Reklāma

Overly risinājums “Pilna bilde” kļūst par uzvarētāju starptautiskā konkursā

Jaunākie raksti

Pebble pulksteņa radītājs vēlas piedāvāt mazāka izmēra Android viedtālruni

Kādreiz vēl Sony veidoja maza izmēra Android viedtālruņus ar flagmaņa cienīgu specifikāciju, bet nu gandrīz vienīgā iespēja tikt pie...

Arī LMT pagarina iespēju ukraiņu bēgļiem izmantot bezmaksas mobilos sakarus

LMT pagarina iespēju Ukrainas iedzīvotājiem, kuri atrodas Latvijas teritorijā, vēl uz 90 dienām turpināt izmantot bezmaksas mobilo sakaru pakalpojumus. “Jau...

“Moskvičs” atdzims uz ķīniešu radītas platformas

Jau iepriekš esam rakstījuši, ka Renault pilnībā atstāj Krievijas tirgu, savukārt Renault rūpnīca Maskavā tiks izmantota, lai tur atdzīvinātu...

Withings izziņo jaunu klasiska stila viedpulksteni ScanWatch Horizon ar 30 dienu darbības laiku

Zīmols Withings ir zināms ar dažādām elektroniskajām ierīcēm, kuras palīdz mums sekot līdzi savai veselībai. Tagad produktu klāstu papildinājis...

Audi jaunākajos modeļos tagad piedāvā Apple Music atbalstu

Vācu autoražotāja Audi mašīnu īpašnieki tagad var izmantot Apple Music pakalpojumus savu mašīnu multimediju sistēmā pa taisno, proti, nav...

40 uzvarētāji, kas atlasīti no 451 nominētajiem darbiem: World Summit Award konkursa uzvarētāju vidū ir inovatīvi risinājumi no Mehiko līdz Bangladešai, no Katāras līdz Vācijai. 2016. gada uzvarētāji parāda, cik daudzveidīgs un izdomas bagāts var būt mobilais saturs. Vēl vairāk – tie pierāda, ka mobilās inovācijas var uzlabot sabiedrību.

Latvijas startaps Overly sadarbībā ar žurnālu “Ir” pirms 12. Saeimas vēlēšanām radīja augmented reality (papildinātās realitātes) aplikāciju, kas pavēra iespēju paskatīties uz Latvijas politiķiem neparastā veidā. Žurnālam „Ir” bija un ir plašs informācijas klāsts par politiķiem, kas kandidēja vēlēšanās, bet politiķiem bija budžets, kas ļāva izvietot politisko reklāmu teju vai uz katra stūra. Kā panākt, lai maksimāli daudz vēlētāju uzzinātu par politiķiem to, ko viņi neraksta savos plakātos – nepildītos solījumus, notušētās saistības, faktus un reālos reitingus? Pēc radošā direktora Vodemāra Dūduma idejas kopā ar Overly tika izstrādāta aplikācija, ar kuras palīdzību ikviens varēja „uzlauzt” smaidīgos politiķu plakātus un ieraudzīt Pilnu Bildi.

Risinājums piedalījās World Summit Award konkursā kategorijā „Valdība un iedzīvotāju iesaiste” un kļuva par vienu no četrdesmit uzvarētājiem. Šajā pašā konkursā panākumus guva vēl viens risinājums no Latvijas – 4SmartStreets.

Gatis Zvejnieks, viens no Overly dibinātājiem, stāsta: „Projekts „Pilna bilde” bija ļoti interesants gan kā tehnisks risinājums, gan kā sava veida mudinājums sabiedrībai vairāk sekot līdzi vēlēšanu gaitai un pārbaudīt politiķu sacīto. Mums bija svarīgi zināt, ka esam veicinājuši pilsonisko aktivitāti.” Jautāts par dalību konkursā, otrs Overly dibinātājs Ainārs Kļaviņš saka: „Protams, ir svarīgi nest Latvijas vārdu pasaulē, un patīkami, ka esam atzīti starp labākajiem. Ceru, ka šie panākumi iedvesmos inovatīvu darbu izstrādātājus visā Latvijā – Overly ir pierādījums, ka, lai sasniegtu panākumus, nav jāsāk ar miljonu. Galvenais ir ideja un darbs!”

WSA uzvarētājus divos demokrātiskos raundos izvēlēja starptautiska informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) speciālistu žūrija. Katra ANO dalībvalsts varēja pieteikt vienu produktu katrā WSA kategorijā. Tādējādi nomināciju veido uzvarētāju sākotnējā atlase valsts līmenī, kam seko starptautiskās WSA žūrijas vērtējums, tā nodrošinot godīgu un demokrātisku procesu.

World Summit Award ir starptautiska iniciatīva ANO Pasaules informācijas sabiedrības samita ietvaros. WSA ir vienīgā starptautiskā IKT balva pasaulē, kas aptver mobilo risinājumu izstrādātājus vairāk nekā 178 valstīs. WSA pievērš īpašu uzmanību digitālajam saturam, kas uzlabo sabiedrību, un koncentrējas uz vietējo saturu, kam ir globāla nozīme.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
digitalk
22.03.2017 12:19

apakšvirsraksts:
sabiedriskās domas manipulācijas projekts “kā provocēt pasūtītājam izdevīgu sabiedrības noskaņojumu un nomelnot konkurentus” iegūst starptautisku atzinību.

One
22.03.2017 12:36

Lūgums pielabot cilvēka vārdu tekstā

Reklāma