles ierēdņi, kā lai viņi sazinās ar savu ģimeni, ja nav skype!?

    GundarsBarons
    16.05.2018 14:14
    Reply to  madarasaule

    Jā, Madara te tu parādi tipisko sieviešu domāšanu. Vīrietis drīkst atļauties bērnu tikai tad, kad viņam ir biznes, kurš pats pelna naudu un darbā nav jābūt. Pie tam pelna labi, lai visam pietiek. Jā, tas ideāls uz ko tiekties, bet dzīve diemžēl ir daudz skarbāka. Skaidrs, ka tās ir vīrieša problēmas.
    Neviena, absolūti neviena sieviete nebūs mierā ar vīru, kurš būs regulāri ģimenē un mēneša beigās paziņos, zini būs jādzīvo taupīgāk, jo es darbā biju maz, tādēļ alga maza. Lai cik skaisti tu nerunātu tagad.

    madarasaule
    16.05.2018 14:52
    Reply to  GundarsBarons

    “te tu parādi tipisko sieviešu domāšanu” – you made my day

    Kristaps Skutelis
    15.05.2018 18:51
    Reply to  madarasaule

    Tāda dzīve.

    Skābene
    16.05.2018 09:18
    Reply to  madarasaule

    Tad jau laikam jūrniekiem,karavīriem, Briseles ierēdņiem vispār nedrīkst būt bērni, ne ko!? Dzelžaina loģika!

    mh
    16.05.2018 09:50
    Reply to  madarasaule

    Labāk, lai sieva sēž mājas un drukā kursors.lv komentārus…
    Tāda “jocīga”, attieksme Tev šajā gadījumā.
    Tavuprāt labāk būtu strādāt maz atalgotu darbu un domāt, kā bērnu nodrošināt ar labāko izglītību? Vai varbūt cilvēkiem, kuri strādā piemēram par šoferiem, pilotiem utt., nav tiesību radīt bērnus? Ja nebūtu šo cilvēku, Tev nebūtu viedtālruņu un pārējo “krāmu” par kuriem taisīt apskatus.
    ļoti ceru, ka Tavs komentārs ir joks, pretējā gadījumā nebrīnos, ka ir daudz tādu cilvēku, kuri čikst, ka šis nav labi, tas nav labi, un visi kuri pelna ir zagļi…

    madarasaule
    16.05.2018 13:48
    Reply to  mh

    te es drusku paskaidrošu, zinu vīriešus a) viņiem ir daudz jāstrādā, lai nopirktu krutāku mašīnu un krutāku telefonu, lai apmierinātu un/vai kompensētu savus kompleksus; b) kuri labāk ar draugiem aizies iedzert alu, nevis skries mājās pie mazajiem brēkuļiem. Tāpēc – nevajag liekuļot par jūrniekiem un briseles kāposta rausējiem.

    GundarsBarons
    16.05.2018 14:25
    Reply to  madarasaule

    Varbūt vīriešus tu zini, bet dzīvi tu zini diezgan maz. Tavs rakstītais tieši un konkrēti to parāda. Es savukārt arī zinu draugus, kuri reāli raujās lai maksimāli daudz nodrošinātu ģimenei. Kuriem sen vairāk nav hobiji, ir pārdots viss, kas bijis pašam iepriekš, lai nodrošinātu augošās ģimenes vajadzības. Jo ir atbildība. Un zinu viņu sievas, kuras, tieši tāpat kā tu – nepārtraukti sūdzas, ka vīrs ar ģimeni nepavada. Jā vienmēr būs vīrieši, kuri notrieks sapelnīto naudu savām vēlmēm. Bet sievas atsaucoties uz tādiem ņirgājas par savu vīru, kurš visu algu ieliek ģimenes budžetā. Tas ir nožēlojami un tādas sievietes nekad nebūs laimīgas.

