Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen kliedē mītus par kompaktklases auto

    Jaunākie raksti

    Kompaktās klases automobiļus augstu vērtē, jo tie ir ekonomiski – ar nelielu degvielas patēriņu, kā arī ērti manevrējami. Tomēr sabiedrībā joprojām pastāv viedoklis, ka tie nav tik droši kā sedana, universālās vai apvidu klases auto, ka salonā un bagāžniekā ir maz vietas, savukārt maza izmēra dzinējiem trūkstot jaudas. Vai tā tiešām ir?

    Drošība ir viena no visbiežāk apspriestajām tēmām, runājot par automobiļiem. Pastāv uzskats, ka mazāka izmēra auto ir nedrošāki nekā, piemēram, apvidus automobiļi. Tomēr auto ražotāja Volkswagen produktu speciāliste Edīte Mača norāda, ka visu klašu auto drošības standarti ir vienlīdz augsti.

    Reklāma

    „Drošība ir katra ražotāja galvenā prioritāte neatkarīgi no automašīnas klases, līdz ar to mūsdienu kompaktie auto ir tikpat droši, cik lielie. Piemēram, jaunais Volkswagen Polo ir aprīkots ar tām pašām drošības sistēmām, kas iepriekš bija pieejamas tikai Passat un Tiguan modeļiem. Polo standarta aprīkojumā ir uzstādīti ļoti augsti drošības standarti, tāpēc nav pārsteigums, ka drošības testos, piemēram Euro NCAP, šis automobilis uzrāda savā klasē labākos rezultātus,” stāsta Edīte Mača.

    Euro NCAP (Eiropas jauno automobiļu novērtēšanas programmas) eksperti atzinuši jauno Polo par drošāko automobili savā klasē, piešķirot tam augstāko – piecu zvaigžņu vērtējumu.

    Tehnoloģijas uzlabo drošību

    Priekšējie un aizmugurējie gaisa spilveni, sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma Front Assist ar gājēju uzraudzības un ārkārtas bremzēšanas funkcijām, palīgsistēma braukšanas uzsākšanai kalnā, atkārtotas sadursmes novēršanas sistēma un vadītāja noguruma detektors — visas šīs drošības sistēmas ir pieejamas Volkswagen Polo bāzes modeļiem.

    Papildus iespējams Polo aprīkot ar adaptīvo kruīza kontroli, kas ļauj izvēlēties, kāda distance tiek ieturēta no priekšā braucošā automobiļa, kā arī aklo zonu sensorus, kas brīdina par tuvojošos automobili vadītājam neredzamā vietā, savukārt Front Assist palīdz samazināt bremzēšanas ceļa garumu vai apturēt automašīnu kritiskās situācijās, bet atkārtotas sadursmes novēršanas sistēma Multi-Collision Brake var uzsākt bremzēšanu vēl pirms vadītāja, lai izvairītos no tālākiem negadījumiem, piemēram sadursmes ar priekšā esošu automašīnu vai objektu. Proaktīvā pasažieru aizsardzības sistēma, paredzot iespējamā negadījuma tuvošanos, automātiski sagatavo pasažierus — sajūtot, ka auto kļūst nekontrolējams, tiek nospriegotas drošības jostas un aizvērti logi, jumta lūka, atstājot nelielu spraugu, lai, piepūšoties drošības spilveniem, strauji nepaaugstinātos gaisa spiediens salonā.

    Neskatoties uz to, runājot par drošību, svarīgāko lomu automašīnas vadīšanā vienmēr ieņem persona, kas sēž pie stūres. Palīgsistēmas ir paredzētas tikai tam, lai atvieglotu vadītāja darbu, tāpēc, braucot ar automobili, nedrīkst zaudēt uzmanību.

    Mazie automobiļi „aug”

    Biežākie jautājumi par kompaktklases automašīnām saistās arī ar to ietiepību. Vai tajos iespējams ērti braukt trijatā, četratā? Vai dodoties garākā ceļojumā, vai izbraucot pie dabas, bagāžniekā pietiks vietas visām nepieciešamajām mantām? Vai pietiks vietas mājdzīvniekiem?

