Web Analytics
More
    Reklāma

    Tele2 izziņo 2017. gada pirmā pusgada finanšu rezultātus

    Jaunākie raksti

    Mainot mobilo pakalpojumu sniedzēju, visvairāk klientu 2017. gada pirmajā pusgadā izvēlējušies sakaru operatoru “Tele2”. Pateicoties esošo klientu uzticībai, kā arī klientu skaita pieaugumam kopumā, par 10,5% audzis uzņēmuma apgrozījums, pirmajos sešos mēnešos pārsniedzot 55 miljonus EUR. “Tele2” šī gada jūnijā  veiksmīgi izpildīja arī Eiropas Savienības (ES) viesabonēšanas regulas par mobilo pakalpojumu lietošanu Eiropā kā mājās, kas vēl vairāk nostiprināja uzņēmuma pozīcijas  tirgū.

    “Tas, ka, lietotājiem mainot mobilo pakalpojumu sniedzēju, šobrīd esam viņu pirmā izvēle, apliecina, ka esam izdarījuši pareizus lēmumus gan komerciālājos, gan tehniskās attīstības jautājumos. Šogad lielākais izaicinājums bija  ES viesabonēšanas regulas ieviešana, kas turpmāk “Tele2” klientiem ļaus  izmantot gan balss sakarus un īsziņās, gan arī mobilo datu pārraidi  ārzemēs par tādām pašām cenām kā mājās. Rūpīgi izpētot  esošo un potenciālo klientu vajadzības, izstrādājām jaunus tarifu plānus, starp kuriem ikviens varēs atrast sev piemēroto,” stāsta Valdis Vancovičs, “Tele2” valdes priekšsēdētājs.

    Jāatzīmē, ka bez klientu skaita un apgrozījuma pieauguma, Tele2 izdevās saglabāt labus peļņas rādītājus, kā arī kāpināt rentabilitāti. Salīdzinājumā ar 2016. gada pirmo pusgadu uzņēmuma rentabilitāte ir pakāpusies no 30% pagājušajā gadā uz 34,8% šogad. Labi un stabili rezultāti vēlreiz parāda veiksmīgu, pārdomātu un sistemātisku Tele2 darbību un attīstību visās jomās.

    Tele2, kam ir Baltijā plašākais un, pēc nozares regulatora SPRK datiem, arī ātrākais 4G mobilā interneta tīkls Latvijā, arī šogad turpinās ieguldīt līdzekļus pakalpojumu kvalitātes uzlabošanā un tehnoloģijās, īpaši attīstot 4G++ mobilo datu pārraidi. Uzņēmums šogad plāno uzbūvēt vismaz 60 bāzes stacijas jaunās vietās, nodrošinot vēl jaudīgāku mobilo internetu un kvalitatīvāku pārklājumu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma