Web Analytics
More
    Reklāma

    Galaxy S9 ir izturīgāks par S8, bet tāpat saplīsīs pēc pirmā kritiena

    Jaunākie raksti

    Garantijas pakalpojumu nodrošinātājs SquareTrade pārbaudījis jaunās Samsung Galaxy S9 sērijas izturību, vēl arvien uzsverot, ka viedtālruņus derētu pasargāt ar kādu koverīti, jo tie arī šogad turpina būt ļoti trausli. Īpaši tas attiecas uz pēdējo pāris gadu flagmaņiem ar stikla aizmugurēm.

    Ja tev pieder Samsung Galaxy S8 sērija, Note8, Galaxy S9 sērija, iPhone 8 vai iPhone X, noteikti atrodi iespēju to ietērpt kādā maciņā, jo pirmais viedtālruņa kritiens uz asfalta vai kāda cita cieta seguma tam būs liktenīgs.

    Reklāma

    Lai arī Samsung ir turējis solījumu pārstrādāt Galaxy S sēriju, padarot to izturīgāku, tomēr vēl arvien kritiens uz cietas virsmas to, visticamāk, sabojās. Galaxy S9 sērijā izmantots par 20% biezāks stikls gan priekšpusē, gan arī aizmugurē (kad to salīdzina ar Galaxy S8 sēriju). Izturības mērījumos Galaxy S9 izturība ieguva 71 punktu (skalā no 1 līdz 100, kur 100 ir ļoti slikts rezultāts), bet Galaxy S9+ tika pie 76 punktiem.

    Līdzvērtīgi veicies arī Galaxy S8 (76 punkti) un Galaxy S8+ (77 punkti). iPhone 8 saņēmis jau visai labu vērtējumu – 67 punktus, bet iPhone X ar 90 punktiem ir ļoti trausls.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    51 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    23.03.2018 09:41

    tas pilnīgā sabojā viedierīces ideju – tai ir jābūt ātri pieejamai, bez iztīšanas no maciņiem, maisiņiem un koferīšiem.
    no otras puses, ja cilvēkiem būs šitā jāauklējas ar dažiem modeļiem, tos varēs izrakstīt gadžetatkarīgajiem)

    23.03.2018 09:58

    Es tik un tā savu X lietoju bez maciņa vai plēves un izbaudu plānu, uz tausti patīkamu ierīci, nevis čaumdu lētu plastmasu…

    x
    23.03.2018 10:10
    Reply to  Uldis M.

    da labi, lēta plastmasa…tā ir opīšu pieeja, sak, agrāk auto bleķi bija biezi, tātad tie bija drošāki……labi, izturīgi kompozītmateriāli nemaksā lētāk par kvalitatīvu, izturīgu stiklu, varbūt pat dārgāk. lēta plastmasa ir rotaļlietās bez ražotāja sertifikācijas, nevis dārgās, pārbaudītās precēs.

    23.03.2018 10:22
    Reply to  x

    Vispār es runāju par macņiem un plēvītēm, ko ik dienu tausta dārgu un augstvērtīgu viedtālruņu īpašnieki…

    x
    23.03.2018 10:57
    Reply to  Uldis M.

    nekas taču netraucē trubai par štuku iegādāties uz tausti patīkamu, no izturīga un nesmirdīga materiāla izgatavotu ietvaru/vākus/utt. kaut vai no dabīgas ādas ar dabīga zīda oderi.
    protams, šie maki-vāki maksā 30+ un simtos atk. no materiāla, bet tos gribēdams nenosauksi par lētu plastmasu. es, maku nemīlētājs, biju spiests to atzīt.

    Kristaps Skutelis
    23.03.2018 11:00
    Reply to  x

    Samsung saviem augstā gala produktiem jau dažus gadus nemaz nepiedāvā glaunus ādas maciņus.

    Lapsinieks
    23.03.2018 11:06

    tās malas tā uzdizainētas, ka tur vairs neko normāli neiemakosi, lai netraucētu

    23.03.2018 11:02
    Reply to  x

    trubai pa štuku vāciņu arī jāpērk pa štuku :D

    x
    23.03.2018 11:15
    Reply to  t830x

    ja nav kur likt naudu – pērc par štuku)
    bet ne jau par piečuku….neviens nenoliegs, ka auto riepas jāpērk labas, ka saslēdzējs ričukam jāpērk labs. nu, kāpēc būtu jāpērk slikts, lēts vāciņš.

    Skābene
    23.03.2018 13:18
    Reply to  x

    Kāpēc lēts uzreiz ir slikts!? Domā kaut kāds Spigen maciņš pa 60 Eur ir 10x labāks par 6euro maciņu vai bamperi?