    madarasaule
    16.05.2018 14:50
    Reply to  GundarsBarons

    diez vai bērnus uzaudzinot var baigi maz par dzīvi zināt

    GundarsBarons
    16.05.2018 15:03
    Reply to  madarasaule

    Un atkal jau, kā tipiska sieviete, tu izvairījies no atbildes tur, kur tev bija neizdevīgi atbildēt. Varēja būt – “jā pārāk vispārināju, tie, kas domā par ģimeni nebija pelnījuši šo uzbraucienu. Biju domājusi citus”. Un viss ok, tēma aizmirsta. Tā vietā, tu paklusēji – tādējādi vēlreiz apliecinot, ka tu uzskati, ka arī atbildīgie vīrieši ir pelnījuši uzbraucienu, jo tak citi viņu sugasbrāļi ir ķēmi.
    Nekā jauna šajā pasaulē.

    madarasaule
    16.05.2018 15:55
    Reply to  GundarsBarons

    Nemēģini iedomāties tipiskas sievietes, kuras uzrunāt ar vārdiem “dzīvi tu zini maz”, jēziņ.

    ?
    16.05.2018 16:42
    Reply to  madarasaule

    Kaut kā pilnīga beztēma panesās, kas vairāk iederētos iekš cālis.lv

    Reinis
    17.05.2018 09:41
    Reply to  ?

    nākamo tematu idejas: Ar kādiem eklēriem apmierināt zīdaiņa māmiņu? Kā šovasar pieskaņot zeķes ar sandalēm pie sava jaunā ASUS rūtera?

    Mačo
    16.05.2018 16:16
    Reply to  madarasaule

    Izlasīju tavus punktus no a) līdz b) un secinu, ka Tev jau ir bijusi tikai pieredze ar puišeļiem, kas visticamāk vēl dzīvo pie mammas!

    mh
    16.05.2018 18:31
    Reply to  madarasaule

    Haha, cik Tev meitēn vispār gadu? Zini vīriešus, kuri grib nopirkt “krutāku” telefonu, tie ir nevis vīrieši bet puikas, kuram vīrietim maz vispār interēsē kaut, kāds telefons (izņemot protams tos, kuri interesējas par tehnoloģijām). Un, ko nozīmē tā kompleksu kompensēšana? Labāks auto ir komplekšu kompensēšana? Protams, lai sieva ar bērnie arī brauc ar vecu un nedrošu auto, šis vispār ir pavisam cits stāsts, te ir runa par ambīcījām. Man personīgi viss sākās ar auto (autosports man ir hobijs jau kopš bērnības), izbraucu ar draugam piederošu dārgu auto un sapratu, ka es gribu tādu pašu, tā nu es neatlaidīgi strādāju pie tā, lai man izdotos iegādāties šadu auto, un man izdevās. Kas ir pats labākais, es “sapratu”, kā nopelnīt vel vairāk, un protams tā ir vienreizēja motivācija, atalgojums par paterēto laiku un veselību, tajā pašā laikā burvīga sevis izzināšana un pieredzes gūšana. Ja Tu aizliedz vīrietim īstenot savus, “mazos”, vai “lielos” sapņus, Jums jau “nav pa ceļam”. Bet uzskatīt to par kādu kompleksu kompensēšanu ir piedod/atvaino – truli. Kas attiecas uz to alus dzeršanu, tad tas ir pilnīgi normāli, ja sieviete domā, kā Tu. Kā vīrietis var nelietot alkaholu, ja ir kopā ar sievieti, kurai ir tādi uzskati? Lakohola lietošana jau… Read more »

    Kristaps Skutelis
    16.05.2018 20:16
    Reply to  mh

    Saintriģēji, kas tas ir par auto? :)

    GundarsBarons
    16.05.2018 14:06
    Reply to  Uldis M.

    Ja kamera izbīdīsies, tad telefons būs lielāks un tie vairāk nebūs 100% ekrāna. Vai arī mānīsies kā ar biezumu – pie malām saplāninās, teiks, ka tikai 5mm, bet vidū telefons 15mm biezs. Cik gan nožēlojamos nepārtrauktos melos var iegrimt sabiedrība.

    Lapsinieks
    18.05.2018 23:22
    Reply to  GundarsBarons

    to jau tagad sony piekopj. malas plānas, vidus resns.

    garaisezis
    15.05.2018 18:01

    paredzu kad nākamais solis būs kamera zem ekrāna, tikai bateriju attīstībā paliks iesprūdusi kur ir.

