McDonald’s Austrālijā, centienos papildināt savu 106 000 darbinieku komandu ar “jaunām asinīm”, izmēģina interesantu metodi – aicina par sevi pastāstīt izmantojot šobrīd jauniešu vidū modīgo Snapchat aplikāciju.

Praksē tas darbojas šādi. McDonald’s strādāt gribošie jaunieši ātrās ēdināšanas restorānu tīkla mājaslapā uzspiež uz darbā pieteikšanās pogas un tas telefonā automātiski atver Snapchat aplikāciju. Tajā tiek pielietots speciāls filtrs, kas potenciālajam darbiniekam uzzīmē McDonald’s cepurīti un priekšautu. Pēc tam jaunietim ir dotas 10 sekundes, kuru laikā tas darba devējam par pastāstīt par sevi. Lai varētu stāties aiz letes gluži ar īso snepu nepietiks, jo cerīgākajiem video veidotājiem tāpat būs jāiziet krietni klasiskāka darba intervija.

Austrālijā šobrīd ir 4 miljoni Snapchat lietotāju un 65% no šajā valstī nodarbinātajiem McDonald’s darbiniekiem ir jaunāki par 18 gadiem. Tāpēc izvēlētais darbinieku piesaistes rīks šķiet ļoti piemērots. Pat ja tas nespēs piesaistīt simtiem tūkstošu jaunu darbinieku, par šo mēģinājumu rakstīs mediji tuvu un tālu. Arī Latvijas nozīmīgākais tehnoloģiju blogs.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
digitalk

comment image