Lexus GS pārstāv to auto klasi, kurā konkurenti Audi A6, BMW 5. sērija, Mercedes E klase tam neļauj atvilkt elpu ne mirkli. Un šobrīd gan BMW, gan Mercedes ir izlaiduši savus jaunos modeļus, kas Lexus GS liek iesvīst vēl vairāk. Lexus trumpja kārts gan ir hibrīda sistēma, kamēr vāciešus visdrīzāk pirksim aprīkotus ar dīzeļdzinējiem un tie mūsdienās nav ar pārāk labu auru.

Šobrīd aktuālās ceturtās paaudzes Lexus GS izstrāde sākās 2007. gadā un pabeigts tas pasaulei tika atrādīts 2011. gadā. 2014. gadā modelis piedzīvoja uzfrišinājumu iegūstot sportisko F SPORT aprīkojuma pakotni, adaptīvo stūrēšanu kā arī vairākas jaunas drošības un izklaides tehnoloģijas. Nākamais modeļa atjauninājums notika 2015. gada vasarā un pircējiem kļuva pieejams GS 200t modelis ar 2 litru benzīna dzinēju. Pats auto ieguva vēl agresīvākus vaibstus, kā arī jaunas drošības funkcijas un uzlabotu multimediju izklaides sistēmu. Lexus norāda, ka jaunais Lexus GS ticis testēts nobraucot 1.6 miljonus kilometru un liela uzmanība pievērsta gan auto vadāmības, gan komforta uzlabošanai.

Dulls no ārpuses, bet nosvērts iekšpusē

Pagājušajā vasarā man bija iespēja izbraukties ar pirms-feislifta GS modeli un jāsaka, ka tas izskatās krietni piezemētāks un klasiskāks. Jaunais (feisliftotais) modelis ir.. dullāks. Gluži tāpat kā aktuālais RX krosovers no ārpuses izskatās ass, agresīvs un pamanāms, bet braukšana ar šo auto sagādā pilnīgi pretējas emocijas – tas ir pietiekami komfortabls, mierīgs un nosvērts auto.

Ja auto izteiksmīgā priekšējā reste ir labi pamanāma jau pa gabalu un kliegtin kliedz “Hei, es esmu jaunais Lexus!”, tad lukturu forma, manuprāt, sanākusi pārāk samocīta. Lukturis sastāv no divām daļām – dienasgaitas LED “zīmējuma” un paša luktura. Par lielāku naudu var piepirkt arī krietni izteiksmīgākus LED lukturus un F SPORT sporta paka auto nesīs vēl feināku radiatora resti. Ak, jā, auto var izvēlēties arī krietni glītākus diskus. Tāpēc var teikt, ka principā šis auto var būt pievilcīgāks par ne pašas pilnākās komplektācijas demo automašīnu. Pat ja no sākuma dullais dizains atbaida, ar laiku kaut kā pierodi un tas pat iepatīkas.

Pirms feislifta GS joprojām izskatās labi un es pat teiktu, ka šī auto būtībai labāk piestāv šis iepriekšējais dizains. Tāds klasisks, gaumīgs un neuzkrītošs. Bet vienlaicīgi arī pilnībā pazūd satiksmē.

Interjerā novērojamas pagātnes vēsmas

70% Lexus pircēju pie jauna šī zīmola auto stūres pārsēžas no vecākiem Lexus modeļiem. Cilvēki, acīmredzot, ir pieraduši un iemīlējuši savus auto un nemaz nevēlas izmēģināt ko citu. Iespējams, tas tāpēc, ka Lexus skaitās ļoti uzticami auto un to apliecina, piemēram, amerikāņu J.D. Power automobiļu uzticamības pētījums, kurā Lexus ieņem pirmo vietu jau sešus gadus (!!!) pēc kārtas.

Gan pagājušajā vasarā, gan šajās dienās iekāpjot aktuālajā GS modelī nespēju atmest domas par to, ka šī auto interjers šķiet mazliet novecojis. Dullais eksterjera dizains liek domāt, ka auto ir jauns un moderns, bet iekšā tevi sagaida.. īsts japānis un eiropieša acīm tas šķiet mazliet iekavējies attīstībā.