    Krotow
    16.05.2018 15:52

    Gribas redzēt, kas paliks pāri no tāda ekrāna, telefonam izšļūkot no rokām. Patiešām, būtu labāk uzlabojuši softa kvalitāti un baterijas darba laiku. Ir jau arī sava humora puse – varēsim klausīties hipsteru gaudas, ka ekrānam visu laiku maliņas nospeķojas.

    x
    16.05.2018 15:57
    Reply to  Krotow

    da labi, būs nopērkami gaumīgi ietvari no vērtīgām koku sugām, roku darbs un tā, par gluži saprātīgiem eur150 – un nekādu nospeķotu maliņu)

    GundarsBarons
    17.05.2018 00:41
    Reply to  x

    Ehe, problēma tajā, ka tam ietvaram nebūs aiz kā aizķerties telefona priekšpusē, jo tad aizsegs dižekrāna malas. Ja nu vienīgi ar divpusējo līmēs pie aizmugures.
    Jā, un baterijas kā paliks tā paliks tikpat necilas. Tagad jājamzirdziņš ir ekrāna iegrauzumi dizains un maliņu šaurums.

    Reinis vēlreiz
    17.05.2018 09:43
    Reply to  Krotow

    “bezmalu telefons” checklist – 1) nopirkt vāciņu, lai viņam būtu malas …

    kengurs
    17.05.2018 11:45

    Sievietes piesaiste kursoram laikam nebija laba lieta :) . Būtu labāk salabojuši lai mobilajā versijā redzētu komentāru skaitu

    madarasaule
    17.05.2018 13:58
    Reply to  kengurs

    Ļoti atvainojos, ka aizskāru jūsu maigās jūtas un trauslās pelnītāju dvēseles! Tas bija neapdomīgi. Vairs tā nedarīšu!

    kengurs
    17.05.2018 14:21
    Reply to  madarasaule

    Mani personīgi nekas te neaizskāra, bet offtopiks gan tāds nepierasts

    madarasaule
    17.05.2018 14:30
    Reply to  kengurs

    topiks aizsākās ļoti nevainīgi – ir vai nav tālrunim vajadzīga priekšējā kamera. izrādījās, ka ļoti vajadzīga, lai pelnošie tēti arī savas atvases kādreiz varētu aplūkot tālruņa ekrānā. that’s all

    digitalk
    17.05.2018 23:16
    Reply to  madarasaule

    sarkastiska “atvainošanās” par savu stulbumu? bezjēdzīgi, savu šiltīti esi jau nopelnījusi ;)

    Lapsinieks
    18.05.2018 09:12
    Reply to  digitalk

    vēl viens jūtīgais pieteicās? esi nu uzmanīgs ar šiltīšu karināšanu, pac brīžiem kā trollis uzvedies.

    digitalk
    18.05.2018 10:32
    Reply to  Lapsinieks

    i’m a simple man. if i see stupid, i call it stupid.

    Lapsinieks
    18.05.2018 11:10
    Reply to  digitalk

    skaties biežāk spogulī. “simple man” un daudz prāta vienkārši neiet kopā pēc definīcijas, piedod. un neko tādu Madara nepateica

    Kristaps Skutelis
    17.05.2018 17:31
    Reply to  kengurs

    Vajag abas štelles :) Komentāru skaitu atradīšu :)

    rinzon
    18.05.2018 23:55
    Reply to  kengurs

    Jā, beizot varētu gan to salabot, jo kursora ziņu rakstus lasu pārsvarā tos kur ir 5+ komentāri

    Kristaps Skutelis
    19.05.2018 13:22
    Reply to  rinzon

    Ūja, ūja, jālasa taču visi raksti un katram jāpievieno vismaz 5 komentāri.

    Lapsinieks
    19.05.2018 16:00

    un tas notiktu produktīvāk un ar lielāku niknumu, ja būtu redzams ne tikai komentāru skaits, bet arī jaunu komentāru skaits kopš iepriekšējās raksta lasīšanas!

    Kristaps Skutelis
    19.05.2018 21:32
    Reply to  Lapsinieks

    Jā, tas būtu pavisam pasakaini jauki :)

    Lapsinieks
    20.05.2018 10:54

    sistēma tā neļauj izdarīt?

    Kristaps Skutelis
    20.05.2018 10:55
    Reply to  Lapsinieks

    Pati nevar.

    Reklāma