    Kristaps Skutelis
    23.03.2018 13:21
    Reply to  Skābene

    Jā.

    Briedis
    26.03.2018 09:39
    Reply to  Skābene

    Nevajag pa 60EUR. Es savam izstrādājumam pēku Spigen pa 12 EUR, un jā – tā kvalitāte ir nesalīdzināmi labāka par 1$ ķīnas brīnumiem.

    23.03.2018 11:47
    Reply to  x

    Ļoti retos gadījumos labs maciņš tiešām ir ok, bet absolūtajam vairākumam esmu redzējis drausmīga paskata apbružātus maciņus, nodzeltējušo silikona ietvaru, pusatlipušas vai sabružātas plēves uz ekrāniem u.t.t.
    Es par to ka cilvēki iegādājas skaistas viedierīces, bet apslēpj tās prastos maciņos…

    x
    23.03.2018 11:58
    Reply to  Uldis M.

    90to ieradumi nemirst – labklājība ir jāslēpj, lai to neatņemtu)

    davfreim
    24.03.2018 14:46
    Reply to  Uldis M.

    Ir arī dārgi un kvalitatīvi :) ja nopērk telefonu pa 1k un vāciņam žēl 30-50€, tad gan skumji.

    x
    24.03.2018 15:23
    Reply to  davfreim

    vai drillē to vāciņu, kamēr sāk krist zemē pa gabaliem

    Briedis
    23.03.2018 11:15
    Reply to  Uldis M.

    Ja Tu tālāk par dīvānu, zem kura ir mīksts paklājs, nepārvietojies, tad tas der.

    Lapsinieks
    23.03.2018 11:24
    Reply to  Briedis

    ar visu to, ka telefonus zemē (parkets neskaitās) metu reizi piecos gados, es negribētu riskēt ar stikla gabalu pa štuku! lai ko mums nemuldētu par gorillām vai safīriem – tas ir un paliek stikla gabals pa štuku.

    23.03.2018 11:33
    Reply to  Lapsinieks

    Jā un Nē… Prātīgi domājot tev piekrītu, bet… Es balsoju par sajutām – lietot pa īstam, sajust pa īstam, dzīve ir īsa, no visa nepasargāsies!
    Mēs taču savam auto foršos ādas sēdekļus ar perforēto ādu un smukām nošuvītēm neietērpjam auduma sēdekļu pārvalkos lai tos neapskādētu…

    Lapsinieks
    23.03.2018 11:39
    Reply to  Uldis M.

    vo!!! tos, kam mašīnas iztapsētas ar bēšu zamsi (vai sermuliņu priekšādiņu kažokiem) pieved tieši pie sarkanā paklāja. nupat iedomājos – uz sarkanā paklāja arī tavs aifons paliks vesels

    y
    23.03.2018 13:34
    Reply to  Uldis M.

    Daudzkas atkarīgs no dzīvesveida, es ari izmantoju telefonu bez vaciniem/maciniem, bet nu pirmo reizi man sanaca uzvilkt pamatīgu švīku tieši pa vidu ekranam, un telefonam nebija pat mēnesis (iphone8). Tagad neko jagaida nakosais modelis, vai jamaina tas stikls. Parasti man ta atgadās nu pec pusgada(aptuvenais laiks, kad telefona jau tapat ir apnicis).

    29.03.2018 08:10
    Reply to  Uldis M.

    Kāpēc ne – plēvē ietīts viss ādas salons. Taisni kā no rūpnīcas.

    23.03.2018 11:26
    Reply to  Briedis

    Nu nezinu, man telefoni tā vienkārši zemē nekrīt… Nē, tas nav uzbrauciens ka citiem rokas līkas vai tamlīdzīgi. Nē! Cilvēki ir dažadi, apstākļi ir dažādi, lietošanas paradumi dažādi, u.t.t. Katram ir pašam jāsaprot vai viņa telefons ir obligāti jānēsā maciņā…
    Es šogad iegādājos jano telefonu uzreiz kompektā ar maciņu, dažas dienas pastaigāju un sapratu ka neizjūtu atšķirību no vecā, un vēl ļaunāk – dēļ maciņa telefons likās nu tāds so so… tad es izlēmu ka es lietošu telefonu tādu kādu to ražotājs, pareizāk sakot kompānijas dizaineri ir veidojuši. izbaudīšu to gan ar acīm gan uz tausti… Jo iepriekšējo telefonu biju nēsājis ciņā un beigās pie pārdošanas izņēmu to no maciņa un sapratu ko patiesībā esmu visu šo laiku slēpis pats no sevis…

    Briedis
    23.03.2018 11:35
    Reply to  Uldis M.