    Volkswagen pārstāve norāda, ka ir reizes, kad pircēji pārliecinās par automobiļa ietilpību, paši to izmēģinot savām vajadzībām. Piemēram, jauna ģimene paņem līdzi bērnu ratiņus un pārbauda, vai tie ietilpst automobiļa bagāžniekā. Kaut arī no ārpuses šie automobiļi var likties nelieli, vietas tajos pietiek. Automobiļu lielums un plašums ar katru jaunāko modeli palielinās, tādēļ dažus par „mazajiem” sauktos modeļus vairs tā nevar dēvēt.

    „Piemēram, jaunā Polo garums jau pārsniedz četrus metrus, kas padara to izmērā līdzīgu ceturtās paaudzes Golf, līdz ar to tas tiešām nav mazs. Vispārīgi runājot, tas ir mīts, ka mazā automobilī nekas neietilpst — ar to iespējams ļoti ērti ceļot divatā un tajā pietiks vietas visām ceļojumam nepieciešamajām mantām. Esam novērojuši, ka pircēji arvien biežāk izvērtē savas vajadzības un nepakļaujas iepriekšējiem stereotipiem. Nereti, kad pircēja vēlmes un vajadzības tiek rūpīgi izvērtētas, priekšroka tiek dota mazāka izmēra modelim, līdz ar to arī ietaupot naudu,” uzsver Edīte Mača.

    Vilks jēra kažokā

    Pastāv uzskats, ka kompaktklases automobiļos tiek uzstādīti mazāki dzinēji, tāpēc tiem trūkstot jaudas. Ja agrāk ierasti bija 1,8 vai 2 litru tilpuma dzinēji, tad šobrīd arvien biežāk automobiļos tiek uzstādīti 1,2 litru vai 1 litra tilpuma dzinēji.

    „Ir autovadītāji, kuri vēlas pārliecināties par kompaktās klases automobiļa spējām un to, ka kalnā tas nebūs jāstumj pašam. Visu atrisina testa brauciens. Astoņi no desmit šaubas izteikušajiem autovadītājiem ir pārsteigti, ka mazās kubatūras dzinējam ir tik liela jauda,” saka Volkswagen pārstāve.

    Dzinēji kļūst ne vien mazāki, bet arī ekonomiskāki un videi draudzīgāki. Piemēram, Polo modelis ar viena litra (95 ZS) dzinēju un septiņu ātrumu automātisko ātrumkārbu vidēji patērē tikai 4,6 litrus degvielas uz simts kilometriem, bet vidē nonāk tikai 105 g/km CO2.

    Asāku izjūtu cienītāji var izvēlēties automobiļus ar jaudīgākiem dzinējiem. Jaunās paaudzes Polo GTI ir divu litru (200 ZS) tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar turbokompresoru un automātisko ātrumkārbu, kas sasniedz  līdz 100 km/h tikai 6,7 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 237 km/h. Neskatoties uz to, mūsdienu tehnoloģijas šo automobili padara ekonomisku — tā vidējais degvielas patēriņš ir tikai 5,9 l/100 km (134 g/km CO2).

    „Iepazīstot kompaktās klases auto iespējas un aprīkojumu, šaubas par to jaudu, drošību, ietilpību vai citām īpašībām izzūd. Kompaktās klases automobilis kļūst ātrs, ērts un drošs. Izvērtējot to ekonomiskumu un cenu, mainās ne viena vien pircēja plāni,” uzsver Volkswagen pārstāve.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    43 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Lapsinieks
    22.11.2017 11:01

    nu ko var muldēt par tām jaudām. Pagājušo gadu izbraukāju Balkānus ar Opel astra 1,2 benzīnu – kalnos NEVELK. garākā pacēlumā jāmet uz 1. ātrumu lai tiktu pāri 50 un tad jāsvilina otrajā – iemet 3ajā robā un pedālis kā beigts = kā rezultāts – patēriņš virs 10.