Protams, daļēji tas arī ir gaumes jautājums, jo pie apdares materiālu kvalitātes es piesieties īsti nevaru. Āda ir kvalitatīva, šuves precīzas un dārgākos aprīkojuma līmeņos tiekam pie īsta koka ielaidumiem un auto tik tiešām jūties kā premium klases produktā. Vienīgi ādu gribētos vairāk, makanās plastmasas vietā ap multimediju displeju un pavisam noteikti durvju augšējos paneļos. Visādi citādi šajā auto ir patīkami atrasties un tā vien gribas pieskarties podziņām, kloķiem un stūrei. Par papildu naudu var salonā un arī stūrē iestrādāt īsta koka detaļas.

Lexus bukletā rakstīts, ka auto sēdekļu pilnveidošanai veltīti pieci gadi un principā tajos atrasties ir patīkami arī garākos gabalos. Vienīgi demo automašīnā man pietrūka garuma sēdekļa apakšējai daļai. Bet tā nav problēma, jo mazliet dārgākajā Luxury aprīkojuma līmenī ir iekļauti vēl vairāk pielāgojami priekšējie sēdekļi ar plašākām regulēšanas iespējām. Hei, tos var pielāgot 18 veidos! Šiem sēdekļiem ir arī apakšdaļas pagarinājums, kas man demo mašīnā pietrūka. Pieņemu, ka tad ir krietni ērtāka braukšana. Saprotams, ka sēdekļi ir gan apsildāmi, gan ventilējami. Par papildus maksu var apsildīt arī aizmugurējos sēdekļus.

Aizmugurē sēdēt ērti būs cilvēkiem, kas īsāki par 1.85m, jo man aiz sevis ij galva griestos dūrās, ij kājām vietas nebija pārāk daudz. Bet ja mūs vedīs īskājaināks šoferis, būs feina sēdēšana arī aizmugurē.

Tā kā zem aizmugurējā sēdekļa ir novietots hibrīda akumulators, tas “nozog” arī bagāžnieka ietilpību un hibrīda GS modeļos tas ir tikai 450 litrus liels. Tāpat nav nolokāms arī aizmugurējais sēdeklis un tas nozīmē, ka šis nav pats praktiskākais auto savā klasē.

Hei, no kādas pagātnes izvilkti temperatūras displeji?

Šajā auto ir izveidota interesanta trīs zonu S-Flow klimata kontroles sistēma, kas saprot, kuros krēslos sēž cilvēki un apsilda tieši šīs zonas. Tādējādi varam cerēt uz kaut kādu ekonomiju, jo nebūs jāsilda vai jādzesē tās zonas, kur neviens nesēž. Vēl bukletā atradu informāciju par Nanoe klimata tehnoloģiju. Tas ir kaut kāds smaržu un mitrināšanas sistēma, kas iepriecinās gan auto ādas salonu, gan braucēju ādu un matus. Diezin kā tas darbojas praksē. Kaut kas līdzīgs ir arī jaunajā BMW 5. klasē.

Jau iepriekš Lexus automobiļos biju iepazinis Mark Levinson audio sistēmu un arī šoreiz novērtēju, ka tā skan patiešām labi un arī skaļi. Klasiskais roks šajā auto skan patiešām labi! Ak, jā, interjera centrā ir analoga paskata pulkstenis, kas pats noregulēsies pēc GPS, ja iebrauksim citā laika joslā. Stilīgi, taču testa periodā laikam tā arī ne reizi neuzmetu tam aci. Vienmēr raudzījos instrumentu panelī pēc laika attēlojuma digitālā formā.

Šajā auto atradīsim patiešām iespaidīgu 12.3 collu displeju, kas ir ļoti plats un tādējādi tajā informāciju var attēlot divās daļās. Piemēram, raugāmies uz karti un blakus ir informācija par šobrīd skanošo mūziku vai klimata iestatījumiem. Multimediju sistēma vadāma ar speciālu džoistiku, kas atrodas “pa rokai” uz platās un augstās viduskonsoles, kas rada patīkamu kokpita sajūtu, taču nozog vietu kājām – tās pietrūkst brīvības pa sāniem.

