Web Analytics
More
    Reklāma

    Ford prezentē jauno EcoSport kompakto krosoveru

    Jaunākie raksti

    Jaunais Ford EcoSport kompaktais sporta apvidus auto (SUV) saviem Eiropas klientiem piedāvā uzlabotu daudzpusību un jaudu, uzlabotu stilu un izsmalcinātas tehnoloģijas.

    Jaunais Ford EcoSport ir pirmais modelis, kurā apvienojumā ar jaunu un uzlabotu 1,5 litru EcoBlue dīzeļmotoru tiek piedāvāta Ford inteliģenta visu riteņu piedziņas tehnoloģija, lai nodrošinātu labāku vilkmi gan ceļa, gan bezceļa apstākļos, kā arī līdz 125 ZS jauda un optimizēts CO2 izmešu daudzums.

    Reklāma

    Pirmo reizi pieejams arī sportiskais, Ford Performance iedvesmotais EcoSport ST‑Line modelis, kas piedāvā dažādas vadītāja palīgsistēmas, tajā skaitā SYNC 3 savienojamību, kruīza kontroli ar regulējamu ātruma ierobežotāju un atpakaļskata kameru.

    Uzlabotais dinamiskā, robustā un smalkā stilā ieturētais jaunais modelis ir pieejams 12 pamata krāsās, un tam tiek piedāvāta virkne personalizācijas iespēju, ieskaitot dažādas variācijas jumta un statņu, logu rāmju, aizmugurējā jumta spoilera un ārējo spoguļu korpusu nokrāsošanai atšķirīgā tonī. Uz lietotāju vērstais, jaunais augstākā līmeņa salona interjers piedāvā lieliskus iespaidus ar iebūvēto kustīgo skārienjūtīgo 8 collu ekrānu, apsildāmu stūri un viediem kravas telpas risinājumiem, ieskaitot regulējamu bagāžas nodalījuma grīdas augstumu.

    “Kopš 2014. gada, kad pirmo reizi šajā reģionā sākām piedāvāt šo modeli, Ford Eiropā ir pārdevis jau vairāk nekā 166 000 EcoSport kompakto sporta apvidus auto, turklāt pagājušogad pārdošanas apjomi palielinājuās par 40 procentiem,” sacīja Ford Motor Company grupas viceprezidents un uzņēmuma Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas nodaļas prezidents Stīvens Ārmstrongs [Steven Armstrong]. “Jaunais Ford EcoSport klientiem sniedz vēl vairāk stila, komforta, jaudas un izvēles iespēju – robusto SUV funkcionalitāti apvienojot ar pilsētas praktiskumu.”

    Jaunais Ford EcoSport Eiropas tirgum tiek būvēts Ford rūpnīcā Krajovā [Craiova], Rumānijā, kuras izveidē uzņēmums ieguldījis 200 miljonus eiro, un ar šī modeļa ienākšanu tirgū tiek paplašināts Eiropā piedāvātais Ford ražoto SUV sortiments, ko līdz šim veidoja Ford Edge un Kuga. Savukārt nākamgad Eiropā tiks piedāvāts SUV iedvesmotais krosovers Fiesta Active.

    SUV ir Eiropā visstraujāk augošais segments. Gadu no gada SUV modeļu reģistrācijas apjomi aug par vairāk nekā 21 procentu, un 2016. gadā šis segments veidoja vairāk nekā ceturto daļu no visiem pirmo reizi reģistrētajiem jaunajiem pasažieru automobiļiem. Pagājušogad Ford SUV pārdošanas apjomi Eiropā palielinājās par vairāk nekā 30 procentiem.

    Jaudīgs un efektīvs

    No 2018. gada vidus jaunais Ford EcoSport piedāvās optimizētu braukšanas kvalitāti, ko nodrošinās Ford inteliģentā visu riteņu piedziņa. Tehnoloģija tiks piedāvāta apvienojumā ar pilnīgi jauno 1,5 litru Ford EcoBlue dīzeļmotoru un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, nodrošinot 125 ZS jaudu un 300 Nm griezes momentu, turklāt paredzamais degvielas patēriņš ir 4,8 l/100 km, bet izmešu daudzums – 125 g/km CO2.

