Kursors izmēģina jauno VW Polo

Fotogrāfs: Mārcis Gaujenietis

122

Visi grib būt slaveni, bet neviens negrib strādāt. Visi baidās. Pasaules problēma ir nevis tajā, ka pārāk bieži baidāmies pieļaut kļūdas, bet tajā, ka pārāk reti cenšamies kļūdīties. Ja auto ražotāji pārstātu iet šo drošo ceļu, iespējams, mēs sagaidītu kaut ko pavisam fantastisku.

Nemaz nevarēju iedomāties, ka VW Polo ir tikpat sens kā Golf un tieši tāpat jau ir atjaunojies daudzās jo daudzās paaudzēs. Polo gadījumā šī ir nu jau sestā. Kā nu gadījies, kā ne – Polo tiek piedāvāts gandrīz vienlaicīgi ar atjaunoto Ford Fiesta (par kuru, cerams, pavisam drīz uzrakstīs Kristaps), lai visi mazliet mazāku auto pircēji uzreiz neaizskrien pie cita pseido-vācu konkurenta. Polo arī neiziet uz risku, spēlējas baseina drošajās sieniņās, tāpēc mēģināšu noskaidrot, kāds tas ir padevies.

Reklāma

Pieķeramies tehnikai

Polo, godīgi sakot, spēlē uz naža asmens. Tas ir veidots uz ļoti populārās un dikti labās MQB platformas, tādēļ ir gan platāks, gan arī garāks. Precīzāk runājot, 69mm platāks un riteņu bāze ieguvusi papildus 92mm, kas ir ļoti daudz. Auto ir kļuvis pieaugušāks un drīz jau sāks kāpt Golf lauciņā. Kas tad notiek ar dzinējiem? Tie arī ir pamatīgāki? Jā un nē.

1.0 1.0 TGI 1.0 TSI 1.5 TSI 1.6 TDI SCR
75 Zs (95 Nm) 90 ZS (160 Nm) 95 Zs (175 Nm)

 

115 Zs (200 Nm) 150 Zs (250 Nm) 80 Zs (230 Nm)

 

95 Zs (250 Nm)
5p manuālā 5p manuālā 5p manuālā vai 7p DSG 6p manuālā vai 7p DSG 6p manuālā vai 7p DSG 5p manuālā 5p manuālā vai 7p DSG

 

Uzreiz gan jāpiemin, ka jaunais un jau vairākas godalgas ieguvušais 1.5 litru TSI dzinējs mums sākotnēji nepienākas, pieļauju, neefektīvās cenas dēļ, bet VW politika atļauj pie tāda auto tikt, ja vien spējat pamatot savu izvēli ar maka saturu.

Tātad, Polo ir pieaudzis dinamikas rādītājos, bet tilpumi nav mainījušies un arī nevajag. Iepriekšējā paaudzē dīzeļdzinēju izvēle bija pamatīgāka, iespējams, Polo ir VW grupas pirmais solis pamazām atteikties no smirdošām rokām un pāriet tikai uz benzīna dzinējiem. Redzēsim.

Bauda acīm vai drīzāk makam?

Kamēr mēs nedzīvojam kā siltajās zemēs un Rīgas 307 tūkstošos kvadrātmetros nedzīvo 13 miljoni iedzīvotāju (salīdzinot ar Singapūru un tās 7800 iedzīvotāju uz kvadrātkilometru), tikmēr ar VW Up vai līdzīgiem mikroauto mēs nebrauksim. Polo būtu pirmā loģiskā izvēle, ja ir nepieciešams iegādāties nelielu auto. Ja iepriekšējās paaudzes pārstāvis mazliet mulsina ar savu izskatu un izmēru, tad jaunais Polo ir kļuvis kārtu izskatīgāks. Ne tikai vizuāli, pamatīgas izmaiņas ir piedzīvojis interjers. Informācijas ekrāni ir novietoti acu līnijā, klimata zona pārnesta uz leju. Izskatās ļoti labi, ļoti moderni un pat mazliet dārgi. Tas dod ne tikai vizuāli sakārtotu paneli, bet arī praktiskumu un lietošanas ērtumu. Vienīgi skaļuma regulācijas poga ir palikusi neērti pieejama, to gan glābj skaņas regulācijas iespējas uz stūres. Pati info-izlaides sistēma ir mazliet vienkāršāka, ir pāris pogas, bet visādi citādi ne ar ko neatšķiras no visiem jaunajiem VW.

Sporta komforta sēdekļi ir ļoti glīti, ērti pilsētai, bet man gribētos mazliet lielāku sānu atbalstu. To noteikti iegūs GTI modelis, bet forši būtu arī iespēja pie tādiem tikt arī standarta modeļos. Vietas aizmugurē ir daudz, ērti justies var divi pieauguši indivīdiņi. Automašīnā vairāk kā četrus satilpināt gan ir mocības.

Gaitas īpašības kā jau pilsētas auto

Es īsti nekad neesmu bijis ne mazauto, ne arī hečbeku fans, tie auto tā arī nav spējuši atrast vietu manā ikdienā, kaut izmēra ziņā būtu pat pietiekami. MQB platforma jau pati pa sevi sola labas gaitas īpašības un man bija iespēja ar Polo braukt pilnas trīs dienas, kurās es norullēju virs 500 km un guvu dažādas atziņas par iespējamo ikdienu ar jauno VW pārstāvi. Parunāsim par dinamiku un šeit ir uzreiz jāsaprot divas nianses. Viens, ražotāji šos mazos auto rada pamatā pilsētai un liela daļa braucēju uz šosejām parādās reti. Un otrs, Latvijā nav šoseju, tās visas ir ielas, teiksim pat tā – Latvija ir viena liela pilsēta.

Mums slikti ceļi ir vairumā un grants ceļu daudzums arī strauji nesamazinās, tāpēc jau vairākus gadus pēc kārtas ne tikai gada auto statusu iegūst krosoveri, bet pircēji arvien vairāk izvēlas tieši tos auto savām ikdienas gaitām. Ir vien jāatzīst, ka lielākā daļa hečbeku pircēju ir uzņēmumi un viņiem ir gandrīz vienaldzīga auto komplektācija, mazsvarīga auto dinamika un braukšanas komforts, auto ir jābūt tikai lētam. Tas pilnībā sačakarē jebkādus statistikas datus par pieprasītākajām automašīnām Latvijā. Kā tad īsti ir ar to viena litra trīs cilindru dzinēju un automašīnu, kas sver tāpat pieklājīgus 1200kg? Jaudu tu pērc, ar griezi tu brauc. Šī ir arī atbilde, 175 Nm griezes moments ir absolūti pietiekams auto kustinātājs, vienīgi degvielas patēriņš varēja būt saudzīgāks. Atkal jau jāatzīst, ka solītie litri ir absolūti neatbilstoši un man, godīgi sakot, īsti zem 7 litru patēriņa bija grūti palīst. 115 Zs (200 Nm) versija pieļauju varētu būt ekonomiskāka un patīkamāka braukšanā.