    Skābene
    22.11.2017 11:27
    Reply to  Lapsinieks

    Tieši tā, tā 1 litra motora ekonomija ir pilnīgs bleķis! Ja motors ir jāspīdzina, lai tas dzītu mašīnu uz priekšu, tur nekad nebūs ekonomija! Labāk jaudīgs motors 2-3k RPM robežās, nekās nīkulis, kams jāstrādā 5-6k RPM diapazonā.

    Lapsinieks
    22.11.2017 11:28
    Reply to  Skābene

    protams, ka tūcījoties lēnām pa pilsētu, tā atšķirība nebūs tik jūtama

    Lapsinieks
    22.11.2017 11:36
    Reply to  Skābene

    tajā pašā laikā, mierīgi ripinot to astru pa līdzenumu varēja noturēt patēriņu ap 4l, kas nav tas sliktākais rādītājs.

    Geezaa1
    22.11.2017 12:31
    Reply to  Lapsinieks

    lielāks dzinējs nozīmē arī lielāku svaru un dimensijas un galugalā, arī izmaksas. Patērētājam, kurš 90% laika pavada pilsētā, pilnīgi pietiek ar mazmotoru.

    Lapsinieks
    22.11.2017 12:57
    Reply to  Geezaa1

    aizmirsti ka – jo mazāks motors, jo zemāks tā resurss, tas visu laiku griezīsies ar lielākiem apgriezieniem

    Skābene
    22.11.2017 13:04
    Reply to  Geezaa1

    Pilsētā pilnīgi pieteik ar elektromobīli! Uz šosejas savukārt mazlitrāžas auto, dēļ savām īsajām kārbām nereti tērē vairāk kā 3 litru benzīna motori, par dīzeļiem pat vispār nerunāsim.

    davfreim
    22.11.2017 14:09
    Reply to  Skābene

    Arī pierīgā pietiktu ar elektromobīli, diemžēl kamēr tie būs tik dārgi, tikmēr neaizies. Ja būtu 500 km ar 1 uzlādi un tikpat lēts, cik dīzelis, tad visi brauktu ar elektro.

    Un pie mums ļoti švaki ar uzlādes punktiem, tādu praktiski nav. Mazais VW Up! diemžēl 80km knapi var nobraukt, tad ir par maz.

    Geezaa1
    22.11.2017 15:07
    Reply to  Skābene

    muļķības, pilsētā pilnīgi pietiek ar kājām vai velosipēdu. Galīgā variantā ar komunālo transportu

    Skābene
    22.11.2017 16:59
    Reply to  Geezaa1

    Ja tu esi viens, tad jā! Bet ja tev ir 3 bērni, viens 1 klasē, otrs pašvaldības dārziņā, bet trešais privātajā dārziņā otrā pilsētas galā, jo gaida rindu uz pašvaldības dārziņu, tad variants ar velo vai sabiedrisko neiet caur, jo kā likums tas viss ir izmētāts pa dažādām malām un ar vienu transportu nevar visu izbraukāt! Turklāt , ja vēl darbs patālā nostūrī vai piepilsētā, kur neiet sabiedriskais, tad ir dimbā.
    Kas der tev, ne vienmēr derēs visiem. Dažkārt auto vajag kā ēst, ja vēlies visu samenedžēt.

    Krotow
    22.11.2017 19:53
    Reply to  Skābene

    +1 Tiesa ar pikapu uz ciema veikalu braucējiem vienmēr būs vienīgais viņuprāt pareizais arguments – dzīvo savā ziepčikā, brauc ar tramvaju un nep…. pa laukiem :)

    22.11.2017 16:24
    Reply to  Lapsinieks

    Tieši tā – vai nu rāpies kalnā vai arī lieto kondišku. Abi kopā nestrādā.

    davfreim
    22.11.2017 14:04

    Ne jau visi brauc dinamiski, bet nereti arī sievietes pērk lielāka kalibra motoru un ripina uz saviem 45 km/h pa pilsētu ar 2.0 litru benzīnu, jo loģika ir: “ja nu vajag kādu apdzīt uz šosejas :)”.