    Inteliģentā visu riteņu piedziņa nosaka automobiļa riteņu saķeri ar ceļa virsmu, bet griezes momentu starp priekšējiem un pakaļējiem riteņiem līdz attiecībai 50/50 var noregulēt mazāk nekā 20 milisekunžu laikā jeb laika sprīdī, kas ir divdesmit reižu īsāks par acumirkli. Sistēma laideni sadala griezes momentu starp visiem četriem riteņiem un garantē daudz drošāku pārvietošanos pa ceļu, sevišķi slidenā laikā.

    Ford pilnīgi jaunais 1,5 litru EcoBlue dīzeļmotors izstrādāts, lai nodrošinātu lielāku jaudu un labāku veiktspēju, kā arī radītu mazāku CO2 izmešu daudzumu. Izsmalcinātajā četru cilindru motorā ir iebūvēta virkne inovatīvu tehnoloģiju, tajā skaitā:

    • Zemspiediena izplūdes gāzu cirkulācija apvienojumā ar ūdens-gaiss uzpūtes dzesēšanu, lai nodrošinātu efektīvāku sadegšanu un mazāku izmešu daudzumu
    • Integrēts ieplūdes kolektors, lai nodrošinātu optimizētu motora elpošanu
    • Zemas inerces turbīna, lai nodrošinātu ātrāku un kontrolējamāku turbīnas reakciju; tā izgatavota no materiāliem, ko izmanto raķešu dzinēju ražošanā un kas paredzēti ekspluatēšanai augstā temperatūrā
    • Augstspiediena degvielas iesmidzināšanas sistēma, kas ir atsaucīgāka, klusāka un nodrošina precīzāku degvielas padevi

    No 2018. gada vidus ar 125 ZS 1,5 litru EcoBlue dīzeļmotoru un pilnīgi jaunu zemas berzes sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu aprīkots priekšpiedziņas modelis nodrošinās vēl zemāku CO2 izmešu daudzumu un vēl labāku degvielas ekonomiju. Ar Ford 100 ZS 1,5 litru TDCi dīzeļmotoru un pilnīgi jaunu sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu aprīkota priekšpiedziņas versija būs pieejama līdz ar šī modeļa nonākšanu tirdzniecībā, un tās paredzamais degvielas patēriņš ir 4,1 l/100 km, bet CO2 izmešu daudzums – 107 g/km.

    Pieejamas ir arī 140 ZS un 125 ZS versijas ar Ford vairākkārt godalgoto 1,0 litra EcoBoost benzīna motoru, kura degvielas patēriņš ir 5,2 l/100 km, bet CO2 izmešu daudzums – 119 g/km. No 2018. gada vidus būs pieejams EcoBoost modelis ar 1,0 litra 100 ZS motoru un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu.

    Līdz ar šī modeļa nonākšanu tirdzniecībā būs pieejama EcoBoost versija ar 1,0 litra 125 ZS motoru un sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu, un, lai nodrošinātu ērtu pārnesumu pārslēgšanu, šajā komplektācijā pie stūres statņa būs piestiprināti lāpstiņu tipa pārslēgi. Savukārt šīs versijas degvielas patēriņš ir 5,8 l/100 km, bet CO2 izmešu daudzums – 134 g/km.

    Jaunais EcoSport turpina piedāvāt īpaši Eiropas klientiem pielāgotu braukšanas komfortu un vadību, ko nodrošina optimizētas atsperes, vibrāciju slāpētāji, atsperu palīgdetaļas, stūres mehānisms, daļēji atkarīgā pakaļējā tilta piekare, elektroniskās stabilitātes programmas iestatījumi un stūres pastiprinātāja profili.

    Robusts un izsmalcināts stils

    Jaunajam Ford EcoSport ir drosmīgs, dinamisks Ford SUV stils, kas atspoguļo jau vidējā izmēra modelī Kuga un lielajā Edge redzēto.