MQB platforma dod ne tikai lielākus izmērus, bet arī daudz stingrāku virsbūvi. Ar pareizi izvēlētiem amortizatoriem auto ir ne tikai precīzāks līkumos, vieglāk braucams, mazāk grīļojas, bet arī nodrošina pat pārsteidzoši labu komfortu. Īpaši labas gaitas īpašības novēroju uz slikta un bedraina ceļa un pavisam labas īpašības auto izrādīja uz grants ceļa. Tā vien izskatās, ka jaunais Polo ir gatavs tikt pārbūvēts par WRC vai rallijkrosa superauto. Piekare ir izstrādāta pilnībā no jauna un to var just, amortizatoru gājiens ir notrāpīts tik precīzi, ka ceļa nelīdzenumi drīzāk ir nevis bieds, bet izaicinājums. Trīs cilindri dod smieklīgi jaudīgu skaņu un viss kopā padara braukšanu par jautru.

Stūres iekārta ir viegla un precīza un varētu pat iekabināt VW Golf stūres iekārtai, kuru atzinu par dikti labu. Tātad, dodiet GTI versiju – es domāju, ka tajā es varētu pamatīgi ieķerties un domāju, ka pat manas sajūtas nenogalinās dikti vienkāršais interjers un mazliet plastmasīgais panelis.

Aprīkojums un cenas

Uzreiz piebildīšu, ka nevērtēsim pašu bāzīgāko komplektāciju Trendline, kurai ir vāji un ne paši modernākie dzinēji un ātrumkārba, paskatīsimies uz ko atbilstošāku un komplektāciju, ko, manuprāt, izvēlēsies 90% potenciālo pircēju, proti, Comfortline. Tā sākas no pieklājīgiem 15 tūkstošiem EUR ar PVN par 1.0 TSI un 5 ātrumu manuālo kārbu un noslēdzas ar 20 tūkstošiem pie septiņu ātrumu DSG ātrumkārbas komplektā ar dīzeļdzinēju. Ļoti OK rezultāts piektās paaudzes Golf izmēra auto. Niknākā Highline komplektācija gan arī sākas tikai no 18 tūkstošiem un noslēdzas ar 21 tūkstoti, tā kā cenas diapazons nav izlecošs. Izmēģinājuma auto ir Highline komplektācijā ar 1.0 TSI dzinēju ar 95 Zs un DSG ātrumkārbu, un tāds maksā no 18 tūkstošiem un standarta komplektācijā ir gandrīz viss nepieciešamais, kā, piemēram, Sporta komforta sēdekļi ar apsildi, ādas multifunkciju stūre, skārienjūtīgu info-izklaides sistēmu.

Pozitīvi ir tas, ka visi aprīkojuma līmeņi tiek pie visām drošības fīčām, Highline papildus tik ir ieguvis vadītāja noguruma detektoru.

Papildus vari iegādāties kā adaptīvo kruīza kontroli (kura izmēģinājuma auto ir), tā aklās zonas uzraudzības sistēmu, LED gaismas un Beats audio sistēmu, tāpat elektronisko diferenciāļa bloķētāju. Faktiski visu, kas būtu nepieciešams ikdienas automašīnai. Arī pilnībā digitālu informācijas displeju aka spidometru, kurš ir identisks VW T-Roc.

Secinājumi

Es pieļauju, ka ražotājs to jau nojauš. Ja kārtis pareizi saliksies, tad aktuālais Polo nogalinās Golf tirgu. OK, varbūt ne nogalinās, bet nokodīs pamatīgu tirgus daļu, jo kāpēc gan ne? Auto vairs nav nekaunīgi maziņš, lai tiktu izmantots uzņēmumos, ir pietiekami glīts, lai jaunieši to iegādātos kā pirmo auto, nav nekaunīgi nepraktisks, lai mazas ģimenes to vairs neizvēlētos un nav nekaunīgi dārgs, lai to nevarētu atļauties. Ja tu nezini, kur dodies, tad jebkurš ceļš tevi tur aizvedīs. Atrodi savu auto, atrodi savu ceļu un, iespējams, jaunais VW Polo tevi tur nogādās ar glanci.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
122 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
x
11.12.2017 10:36

>Mums slikti ceļi ir īpatsvars

laikam domāts – vairumā, vai googletran pievīlis

>nav nekaunīgi nepraktisks, lai mazas ģimenes to izvēlētos kā savu vienīgo

no kurienes pieņēmums, ka mazas ģimenes izvēles nepraktiskus auto? ar tiem drīzāk brauc jaunieši tā ap divdesmit un piecdesmit, vieniem vēl vienalga, otriem – jau vienalga.

Lapsinieks
11.12.2017 10:43
Reply to  x

šoreiz Māris sapinies meistarībā – tā notiek, kad saslavē par daiļrunību! lai gan teikuma uzbūve ir sarežģīta un mulsonoša, te būtu vismaz jāliek “neizvēlētos”

Maris Gaugers
11.12.2017 11:27
Reply to  Lapsinieks

Eeem, kur tieši sapinies? Pārlasīju pāris reizes pēdējo rindkopu un neko sarežgītu nepamanīju. Par izvēlētos vai neizvēlētos – ilgi domāju, bet, manuprāt, izvēlētos ir pareizi.

Lapsinieks
11.12.2017 11:49
Reply to  Maris Gaugers

paņem atmet liekos vārdus: auto vairs nav nepraktisks, lai ģimenes to vairs neizvēlētos. kad bija nepraktisks – tad neizvēlējās. vairs nav = vairs NAV iemesla NEizvēlēties. Tās defoltā ir konstrukcijas, kas viegli sapin – liekas, ka viss kārtībā :)

Maris Gaugers
11.12.2017 13:41
Reply to  Lapsinieks

Paldies, ņemšu vērā

edgku
11.12.2017 12:48
Reply to  Maris Gaugers

Piekrītu Lapsiniekam, secinājumu sadaļa ir nejēgā samudrīta.

Lapsinieks
11.12.2017 13:23
Reply to  edgku

pie tam – pēdējais secinājums – nevarētu atļauties iegādāties ta pareizi sanācis…

Maris Gaugers
11.12.2017 11:29
Reply to  x

Īpatsvars – viss pareizi vārda pielietojumam. Iespējams, vairumā skan labāk!
Zinu vairākas jaunas ģimenes, kuras brauc ar mazu auto. Ne jau visi uzreiz skrien pirkt briesmīgu voyager

x
11.12.2017 11:43
Reply to  Maris Gaugers

nu, es jau skolās negājis, varbūt arī nezinu….slikto ceļu īpatsvars [pret ceļu kopējo garumu] – saprotu. slikti ceļi ir īpatsvars – nea, nesaprotu.

ne jau ka tas traucētu lasīt par polo, bet tas ir kā viduskonsole, kas duras ceļgalā – braukt ir iespējams, bet ikreiz par sevi atgādina.