Lai arī daudzi apskatnieki šķendējas par šī džoistika lietošanas ērtību, man tas šķiet apgūstams un visnotaļ ērti lietojams. Visai drīz var piešauties to lietot pat neskatoties uz pogām. Starp citu, RX’ā džoistika atbalsts ir atverams un tajā perfekti ietilpt, piemēram, stāvvietas čipkartes. Žēl, ka šajā auto tas izlaists.

OK, šis izvēlnes pirmais skats vēl ir gaumīgs

Tomēr ir viena lieta, ko es Lexus īsti nevaru piedot. Kāpēc 2017. gadā saskarnēm jāizskatās tik vecmodīgām? Un tas attiecas gan uz lielo multimediju displeju, gan mazo displeju, kas iemontēts instrumentu paneļa centrā. Lūdzu, noalgojiet labākus dizainerus, jo pat ja saskarnes ir līmenī starp japāņu veidotiem auto, tās ļoti iepaliek tam, ko redzēsim vāciešu automobiļos.

Un šis vairāk nemaz neizskatās gaumīgi un daiļi

Bildē zemāk mēs redzam gaumīgus analogos rādītājus un ne pārāk izdevušos displeju centrā. It kā doma jau nav slikta, bet realizācija pieklibo. Lai pamācās no mūsdienu telefoniem kā veidot gaumīgas lietotāja saskarnes.

Izvēle starp benzīna un hibrīda dzinējiem

Demo Lexus GS 300h hibrīds ir aprīkots ar 2.5 litru četrcilindru Lexus Hybrid Drive hibrīda (benzīns/elektrība) dzinēju, kas spēj attīstīt 223 Zs jaudu un 221 Nm griezes momentu. Dzinējs caur bezpakāpju automātisko (E-CVT) pārnesumkārbu griež aizmugurējos riteņus. Lexus norāda, ka kombinētajā ciklā būs nepieciešami ap 5 litriem benzīna, lai mērotu 100 kilometrus. Nobraucot vairākus simtus kilometru pa šoseju pamatā kruīzkontroles režīmā ar ātrumu ap 100 km/h neredzēju, ka patēriņš nokristos zemāk par 6.4 litriem uz 100 kilometriem. Pilsētas režīmā degvielas patēriņa indikators ļoti labprāt pārkāpa arī 10 litru atzīmi. Tātad, īpašu ekonomiju no šī dzinēja gaidīt nevajadzētu. Tās vietā mums ir klusuma radītais komforts.

Krietni jestrāks ir GS 450h modelis, kura 3.5 litru V6 benzīna dzinējs apvienojumā ar elektromotoru spēj attīstīt līdz 345 Zs jaudu un 352 Nm griezes momentu. Ar šādu dzinēju es iepriekš biju izbraucis krietni lielāko RX krosoveru un secināju, ka tas ij skan labi, ij jaudas pietiek.

Ja ar to nepietiek, tad jāķeras pie smagās artilērijas Lexus GS F formā. Tas ir iespaidīgs >100 tūkstošus eiro vērts ar 5 litru V8 dzinēju aprīkots spridzeklis, kas spēj attīstīt 477 Zs jaudu un 530 Nm griezes momentu. Starp citu, šo auto būvēja tie paši inženieri, kas izstrādāja LFA V10 superauto un tas ir testēts nekur citur kā leģendārajā Nirburgringas trasē. Dažkārt gan šķiet, ka uz pasaules vairs nav tāda auto modeļa, kas nav izbraucis šo trasi.

Tiem, kas baidās no 650 voltiem aiz aizmugurējiem beņķiem Lexus piedāvā 200t modeli (nomaina GS 250), kas nozīmē to, ka auto kustinās 2 litru četrcilindru benzīna turbodzinējs ar 241 Zs jaudu un 350 Nm griezes momentu. Izvēloties šādu dzinēju, GS tiks pie mazliet ietilpīgāka bagāžnieka – 520 litru apmērā pret 450 litriem hibrīda modeļu gadījumā.