    Pats esmu braucis ar visādiem 1.2D, 1.4D – pa pilsētu pat netrūkst jaudas, lai pārkārtotos pa joslām un mierīgi brauktu, pa šoseju, ja mierīgi uz 100 km/h brauc, tad arī nejūt atšķirību un ļoti patīkams patēriņš, bet braucot jau uz 120+ patēriņš diezgan smagi pieaug.

    Tātad, ja brauc pa pilsētu un pa šoseju netaisies lidot virs 100 km/h, tad pilnīgi der šie mazie dzinēji.

    Lapsinieks
    22.11.2017 15:19
    Reply to  davfreim

    jā, ja nav jābrauc uz Cēsīm un tad jārāpjās kalnā.

    Skābene
    22.11.2017 17:04
    Reply to  davfreim

    Esmu braucis kalnos gan ar 1,0 benzīnu, gan 1,6 dīzeli. Ja ar 1,6dīzeli nejutos apdalīts ne uz šosejas ar 130km/h, ne kalnos, un patēriņš nepārsniedza 5 litrus uz simts, tad ar 1 litra benzīna motoru nekāda ekonomija nesanāca, jo tas mēsls strēba stipri virs 10 litriem.
    Tāda apetīte ir arī 3 litru benzīnam, bet braukšana nesalīdzināmi komfortablāka.

    Lapsinieks
    22.11.2017 17:29
    Reply to  Skābene

    tieši tā arī ir. šovasar portugāles kalnus izbraukāju krustu šķērsām ar 1,6 dīzeli. bānis 150 + kalni, 8000 km, 4,9 vidējais patēriņš. micuks asx, nekāds tur mini variants

    banana
    22.11.2017 14:26

    ‘Mazlitrāžas’ zaļā domāšana slēpjas tajā, ka vari sēņot pa pilsētu un tērēt maz stāvot pie luksofora sarkanās gaismas. Tādējādi protams ‘uz papīra’ rādītāji smuki, bet izbraucot kur ārā no urbānās dzīves, mazā dzinēja jauda ir jāspīdzina lai tiktu uz priekšu, tādējādi protams, ka visa ekonomija aizlido vējā.
    + mūsdienu auto būvē atkal dēļ ‘ekonomijas’ viss tiek ražots lai tik tik pietiktu.. Tādējādi tāda 1L vai 1.2/1.4L dzinēja mūžs ir konstruēts priekš saviem 150-200k, pēcāk met autiņu ārā! Jo remontēt neatmaksājas…

    Man ir 2.2L Euro5 dīzeļdzinējs un uz trases 3.8-4L/100KM(‘pa vējam’ esmu sasniedzis 3.4L/100KM), bet ja vajag apdzīt ta ražotāja dotie 160hp ir vairak, kā pietiekami… Pilsētā 5.5-6L, bet ja spiežu ta protams visi 7-7.5L/100km.
    Neredzu jēgu no motoriem zemāk par 2L jo tad ir jāspīdzina nevis jābrauc kas savukārt ne pie kādas ekonomijas nenoved.
    Bet nu atkal eiropā visi sašķūno savas 1.4/1.6 miskastes un raisero pa pilsētu ielām spīdzinot motorus… :D Jo nu eiropā nodokļos uzturēt 2L+ autiņu ir padārgi…. Tas te… tikai latvijā var pelnīt 500€/mēn uz rokas un braukt ar 2.5L+ motoriem un čīkstēt cik ”dārgi” pie mums ir nodokļi.