Lapsinieks
11.12.2017 11:51
Reply to  Maris Gaugers

iksam šoreiz taisnība. Vajag īpatsvarĀ.

edgku
11.12.2017 12:53
Reply to  Lapsinieks

Arī tas nebūs īsti pareizi. Īpatsvars ir tikai veids, kā kaut ko mērīt. Attiecīgi īpatsvars var būt liels, mazs, skaitliski novērtēts. Pats par sevi tas neko neraksturo. Protams, no konteksta var saprast, bet kādēļ jāčakarē lasītājs?

Critical Thinker
11.12.2017 22:14
Reply to  Lapsinieks

laikam jau visi nevar atrast vārdu ‘pārsvarā’? atvainojos, visu vēl neesmu izlasījis, ja ir jau minēts.

Lapsinieks
11.12.2017 22:45

viss jau izlabots

11.12.2017 13:11
Reply to  x

Ģimene ar 1 bērnu, pat ar 2 bērniem, var mierīgi iztikt ar polo vai golfu, ratiņi salokās un bez problēmām iet bagāžas nodalījumā, sīčiem divriteņi arī tur ielien. Zinu vairākas ģimenes, kas braukā ar mazām mašīnām un ir apmierinātas – opel astra, VW golf/polo, toyota auris…

Lapsinieks
11.12.2017 13:25
Reply to  davfreim

kādi divriteņi? tu domā zīdaiņu skejriteņus? normālus 6gadiena velosipēdus knapi var ielikt lielā universālī.

11.12.2017 13:32
Reply to  Lapsinieks

Nevajag tēlot, runa iet par jaunajām ģimenēm, kurām ir mazi bērni, līdz tiem 6-7 gadiem mierīgi pietiek ar mazu auto, tālāk jau ir cits stāsts un arī jautājums vai ir vajadzīgs vedāt velo mašīnā. Var jau arī visi kopīgi no mājām doties kaut kur ar velo.

Pašam ir bijis VW golfs, nebija nekādu problēmu, vietas pietika visam, pat nolaižot krēslus 2x pilna izmēra velo ieliku iekšā (izņemot priekšējo riepu). Ja ģimene dzīvojas pa Rīgu ,tad mazie vāģi pilnīgi pieitek un degvielas patēriņam 5.5 litri vs 7.5 litri arī ir diezgan liela nozīme. Man ļoti patīk 1.6 TDI ar 105 zirgiem, gan pietiekama jauda, gan degvielas patēriņš 5.5 litri (reālais).

Lapsinieks
11.12.2017 14:04
Reply to  davfreim

klau – visiem šiem polo brīnumiem pilsētā būs savi 10l uz simtu. pac par golfu un sēdekļu nolaišanu runā. baidos, ka polo neiestumsi i vienus, piemēram, emaljung ratus. 1,6 nav 1,2 ne te, ne āfrikā. kad pašam būs ģimene un bērni, tad parunāsim. gudrinieks vaizinies.

Maris Gaugers
11.12.2017 14:13
Reply to  Lapsinieks

Tā gan nav tiesa. It īpaši 3 cilindru dzinēji tieši pilsētai ir optimāli. Es, diezgan dinaniski nēsājoties pa pilsētu un grants ceļiem, tiku vidējā 7 litru patēriņā, pēc kāda laika noteikti patēriņš nokristos, domāju 6 litri ir ļoti ticams rādītājs. Sēnes noteikti mazāk pat dabūtu. Ražotājs saka 5.7 pilsēta un 4.0 šoseja.

Lapsinieks
11.12.2017 14:17
Reply to  Maris Gaugers

ok – pārspīlēju. es liktu uz 7, pēc pieredzes (benzīnam, dīzelim varbūt arī 6 izspiedīs).

GundarsBarons
11.12.2017 15:00
Reply to  davfreim

Ir, ir i20 pa pilsētu braucot (ne traki un arī ne ripinoties no krusta līdz krustam) patēriņš ap 7. Vairāk kā XC70 dīzelim. Uz šosejas atšķirība pat vēl izteiktāka par labu XC70. Tas par tiem ratiem un velo sasmīdināja. Nezinu kā ir polo, bet i20 ielikt var akurāt vienu bērna autobenķi, kad mazais nav līdz un jābrauc pieaugušajiem. Par zīdaiņu ratu kulbām un riteņiem var konkrēti aizmirst (tie labi ja XC70 līda). Un no bērnu velosipēdiem iedabūt mazlitrāžas auto var tikai skrejriteni. 14.izmēra velo (priekš 4gadnieka) lien tikai nolaižot aizmugurējos benķus. Un tad nu jautājums gudriniekiem – kur sēž pats bērns tajā gadījumā? Abi vecāki ir aizņēmuši priekšējos sēdekļus. Nevajag spriedelēt par lietām kuras nepārzin. Ja reiz pa reizei ir vēlme mazajam pabraukāt ar velo piem. Siguldā nevis tikai pa piemājas parkiem, tad nu līdz Siguldai ar velo neaizmīsies, būs vien jāliek mašīnā. Tā, ka ģimenei mazlitrāžas auto ir mocības pilnīgākās. Nerunājot par drošību, kad pilsētā sab.transporta ritenis ir 30cm attālumā no tava bērna ķermeņa un starp viņiem ir plāns plāns bleķītis. Jā kraštestos arī kompaktautiņi saņem labus vērtējumus, bet nav runa par nēsāšanos pa šoseju. Ir runa par sastrēgumu, kur kāds neuzmanīgāks bus var pat ar 20km/h iespiest tava… Read more »

edgku
11.12.2017 15:32
Reply to  GundarsBarons

Tev vajadzētu palasīt par kraštestiem.

GundarsBarons
11.12.2017 16:19
Reply to  edgku

Es jau par to pašu – kraštestos mazlitrāžas neatpaliek no lielajiem

Maris Gaugers
11.12.2017 16:12
Reply to  GundarsBarons

kur Tu izrāvi tādus XC70 patēriņus? Manā īpašumā ir bijuši 2gab, 2001.gada 2.4T benzīns/gāze, tas tērēja 15 un 2009.gada D5, tas tērēja ap 10 vidēji (šoseja 8, pilsēta 11).

Ietilpīgs gan ļoti dēļ tā, ka riteņi nav “bagāžniekā”, bet brauc ļoti smagnēji, nav raķete un stūre kā trenažieris. Bet tanks, sanāca izdupsēt – priekš esošā gandrīz jaunā fiesta gandrīz pārlūza (jumts pat līks), kamēr XC70 jānomaina buferis un reste, pat haube un spārni necieta.

GundarsBarons
11.12.2017 16:22
Reply to  Maris Gaugers

Nu man drevE. Manuālis un FWD. Pārlieku nesekoju līdzi patēriņam, bet cik parēķināts tad vidējais ir 7. Un tas ir 80-90% pa pilsētu.