Kopš 2004. gada, kad Lexus sāka piedāvāt hibrīda automobiļus, pārdoti jau gandrīz miljons Lexus hibrīda auto un jaunie GS 300h un GS 450h tikuši pie otrās paaudzes Lexus Hybrid Drive dzinējiem. Interesanti, ka Lexus joprojām pieturas pie vecmodīgākiem niķeļa metālhidrīda (NiMH) akumulatoriem, kas sver vairāk nekā šobrīd arvien vairāk (arī automašīnās) pielietotie litija jonu akumulatori. Lexus savulaik ir norādījuši, ka litija akumulatoru izmantošana neatsver tās problēmas ar kurām būtu jātiek galā pārejot uz citu baterijas tipu. Tomēr ap 2020. gadu mēs varam sagaidīt izmaiņas, jo bateriju tipa nomaiņa nav gluži viena gada jautājums.

GS 300h nav nekāda raķete, bet arī par lēnu to nosaukt nevaru. Lai arī līdz simtiņam šis auto ieskrienas “tikai” 9 sekundēs, ikdienas braukšana būs pilnībā apmierinoša tīri no jaudas viedokļa. Pilsētā pamatā mīcīsimies elektrorežīmā un to pavadošajā komfortablajā klusumā, bet ārpus pilsētas biežāk izdzirdēsim arī iekšdedzes dzinēja dziesmu, kad pēc īsa apdomas brīža auto metīsies apdzīt kārtējo svētdienas braucēju vai poļu tālbraucēju. Vairāk gan neko traku ar 300h modeli sausos apstākļos nepaveiksim. Nepalīdz arī bezpakāpju automāts, kas krietni pabojā paātrināšanās sajūtu. Tu jau zini kā ar šādiem “automātiem” braukšana – liela rūkšana un novēlota reakcija paātrinoties. Ar 450h un GS F noteikti asuma ir krietni vairāk, tomēr jāsaprot, ka GS ir vairāk mierīgs kruīzeris nevis auto ar ko izbaudīt vijīgus kalnu serpentīnus.

Kā šis hibrīds vispār darbojas praksē. Ja akumulatorā ir pietiekams enerģijas daudzums, GS 300h un GS 450h kustību uzsāks pilnīgi bez skaņas un izmešiem – elektrorežīmā. Tomēr prieks būs īss, jo virs 64 km/h ātruma auto pieslēgsies iekšdedzes dzinējs un tie kopā dzīs auto uz priekšu. Praksē tas nozīmē, ka pilnībā elektriskajā režīmā brauksim īsus sprīžus. Piemēram, parkojoties daudzstāvu autostāvvietās klusiņām slīdēsim, kamēr brauksim vienā līmenī, bet līdzko sāksim kustību augšup, katru reizi ierūksies “parastais” dzinējs. Savukārt, ja pie lielākiem ātrumiem iemīsim grīdā, elektromotors piepalīdzēs iekšdedzes dzinējam. Rezultātā auto visnotaļ jūtami rausies uz priekšu. Tiesa, motors rūks arī jūtami. Savukārt, atlaižot akseleratora pedāli vai bremzējot auto savāks enerģiju, lai uzlādētu akumulatoru un īsi pirms pašas apstāšanās jutīsimies kā trolejbusā.

Lexus stūrē arī aizmugurējos riteņus

Ja sadomāsim nopirkt GS 450h F SPORT modeli, tad varēsim izbaudīt Lexus Dynamic Handling tehnoloģiju, kuras ietvaros auto atsevišķi var vadīt visus četrus riteņus. Praksē tas nozīmē, ka, piemēram, pie mazākiem ātrumiem auto izgriezīs arī aizmugurējos riteņus gluži kā autobuss vai kravas auto, lai varam ērtāk iegriezties šaurā stāvvietā. Savukārt pie lielākiem ātrumiem aizmugurējie riteņi gan būs taisni, jo savādāk varam auto padarīt bīstami nestabilu. Šāda pieeja nav unikāla un es pat biju pārsteigts uzzinot cik daudzi (arī vienkāršāki un lētāki) auto to izmanto.