    22.11.2017 14:30
    Reply to  banana

    Daudzi runā par to, ka mazie motori ir metami laukā ar visu auto pēc tiem mītiskajiem 150-200k km, bet vai bez spriedelējumiem internetos kāds reāli ir piedzīvojis šādu sāpi?

    banana
    22.11.2017 15:01

    Treknajos Kalvīša gados(2006g.), tika nopirkts pilnīgi svaigs Fiat Doblo 1.4L Bendža 80hp. Ražotāja garantija 4 gadi vai 80k. Vēl pēdējā garantijas apskatē pie 80k ķipa salonā visu pārbaudīja un atdzina, ka viss strādā perfekti.
    Pēc 5gadi un 130k pulkstenī autiņš ceļa malā apstājās un beigās nācās pārlasīt motoru servisa kopējās izmaksas 700LS vērtībā, pie pazīstamiem… Oficiālos servisos servisa izmaksa pāri štukai.
    Autiņu ekspluatēja normāli ar regulāriem servisa intervāliem.
    Protams kāds var bļaut uz fiat kvalitāti vai uz kādiem augstākiem spēkiem.. bet nu tas reāli pierādīja, ka modernā mašīnbūve ar visiem mazajiem motoriem tiek būvēta priekš ‘garantijas’ bet tālāk, kā paveicas…. šaubos, ka 2017 gadā ir kas mainījies…

    22.11.2017 15:05
    Reply to  banana

    Ouch, not cool. Šajā gadījumā mani interesē kāds bija oficiālā servisa atzinums, kas noticis ar dzinēju.

    y
    22.11.2017 20:34

    Pieļauju, ka vienkārši sagadīšanās + slikts motors defaultā.
    “loti daudziem ražotājiem ir tā saucamie “sliktie” motori. Tie paši vw 1.4 izdila ātrāk par 1.6 8v, savukārt 1.6 fsi dzinējiem bija izteiktas problēmas ar sprauslām. No otras puses, visi grib jaudu, zemāku patēriņu+ izmešu normas kļūst aiz vien strigtākas. Skaidrs, ka motori nebūs tik izturīgi, kā kādreiz teiksim vw 1.6 kuram bija ap 70hp

    banana
    23.11.2017 11:53

    Tā kā garantija bij beigusies tad ‘dīlerī’ pēc cenurāža pieprasīja 100LS par pilnīgu auto diagnostiku sākumā un tikai tad tālākās izmaksas, bet džeki tādi normāli bij un teica ka ne pirmais klients ar šādu mironi un tas parasti ir 1200-1500LS robežā, tapēc ieteica labāk meklēt kādu labu servi kur lētak sataisīs ne kā pie ‘dīlera.’

    Attaisot motoru motors bija sabiris, virzuļi salocījušies, kloķene salocījusies, vārsti uz pusēm… Kaut nedz siksna plīsusi nekas… Vienkārši viens virzulis sāka lēnām sadalīties(servī teica ka ~10k km robežā) un ka pienāca ‘X’ stunda ta parāva visu līdz.
    Atrada un ielika tādu pašu motoru no donora kuram it kā 100k nobraukums un rullēja tālāk aptuveni gadu līdz pārdeva šo vāģi. Ta jau nekādi nevarēja sūdzēties.. tāds solīdz un sprigans vāģis bij, vienīg tā motora šaize…
    Patērinu nepateikšu jo tanī laikā pats ikdienā nebraucu pie stūres, tolaik tieši placī sāku apgūt ar viņu pirmās reālās iemaņas u.t.t. :)

    23.11.2017 13:08
    Reply to  banana

    Nu ko, nejēdzīgi, bet šajā konkrētajā gadījumā laikam būs par maz info, lai izdarītu kaut kādus globālākus secinājumus.