Maris Gaugers
11.12.2017 16:30
Reply to  GundarsBarons

OK, FWD manuālis paskaidro :)
Man tikai AWD automāti

GundarsBarons
11.12.2017 16:32
Reply to  Maris Gaugers

Komforts prasa tēriņus(uz degvielu) :) Es to ieekonomēto pats atstrādāju, raustot ātrumsviru un… minot pakaļējos ratus :D

y
11.12.2017 20:07
Reply to  GundarsBarons

Velo vispā rnav paredzēts likt automāšinā.
Tikai ārpus…
Bet vispār piekrītu, šitos mazos mēslus var pirkt, kā otro auto. Bērniem, sievai un tml., bet nejau, kā ģimenes auto.

Briedis
11.12.2017 16:11
Reply to  davfreim

Kā var aizvest bērnus ar nolaistiem krēsliem?

Briedis
11.12.2017 16:09
Reply to  Lapsinieks

Piekrītu! Man jau ar Šaranu dažbrīd nepietiek. Nevaru iedomāties Golfu vai Polo kā ģimenes auto, ja braucot jāvadā līdzi ratiņi vai velo…

Maris Gaugers
11.12.2017 16:14
Reply to  Briedis

Sharan/Voyager nav auto, tā ir DIAGNOZE

Briedis
11.12.2017 16:19
Reply to  Maris Gaugers

Nevis diagnoze, bet ļoti adekvāts ģimenes auto cilvēkiem, kuriem ir lauki.

KKTK
11.12.2017 21:35
Reply to  Briedis

Nekā personīga nezināmam cilvēkam, bet pārsvarā diemžēl ir gan diagnoze – redzot tos iesirmos onkulīšus, kas ar tiem vojāžeriem nesas kā bembisti no purvciema.

Briedis
11.12.2017 16:22
Reply to  Maris Gaugers

Un vispār, manuprāt, cilvēkam, kas veido auto apskatus, tādus vārdus mutē ņemt nav brīv’. Jābūt drusku adekvātākām izteiksmes formām.

GundarsBarons
11.12.2017 16:22
Reply to  Maris Gaugers

Principā varētu piekrist :))) Bet ne tā sliktākā diagnoze.

svimart
12.12.2017 11:59
Reply to  Maris Gaugers

nav saprotams kā ļauj šitādiem vw nīdējiem taisīt aprakstus…..par vw

Krotow
11.12.2017 21:36
Reply to  Lapsinieks

6-gadnieka ritenis ielien Focus bagāžniekā. Personīgi pārbaudīts. Taču nāksies papūlēties ar ielocīšanu. Padsmitnieka ritenis gan tikai caur sēdekļa nolocīšanu. Golfā ir tāpat. Polo – skumji.

Kristaps Skutelis
11.12.2017 13:36
Reply to  davfreim

Bullshit! Kulbas ratus tādā mazā drapakā jau būs pagrūti ielikt un ja arī ieliksi, vairāk nekam vietas vairs nebūs. Tātad, pareizi būtu teikt, ka šāda izmēra auto der tikai tad, ja ģimenē ir viens jau paliels bērns, kam vairs nav nekādu ratu.

11.12.2017 13:41

Rati ir dažādi, parasti starp bērniem ir 1-2 gadu pauze, tātad 1 ratus noteikti var ielikt, reāli neredzu problēmu, tāpat kā tie pazīstamie, kuriem ir vairāki bērni un mazās klases auto. Ir jau tādi, kas visur vazā līdzi 10 somas utt., bet ir arī tādi, kam nav tas vajadzīgs.

Maris Gaugers
11.12.2017 13:43
Reply to  davfreim

Vienīgie rati, kas ielīdīs Golf/Polo ir saliekamie. Kulbas rati sagādā problēmas pat lielākos auto.

Kristaps Skutelis
11.12.2017 13:44
Reply to  davfreim

Ar to es gribēju teikt, ka ja ir mazi bērni, tad šāds mazauto nevar būt kā ģimenes auto. Pa pilsētu drasēt var, bet brīvdienās nekur tālu visi kopā neaizbrauks.

11.12.2017 13:47

Nu lūdzu paskaidro man, kāpēc neaizbrauks? Kas tam traucēs?

Kristaps Skutelis
11.12.2017 13:54
Reply to  davfreim

Vietas trūkums traucēs. Bet citādāk tiešām nekas netraucēs.

Lapsinieks
11.12.2017 14:06

b%^% nu kāpēc cilvēkiem, kam nav bērnu vispār jāļauj gudri spriedelēt!

Maris Gaugers
11.12.2017 14:16
Reply to  Lapsinieks

Šeit, manuprāt, viedokļi ļoti peld starp lasītājiem, kuriem ir kur braukt (lasīt ir lauki) un kuri ir tīri pilsētas iemītnieki. Jā, aizbraukt ar Polo no Imantas uz Lucavsalu ar 2 bērniem ir elementāri, pat uz Siguldu paskatīt krītošas lapas var. Bet aizbraukt uz laukiem uz 2 dienām, paņemot līdzi vairāk kā 3 maiņas pamperus – nereāli. Riteņu jautājums šoreiz nav aktuāls, tam var likt jumta turētājus jebkura izmēra auto.

Lapsinieks
11.12.2017 14:28
Reply to  Maris Gaugers

jā, bet kulbas ratus ielikt nevar.
oftopiks – nezinu nevienu māmiņu, kas spētu tikt viena galā ar “ritenis un jumta bagāžnieks” jautājumu… :D

11.12.2017 17:06
Reply to  Maris Gaugers

Mhm, par ko tad iet runa, ne visi brauc uz laukiem uz 2-3 dienām, ja to nedara, tad kāda jēga no lielāka auto?

11.12.2017 16:59
Reply to  Lapsinieks

Aizej pie ārsta un pasaki, ka lai gudri “nedirš”, ja viņam nav sifiliss, lai neizliekas, ka gudrāks par tevi.

Lapsinieks
11.12.2017 17:43
Reply to  davfreim

tev tak vesela strīpa cilvēku aprādīja vietu. vnk nomierinies.

Critical Thinker
11.12.2017 22:33
Reply to  Lapsinieks

un vēl es saprotu, ka vismaz minivens ir tāda līdzvērtīga izrādīšanās kā sievai – to , ka viņa ir grūtniece un īpaša, uz beigām visi redz, a ko tad vecis – riekstus var rādīt, bet jēgas nav, tad nu iegādājas ‘ģimenes auto’.

Critical Thinker
11.12.2017 22:21
Reply to  Lapsinieks

Kia Rio. Puikam tagad 2 un 3. Visi rati, viss veiksmīgi izvadāts. Nevienam nebija kājas aiz ausīm, kājas pa logu nebāzām, caurumus ar fleksi negriezām un pagalmā uz ceļiem netupējām un nelūdzām dievu atsūtīt mums kaut kādu grūsnu automašīnu.

