Web Analytics
More
    Reklāma

    Interneta veikalu 1A pirmā pusgada apgrozījums Baltijā sasniedz 23.7 miljonus eiro

    Jaunākie raksti

    Saskaņā ar 1A interneta veikala uzņēmumu grupas operatīvajiem datiem Baltijas kopējais pārdošanas apjoms pirmajā pusgadā laikā, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu, ir par 40% lielāks, sasniedzot 23,7 miljonus eiro. Pērn 1A zīmola grupas apgrozījums Baltijas valstīs sasniedza 43,7 miljonus eiro, kas bija par 35% vairāk nekā 2015. gadā.

    “Uzņēmuma attīstība cieši saistīta ar patērētāju paradumu maiņu un straujo e-komercijas popularitātes pieaugumu globālā mērogā. Vēl joprojām nemainīgi biznesa veiksmīgai darbībai un klienta lojalitātei svarīgs ir triju komponenšu kopums: ātrums, ērtums un serviss, kas arī ir uzņēmuma galvenie vadmotīvi. Šobrīd 1A savas pozīcijas nostiprinājis visās trijās Baltijas valstīs. Ņemot vērā uzņēmuma operatīvos datus, prognozējam šī gada pārdošanas apjomus palielināt par aptuveni 35%, sasniedzot 60 miljonus eiro,” skaidro 1A.LV interneta veikalu pārvaldošā uzņēmuma SIA Mobilukss valdes loceklis Mareks Zuika.

    Reklāma

    Loģistika visās Baltijas valstīs mainās ļoti dinamiski, tādēļ liels akcents apkalpošanas servisā ir sūtījuma piegādes ātrumam, kas vidēji ir nepilnas divas darba dienas. 96% gadījumu interneta veikalu 1A piegādes laiks atbilst tam, kas garantēts klientam pasūtījuma noformēšanas brīdī.

    Latvijā sadarbība ar lielākajiem preču piegādātājiem ir vēl viens solis e-komercijas segmenta izaugsmē gan kvalitatīvā, gan kvantitatīvā izteiksmē. Šobrīd 1A.LV sūtījumus visā valstī piedāvā izņemt, izvēloties vienu no vairākiem piegādes veidiem: preču saņemšana 1A.LV birojā, piegāde uz klienta norādīto adresi, piegāde uz izņemšanas punktiem Circle K degvielas uzpildes stacijās, Omniva un Pasta Stacijas pakomātos, vai arī izmantojot Latvijas Pasta un eksprespasta DPD sniegtos pakalpojumus. Patlaban noris darbs pie noliktavu jaudu palielināšanas, kā arī klientu ērtībām  – preču izsniegšanas punkta atvēršanas Daugavas labajā krastā.

    “Vietējiem klientiem e-komercijā ir pieprasījums pēc sortimenta paplašināšanas, kas ir mūsu galvenais virziens. Arī tehnoloģiju straujā attīstība diktē noteikumus, padarot pirkumus ātrākus un vienkāršākus. Šī iemesla dēļ esam izstrādājuši jaunas un uzlabotas 1A.LV, 1A.LT un 1A.EE mobilās versijas,” stāsta M. Zuika.

    Apkopojot 1A pirmā pusgada pirktāko preču kategorijas, tās bijušas mobilās ierīces jeb viedtālruņi, datortehnika, smaržas un kosmētika, sadzīves tehnika, mājsaimniecības preces, rotaļlietas un sporta preces.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    21 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Domkrats
    07.08.2017 10:23

    Hei Kursor, ko jūs klusējat par ss.lv? Ja lielie portāli nespēj uzrakstīt patiesību, ko tad īsti tādu VID paprasīja uzņēmumam, tad veciet IT blogeru cienīgu varoņdarbu!

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 10:44
    Reply to  Domkrats

    Jā, es redzēju, ka praktiski visi lielie un mazie mediji paspēja izteikties par SS.lv ķezu. Pie tam, neatkarīgi no tā vai viņu rīcībā ir visa nepieciešamā informācija.

    Man pašam īsti nav nofinalizējies viedoklis par šo notikumu, jo manā rīcībā nav pilnas informācijas par to, kas starp VID un komersantu īsti notika. Esmu runājis ar VID pusi un zinu viņu viedokli, bet neesmu sazinājies ar SS.lv pusi un tāpēc tā ir tikai puse stāsta. Negribas rakstīt tikai tāpēc, ka aktuāla tēma.