    Viss atkarīgs no dzīvesveida. Es šad tad braucu garus gabalus ar velo, ik pa brīdim nākas izvilkt telefonu lai kaut ko paskatītos vai atbildētu uz zvaniem. Operēt ar velo un telefonu = liels risks nomest to zemē (protams, arī pašam var gadīties nolikties gar zemi). Dodu to bērnam spēlēt spēlītes vai skatīties multenes, tas tiek mests zemē utt. Tadēļ riskēt negribu. Man telefons ir instruments, tādēļ tā forma uz tausti un materiāls ir otršķirīgi.

    x
    23.03.2018 11:57
    Reply to  Briedis

    priekš velo ir handfree risinājumi, t.sk. navigācijai – neviens taču netur tos rokās. stāv priekšā, lādējas, rāda ceļu un ja zvana, braucējs atbild neņemot rokās.

    Briedis
    23.03.2018 12:00
    Reply to  x

    Zinu. Joprojām neesmu aprīkojis savu ripojamo. Bet vajadzētu. Ir ērtāk :)

    29.03.2018 08:14
    Reply to  Briedis

    Tu tak pie ragiem vari piekabināt.

    Lapsinieks
    23.03.2018 11:57
    Reply to  Briedis

    b#$%$#$%$# jau tā jāuzmanās uz ielas no šitiem ps$%$%$ kas nesās ar riteni lūrot telefonā $%^$#$% :D :D :D

    Briedis
    23.03.2018 12:00
    Reply to  Lapsinieks

    Es ripinu pa lauku teritorijām, mežiem. Rīgā baidos ar kājām iet, kur nu vēl ar velo braukt :)

    Lapsinieks
    23.03.2018 13:38
    Reply to  Briedis

    skaidrs, ka pa mežiem. kur citur vēl…

    y
    23.03.2018 13:28
    Reply to  Briedis

    Drizāk tā labklājiba nav vel nopelnīta…

    Briedis
    23.03.2018 12:09
    Reply to  Uldis M.

    Vēl jāņem vērā fakts, ko Tu plāno ar telefonu darīt – vai staigāt ar to līdz aparāta mūža galam, vai arī pēc gada to pārdot. Aparātam, kas ir bez skrāpējumiem un buktēm, cena vienmēr būs augstāka, tādēļ ja aparātus maina un rocība nav tik liela lai būtu “po” uz +-150€, tad ir vērts pastaigāt kaut ar 5€ vērtu bamperi.

    26.03.2018 09:49
    Reply to  Briedis

    Man arī kādreiz tā likās… bet nonācu pie secinājuma ka tas nemaz dzīvē tā nestrādā…
    Padomā pats – Kāpēc cilvēki pērk lietotas lietas? Lietoto preču tirgū cena ir galvenā. Esmu tirgojis perfektā stāvoklī saglabātus telefonus, kamēr tev stāv augstāka cena interese = 0. Dabūn laist lejā cenu kamēr sasniedz apbružātu telefonu cenu – un tad jau aiziet. Starpība 150EUR nekad nebūs… max 50…
    un tici man, saprāta robežās nedaudz paskrāpēts telefons aizies tā tikai, ja būs lētāks par vidējo cenu… pērkot lietotu cilvēks rēķinās ar lietojuma pēdām. Tie kas grib perfektā stāvoklī, tie ņem no veikala.

    Briedis
    26.03.2018 09:55
    Reply to  Uldis M.

    Starp jaunu un lietotu vēl pa vidu ir klase, ko sauc par mazlietotiem. Tiem nav lietojuma pazīmju, jo iegādāti pirms mēneša vai trijiem. Cena būs lētāka par jaunu, bet lielāka par lietotu, jo ir tik pat kā jauns un ar garantiju. Esmu šādu aparātu piekritējs. Tas ir kā ar auto – tikko kā izdzīti no salona, tiem cena nokrīt. Tu saproti, ka auto it kā vairs nav jauns, bet labāks par lietotu. Kaut kā tā.

    26.03.2018 10:30
    Reply to  Briedis

    nu mazlietots jā… bet mēs runājam par pārdošanas pusi un kā pārdevējam mazlietots ir neizdevīgi jebkurā gadījumā – vai tas ir auto vai telefons. Normālā gadījumā ja attiecīgo lietu nav plānots lietot ilgāku laika periodu tad izdevīgāk ir nomas tipa līgumi…

    Lapsinieks
    26.03.2018 10:34
    Reply to  Uldis M.

    jā – kā LMT atvērtais līgums. bet pasaki, ka tev ir telefons ar atvērto līgumu, kā aiziet visas tās birkas par nabadzību, ka nevar atļauties utt.