    Tēlaini veidotais motora pārsegs ar tā centrā esošu izliekumu nodrošina labāk modelētas priekšdaļas izskatu, ko papildina zem pārsega augšējās malas paslēptās apsildāmās lukturu mazgāšanas sprauslas. Priekšdaļas dizaina dominējošie elementi ir jauna un liela trapeces formas reste un īpatnējas, stūrainas formas lukturi, kuros tagad iebūvēta augstas intensitātes gāzizlādes lampu sistēma un stilīgas LED dienas gaismas. Stūrainās formas miglas lukturu korpusi noslēdz priekšējo trīs ceturtdaļu profilu, ko iedvesmojušas mugursomas lences un kas izstrādāts, lai attēlo auto uz piedzīvojumiem orientēto būtību.

    Pārveidots ir arī EcoSport aizmugurējais atdurstienis un pakaļējie lukturi, lai automobilis iegūtu labāku, tēlaināku izskatu. Klienti var izvēlēties starp 12 virsbūves pamata krāsām, tajā skaitā Lightning Blue, Ruby Red un vibrējošu oranži metālisku toni, Tiger Eye, kā arī nodrošināt vēl plašāku SUV personalizāciju, izvēloties jauno papildiespēju nokrāsot jumtu kontrastējošā tonī.

    Robusto, sportisko raksturu papildina jaunie 17- un 18-collu vieglmetāla diski, kas tiek piedāvāti ar dažādu apdari, ieskaitot Magnetic Low Gloss, Shadow Silver, Flash Grey un High Gloss Black. Arī turpmāk klientiem būs iespējams izvēlēties savdabīgu, pie bagāžnieka durvīm piestiprināmu rezerves riteni.

    EcoSport tagad piedāvā arī jauna līmeņa salona uzlabojumus ar vieglāk lietojamām kontrolierīcēm, ērtiem materiāliem un jaunu viduskonsoli, kas ergonomiski izstrādāta, lai nodrošinātu vienkāršāku auto ekspluatāciju ar mazāku pogu skaitu.

    Jaunais sēdekļu dizains optimizēts tā, lai sniegtu lielāku komfortu priekšā un aizmugurē sēdošajiem un radītu sajūtas kā augstāka līmeņa automobilī, kas cita starpā tiek nodrošināts ar daļējas ādas apdares iespēju. Automobilī sēdošie var arī pieskaņot salona atmosfēru savam noskaņojumam, noregulējot apgaismojumu kādā no septiņām piedāvātajām krāsām.

    Interjera pārveidošanas iespējas ietver arī virkni viedu kravas telpas risinājumu, ieskaitot jaunu, regulējamu bagāžas nodalījuma grīdas augstumu. Grīdu par pacelt augstāk, lai nodrošinātu lielāku mantu glabāšanas telpu, kuras saturu paslēpj pārsegs, vai nolaist zemāk, lai palielinātu bagāžas nodalījuma tilpumu līdz 334 litriem. Bagāžas nodalījuma grīdai izmantota īpaša poraina konstrukcija, kas to padara izturīgāku par tēraudu, un uz tās var novietot vairāk nekā 300 kg bagāžas. Jaunajā viduskonsolē ir iebūvēts, saliekams, bīdāms elkoņa balsts ar mantu glabāšanas nodalījumu, kas ir ideāli piemērots planšetdatoriem vai uzkodām, savukārt CD atskaņotājs ir pārvietots virs cimdu nodalījuma, lai līdz minimumam samazinātu tā ietekmi uz mantu glabāšanai paredzētās vietas ietilpību.

    Jaunā EcoSport modeļu klāstā pirmo reizi būs pieejams sportiskais un jaunais EcoSport ST-Line variants, kas pievienosies Edge ST-Line, Fiesta ST-Line, Focus ST-Line, Kuga ST-Line, Mondeo ST-Line un S-MAX ST-Line modeļiem, kas līdz ar jaudīgiem un efektīviem EcoBoost benzīna un TDCi dīzeļmotoriem piedāvā drosmīgu stilu un sportisku braukšanas dinamiku.