Lapsinieks
11.12.2017 22:49

jaunībā 8 cilvēki ar žiguli maucām peldēties – i neko, normāli!

Krotow
11.12.2017 23:25
Reply to  Lapsinieks

Arī tagad 8 cilvēki kompaktklases auto var braukt peldēties. Līdz pirmajam policistam.

Critical Thinker
11.12.2017 22:23
Reply to  Lapsinieks

iknedēļas braucieni uz laukiem, pabūts festivālos u.c. Es saprotu, ka ir cilvēki ar tādu vērienu, ka viņiem zīmulim vajag nevis penāli, bet gan visu somu…

GundarsBarons
11.12.2017 15:03
Reply to  davfreim

Tak tev jau n-reizes stāsta, ka ~1m3 telpas(mazauto) ielien divi pieaugušie un vai nu bērns vai viņa rati. Vai arī domā presi izmantot. Cik tev bērni ir, ka tā spriedelē?

Lapsinieks
11.12.2017 15:16
Reply to  GundarsBarons

viņam ir aifons, aipads un aimaks – tātad trīs.

y
11.12.2017 20:12
Reply to  Lapsinieks

:D:D:D

y
11.12.2017 20:09
Reply to  davfreim

Diskomforts, milzīgs fking diskomforts. Beigās iz*ista nedēļās nogale visiem. Nu nav tie mazie auto ērti,

Briedis
11.12.2017 16:13
Reply to  davfreim

Kulbu tādā ielikt nevar. Ja aizmugurē uzlikts bērna krēsliņš, priekšējais krēsls jāpārbīda stirpi uz priekšu, lai bērnam nebūtu jātur kājas aiz ausīm. Ir grūti.

GundarsBarons
11.12.2017 16:27
Reply to  Briedis

Parasti es maksimāli uz priekšu aizbīdu, kad mazais aizmugurē. Un tad atkal priekšējam pieaugušam nav reāli sēdēt.
Nu nevar kompaktauto būt ģimenei. Principā jau arī ēst var pēc kārtas, no vienas mazas bļodiņas. beigās jau ģimene būs paēdusi, bet vai vajag? Spiedīgos finansu apstākļos protams, ka arī kompaktauto ir labāk nekā sab.trans. Bet neatrodu nevienu iemeslu definēt polo kā piemērotu ģimenei ar bērniem.

Kristaps Skutelis
11.12.2017 17:13
Reply to  Briedis

Vēl jau eksistē arī reversie bērnu krēsliņi, kas vispār aizņem nereāli daudz vietas un mazākā auto tādam priekšā vairs neviens apsēsties nevar :)

Krotow
11.12.2017 21:33
Reply to  davfreim

Diez ar kādiem golfiem te dažs brauc, taču bērnu rati un divriteņi mazauto bagāžniekā vai nu ieiet ļoti ierobežotā skaitā vai neieiet nemaz. Sanāca izvadāt 3 bērnus dažādos vecumos ar dažādas klases auto, tāpēc pieredze ir. Pieredze ar ceļu policiju un attaisnošanos par pārāk kompaktu bērnu izvietojumu arī :) Kulbas rati mazauto ieliekami tikai kā kulba salonā un riteņi bagāžniekā. Var ielikt divus bērnu krēsliņus vai vēl trešo sev blakus, taču tad vietas otram vecākam vairs nav. Par PSRS laikam raksturīgo visas ģimenes saspiešanos čupā CP izdrātēs bez komentāriem. Nedod dies, ja kādam nebūs krēsliņa. Nez, varbūt kaut kur laukos tā var izšmaukt, taču mēģināt negribas. Pirmskolas vecuma divriteņus vēl var kraut kaudzē, taču pamatskolnieka ritenis mazauto nelien un kompaktklases auto – kā kurā. Padsmitnieka ritenis ieliekams, tikai nolaižot aizmugurējo sēdekli. Loģiski ka vieta pasažieriem ar to izbeidzas (no vārda “vispār”). 2 padsmitnieku riteņus vienu uz otra var vest, ja nav žēl salona apšuvumu un aizmugurējo stiklu. Kaut kā tā. Tāpēc pilnībā attaisnoju šarāna, merivas un vojādžera pirkšanu lielākām ģimenēm. Tā nav diagnoze, bet gan nepieciešamība. Mazauto tiešām der tikai ģimenēm bez bērniem un individuāliem braucējiem.

edgku
11.12.2017 11:51

“tāpēc jau vairākus gadus pēc kārtas ne tikai gada auto statusu iegūst krosoveri”

Ļoti apšaubu :) Te vairāk runa ir par dvēseles vajadzībām, nevis praktiskiem apsvērumiem :)

Krotow
12.12.2017 00:44
Reply to  edgku

90-to gadu jaunieši, kuri mīza eļļu, tiekot no nokauta 15-gadīga BMW 740, tagad izauguši un atjēgušies, ka uzturēt Premium klases lūzni nav praktiski. Taču sapnis joprojām stāv un spiež smadzeni. Tāpēc pērk krosoveru, jo “parastu” auto nevar – nāksies pašiem no sevis kaunēties un čomi apsmies.

x
12.12.2017 10:31
Reply to  Krotow

sliktākais ir viņu dāmas – tās, kuras brauc ar sajūtu “molekulas, palaidiet bezceļnieku”. tas viss reizēm beidzas komiski, ar atrautiem bamperiem, ieliektiem sliekšņiem un ļaunākajos gadījumos ar apmešanos uz sāna – fiziku nenopirksi.

11.12.2017 12:17

Es šo iegādājos šoruden, vēl gaidu savu modeli ar aktīvo info displeju. Bet tas “smirdošo roku” iemesls, lai atteiktos no dīzeļiem izklausās mazliet ne-erudīti. Varbūt, ka labāks iemesls, lai atteiktos no dīzeļiem ir viņu dīzelgeita? Vai varbūt tas, ka “tīri” dīzeļi neeksistē un ja eksistē, tad galīgi nav pieņemami mūsdienīgā redzējumā par pasauli, visvairāk jau tapēc, ka vismaz līdz šim tehn. apskatē netiek pārbaudīta esamībai tai saucamai ogles filtra ietaisei, kuru pēc tiem 100.000km-ciktur km nomainīt ir dārgi un Latvijā neviens to īsti nedara, jo nu, p*huj izmeši un gaisa kvalitāte? Parunā ar kādu taksistu, kas atbrauc ar 5-6 gadus vecu dīzeli. Pajautā, vai viņš ir mainījis jebkad to iekārtu, kas ir jāmaina dīzeļiem.

y
11.12.2017 20:15

Par kādu ogles filtru tu te runā? Kādi 100K?