    Skābene
    07.08.2017 11:12

    Vispār dīvaini, ka ss.lv atturas no komentāriem! Un vēl dīvaināk, ka VID uz reiz nāk klajā ar preses relīzi, pirms portāla darbības apturēšanas.

    nabadanga
    07.08.2017 13:43
    Reply to  Skābene
    x
    07.08.2017 14:11
    Reply to  nabadanga

    VID sola turpināt sist ar āmuru sev pa olām…..vai tiešām tāpēc es savulaik zaķusalā ēdu zivju cīsiņus nakts mellumā – lai ar nodokļu nemaksātājiem cīnītos, izraujot tiem no rokām saldējumu, nevis veicot operatīvo darbu un izvirzot juridiski pamatotu apsūdzību.

    un šoreiz pat ne par to, kāpēc cilvēki negrib maksāt nodokļus, pat ne par to.
    šoreiz par valsti, kas 30 gadu laikā nav mācējusi izaudzēt sev saprātīgu personālu.

    nabadanga
    07.08.2017 14:26
    Reply to  x

    Ņemot vērā, ka tai blondīnei TV sižetā, neskatoties uz darba vietu, olu tomēr nav, es drīzāk piekrītu šodien izskanējušajam, ka valsts šauj sev kājā :D

    nabadanga
    07.08.2017 13:45

    Cienījami! Tik daudz muļķību (manuprāt) ir nopulicēts un vēl vairāk pārpublicēts citos resursos…

    enity2017
    07.08.2017 11:45

    Vispār man 1a tīri labi patīk, ik pa laikam iepērkos. Atšķirībā no daudziem citiem eveikaliem 1a vismaz pie precēm pieliek arī daudz maz detalizētu aprakstu. Protams, bieži to pašu preci var atrast citur arī lētāk.

    Janis
    07.08.2017 14:25

    Jācer, ka 1a apzināsies to, ka “lielumam” attiecībās ar klientiem un sadarbības partneriem, jānes līdzi arī atbildību, adekvātu politiku un servisu, lai nepaliek par vienu lielu “šarašku”. Šobrīd, pieļauju, ka ir tā, ka klienti, kas izvēli neizdara vadoties vien pēc lētākās cenas, pirkumus veic 1a, pateicoties esošajai, ļoti ērtajai un kvalitatīvajai platformai, ko viņi ir uzbūvējuši.
    Bet vispār, man prieks, ka ir vietējie, kas var!

    digitalk
    07.08.2017 14:34
    Reply to  Janis

    platforma webā nav nemaz tik ērta, ja grib salīdzināt un nopirkt tādu sarežģītākas tehnikas gabalu, kā nošbūku. saņemšana viņu birojā arī kā paveicas. bet tie ir apejami grābekļi un kopumā par klientu servisu ir pozitīvs iespaids.

    anonymous
    07.08.2017 18:02

    Normāli uzstutējuši savu biznesu uz baltās tehnikas 1 kategorijas brāķiem.

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 18:07
    Reply to  anonymous

    Kāds ir pamatojums šādam pieņēmumam?

    oldschool zerolemon fan
    07.08.2017 19:57

    1A nav diez ko lētas cenas, bet nu ja skatoties konkrētai precei cenu citā LV bodē (kur cena ir par 15-20eur lētāk nekā 1A) un uzdodot jautājumu par preces piegādes nosacījumiem tā cita bode mani klaji ignorē un neatbild uz e-pastu vispār, tad, protams, ka es pērku 1A… nesaprotu t.s. “kaktu” kantoru politiiku. Viss kas ir vajadzīgs labam internet veikalam ir atsaucīgs personāls (ātras atbildes), jēdzīga mājas lapa, ātra/paredzama piegāde un normāls rma serviss. Laikam jau vairumam LV veikalu tas ir par grūtu…. Tas pats M79, piemēram, pasūtīju 1 relatīvi nelielu pirkumu pirms kāda laika. Vai viņi piegādāja laikā? Protams, nē… piegāde iekavējas par kādām 2 nedēļām, līdz ar to sagrāva jebkādu iespaidu par sevi un vairs tur iepirkties pat neapsveru. Man lētāk/paredzamāk ir pasūtīt kaut vai no amazon ar kurjerpasta piegādi nevis no kaut kāda M79, kas netur solījumus.

    KKTK
    07.08.2017 21:14

    Esmu pircies visādos dīvainos kaktu kantoros, tik vienam bija nedēļas aizture. Bet tad piezvanīja un izstāstīja situāciju ar piegādātāju. Vienojāmies. Var jau būt, ka laimējas. Varbūt vienkārši pērkot kaut ko LĒĒĒTI nevajag uzreiz sagaidīt 1A līmeņa apkalpošanu.

    Janis
    08.08.2017 01:59
    Reply to  KKTK

    Man liekas, ka ir tā – tirgojot datorus/telefonus/TV – pārdevēji “neuzvāra” milzīgus profitus, jo konkurence šo preču kategorijās ir nežēlīga. Tāpēc, pieņemu, ka tie, kas “nemuhļī” ar nodokļiem, būs nedaudz dārgāki tirgū. Par cenām veikali nevienojas, tas ar likumu ir aizliegts un to nu ievēro (pēc pavisam nesena gadījuma ar Samsung), tāpēc, normālas cenas orientieris ir redzams tieši pie lielajiem pārdevējiem, tādiem kā 1a, Euronics, 220.lv, rdveikals. Nekad neesmu varējis saprast cilvēkus – ir tādi arī manu draugu lokā, kas nopērk dārgu mantu, izvēloties lētāko cenu caur salīdzini elvē, un tad, kad precei vajag garantiju, izrādās, ka tas “kantoris” jau sen vairs nav, un zem tā paša e-veikala nosaukuma, jau šiverē pavisam cita jur.pers, kurai dziļi vienalga par visām garantijām, ko deva iepriekšējais jur.pers. Nu un tad, protams, tiem santīmu skaitītājiem panesās – Valsts, Valdība, mūsu XXXX biznesmeņi, utt. Tikai ne paši. :) Tādā 1a.lv, rdveikals, Euronics vai 220.lv es pērku kaut vai tāpēc, ka esmu drošs par mazākiem riskiem, ka viņi var “pazust”, vai, ka viņi man nesīs laukā smadzeni, ja nu gadās runāt par nopirktās mantas garantiju. Tā nu ir – es pieturos pie uzskata, ka tehnikai var iestāties “mazspējas” mirklis, un, ja nepērc lēto mantu, tad ir… Read more »

    enity2017
    08.08.2017 08:12
    Reply to  Janis

    Euronics un leeta cena ? Es pareizi izlasiiju ?

    Janis
    08.08.2017 10:02
    Reply to  enity2017

    Tu nepareizi izlasīji! Euronics cenai vienmēr vajadzētu būt lielākai, jo viņiem ir lielākas izmaksas nekā e-veikalam, kā arī cita līmeņa serviss. Euronicsā Tu vari mantu aptaustīt, ar pārdevēju nokonsultēties, izdarīt pirkumu un uzreiz nest mantu mājās, negaidot ne dienu ne nedēļu, vai ne?
    Un vari būt drošs, ka Euronics nemainīs juridisko personu ik pa laikam, lai “optimizētu nodokļu” maksājumus.

    x
    08.08.2017 14:16
    Reply to  enity2017

    piekrītu – cena var būt zema vai augsta, nevis lēta vai dārga

    enity2017
    08.08.2017 16:38
    Reply to  x

    nu labi jau labi, nesāksim sholastisku matu skaldīšanu – lēta vai zema ? Jūs taču sapratāt, ko es gribēju teikt;)

    digitalk
    08.08.2017 14:04

    > piegādāja laikā? Protams, nē… vairs tur iepirkties pat
    neapsveru.

    vairumnieks uzmeta ar piegādes laikiem un viņi uzreiz melnajā sarakstā? tik pat labi es varētu ‘uzmest lūpu’ un nekad vairs neiepirkties MarkIT, jo ir gadījies, ka vajadzīgo lūzni no ārzemju noliktavas atved ar nokavēšanos…

    ololo
    08.08.2017 18:01

    Kur VID skatās? Noteikti vajag slēgt šādu portālu :) / trollings /

    Reklāma