    EcoSport ST-Line standarta aprīkojumā uzstādīti vienreizēji, Ford Performance iedvesmoti atdurstieņi un sliekšņi, jumta reliņi ar melnas krāsas apdari un lukturu rāmji, 17 collu Dark Tarnish vieglmetāla diski, ST-Line emblēmas un atšķirīgi krāsoti jumtu un spoguļu korpusi. Salonā greznojas vienreizēja ST-Line stūre ar ādas apdari un plakanas formas apakšdaļu; vienreizēji pusādas sēdekļi ar Miko®-Dinamica ieliktņiem – ekoloģisku zīdu, kas izgatavots no pārstrādāta poliestera – un sarkanām šuvēm; ādas stāvbremzes svira un pārnesumu pārslēgs; sliekšņu uzlikas ar ST-Line zīmolu un nerūsējoša tērauda sporta pedāļi.

    Izsmalcinātas vadītāja palīgsistēmu tehnoloģijas

    Jaunais Ford EcoSport balstās uz iespaidīgu SUV vadīšanas pozīciju un lielisku Ford braukšanas dinamiku, lai, izmantojot modernizētas tehnoloģijas, sniegtu vēl vienkāršākus un patīkamākus braukšanas iespaidus.

    Ford izsmalcinātā SYNC 3 komunikāciju un izklaides sistēma ir savienojama ar Apple CarPlay un Android Auto™. EcoSport kustīgais 8 collu krāsu skārienjūtīgais ekrāns, ko var vadīt ar piespiešanas un vilkšanas žestiem, ir ar SYNC 3 sistēmas atbalstu. Ar SYNC 3 tiek piedāvāts arī kustīgais 6,5 collu krāsu skārienjūtīgais ekrāns. 4,2 collu krāsu skārienjūtīgais ekrāns tiek piedāvāts ar Bluetooth savienojamību un USB pieslēgvietām.

    Jaunā B&O PLAY audio sistēma piedāvā uzlabotus skaņas iespaidus, un ar desmit skaļruņiem, ieskaitot bagāžniekā iebūvētu pastiprinātāju, kā arī vidējo frekvenču skaļruni paneļa centrā, sistēma ir īpaši pielāgota EcoSport, un tās vadība tiek nodrošināta ar jaunāko digitālo signāla apstrādes pastiprinātāju, kas ļauj veikt precīzu izlīdzināšanu un skaņas miksēšanu, ieskaitot Surround Sound iestatījumu.

    EcoSport pirmo reizi piedāvā kruīza kontroli ar regulējamu ātruma ierobežotāju, kas palīdz autovadītājiem nepārkāpt atļauto ātrumu, un atpakaļskata kameru, kas padara automobiļa novietošanu efektīvāku un drošāku.

    Pieejamie automātiskās ieslēgšanas tuvās gaismas lukturi un vējstikla tīrītāji ar lietus sensoru atbrīvo klientus no dažām rūpēm un ļauj viņiem labāk koncentrēties uz ceļu, savukārt apsildāmā stūre un elektroniskā automātiskā temperatūras kontrole vēl vairāk paaugstina komfortu. Papildu ērtības sniedz jaunais 4,2 collu digitālais instrumentu panelis, kas atvieglo piekļūšanu svarīgākajai ar braukšanu saistītajai informācijai, un elektriskie nolokāmie spoguļi, kas turklāt ir apsildāmi, lai aukstos rītos varētu doties ceļā pēc iespējas drīzāk.

    Starp citām autovadītāja palīgsistēmu tehnoloģijām jāmin Ford aklās zonas informācijas sistēma, kas brīdina autovadītāju par līdzās esošajiem transporta līdzekļiem, un standartaprīkojumā iekļautā sasveres stabilitātes kontrole, kas attiecīgi pielāgo motora griezes momentu un bremzēšanu, lai palīdzētu vadītājam saglabāt kontroli pār automobili.

    Uzlabotās pasažieru aizsargfunkcijas ietver vadītāja un pasažieru priekšējos gaisa drošības spilvenus, vadītāja ceļgalu gaisa drošības spilvenu un jaunus sānu gaisa drošības spilvenus, kas nodrošina papildu krūšukurvja aizsardzību – tie visi paredzēti, lai braucēju pasargātu no trieciena; kā arī jaunus aizkaru gaisa drošības spilvenus, kas nodrošina maksimālu aizsardzību pret sānu triecieniem. EcoSport ir arī drošāks nekā jebkad agrāk, jo tā standartaprīkojumā ir iekļauta perimetra signalizācija.