    y
    22.11.2017 20:13
    Reply to  banana

    Kas par auto ? 160hp ar pilnu auto komfortabli nu galīgi nesanāks apdzīt, nemaz nerunājot par ekstremālākam situācijām. Protams atkarīgs no tā cik bieži izbrauc no pilsētas.
    Visā visuma arī nepatīk mazie motori, taču tajā pašā laikā, nav arī tik traki, kā daudzi te saka (domāju tieši Latvijā, jo kalnu mums nav). Pilsēta piem. 1.2 vw polo stabili teres mazāk par 3,0 benzīna pat 2.0 benzīna dzinēju. Vel viena lieta ir tā, ka mazos auto spiež nost. Pats tam neticēju, līdz beidzot sava lietošanā ieguvu vw pollo 1.2. Tā nu aptuveni divas nedēļas vizinājos ar viņu pa Rīgu. Protams nonācu pie secinājuma, ka visi tiešam cenšas “pastumt” to auto, kā rezultātā es sāku pārkāpt CSN un protams arī patēriņš pieaug. No sākuma pat likās, ka tiešām velkos, kā sēne, taču braucu pilnīgi normāli, drīzāk agresīvi. Kad pārsēdos savā 535, protams diskomfortu vairs neizjutu pat, ja braucu lenāk un neviens arī necentās mani pastumt :D
    Secinājums viens – mums uz ceļiem ir ļoti daudz “kompleksaino”.

    Skābene
    23.11.2017 08:12
    Reply to  y

    Nezinu kā tev, bet man tādā mazā naglu kastē piemetas klaustrofobija! Brauc pa mūkusalas apļa iekšējo joslu, apsteidz fūri, kas brauc pa vidējo joslu, bet kā nāk asāks bogens, tā fūre iespiežas iekšmalā un tu savā naglu kastē spēj tikai domāt par to vai tevi saspiedīs vai nē! Tādos momentos labāk, kad ir vairāk brīvās telpas tev apkārt! :D

    23.11.2017 08:19
    Reply to  Skābene

    Re, vēl viens iemesls kāpēc pilsētās nav jābrauc smagajiem auto.

    Skābene
    23.11.2017 09:01

    Normālā situācijā, jā, bet kā tā fūre lai nokļūst no Jelgavas, Liepājas, Ventspils uz Prāmi Rīgas pasažieru ostā, vai kravas ostā, kur nav citu pievadceļu, kā tikai esošā ielu infrastruktūra!? Tur jau ir tas lielākai stulbums, ka Rīgai nav normālu apvedceļu un kravas transports ir spiests braukt cauri pilsētai.
    Un ja nebūs fūre, būs RS satiksmes garmoškas autobuss, kas brauks tieši tāpat kā fūre!Piemēram, uz Valdemāra ielas regulāri izgriežas 2daļīgais trolejbuss pie 1.slimnīcas. Parasti viņam nepietiek vietas lai normāli izgrieztos un stāv šķērsām pāri visai valdemārenei, bet nereti aizķer kādu auto, kas stāv krustojumā pie sarkanā, tuvāk ceļa viduslīnijai.

    23.11.2017 10:31
    Reply to  Skābene

    Tad jau atliek YOLO :) Bet skaidrs ir viens, ja nav kaut kādu objektīvu “apgrūtinājumu” (nu tur bērnu pulks), tad pilsētā (sliktākajā gadījumā) būtu jādrasē ar kompaktās klases auto. Izlepuši te visi braukāt ar vecām dīzeļkatedrālēm.

    x
    23.11.2017 09:04
    Reply to  Skābene

    ja trāpītos ceļā smagajam, saspiestu i polo, i septīto būmeri.
    tādos momentos labāk būt citur, kā teica slavenais kunfu skolotājs.

    y
    23.11.2017 10:00
    Reply to  Skābene

    Ja godīgi, tad par ne reizi naizdomājos. Un manuprāt pie tādiem ātrumiem, nekas tur traks nenotiktu. Skaidrs, ka tas auto nav ērts, bet viss jau rodas salīdzinot.

    edgku
    23.11.2017 16:48
    Reply to  Skābene

    Cik stereotipiski. Ja fūre spiedīs, tad pilnīgi vienalga, vai sēdi mazauto vai parketniekā…

    Skābene
    24.11.2017 08:19
    Reply to  edgku

    Nekādu steriotipu, tīrākā fizika! Ja aizsapņojies fūrists ieliks pakaļā pie sarkanā stāvošai mašīnu rindai, labāk lai ir pēc iespējas lielāka deformācijas zona!Ja Fūre sapresēs Suburban 6metrīgo džipu līdz kompaktklases izmēriem, tad iedomājies kā viņa sapresēs mazo smart vai VW UP! Intereses pēc vari pavērot videoreģistratoru ierakstus no plašās Krievzemes, tur daudz šitādu video!

    24.11.2017 08:37
    Reply to  Skābene

    Kā tu domā, cik daudzi Latvijā apdomā šādus edge keisus, kad plāno nomainīt auto?

    Skābene
    24.11.2017 17:13

    Domāju, ka tā īsti neviens nedomā, ja par to īpaši neatgādina! Biju paņēmis testā SUv ar atlokāmu 3 beņķu rindu bagānā. Viss forši, viss ērti, līdz brīdim, kad man auto salonā pajautāja, vai es tiešām to gribu, jo no drošības viedokļa 3 sēdekļu rindu neiesaka.
    Paskatījos crash testus un sapratu, ka man to vairs nu nepavisam negribas.

    24.11.2017 17:21
    Reply to  Skābene

    Neiesaka tieši ko? Auto ar trešo sēdekļu rindu vai atrasties šajā rindā pašam? Kāpēc?

    y
    25.11.2017 16:41
    Reply to  Skābene

    Nē saja gadijumā tur nebus tikai fizika. Svarīga auto drošibas rāmja konstrukcija, vecs teiksim tojota avensis nebūs drošāks par jaunu smartu, tas nekas ka toyota garāka, tevi vienkārši saplacinās tā pat, kā smartā.
    Plus daudz kas ir atkarīgs no citiem faktoriem, viena no lietām ir tā, kas Tev stāv priekšā, kāds smaga auto svars, ātrums utt. Turklāt lielāka iespējamība, ka Tev purnā kāds ievilks, līdz ar to procentuāli, šie mazauto nav nedoršāki par plastmasas parketniekiem.

    banana
    24.11.2017 17:59
    Reply to  y

    Tā tava 535 smagā lamata protams ka 160hp nepavilks… tapēc jau ir tāda jaudīga bendzīnkapsēta…

    Mazda 6 II Sedans 2010g 2.2L dīzelis. Uz papīra 163hp. Nez… Uz šosejas nav problēmu apdzīt ja priekšejais velkas uz 110/120km/h pat sestajā ātrumā(nemetot downshiftā) bez kompromisiem.

    y
    25.11.2017 16:32
    Reply to  banana

    Vispār tas ir dīzelis, un ja Tu F10 sauc par lamatu un pats brauc ar mazdu, tad pat nav vērts ar Tevi turpināt diskusiju…
    Starpcitu paziņam ir tāda mazda – drausmīga plastmasas kaste:))

    Lapsinieks
    25.11.2017 21:34
    Reply to  y

    jā, sestā mazda ir pilnīgi čau. ir tās joks – kādā krāsā tev mašīna? sarkana. Kāpēc rozā? tāpēc, ka mazda

    xxx2
    22.11.2017 16:17

    Runājot par mūsdienu motoriem – reku
    https://www.youtube.com/watch?v=_KrHYy1Q7sU
    Vecis jauc motorus un komentē uzbūvi. Mūsdienu motori ja ne visi. tad vairums ir taisīti priekš 150-200 kkm. Tālāk motors izjūk un praktiski nav labojams…

    edgku
    23.11.2017 16:49
    Reply to  xxx2

    Mhm, paskaties vēl krievu video :)

    x
    23.11.2017 17:54
    Reply to  edgku

    kas vainas? par kazlēnu kļūsi? tikai no noteiktiem, ne jau visiem)

    Edg Ku
    23.11.2017 21:58
    Reply to  xxx2

    Patesībā ļoti interesants video – no modernā dzinēja uzbūves izziņas viedokļa. Bet autora viedoklis, protams, tāds subjektīvs – tipa reku viss sūdīgi, viss lēti, VAZ dzinējos labāk. Tikai kāpēc tad ar VAZ braukāt nav kruta…

    Reklāma