Pirmo reizi Eiropā Tesla Model S automašīnu pārdošanas apjomi aizsteigušies garām Eiropas luksusa automašīnām. Tesla Model S pārspējis Mercedes-Benz S-Class un arī BMW 7. sērijas pārdošanas apjomus 2017. gadā.
Tāpat arī Audi luksusa klases automašīnu pārdošana klibo aiz Model S. Līdzīga situācija ir arī ASV, kur Tesla pārdošana jau kādu laiku ir priekšā Vecās pasaules luksusa automašīnām.
Tesla Model S Eiropā 2017. gadā uzrādīja 30% pārdošanas apjomu kāpumu. Kopumā gada laikā Eiropā pārdotas 16 132 Model S automašīnas. Mercedes S-Class arī izcīnīja 3% pieaugumu, tomēr pārdotas tika 13 359 automašīnas. BMW 7. sērijas pārdošanas apjomi noslīdējuši par 13%, pārdotas 11 735 automašīnas. ASV Tesla pārdevusi 28 800 Model S pagājušajā gadā.
Mīlīgi dati, kas tomēr īsti neko nepasaka, jo Model S īsti nav konkurents ne BMW 7 sērijai, ne Mercedes S klasei.
Kādēļ ne?
Tesla ModelS jau nav limuzīnu klases auto!
Un ja paskatās, kaut vai uz Teslas saules sargiem, tad izskatās, ka tie ir paņemti no kāda KIA Ceed! :D
Paskatījos konkrētāk, visi trīs auto gan pārstāv vienu un to pašu F klasi (High-end luxury/full-size luxury cars). Tehnoloģiski Model S varbūt arī ir diezgan labs konkurents, jo ņigu ņegu tur notiek diezgan daudz, bet tīri aprīkojuma līmeņa, kvalitātes un braukšanas komforta ziņā tie auto tomēr nav salīdzināmi. Model S gluži vienkārši ir prastāks auto.
Ja skatās tikai pēc garuma parametra (vismaz ~4,9 metri), tad jau tik pat labi var salīdzināt ar kaut kādu opel insignia vai ford mondeo! :)
Un ja salīdzina ar BMW 5 sērijas pārdošanas apjomiem (arī F klase), tad tā teslas statistika nemaz nav tik spīdoša!
Tur jau rakstam arī ideja. Pat ar visu to, par to pašu cenu pircēji labāk izvēlas Teslu nevis MB un BMW. Visticamāk jau ka daudziem tas image kas nāk līdzi teslai ir labāks nekā vāciešu limuzīniem. Un tajā cenu kategorijā image ir diezgan liela nozīme. (Citādāk tiešām var braukt ar to pašu 5 sēriju)
tur nav info vai teslu pērk tie paši cilvēki, kas pirms tam pirka s klasi vai bmw.
ja cilvēks pirms tam ir braucis ar piem. volvo vai audi un nopērk teslu – tad ko mums dod salīdzināšana ar mersi/būmeri.
Nu, nezinu. Man liekas, ka Model S jau ir novecojis verķis. To varētu paķert kā vienu no auto, bet principā visi jaunie limuzīni būs vairāk limuzīnīgi no vāciešiem.
Šeit būs korektāks salīdzinājums un vairāk datu:
http://carsalesbase.com/car-sales-europe/car-sales-segments/
Par Teslu man ir dalītas jūtas – no vienas puses es tiešām cienu viņu pieeju auto dizainam un funkcionalitātei, kā arī lielisko klientu apkalpošanu un operatīvo problēmu risināšanu, bet no otras puses, kā jau citi komentētāji minēja – nu tas salons jūtās ļoti nabadzīgs salīdzinot pat ar vairumu budžeta klases auto, pat nerunājot par E-klasi, S-klasi, un 5/7 sēriju.
tas ir auto, nu, braukšanai.
apbrīnot var ko muzejā, man šķiet, ar laiku pieeja auto kļūs vēl racionālāka – jo elektro jau jau ir solis uz to.
NU es nedomājot ņemtu Model S, ja vajadzētu dārga gala auto:
1) 7 vietas;
2) Jauda, pāātrinājums
3) tehnoloģiskais pārākums
4) un tas viss par pāris EUR uz 100km.
ko Tu dzer no rītiem? 7 vietas… jūs tur rūķīšu ģimene, vai arī bērnus tūcī bagāžniekā?
Gan jau sajauca ar Model X: https://www.youtube.com/watch?v=_DiGQRaaHvg
Līdz padsmit gadien perfekti. Maniem sīčiem derētu kā uzliets.