    “Mēs esam uzlabojuši jaunā Ford EcoSport kvalitāti, tehnoloģijas un daudzpusību, lai sniegtu lielāku pārliecību un labākas vadības īpašības, ko vēlas mūsu SUV segmenta klienti,” sacīja Ford Motor Company starptautiskais B klases automobiļu līnijas direktors Gerijs Bouzs [Gary Boes]. “Autovadītāji pie stūres jutīsies ērtāk un būs pārliecinātāki nekā jebkad agrāk.”

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    26 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    12.12.2017 11:12

    kas par valodu tiem relīžu rakstītājiem…
    > robustā un smalkā stilā ieturētais jaunais modelis

    robusts ir f150, bet smalks – ē, fords…ok. lai jau ir smalks ekosports)
    zaļā karotīte vismaz standarta aprīkojumā?

    Krotow
    12.12.2017 11:49
    Reply to  x

    Mhm. TL/DR. Kad janvārī būs jābrauc uz Skanstes ielas Inchcape, mēģināšu paskatīties klātienē.

    12.12.2017 12:01

    Normāls sieviešu auto :)

    Kristaps Skutelis
    12.12.2017 12:14
    Reply to  Toms

    Visi parasti par šiem auto vīpsnā, bet es te nesen biju izbraucies ar iepriekšējās paaudzes Opel Mokka un manu skepsi pārvarēja reālā braukšana ar to mazuli. Viss tik ērti un saprotami, ka tīri prieks.

    12.12.2017 12:23

    Var jau būt, nav man sanācis ne braukt, ne pasēdēt šādos kompkatajos suvos.

    Tiem visiem ir viena kopīga iezīme – tie izskatās mazliet jautri :)

    Skābene
    12.12.2017 14:06
    Reply to  Toms

    Nu es jau nu savai sievietei šitādu mugursomu nepirktu! :D

    12.12.2017 14:12
    Reply to  Skābene

    Ja ģimenē ir primārais normāla izmēra (un izskata) auto, tad lai sieva braukā ar šādu auto.

    Mačo
    13.12.2017 08:31
    Reply to  Toms

    Mana dūdiņa brauc ar Kruzaku, normāls izmērs, atbilstošs izskats, visi uz ceļa respektē, bedres un augstas apmales nav problēma, augstu sēž, tālu redz, spoguļi kā ziloņa ausis, kameras priekšā pakaļā, tā kā ar parkošanos nav problēmu! Bērnu rati, velosipēdi un citi hlami nav problēma,m vienkārši iemet bagānā un brauc!

    x
    13.12.2017 10:12
    Reply to  Mačo

    ko nozīmē – respektē. ir csn un pēc tiem arī jābrauc.
    ja kāda dūdiņa izleks priekšā manam smagajam – vienalga vai mugursomā vai kruzakā – saņems to, kas pienākas pēc fizikas likumiem. sēžu augstu, redzu tālu, un respektēju tikai csn, nevis auto markas.

    Frants
    15.12.2017 16:32
    Reply to  x

    Es nevienu sūkātāju ar kruzaku utml. kastēm nekad neesmu respektējis ! Parasti tādiem auto pie stūres ir pastulbas blondīnes…

    GGrs
    12.12.2017 14:41
    Reply to  Toms

    Tip ja nav melns, trīslitrīgs sedans vai universālis, tad sieviešu auto?

    12.12.2017 14:53
    Reply to  GGrs

    Tas ir tīri subjektīvi, jo pašreiz man izskatās pēc sieviešu auto.