Drošība Lexus automobiļos nav tikai tukša skaņa

Interesanti, ka aktuālo Lexus GS modeli neatrodu EURO NCAP drošības testu rezultātos. Ir tikai iepriekšējās paaudzes GS, kas bija drošs pieaugušajiem pasažieriem, bet diezgan bīstams gājējiem. Jaunais GS ir apveltīts ar veselu lērumu drošības sistēmu. Auto pats bremzēs, ja sapratīs, ka avārija ir nenovēršama, bet jau laicīgi par briesmām informēs pīkstot un mirgojot ar sarkaniem uzrakstiem displejā. Pārbaudīju, darbojas godam!

Adaptīvā kruīzkontrole darbojas labi arī sliktos laika apstākļos, lai gan atceros, ka testējot jauno RX saskāros ar problēmu, ka sniega laikā sistēma pabrīdinot par aizķepušiem sensoriem atslēdzas pati no sevis. Auto centīsies noturēties starp līnijām un viegli vibrēs stūri, ja novirzīsimies. Praksē šī sistēma man šķita traucējoša, jo šķita, ka auto visu laiku mani mēģina piestūrēt. Citiem šis sanāk labāk.

Ceļazīmju atpazīšanas sistēma darbojas diezgan labi un to var papildināt ar brīdinājumu par ātruma pārsniegšanu. Tad varēsim izvairīties no situācijām, kad sev zināmā ceļa posmā nepamanām remontdarbu laikā noteiktus ātruma ierobežojumus. Šis noteikti var noderēt!

Automātiskās tālās gaismas tiek slēgātas par labu Lexus vadītājam – mazliet par vēlu un 3 no 10 mašīnām mums paspēs nomidžināt pretī. Diezgan apnicīgi. Visādi citādi apgaismojums šajā auto ir labs. Dārgākā izpildījuma līmenī GS var aprīkot ar lukturiem, kas prot slēgāt gaismas pa blokiem un tādējādi izgaismot ceļu uz priekšu samazinot apgaismojumu pretī braucošajiem auto un pa ceļmalu ejošajiem cilvēkiem.

Protams, ir arī aklo zonu sensori un tie atšķirībā no Opel nemirgo visu laiku, bet tikai tad, kad to vajag. Nu, un, protams, 10 drošības spilveni ir standarta aprīkojums.

Komforta meklējumos

Lexus mārketings darbojas labi un man šis zīmols pamatā asociējas tieši ar vārdu “komforts”. Vakar pēc 300 km tāla ceļa mērošanas pasēdēju mierā un centos saprast kur šajā auto ir meklējams komforts. Šis nav tik plūdens un ceļa nelīdzenumus aprijošs auto kā lielais RX, bet tas ir saprotams. Sēžot pie GS stūres ik pa laikam dzirdēsim kā piekare mēģina tikt galā ar Latvijas ceļu radītajiem izaicinājumiem, šalkos riepas un savādā kārtā caur durvīm dzirdēsim peļķu splakšķus. Lexus norāda, ka vēja trokšņa samazināšanai auto apakšu padarījuši līdzenu, lai vējam nav kur aizķerties un pat aizmugures lukturu forma veidota ar domu samazināt vēja troksni. Kopumā kādu 8nieku komforta 10 baļļu sistēmā es šim auto dotu.

Šis auto ir vairāk mīksts nekā ciets un drīzāk kluss nekā skaļš, taču vairāk to komfortu jūt pilsētā, sastrēgumos. Jo tieši tad auto pamatā uz priekšu kustēsies ar elektromotoru palīdzību un tādējādi būs pavisam kluss. Ja vēl vairāk uzlabotu auto skaņas izolāciju, tad vispār brauktu kaut kādā no ārpasaules atrautā kokonā. Bet tieši šī iemesla dēļ laikam tas netiek darīts, jo tad būtu grūti iejusties satiksmē.

