web analytics

Piesakies darbā McDonald’s izmantojot Snapchat

Jaunākie raksti

“Telegram” – nozīmīgs spēlētājs saziņas servisu tirgū. Ko tas piedāvā un kādi riski?

"WhatsApp" nesenais paziņojums par to, ka lietotājiem savi dati jānodod "Facebook" vai arī par šo saziņas servisu var aizmirst,...

Pirmoreiz gūts ieskats, kā izskatās “Tesla” jaunā bateriju pakas struktūra

Medijam Electrek izdevies iegūt pirmo ieskatu jaunajā "Tesla" bateriju pakas dizainā, kas darbinās uzņēmuma nākotnes mašīnas. Pagājušā gada rudenī "Tesla" prezentēja...

Netflix testē telpisko skaņas atbalstu Apple AirPods Pro un AirPods Max

Beidzot gaidāma kāda jēga no Apple AirPods Pro un AirPods Max dārgo austiņu telpisko skaņas (spatial audio) atbalsta -...

“Porsche” publicē attēlus, kas liecina par papildinājumu “Taycan” modeļu saimē

Vācu autoražotājs "Porsche" publicējis tumšu attēlu, tādā veidā liekot noprast, ka tas gatavojas jauna "Taycan" modeļa prezentācijai. Šobrīd gan...

Android 12 varētu ieviest Hibernation iespēju reti izmantoto lietotņu “saspiešanai”

Android Open Source Project komanda strādājot pie jaunas Hibernation iespējas, kas ļaus samazināt lietotņu aizņemto vietu viedierīces atmiņā. Pagaidām...



McDonald’s Austrālijā, centienos papildināt savu 106 000 darbinieku komandu ar “jaunām asinīm”, izmēģina interesantu metodi – aicina par sevi pastāstīt izmantojot šobrīd jauniešu vidū modīgo Snapchat aplikāciju.

Praksē tas darbojas šādi. McDonald’s strādāt gribošie jaunieši ātrās ēdināšanas restorānu tīkla mājaslapā uzspiež uz darbā pieteikšanās pogas un tas telefonā automātiski atver Snapchat aplikāciju. Tajā tiek pielietots speciāls filtrs, kas potenciālajam darbiniekam uzzīmē McDonald’s cepurīti un priekšautu. Pēc tam jaunietim ir dotas 10 sekundes, kuru laikā tas darba devējam par pastāstīt par sevi. Lai varētu stāties aiz letes gluži ar īso snepu nepietiks, jo cerīgākajiem video veidotājiem tāpat būs jāiziet krietni klasiskāka darba intervija.

Austrālijā šobrīd ir 4 miljoni Snapchat lietotāju un 65% no šajā valstī nodarbinātajiem McDonald’s darbiniekiem ir jaunāki par 18 gadiem. Tāpēc izvēlētais darbinieku piesaistes rīks šķiet ļoti piemērots. Pat ja tas nespēs piesaistīt simtiem tūkstošu jaunu darbinieku, par šo mēģinājumu rakstīs mediji tuvu un tālu. Arī Latvijas nozīmīgākais tehnoloģiju blogs.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
digitalk

comment image

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: