Web Analytics
More
    Reklāma

    Rekonstruēts un paplašināts “Tele2” centrs t/c Dolē

    Jaunākie raksti

    Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” pēc rekonstrukcijas atklājis jauna koncepta centru tidzniecības centrā “Dole”, Maskavas ielā 357. Investējot 36 000 eiro, “Tele2” paplašinājis centru, iekārtojot to pēc Latvijā radīta unikāla dizaina koncepta, un vienlaikus to arī tehnoloģiski aprīkojis, nodrošinot plašu jaunāko mobilo ierīču sortimentu, kā arī pašapkalpošanās stendus mans.tele2.lv un manazz.lv.

    “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe: “Turpinām savu centru pārbūvi pēc jaunā koncepta visā Latvijā, un priecājos, ka turpmāk arī mūsu centrā t/c “Dole” nodrošināsim ne tikai modernu iepirkšanos, bet arī vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu, plašu jaunāko ierīču izvēli un iespēju tās izmēģināt. Jaunatklātajā “Tele2” centrā uzstādījām arī mobilo sakaru pašapkalpošanās stendus, kuros var ērti veikt maksājumus un saņemt citus “Tele2” un ”Zelta Zivtiņa“ sniegtos mobilo sakaru pakalpojumus. “Tele2” centru koncepts ir viens no modernākajiem Baltijā, un, veicot inovatīvus papildinājumus, būs aktuāls arī turpmākos gadus.”

    “Tele2” centrā t/c “Dole” uzņēmums ir ne tikai saglabājis visas darba vietas, bet, paplašinot darbību, arī radījis jaunas darba vietas. Apmeklētāji ir gaidīti visās nedēļas dienās no plkst. 10.00 līdz 21.00.

    Šogad “Tele2” turpina esošo centru pārbūvi pēc jaunā, Latvijā radītā dizaina koncepta, kopumā investējot aptuveni 377 000 eiro. Šobrīd jaunais “Tele2” centru koncepts jau ieviests 14 centros visā Latvijā. Pirmais jaunā koncepta “Tele2” centrs tika atklāts pērnā gada augusta beigās Saldū.

    “Tele2” centru dizaina koncepts ir radīts Latvijā ar mērķi nodrošināt izcilu servisu visiem esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem. Koncepta  ideja ir veidot “Tele2” centrus,  kā vietu mobilo sakaru pakalpojumu konsultācijām un tā fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Lapsinieks
    05.09.2017 09:51

    a kā tad bite?

    geksis
    05.09.2017 10:24

    400 000 par 13 apkalpošanas centriem pret 1 700 000 par 24 (vidēji 40 000 pret 70 000 par vienu)
    Šīš nelietderīgi izmantotās naudas vietā labāk varēja attīstīt sakaru kvalitāti. Cik bāzes staciju varēja bite uzcelt par neiztērējot naudu lieki?

    Kristaps Skutelis
    05.09.2017 10:29
    Reply to  geksis

    Tā nu gan nevar domāt. Ja tev nebūs veikalu, tad nebūs klientu ar kuriem atpelnīt investīcijas tīklos un produktos/pakalpojumos. Tieši veikalu tīklu vajag attīstīt – padarīt pašus veikalus plašākus un ar lielāku produktu klāstu, kuros var iebāzt SIM kartes.

    geksis
    05.09.2017 10:42

    Es nenoliedzu, ka centri ir vajadzīgi, jo ne visi māk/grib izmantot iespējas, ko piedāvā internets, kā arī daudzos gadījumos (it īpaši tālruņiem) pirms preces iegādes gribas to aptaustīt lai saprastu vai tā derēs. Bet tīri apskatot līdzekļu izlietojumu starpību rodas sajūta, ka bite pārmaksā.
    Neesmu bijis nevienā no šiem “dārgajiem” centriem un diezvai būšu, jo tikai tādēļ uz rīgu nebraukšu, līdz ar to grūti spriest par to vai tas bija tā vērts. Manā apkaimē (tuvāko 50 km rādiusā) vienīgās izmaiņas pēdējo 100 gadu laikā ir bijušas tikai tajā, ka tele2 klientu trūkuma dēļ centru slēdza.

    Rikikī
    12.09.2017 14:16

    Kāpēc izsvītrots “Vadošais”? Labāk vispār neierakstīt šo. Hm..

    Kristaps Skutelis
    12.09.2017 14:38
    Reply to  Rikikī

    Aha. Mums arī tas vārds baigi krīt acīs katru reizi, kad Tele2 atsūta kādu relīzi. Pirms nedēļas aizsūtīju viņiem atpakaļ jautājumu, lai paskaidro pēc kādiem parametriem un kur viņi ir izdomājuši sevi saukt par vadošo. Pagaidām nav atbildes.

    Reklāma