Reklāma

Tesla pārdošanas apjomi Eiropā pārspēj S-klasi un 7. sēriju

Jaunākie raksti

ASUS ROG Rapture GT-AX11000 Pro būs spēļu entuziastiem paredzēts maršrutētājs

ASUS Republic of Gamers (ROG) izziņojuši jaunu bezvadu maršrutētāju ROG Rapture GT-AX11000 Pro, kas paredzēts spēļu entuziastiem. ROG Rapture...

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

Tesla ASV un Kanādā pārtrauc pieņemt Model 3 Long Range pasūtījumus

Elektroauto ražotājs Tesla ASV un Kanādā pārtraucis pieņemt jaunus pasūtījumus populārajam Model 3 Long Range modelim. Pasūtījumu lapā tagad...

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Pirmo reizi Eiropā Tesla Model S automašīnu pārdošanas apjomi aizsteigušies garām Eiropas luksusa automašīnām. Tesla Model S pārspējis Mercedes-Benz S-Class un arī BMW 7. sērijas pārdošanas apjomus 2017. gadā.

Tāpat arī Audi luksusa klases automašīnu pārdošana klibo aiz Model S. Līdzīga situācija ir arī ASV, kur Tesla pārdošana jau kādu laiku ir priekšā Vecās pasaules luksusa automašīnām.

Tesla Model S Eiropā 2017. gadā uzrādīja 30% pārdošanas apjomu kāpumu. Kopumā gada laikā Eiropā pārdotas 16 132 Model S automašīnas. Mercedes S-Class arī izcīnīja 3% pieaugumu, tomēr pārdotas tika 13 359 automašīnas. BMW 7. sērijas pārdošanas apjomi noslīdējuši par 13%, pārdotas 11 735 automašīnas. ASV Tesla pārdevusi 28 800 Model S pagājušajā gadā.

Reklāma

15 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
15 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kristaps Skutelis
22.02.2018 10:12

Mīlīgi dati, kas tomēr īsti neko nepasaka, jo Model S īsti nav konkurents ne BMW 7 sērijai, ne Mercedes S klasei.

LAN
22.02.2018 10:23

Kādēļ ne?

Skābene
22.02.2018 10:32
Reply to  LAN

Tesla ModelS jau nav limuzīnu klases auto!
Un ja paskatās, kaut vai uz Teslas saules sargiem, tad izskatās, ka tie ir paņemti no kāda KIA Ceed! :D

Kristaps Skutelis
22.02.2018 10:36
Reply to  LAN

Paskatījos konkrētāk, visi trīs auto gan pārstāv vienu un to pašu F klasi (High-end luxury/full-size luxury cars). Tehnoloģiski Model S varbūt arī ir diezgan labs konkurents, jo ņigu ņegu tur notiek diezgan daudz, bet tīri aprīkojuma līmeņa, kvalitātes un braukšanas komforta ziņā tie auto tomēr nav salīdzināmi. Model S gluži vienkārši ir prastāks auto.

Skābene
22.02.2018 15:54

Ja skatās tikai pēc garuma parametra (vismaz ~4,9 metri), tad jau tik pat labi var salīdzināt ar kaut kādu opel insignia vai ford mondeo! :)
Un ja salīdzina ar BMW 5 sērijas pārdošanas apjomiem (arī F klase), tad tā teslas statistika nemaz nav tik spīdoša!

rudolfs
23.02.2018 08:50

Tur jau rakstam arī ideja. Pat ar visu to, par to pašu cenu pircēji labāk izvēlas Teslu nevis MB un BMW. Visticamāk jau ka daudziem tas image kas nāk līdzi teslai ir labāks nekā vāciešu limuzīniem. Un tajā cenu kategorijā image ir diezgan liela nozīme. (Citādāk tiešām var braukt ar to pašu 5 sēriju)

x
23.02.2018 09:08
Reply to  rudolfs

tur nav info vai teslu pērk tie paši cilvēki, kas pirms tam pirka s klasi vai bmw.
ja cilvēks pirms tam ir braucis ar piem. volvo vai audi un nopērk teslu – tad ko mums dod salīdzināšana ar mersi/būmeri.

Kristaps Skutelis
23.02.2018 09:15
Reply to  rudolfs

Nu, nezinu. Man liekas, ka Model S jau ir novecojis verķis. To varētu paķert kā vienu no auto, bet principā visi jaunie limuzīni būs vairāk limuzīnīgi no vāciešiem.

Mārtiņš Vācietis
22.02.2018 10:50

Šeit būs korektāks salīdzinājums un vairāk datu:
http://carsalesbase.com/car-sales-europe/car-sales-segments/

Artanis
22.02.2018 18:12

Par Teslu man ir dalītas jūtas – no vienas puses es tiešām cienu viņu pieeju auto dizainam un funkcionalitātei, kā arī lielisko klientu apkalpošanu un operatīvo problēmu risināšanu, bet no otras puses, kā jau citi komentētāji minēja – nu tas salons jūtās ļoti nabadzīgs salīdzinot pat ar vairumu budžeta klases auto, pat nerunājot par E-klasi, S-klasi, un 5/7 sēriju.

x
22.02.2018 18:59
Reply to  Artanis

tas ir auto, nu, braukšanai.
apbrīnot var ko muzejā, man šķiet, ar laiku pieeja auto kļūs vēl racionālāka – jo elektro jau jau ir solis uz to.

aigi
23.02.2018 09:00

NU es nedomājot ņemtu Model S, ja vajadzētu dārga gala auto:

1) 7 vietas;
2) Jauda, pāātrinājums
3) tehnoloģiskais pārākums
4) un tas viss par pāris EUR uz 100km.

Lapsinieks
23.02.2018 09:22
Reply to  aigi

ko Tu dzer no rītiem? 7 vietas… jūs tur rūķīšu ģimene, vai arī bērnus tūcī bagāžniekā?

KKTK
23.02.2018 09:35
Reply to  Lapsinieks

Gan jau sajauca ar Model X: https://www.youtube.com/watch?v=_DiGQRaaHvg

aigi
23.02.2018 11:02
Reply to  aigi

Līdz padsmit gadien perfekti. Maniem sīčiem derētu kā uzliets.

Reklāma