Iespējams, komforta kalngals starp Lexus automobiļiem meklējams LS limuzīnā. Būtu interesanti kādreiz izbraukt arī ar tādu. Gan pie stūres, gan aizmugurē, kur šāda tipa auto atrasties ir vispareizāk. Vai arī jāuzprasa Vējoņa kungam, kuru vizina tieši ar šo lielo Lexus.

Secinājumi – GS ir auto zīmola cienītājiem

Lexus GS 300h cena sākas no 40 900 eiro par vienkāršāk aprīkoto Comfort komplektācijas modeli un var pakāpties pāri 60 tūkstošiem, ja izvēlēsimies F Sport S aprīkojuma līmeni ar jumta lūku. Ja sniegsimies pēc visjaudīgākā GS F modeļa, cena pārsniegs pat 100 tūkstošus eiro. Tātad, šie auto nav lēti.

Izmēģinot šo auto es izdzīvoju vairākus dvēseles stāvokļus. Pirms testa brauciena man šis auto ļoti simpatizēja un atzīšos, ka vienu brīdi biju šī auto iedomājies kā potenciāli savējo. Tad pirms gada pienāca mans pirmais testa brauciens ar GS un no sākuma biju riktīgi vīlies, jo auto bija vairāk tendēts uz mierīgu braukšanu un interjers man šķita ne tā pirmā svaiguma. Paskrēja gads un atkal nonācu pie GS stūres. Tagad jau krietni vairāk apzinājos, ka no šī auto nevajag gaidīt BMW pierasto vadāmību un mēģināju pieņemt arī interjera risinājumus. Pamatīgi izstudējot GS bukletu, sapratu, ka šo auto var sakomplektēt patiešām glaunu.

Lexus GS ir auto Lexus zīmola cienītājiem. To nesapratīs cilvēki, kas brauc ar vāciešiem. Pareizāk sakot, nevis nesapratīs, bet nebūs gatavi veltīt laiku un uzmanību, lai saprastu GS. Bet tie, kas jau gadiem brauc ar Lexus automobiļiem, uzreiz šajā auto sajutīsies kā mājās un turpinās priecāties par komfortu, ierasto vadību un to feino sajūtu, ka brauc ar auto, kas nav pilnīgi visiem. Tas ir patiešām labs un viegli braucams sedans komforta mīļotājiem!

Patika

  • Komfortabls auto mierīgai braukšanai
  • Mark Levinson audio sistēma patiešām priecē
  • Hibrīdam ir savs šarms (un tā nav ekonomija)
  • Ar šo auto atšķirsies no citiem

Nepatika

  • Auto dizains un interjers ne visiem patiks
  • Auto nevadās tik labi kā BMW

Saistību atruna: Šis ir viens no tiem gadījumiem, kad es biju nofeilojis. Izbraucu ar GS pirms gada, bet neuzspēju par auto uzrakstīt. Tā dažkārt gadās. Tāpēc paldies WESS Motors Lexus dīlerim par doto otro iespēju. Tagad biju vairāk sagatavojies un beidzot ticis skaidrībā ar savu viedokli par šo auto. Šis auto ir pelnījis, lai par to pastāsta jums.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

23
Leave a Reply

avatar
4 Comment threads
19 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
LapsinieksRēzeknietisUldis M.Kristaps SkutelisSkābene Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
x
Guest
x

priekšējā reste ir labi pamanāma jau pa gabalu un kliegtin kliedz “Hei, es esmu Darts Veders!”

braucot nav nozīmes, ko par auto domā pārējie, īpaši šajā. pat ja tam ir Vedera maska)

Skābene
Guest
Skābene

Toyota ir un paliek toyota, jo vienkāršāks auto, jo mazāk kam plīst un auto ir arī uzticamāks.
Skatos, ka motors tas pats, kas iekš RAV4 Hybrid, zirgu vairāk, bet paātrinājums pat švakāks, iespējams dēļ kopējā auto svara!
Vai tiešām toyota iekš sava premium brenda nevarēja ielikt digitālo spidometru un tahometru, kaut kā tas analogais spidometrs atsit 90to gadu autobūves piegaršu. Un vēl viena lieta, kas mani interesē, vai šim lexusam kapotu tur amortizatori, vai arī kapotu ir jāatbalsta pret štoku, kā toyotā, kurai bagāžnieku paceļ elekltromotors, bet kapots jāceceļ ar roku un jāatbalsta ar štoku, kā 90to gadu civikiem un mazdām!?

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Rakstā vienā bildē var redzēt, ka haubi tur divi amortizatori.

Skābene
Guest
Skābene

Prieks par lexus.

x
Guest
x

>ielikt digitālo spidometru

ja domāts – projicēt uz stikla, tad OK, tas ir solis uz priekšu.
ja vienkārši mehānisku bultiņu aizstāt ar elektronisku, tad tas nav solis uz priekšu, bet tikai kārtējais megapikselis par ko aizmirst jau nākamajā nedēļā.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Dārgākā komplektācijā ir arī HUD, jeb projekcija uz priekšējā stikla.

x
Guest
x

drīz dārgākajā komplektācijā priekšā būs liels kinoekrāns, ceļu redzēt nevajag, robots pats stūrē [grāvī] .

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

nu jau aizgāja tukša muldēšana aiz bezdarbības

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Mhm, uzdod labāk kādu labu jautājumu par auto :)

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

aaa. labi – novērojums – beidzot ir piešķirta jēga tahometram. bez glupiem cipariņiem par apgriezieniem. nekad neesmu varējis saprast – kāda jēga no tahometra – tem pače – automātam. Laikam nav arī cipariņu, kurā ātrumā patreiz esi?

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Centrālajā displejiņā rādās izvēlētais pārnesumkārbas režīms. Ja izmanto lāpstiņas aiz stūres vai rausti pārnesumu pārslēdzēju sporta režīmā, tad tur rāda arī “pārnesumus”.

x
Guest
x

tas tik tāpēc, ka hibrīds. ja būtu tikai iekšdedze, tur tomēr būtu tahometrs, nevis liels pulkstenis kā savulaik lētākajām vācu komplektācijām.
šajā klasē viss notiek samērā konservatīvi, pircējs vieglāk saprot un pieņem simetriskas konstrukcijas nevis vienu spidometru sānos vai pa vidu ar papildus info sānos.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Mhm, tā izskatās. comment image

Skābene
Guest
Skābene

Tas ir tāds jancīgs tahometrs, jo stāvot uz vietas un spaidot gāzes pedāli, tas tā tahometra bultiņa vispār nereaģē! :)

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Krāsainais displejs mehānisko bultu vietā ir labs ne tikai ar to ka var rādīt mehānisko bultu imitāciju, bet arī citu noderīgu informāciju ērtā vietā. Piemēram navigējot – ātrums un mazsvarīgāks info tiek samazināts un nobīdīts uz malu lai pa vidu rādītu karti.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

Jāpiekrīt par tām bildītēm displejos – paskatījos – pat free vector saitos var atrast kaudzi gaumīgāku izstrādājumu.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Eu, a kur atrodas tā šķībi greizā ēka kas lexusam fonā? Neesmu tādu redzējis līdz šim.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Rēzeknē. Zeimuļs saucas.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

O, paldies! Būs kādreiz jāpiebrauc. Izskatās stilīgi.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Atbrauc gan. Un aizej uz netālu esošo koncertzāli Gors. Arī interesanta būve.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Jā, izskatās ka kaut kad siltākā laikā vajadzēs noveltīt dienu Rēzeknes apskatei. Baigi sen tur nav būts.

Rēzeknietis
Guest
Rēzeknietis

Godīgi sakot, nav te uz daudz ko skatīties. Atbrauksi, paskatīsies uz Goru, Zeimuļu un tas arī viss..

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

a lotgaļeites?