11.12.2017 22:39
Reply to  y

Atvainojos, neprecīzi pateicu. Kā man paskaidroja – kvēpu daļiņu filtrs, kas palīdz sadedzināt pelnos sodrējus 2.fāzes degkamerā izpūtējā. Ar laiku šis filtrs izdeg un ir jāmaina, pavecam auto tas ir ap 1,000 EUR izmaksa un notiek vidēji reizi 120k. Un turbo-dīzeļi dzesējas ar eļļu, kas ir pilna ar ogles sodrējiem un filtrs pirms turbīnas tiek piedzīts un turbīna ar laiku ir jārestaurē vai jāmaina. Un degvielas filtrs ir jāmaina katru apkopi, mūsdienu benzīna motoriem it kā šie filtri nekad nav jāmaina. Līdz ar to secinājums, ka dīzeļi ir netīri mēsli un jo ātrāk tie pazudīs, jo labāk?

edgku
11.12.2017 23:16

Par “vidēji reizi 120k” tevi būs apšņākuši. Manuprāt, pie normālas ekspluatācijas tas filtrs iet krietni ilgāk. Kaut kad jau, protams, nobeidzas.
Par degvielas filtru arī nebūs tiesa, piemēram, fordam dīzeļdegvielas filtru maina ik trešo apkopi.
Par kvēpiem gan taisnība. Ar nepacietību gaidu, kad arī Latvijā braukt ar amputētu DPF būs nelikumīgi. Tiesa, tas var arī nepienākt, jo dīzeļdzinēji kā suga varbūt izzudīs pirmie. Tikmēr pagaidām neviens nerunā par to, ka dīzeļu kvēpi varētu būt stipri kancerogēni.

11.12.2017 23:49
Reply to  edgku

Izskatās, ka dīzeļu izzušana ir jau tā kā sākusies, bet tas neatrisina situāciju, ka šobrīd ripinās apkārt nereāli daudz vecu, pavecu vai vidēju dīzeļu, kas ir vienkārši indīgi un tie tik ātri nezudīs, kur tad lai viņi pazustu, eksplutēs vēl gadus 10 vismaz. Daļa no tiem vēl arī melnus dūmus spļauj.

mistersy
12.12.2017 12:04

sākā atkal…. kaut kur bija rakstīts ka kuģi kas ceļo no ķīnas taisa 70% visas pasaules izmešus, mazās automašīnas tikai 10% no visa….

KKTK
12.12.2017 11:15
Reply to  edgku

Nevis varētu būt stipri kancerogēni, bet IR! Vēlies bērniem plaušu un elpvadu slimībām nopērc dīzeli un sildi pagalmā.

Kristaps Skutelis
11.12.2017 23:28

Reini, neņem pierē gudriniekus. Visi te labi zina kas ir DPF un ka to ravē laukā pie pirmās izdevības :)

11.12.2017 23:35

Un tad brīnās, ka bērniem ne no kā visādas savādas alerģijas :)

y
12.12.2017 08:28

Ka sauc to gudrinieku, kurš šo visu Tev pastastija?
Videji 120k? Es teiktu videji 250k un ilgak ja pareizi ekspluatē auto. Tas ka tie filtri “aizkep” un nevis izdeg, ir del pilsetas brauksanas un muzigas čunčinasanas. Visiem auto, it seviski dizeliem ir velams izbraukt garajus gabalus (uz laukiem un tml.), vismaz reizi menesi lai dzinejs iziet pilnu “darbibas ciklu”, kura ari tiks izdedzinati visi sudi no ta kvepu filtra. Ja to nedera auto pats megina to filtru attirit, par to paradas ari bridinajums soferitim.
Un kas tas par stulbibam ar to turbinas filtru? Turbina biezi cies tiesi del “aizaugusa” kvepu filtra. Un ko nozime dzesejas ar ellu? Kas motors, turbina? Vispar jau ella visiem dzinejiem primari darbojas, ka lubrikants un ari dzesetajs “karstuma novaditajs”.
P.s.
Musdienu benzinauto ari ir loti daudz problemu, it seviski jaudigakiem dzinejiem, nav vairs tie laiki kad benzinmotori bija loti izturigi un gaja bez problemam.

KKTK
12.12.2017 11:18
Reply to  y

Baumo, ka tieši jaunie VW ir tie kas ātri atņirdzas. Nu ja ne pinīgi nojūk, tad sākas n-tās problēmas. Man pašam interesanti, tāpēc pie nākošās tikšanās iztirināšu to baumotāju ;)

khe
11.12.2017 12:39

Smirdošās rokas :D
Skatos, ka antipātijas pret dīzeli. Iesaku pamēģināt nākamo reizi degvieli ieliet benzīntankā, nevis no kannas. Tad nesmird rokas.

PS

A ko benzīns pēc maijpuķītēm un vaniļas smaržo?

edgku
11.12.2017 13:13
Reply to  khe

Degvielas pistole nereti ir nosmērēta ar degvielas traipiem. Benzīna aromāts ir gaistošs, turpretī dīzeļa smaka ir ļoti noturīga. Šis risks mazināms, ja uzpildoties izmanto cimdus.

Lapsinieks
11.12.2017 13:27
Reply to  edgku

“es speciāli nopilinu 98tā pistoli, lai ieriebtu turīgajiem. teica kāds” kāpēc vispār tās pistoles mēdz būt netīras?

y
11.12.2017 20:17
Reply to  Lapsinieks

Tapēx, kā kāads mēģina “nokratīt” katru pili un neprot izņemt uzpildes “pistoli” nenopilinot auto, tādēl esmu pamanījis, ka sagriež to kaut, kā jocīgi:D

Krotow
11.12.2017 21:17
Reply to  Lapsinieks

Labi jau :D Benzīns ir gaistošs, bet dīzelis nē. Un dīzelis ir baigi lipīgs. Ja ar benzīnu aplietu kautko pāris stundās izvēdināsi, ar dīzeli aplietu – skuju. Ja laicīgi nepamanīsi kāda ar abām kreisajām rokām apveltīta indivīda pie uzpildes automāta izgāztu dīzeļa peļķi, vēl ilgi pēc soļarkas smirdēs kurpes un viss auto. Jā, piekrītu, ka degvielu ieliet arī jāprot. Pat pēdējo pili izkratot, nav problēmu izņemt pistoli tā, lai nenotašķītu auto, sevi un visu citu apkārt. Dažiem tas nu nekādi nesanāk.

Maris Gaugers
11.12.2017 13:42
Reply to  khe

Šī ir vairāk metafora! Ģimenē viens auto ir dīzelis un neesmu dīzeļu nīdējs, ja dīzeļdzinēja izvēlei ir pamatojums. Manā gadījumā ir. Kā savu nākamo ikdienas auto gan skatos benzīnu.

svimart
12.12.2017 12:06
Reply to  Maris Gaugers

nu tad nevajag savas pretrunas izmantot auto apskatos…

y
11.12.2017 20:16
Reply to  khe

Tev pašam kaut reiz ir bijis dīzelis?
P.s. tās netīrās pistoles ir vnk vāks, ši iemesla dēļ vienmēr izmantoju cimdus.

11.12.2017 13:09

“Mums slikti ceļi ir vairumā un grants ceļu daudzums arī strauji nesamazinās, tāpēc jau vairākus gadus pēc kārtas ne tikai gada auto statusu iegūst krosoveri, bet pircēji arvien vairāk izvēlas tieši tos auto savām ikdienas gaitām.”

Kātad, tās vecenes, kuras noloka stabus stāvvietās un griežas pa kreisi no labās joslas ar saviem krosoveriem noteikti brauc pa graņķiku, lielākā daļa nemaz nav izbrauktas ārpus Rīgas.

Maris Gaugers
11.12.2017 14:08
Reply to  davfreim

Nav pat runa par grants ceļu! Bet ar krosoveru bez tā, ka sēdi augstāk un “jūties drošāk”, ir daudz komfortablāk kaut par viduvējās kvalitātes Rīgas ceļiem! Reģionos ir vēl bēdīgāk!

Varu pastāstīt vienu labu piemēru. Ja mēs atceramies, tad Latvijas valsts policija kādu ne ļoti ilgu laiku atpakaļ

Citāts:
“Valsts policijas sniegtie dati par kopumā 194 “Volkswagen Tiguan” markas
automašīnu sadalījumu ir skopi: 29 jaunie auto tikuši Kurzemei, 30 –
Latgalei, pa 28 – Vidzemei un Zemgalei, policijas darbiniekiem Rīgas
reģionā atvēlēti 49, bet dažādos citos Valsts policijas dienestos 30
jaunie automobiļi.”

Tā kā es savu darba dienu pavadu auto līzinga nozarē, tad pēdējos 2 gados šos Tiguan pa labiem cipariem nopirka un līzingos finansēja diezgan daudz LV iedzīvotāju. Pats palīdzēju vairākiem paziņām pie šiem Tiguan tikt.
Visiem auto bija ļoti līdzīgi noskrējieni, 120k plus mīnus 10k un diagnosticējot vairākus auto TIK ļoti varēja pamanīt, kurš auto ir Rīgas auto un kurš ir reģiona auto. LV ceļi ir bēdīgi un krosoveri atgriež to kripatu braukšanas komforta budžetā, kuru var atļauties vidējais LV iedzīvotājs.

Krotow
11.12.2017 21:18
Reply to  Maris Gaugers

Mož palīdzi man tikt pie tādas algas lai varētu atļauties Tiguan nopirkt ;)

Lapsinieks
11.12.2017 21:30
Reply to  Krotow

ja sāc tādas runas runāt – strādāt vajag nevis kursorā sēdēt.

Krotow
11.12.2017 21:38
Reply to  Lapsinieks

Šķiet, ka zini, cik Tiguan līzings un apdrošināšana mēnesī izmaksā. Tāpēc nav ko ..rst. Un šodien darba laiks jau beidzies.

Kristaps Skutelis
11.12.2017 22:45
Reply to  Krotow

Darbs nebeidzas nekad!

Krotow
11.12.2017 23:23

Rīt turpināsies. Nav jau kā tev jāgatavo rakstus ko no rīta tramvajā braucošajiem lasīt :) Tu vispār kādreiz arī guli?

Lapsinieks
11.12.2017 23:38
Reply to  Krotow

Ļaunums vienmēr ir nomodā! :D

Kristaps Skutelis
12.12.2017 07:08
Reply to  Krotow

Es labprāt gatavotu vairāk rakstus, bet tam, diemžēl, vairs laika nepietiek. Un gulēt vajag vismaz tās nožēlojamās piecas-sešas stundiņas. Savādāk var pavisam sviestā saiet.

KKTK
11.12.2017 21:46
Reply to  Maris Gaugers

Katram tie ceļi protam svādāki, bet kad ar pazīņiem parunāju par nomainītajām detaļām, tad atšķirība nav detaļu skaitā, bet tikai cenā – par jebkuru krosovera detaļu ir jāmaksā vairāk.

y
12.12.2017 14:20
Reply to  KKTK

Jamaksā vairāk, kā kam? Ar kadu auto salidzinot? Plus tas, ka vienam auto rezerves dalas ir letakas nenozime, ka ilgtermina tas bus labaks pirkums.

edgku
11.12.2017 13:11

Ar dīzeļiem tur tā fiška samērā vienkārša. Ekoloģiskajām prasībām augot, dīzeļi kļūst pārāk dārgi. Lai pirktu mazauto ar dīzeli, VW grupas gadījumā nākas piemaksāt vismaz pāris tūkstošus EUR, kas ne visiem ietilpst kategorijā “atmaksājas”. Tagad tas ir vēl vairāk safists ar SCR (selective catalytic reduction), kas nozīmē, ka jālej atsevišķā bākā tas AdBlue čurūdens (karbamīda šķīdums).
Smirdošās rokas varētu būt tikai kāds no nākamajiem argumentiem.

Par to, ka Polo kanibalizēs Golf, var piekrist daļēji. Ražotājs to apzinās, tāpēc ir fīčas, kas Polo nemaz nav pieejamas arī par piemaksu (piemēram, apsildāms vējstikls). Turklāt šobrīd labi aprīkots Polo jau sasniedz Golfa cenu, tātad kāda jēga pirkt Polo?

Lapsinieks
11.12.2017 13:29
Reply to  edgku

golfs jau ar paliek lielāks – tādad kanibalizē pasātu? un ko pasāts, paliekot lielāks, kanibalizē?

GundarsBarons
11.12.2017 15:07
Reply to  Lapsinieks

vw arteon

edgku
11.12.2017 15:43
Reply to  Lapsinieks

Pasāts, imho, ir stipri dārgāks par Golfu. Polo un Golfs turpat blakus vien ir. Kā Māris raksta “baseina robežās” :)

Maris Gaugers
11.12.2017 13:37
Reply to  edgku

Paskaties vispirms cik maksā golfs :)

edgku
11.12.2017 15:43
Reply to  Maris Gaugers

Pats paskaties.
Šobrīd Golf Comfortline 1.6TDI maksā 19060 EUR.
Polo Comfortline 1.6TDI (SCR!) maksā 18133.

Toties Golfam ir atpakaļskata kamera, adaptīvais kruīzs, klimats, pārkingsensori, sēdekļu apsilde, lietus sensors – ja tu to piekomplektē Polo, tad Polo maksā jau 21 eiro.

Maris Gaugers
11.12.2017 16:17
Reply to  edgku

Neskaties uz atlaides cenu, tā Comfortline bāze ir dārgāka ~3k par Polo, bet Golfs nāk plikāks. Sakomplektējot tādu pašu, cenas starpība ap 4k.
Bet ieliekot Highline, uzreiz liekāka šķirba

edgku
11.12.2017 16:39
Reply to  Maris Gaugers

Labi, lūdzu, paņemsim bez akcijas. Man jau šķita, ka tu ķersies pie šī salmiņa.

VW Golf Comfortline: 20372* EUR
VW Polo comfortline: 18133 EUR.
Abi 1.6TDI.
Starpība ir, bet kā ar fīčām?

Nosaukšu tās, kuras Golf ir un Polo nav, plus cena:
Lietie diski, 416 EUR
Sēdekļi ar muguras komforta regulāciju, 109 EUR
Elkoņbalsts, 137 EUR
Noguruma detektors, 23 EUR
XDS, 161 EUR
Adaptīvā KK, 419 EUR
Lietus sensors, 189 EUR
Miglas lukturi, 288 EUR
ādas stūre, 150 EUR

Ja piekompletējam Polo šīs lietiņas, taisnība, Golfs joprojām ir dārgāks, taču, ja starpība starp Polo un Golf ir tikai kādi 400 EUR… ir, ko padomāt. Protams, ne visas fīčas vajag, prioritātes cilvēkiem ir dažādas. Tas, ko es gribu pateikt, ka, ja gribas braukt labi aprīkotā auto, Golfs viegli var kļūt par saprātīgāku izvēli. Arī tāpēc, ka latvieši ļoti mīl Golfu.

* VW akcijas cenu lapā nosvītrotā Golf cena ir ar Business paketi.

Krotow
12.12.2017 00:48
Reply to  Maris Gaugers

Nav svarīgi, cik jauns auto maksā tagad. Svarīgi ir cik jauns auto maksās brīdī, kad beigsies operatīvais līzings iepriekšējam auto :P

Skābene
11.12.2017 16:35

Es atkal pa brīvdienām noņēmu skaidu ar jauno Hyundai i30F, vot tas ir viens sasodīti azartisks auto, šauj uguņus, sprauslā kā nezvērs un iet kā raķete! Visiem iesaku izmantot izdevību un izmest testa līkumu ar riktīgu Hot Hach.

edgku
11.12.2017 17:17
Reply to  Skābene

F vai N?

Lapsinieks
11.12.2017 17:51
Reply to  edgku

sapinās cilvēks – gan jau domās risinājās darbības ar citiem autobraucējiem uz f burta…

Skābene
12.12.2017 08:46
Reply to  edgku

Nnnnnnnnnnnnnnnnnnn…….nnnnnnnnnnnnnn…………nnnnnnnnnnnn. :)
Sorry, izgāzu arī ar Lexus IS F, tāpēc tas F pielipa!

Krotow
11.12.2017 21:19
Reply to  Skābene

Diez kā uguņus spļaujošu auto izlaida cauri tehniskajai apskatei :)

Skābene
12.12.2017 08:43
Reply to  Krotow

Tukšgaitā jau viņš ir civilizēts auto!

KKTK
11.12.2017 21:59
Reply to  Skābene

Par smagu, par vāju bremzes, par vāju priekšējais stabilizators, korejietis :) Bet centība vairāk kā pasveicama!

Lapsinieks
11.12.2017 23:40
Reply to  KKTK

domā, ka uz LV koplietošanas ceļiem bremzes būs par švaku?

Krotow
12.12.2017 00:48
Reply to  Lapsinieks

Skatoties avāriju statistiku, tāda doma rodas.

Skābene
12.12.2017 08:52
Reply to  Krotow

Zin kā ar tām bremzēm, ja bremzes pārāk vājas, tad tu vari ielikt kādam pakaļā, bet ja pārāk niknas, tad tev ieliks pakaļā! :)
Vajag vienkārši skatīties mazliet vairāk uz priekšu un prognozēt situāciju, tad jau pietiks ar esošajām bremzēm.

KKTK
12.12.2017 09:35
Reply to  Lapsinieks

Kopā stāvēšanai sastrēgumā un tām dažām 100km/h šosejām vasarā, protams, ka pietiks ar atliektiem galiem. Skābene te tā izteicās, ka bezmaz pa trasi gāžamais hothach atrasts amatieriem. Bet realitātē trasei tikai pāris apļiem pietiks. Motors ir, amortizācija arī līmenī, bet aizmirsuši bremzes ielikt :D

Lapsinieks
12.12.2017 09:56
Reply to  KKTK

es saprotu, ka ir džeki (dažus pazīstu) kas laiž uz nirnburringu apļus plēst, noņem skaidu, andrenalīns and šit. bet kur LV ir trases?

KKTK
12.12.2017 10:17
Reply to  Lapsinieks

Pērnavā drošākā šosejas trase Baltijā- Auto24ring, paskaties, kad nav pasākumi un gāz. 333 ir trases dienas (diemžēl reti), citā laikā tikai ar īpašām rekomendācijām laiž. Tagad ziemas kauss sākas. Lai tiktu Biķerniekos ar ielas auto ir tikai Minišoseja, timetrial ar balvām, vai trenniņi tiem kas grib pamēģinā. Visu vasaru. Izvēlies ko vēlies.

P.S. To Lietuvas Nemunas Ring labāk neuzskaitīju, jo tā ir pilnīga Maksima…

Lapsinieks
12.12.2017 10:44
Reply to  KKTK

a tie karstie hečbeku pircēji arī uz turieni dodās? liekās, ka tas tāds krāna kratīšanas pasākums uz ielām vairāk…

KKTK
12.12.2017 11:09
Reply to  Lapsinieks

Jautā tā kā pats nezinātu :] Dūša kaut ko izdarīt un tiešām samērīties ar cipariem ir 0.0x procentiem (es te pilnīgi par jebko, ne tikai auto). Pārējiem ir iztērēta nauda, PR radīta pašapziņa, apmierināts ģimītis lietojot, bet nu gari stāsti internetā un pie alus kausa. Kaut gan… varbūt tā arī vajag – visi nav sportisti! Ja nopirki velo – brauc pēc piena vai uz branču, nav obligāti jābrauc Haanja 100 ;)

Skābene
12.12.2017 10:21
Reply to  KKTK

Par ko nē, ja var ar youngtimeriem pa Biķerniekiem gāzt, varēs arī ar šito!
Arī Brīvkalnu ziemas trasē ar šito varēs normāli papriecāties!
Neviens jau nesaka, ka šitais aparāts ir baigais sporta vāģis, bet brauc azartiski un smaidu sejā var dabūt! Ko gan vairāk priekam vajag? Brīvkalnu ziemas trasē tās bremzes tev maz ko dos! Esmu redzējis, kā Brīvkalnos vecs 96 saabs pēc laikiem izpogā dusmīgas Subaru Imprezas.

Lapsinieks
12.12.2017 12:47
Reply to  Skābene

nu 96tais jau bija leģendārs sacīkšu kārs – parasta impreza tur var blakus arī nenostāvēt – jāskatās katra auto tūninga pakāpe tieši priekš raļļiem

y
12.12.2017 14:26
Reply to  Skābene

Nu ja golfi var ari ferrari izlikt. Bet standarta tas auto ir maigi izsakoties leens, lai gan viss atkarigs no ta, pa kurieni brauc, ari ar kartingu ir interesanti sacensties.

Skābene
12.12.2017 08:41
Reply to  KKTK

Bremzē jau tikai mīkstie! :D