Web Analytics
More
    Reklāma

    Piesakies darbā McDonald’s izmantojot Snapchat

    Jaunākie raksti

    McDonald’s Austrālijā, centienos papildināt savu 106 000 darbinieku komandu ar “jaunām asinīm”, izmēģina interesantu metodi – aicina par sevi pastāstīt izmantojot šobrīd jauniešu vidū modīgo Snapchat aplikāciju.

    Praksē tas darbojas šādi. McDonald’s strādāt gribošie jaunieši ātrās ēdināšanas restorānu tīkla mājaslapā uzspiež uz darbā pieteikšanās pogas un tas telefonā automātiski atver Snapchat aplikāciju. Tajā tiek pielietots speciāls filtrs, kas potenciālajam darbiniekam uzzīmē McDonald’s cepurīti un priekšautu. Pēc tam jaunietim ir dotas 10 sekundes, kuru laikā tas darba devējam par pastāstīt par sevi. Lai varētu stāties aiz letes gluži ar īso snepu nepietiks, jo cerīgākajiem video veidotājiem tāpat būs jāiziet krietni klasiskāka darba intervija.

    Reklāma

    Austrālijā šobrīd ir 4 miljoni Snapchat lietotāju un 65% no šajā valstī nodarbinātajiem McDonald’s darbiniekiem ir jaunāki par 18 gadiem. Tāpēc izvēlētais darbinieku piesaistes rīks šķiet ļoti piemērots. Pat ja tas nespēs piesaistīt simtiem tūkstošu jaunu darbinieku, par šo mēģinājumu rakstīs mediji tuvu un tālu. Arī Latvijas nozīmīgākais tehnoloģiju blogs.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    digitalk
    12.04.2017 19:36

    comment image

    Reklāma