Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijā ir sākusies sestās paaudzes Volkswagen Polo iepriekšpārdošana

    Jaunākie raksti

    Ar vairāk nekā 14 miljoniem pārdotu automašīnu, Volkswagen Polo ir viens no pasaulē veiksmīgākajiem kompakto automašīnu modeļiem. Tagad tirgū ienāk pilnībā atjaunots sestās paaudzes Polo.  Modeļa cena ar paplašinātu standarta aprīkojumu Latvijā ir sākot no 13 907 EUR. Pašlaik klientiem ir dotas izvēles iespējas no dažādiem benzīna dzinējiem, kuru jaudas diapazons ir no 55 kW/75 ZS/2 līdz 85 kW/115 ZS/2. Jaunais Polo ar 1,6l dīzeļdzinēju būs pieejams Latvijā šoruden.

    Jaunais Polo lepojas ar plašu standarta aprīkojuma klāstu, ieskaitot LED dienas braukšanas gaismas, ātruma ierobežotāju un satiksmes uzraudzības sistēmu Front Assist ar gājēju uzraudzības un ārkārtas bremzēšanas funkcijām, start-stop sistēmu un reģeneratīvu bremzēšanas jaudu. Modeļus ar jaudu sākot no 95 ZS būs iespējams aprīkot arī ar automātisko (DSG) ātrumkārbu. Vēl viens nozīmīgs faktors par labu jaunā Polo iegādei  – visas motora versijas, kas šobrīd tiek piedāvātas tirgū, ieguvušas vislabākos rādītājus savā klasē vispārējā apdrošināšanas klasifikācijā un uzturēšanas izmaksās. Līdz šī gada beigām pakāpeniski tiks piedāvāti pieci dažādi dzinēju veidi – trīs benzīna dzinēji un divi dīzeļdzinēji.

    Reklāma

    Sestās paaudzes Polo ir lielāks par saviem priekšgājējiem un izmēros līdzinās ceturtās paaudzes Golf – tā salonā ir daudz vairāk vietas, kā arī tam ir ievērojami lielāka bagāžas nodalījuma ietilpība — 351 litrs, kas ir par 71 litru vairāk. Kopējā auto garums pieaudzis par 8,1 cm un sastāda 4053 mm, savukārt riteņu bāze tagad ir 2548 mm pret 2456 mm iepriekšējam modelim.  Neskatoties uz to, ka modeļa parametri ir krietni palielinājušies, no ārpuses tas joprojām ir tas pats kompaktais auto. Jaunais Polo ir pielāgots cilvēkiem, kuru prasības ir augušas, taču arī tā telpa tiek izmantota daudz efektīvāk.

    Polo būs pieejams ar trīs, jau ierastajām apdares līnijām — Trendline, Comfortline un Highline. Modeļu klāsta virsotnē ir jaunais Polo GTI. Šis izskatīgais un sportiskais modelis tagad būs aprīkots ar 2,0 litru TSI ar 147 kW/200 ZS izvades jaudu (iepriekšējais modelis: 1,8 TSI ar 141 kW/192 ZS).

    Papildaprīkojuma programmas jaunums ir tādas funkcijas kā intensīvā apgaismojuma LED priekšējie lukturi, LED dienas braukšanas gaismas, LED aizmugurējās gaismas, sistēma Air Care Climatronic ar gaisa kvalitātes sensoru un alergēnu filtru, bezvadu uzlāde viedtālruņiem un viens no vislielākajiem panorāmas jumtiem savā klasē. Jaunajam Polo ir gandrīz neierobežotas personalizācijas iespējas. Klientiem ir iespēja izvēlēties no 14 virsbūves un astoņām dekoratīvo paneļu krāsām, divpadsmit riteņu veidiem, diviem iekšējās apdares veidiem un vienpadsmit dažādiem sēdekļu pārvalkiem. Turklāt jaunais Polo pārsteidz ar autovadītāja palīgsistēmām, kas iepriekš bija pieejamas tikai Golf un Passat modeļiem.

    Polo tiks izlaists kā pirmais Volkswagen zīmola un Volkswagen grupas modelis, kurā piedāvāts jaunākās paaudzes digitālais mērinstrumentu panelis. Digitālo mērinstrumentu funkcionalitāte ir sasniegusi savu virsotni – ne tikai grafikas, bet pilnīgi viss ir skaidrāks un vieglāk lietojams. Vienlaikus Polo būs aprīkots ar jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmu ar stikla displeju, kura diagonāle ir no 6,5 līdz 8,0 collām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    10 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    01.09.2017 08:53

    izvades jauda…es jūs lūdzu ))

    bet jā, ar katru nākamo modeli auto kļūst lielāki.
    un ar virsbūves krāsu saskaņotais salona apdare divos toņos izskatās labi. vismaz man patīk labāk par koka un koka imitācijas paneļiem, kas ir pārāk didaktiski un nomācoši.

    piecipieci
    01.09.2017 09:26

    Volkswagen un iepriekšpārdošana? smieklīgi. DSG – vēl smieklīgāk pie uzturēšanas izmaksām, kā noplīst, ta var teikt labāk izmest auto, nekā taisit to kārbu.

    zxczx
    02.09.2017 19:51
    Reply to  piecipieci

    Nu par to ir jāuztraucas otrajam īpašniekam, jo pirmais to atdos garantijas beigās un viņam vienalga cik drīz noplīsīs tā DSG kārba.

    x
    02.09.2017 21:03
    Reply to  zxczx

    tātad, satraucas pārdevējs, par cik izdosies pārdot lamatu)

    zxczx
    03.09.2017 17:40
    Reply to  x

    Tieši tā, pirmajam īpašniekam pilnīgs čills, ne par ko nav jāuztraucas.
    Lai uztraucas Moller Auto un otrais īpašnieks

    y
    03.09.2017 19:35
    Reply to  zxczx

    Nu jā, ja perk lamatu pa 3k😂
    Sen jau dsg karbu nav dargak saremontet, ka parastu automatu, vai variatoru!

    x
    03.09.2017 21:31
    Reply to  y

    kādi nu kuram tie vaļasprieki. remontēt kvalitatīvu vācu auto, piemēram))

    Lapsinieks
    02.09.2017 20:26

    njā – noliekot šo blakus pirmās paaudzes golfam, golfs izskatās pēc bīna auto. nez, nav lielāks arī par pirmo pasātu?

    Valters Vasilis
    02.09.2017 21:27

    “Turklāt jaunais Polo pārsteidz ar autovadītāja palīgsistēmām” Vismaz adaptīvā kruīza kontrole ir?

    Kristaps Skutelis
    02.09.2017 21:46

    Ir. 695 eiro vērta ekstra. Parastā kruīzkontrole – 373 eiro ekstra.

    Reklāma