    Gan jau arī šis melnā krāsā izskatītos labāk (ne tik sievišķīgi?), nekā sarkanā krāsā.

    x
    12.12.2017 16:20
    Reply to  GGrs

    aha, amerikā masās bija viedoklis – večiem v8, bet v6 – sievietēm aizripināt līdz veikalam
    pirms nulltajiem krieviem tālajos austrumos celica bija skuķu auto, bet džeki gāza ar suprām.

    lūk, kā vajag dalīt – nav ilgi jādomā, kādas formas ziepju gabals kam vairāk piestāv)

    khe
    12.12.2017 17:14
    Reply to  Toms

    Kāds ir sieviešu auto standarts?

    Daris
    12.12.2017 16:18

    Nezinu gan cik tādam viena litra ar až 140 zs ir motora resurss???
    Manam ar divlitru motoru pie tiem pašiem ZS (auto jauns pirkts LV desmit gadus atpakaļ) jau ~ 180 000 nobraukums, bet par šiem minimotoriem neesmu drošs vai tādus pirktu.

    x
    12.12.2017 16:22
    Reply to  Daris

    nē, bērniem šito nesataupīsi. nav paredzēts.

    Skābene
    12.12.2017 16:46
    Reply to  Daris

    Ko tu tā par resursu satraucies, otrreizējā tirgū tak būs atkal ar 30 000 nobraukumu, tā ka resurss līdz 180k pagarināsies! :D
    Vajag pirkt jaunu auto, un pēc 5 gadiem tirgot nost, tad galva par resursu nesāpēs! :D

    Daris
    12.12.2017 16:53
    Reply to  Skābene

    Mazmotoru autiņiem esot slikta slava arī otrreizējā tirgū.
    Jaunu diez vai tagad varētu atļauties, bet šo vismaz zini no sākuma.
    Bet pirkt lietotu – ir tā, kā saki – kaķis maisā.

    Jānis A
    13.12.2017 08:33
    Reply to  Daris

    Jā bet tā jau ir dīleru problēma ne jau tava. Lai paši domā kā notirgot 5 gadus vecu auto.

    Skābene
    13.12.2017 08:40
    Reply to  Daris

    Tu zini, es pirms 10 gadiem pārdevu Mazdu ar 1,4 motoru. Nesen intereses pēc pačekoju kas notiek ar mašīnām, ko savulaik esmu pārdevis un tā mazda tak ir vēl 250k noskrējusi.

    y
    13.12.2017 09:29
    Reply to  Skābene

    Ja, bet cik tai mazdai bija zs? Vecie motori pavisam cits stāsts…

    GundarsBarons
    13.12.2017 10:01
    Reply to  Skābene

    Ironiju uztvēru.
    Bet ja nopietni, tad tas “pirkt jaunu un ik pa pieciem gadiem mainīt atkal uz jaunu – finansiāli nozīmē ik pa pieciem gadiem izmest miskatsē apmēram pusi no katra jaunā auto cenas. Kāds var atļauties, šaubu nav, bet vai tas ir izdevīgi – diez vai. Ja reiz cilvēks uztraucas par resursu, tātad finanses ir spiedīgas un “piedāvāt viņam variantu ar tādiem tēriņiem nav loģiski.

    y
    13.12.2017 12:09
    Reply to  GundarsBarons

    Tiešam esi tik pārliecināts par to “izmesto” līdzekļu daudzumu?
    It īpaši ņemot vērā to, kā lielākā daļa jauno auto ir “līzingoti”.

    GundarsBarons
    15.12.2017 21:23
    Reply to  y

    Ā, tad jau līzingā kantori ir labdarības iestādes un naudu saviem izdevumiem no klientiem neņem. Viņi tik domā, kuram iedot par velti palietot auto.

    edgku
    15.12.2017 22:29
    Reply to  GundarsBarons

    Nevajag skatīt visu tik prastā veidā. Pērkot jaunu, tu maksā ne tikai par dzelzi, bet arī par fizisko un morālo komfortu – tev piecus gadus izdevumi par auto būs plānoti, turklāt labas izredzes uz servisu doties tikai reizi vai divas gadā. Ir cilvēki, kam tas ir svarīgi, viņi ir gatavi par to maksāt. Dzīve nav viscaur novērtējama naudas izteiksmē.

    nr71
    12.12.2017 22:56

    Viens no neglītākajiem mūsdienu auto.

    Reklāma