Vācu autoražotāji turpina ciest no Volkswagen radītajām problēmām ar dīzeļdzinēju izmešu normām. Jau iepriekš ziņojām, ka dažviet pasaulē tiek plānota pilnīga atteikšanās no iekšdedzes dzinēju pārdošanas jau tuvāko 20 gadu laikā. Vācijas valdība ir satraukusies, ka valsts iekšējais automašīnu patēriņš varētu būtiski samazināties, ja vairākas lielās pilsētas ieviesīs dīzeļdzinēju aizliegumus.
Automašīnu ražošana ienes Vācijai aptuveni 20% no valsts kopējiem nodokļu ieņēmumiem no ražošanas. Automašīnu ražošana spēlē milzīgu lomu valsts labklājībā, tāpēc ir nepieļaujami, ja pēkšņi būtiski krīt iekšējais pieprasījums pēc automašīnām.
Tiek uzskatīts, ka pat tādas automašīnas mīlošas pilsētas kā Minhene un Štutgarte varētu liegt iebraukt pilsētu centros ar dīzeļdzinēju mašīnām. Valdības pārstāvji tiksies ar vairāku federālo zemju (Bavārijas, Bādenes-Virtembergas, Lejassaksijas u.c.) vadītājiem, lai izrunātu dīzeļdzinēju liegumu mīkstināšanu, ja federālās zemes grasās tos ieviest. Neoficiāli tikšanās jau tiek apzīmēta ar nosaukumu “Dīzeļu sammits”.
Kvēpu nearko nepamatotie mīlētāji. https://phys.org/news/2015-09-nox-gases-diesel-car-fumes.html
nevis kvēpu, bet no dīzeļu tirgošanas gūtu ienākumu cienītāji.
tiesa, Vācijā dīzelis darbojas savos spēka gados, ar ejošu kvēpu filtru un jau nonākot exUUSR plašajā teritorijā, ar to veic netiklas darbības un no izpūtēja panesas īsta elle.