    26.03.2018 10:40
    Reply to  Lapsinieks

    Ai, nu tas jau ir mazākais par ko dzīvē satraukties… :)

    Critical Thinker
    26.03.2018 14:40
    Reply to  Briedis

    es tā arī neesmu atradis šo mistisko vietu, kur tiek tirgoti tikko no salona izbraukuši auto ar 100 km nobraukumu par (cik tur parasti ir tā basņa – 30%?) lētāk…

    29.03.2018 08:08
    Reply to  Uldis M.

    Bet, sak’, draugs – neesi arī no tiem, kas dārgu viskiju jauc ar lēto kolu? ;) Un tagad atrunājies, ka lētajā plastmasā jānēsā €1k dārgs viedtālrunis.

    29.03.2018 21:18
    Reply to  Kristaps

    Nu paga, es tak iestājos par tīru mantu! Tipiskie kolas piejaucēji taisni ir tie paši maciņos, plēvītēs turētāji. Ja tīri par grādīgajiem tad esmu no tiem kas nespēj novērtēt 1k€ dziras krutumu, atzīstu… uzskatu ka alkoholiskie dzērieni kas pārsniedz ~50€ nav savas cenas vērti…
    Par maciņiem, nav jau nozīme maciņa cenai, tas tik un tā ir maciņš (tā materiāls), nevis ierīces materiāli (metāls, stikls)… es par ierīci tādu kāda tā nākusi no ražotāja!

    GGrs
    23.03.2018 11:24

    A kapēk telefons zemē jāmet? Un vēl uz asfalta vai citām cietām virsmām?

    Lapsinieks
    23.03.2018 11:26
    Reply to  GGrs

    man draudzene pirms pāris gadiem sašķaidīja telefonu uz bruģa, jo viņai brutālui no mugurpuses uztriecās virsū, ka viņe nevainīgā vietā gaidos kaut ko skatījās telefonā. vot tev i gadījums.

    GGrs
    23.03.2018 11:37
    Reply to  Lapsinieks

    Nu tad jākarina kaklā, ja bieži triecas virsū. Šaubos vai parastie maciņi kaut ko uz bruģa var izglābt, otterbox jāpērk.

    davfreim
    24.03.2018 14:43

    Tāpēc vajag labu vāciņu, varu ieteikt RhinoShield, pašam tāds ir priekš iPhone, tiešām strādā un pasargā telefonu no jebkāda standarta kritiena. Tagad var pre-orderot arī priekš S9.

    marsinsh
    25.03.2018 08:35

    Diemžēl, bet tie stikla aizmugures dizaini ir reti neizturīgi. Vot i apejies ar viņu kā jēlu olu … Beigās apnika, ieliku savu S8 maciņā … Un viss skaistais dizains kaķim zem astes. Bl….

    GundarsBarons
    25.03.2018 10:01

    Lasot te tos telefonu mētātājus ir sajūta, ka vienīgais no kā telefons ir jāsargā ir pats lietotājs. Jūs šķivjus arī iepakojiet burbuļplēvēs – ja nu nokrīt ceļot uz galda? Un staigāt ar 5eur plēvi apkāt dārgam telefonam, lai viņu drusku dārgāk pārdotu – nu tas ir pa īstam slimi. Pirkt ar vienīgo domu, lai pārdotu nozīmē nespēt atļauties to lietu.

    y
    25.03.2018 23:14
    Reply to  GundarsBarons

    Salīdzinājums pilnīgs sviests. Nezinu, kur un kā Tu ēd, bet es to uz ielas staigājot/braucot ar velo nedaru. Viedtālrunis, kā jau mēs visi zinam nav vairs tikai telefons, bet arī navigātors un fotokamera – tā sabojāšana/ nolietošana un nomešsana ir pilnīgi normālas lietas.
    Par to pārdošanu gan piekrītu, traki…

    Briedis
    26.03.2018 09:35
    Reply to  GundarsBarons

    Pirkt un pēc gada pārdot nozīmē vienmēr staigāt ar jaunāko.

    GundarsBarons
    25.03.2018 10:12

    Lēts silikona maks tūkstoti maksājušam telefonam ir precīzi tas pats, kas kādreiz polietilēna maisiņā ietīta TV pults. Identiski! Tikai mūsdienu mārketings ir pārliecinājis, ka tas ir stilīgi. Tak jau – nauda ta nāk neslikta. Vispirms par pārcenotu aparātu, tad par maciņu.

    Lapsinieks
    25.03.2018 12:05
    Reply to  GundarsBarons

    auzas runā šoreiz. šodien telefoni bez maka ir vnk fakin slideni. tas ir praktisks, nevis kosmētisks jautājums

    GundarsBarons
    25.03.2018 12:30
    Reply to  Lapsinieks

    Vienalga ar ko to attaisno, bet vienādības zīme tur ir

    Reklāma