Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple iPhone 6 (2017) ar 32 GB atmiņu Eiropā iznāks nākamajā nedēļā

    Jaunākie raksti

    Apple iPhone 6 iznāca tālā 2014. gada septembrī ar 16 GB, 64 GB un 128 GB atmiņas iespējām. Tiek ziņots, ka jau pagājušajā nedēļā Apple atjaunināja iPhone 6 sēriju ar iPhone 6 (2017), kas aprīkots ar 32 GB atmiņu, un jaunās atmiņas ietilpības modelis nonāks Eiropā nākamajā nedēļā.

    iPhone 6 (2017) ar 32 GB atmiņu jau pieejams Taivānā. Viedtālrunis ir zelta krāsā un maksā aptuveni 420 eiro. iPhone 6 (2017) uzreiz saņēmis iOS 10 operētājsistēmas versiju, bet vecie iPhone 6 sērijas viedtālruņi iznāca ar iOS 8. Eiropas iPhone 6 (2017) cena vēl nav izziņota. Sagaidāms, ka 32 GB iPhone 6 (2017) pilnībā aizstās 16 GB versiju, jo tik mazs atmiņas apjoms rada problēmas ar iOS atjauninājumu uzstādīšanu.

    iPhone 6 sērijas viedtālruņi iezīmēja jaunu iPhone izskatu un arī izmēru dažādošanu, bet vienlaikus tie radījuši vislielākās galvassāpes pircējiem un Apple servisiem. iPhone 6 tiek visai pamatoti uzskatīts par problemātiskāko Apple viedtālruni. Cerams, ka jaunajam iPhone 6 (2017) būs novērstas visas vecās likstas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    62 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    16.03.2017 08:51

    Laikam drausmīgi daudz palicis rūpnīcas noliktavās veco Iphone6, tāpēc nolēmuši mazliet uzķūnēt un nogrūst tiem nabagiem, kas nevar sakasīt priekš iphone 7.

    Karlis Vasulis
    16.03.2017 09:14

    Kādas ir Jūsu domas par iPhone 6s? Vai tikpat problemātisks kā sestais modelis? Kāda būtu labākā iPhone 6s alternatīva? P.s. ļoti nepatīk Android OS. Pilnīgi izveidojusies pārliecība, ka ar šo OS aprīkoti telefoni ir nolemti, čakarējas, lūzt, gļuko utt., salīdznot ar apple produkciju. Bet nu tā ir tikai mana pieredze.

    Kristaps Skutelis
    16.03.2017 09:25
    Reply to  Karlis Vasulis

    Kas vainas iPhone 6? Es pats joprojām rukāju ar iPhone 6 Plus un neesmu novērojis nekādas būtiskas problēmas. Tas darbojas kā pienākas un tāpēc nespēju rast pietiekamu pamatojumu, lai iegādātos jaunāku paaudžu aifonus.

    Tās problēmas ir pilnīgi visām masās ražotām ierīcēm un ļoti retos gadījumos noteiktu problēmu dēļ ir prātīgi norakstīt visu produkta paaudzi.

    Karlis Vasulis
    16.03.2017 09:27

    Rakstā pēdējā rindkopa :)) «iPhone 6 sērijas viedtālruņi iezīmēja jaunu iPhone izskatu un arī izmēru dažādošanu, bet vienlaikus tie radījuši vislielākās galvassāpes pircējiem un Apple servisiem. iPhone 6 tiek visai pamatoti uzskatīts par problemātiskāko Apple viedtālruni. Cerams, ka jaunajam iPhone 6 (2017) būs novērstas visas vecās likstas.» P.s. neesmu lietojis jaunāku iPhone par 4s vairākus gadus iepriekš, bet apsveru domu par atgriešanos pie ābolīša nebeidzamo android problēmu dēļ

    Kristaps Skutelis
    16.03.2017 09:28
    Reply to  Karlis Vasulis

    Cik cilvēku, tik viedokļu.

    KKT
    16.03.2017 09:43
    Reply to  Karlis Vasulis

    Tieši tā, cik cilvēku tik viedokļu… Un misters Ābols īsti nekad nav pozitīvi izteicies par ābolu…..

    Kristaps Skutelis
    16.03.2017 14:48
    Reply to  KKT

    Aha, gadi skrien kā stirnas, bet vēl man nav izdevies viņu pievērst iekostā ābola ticībai. Pat iedevu MacBook. Tak šis neticīgais uz tā uzstiepis Ubuntu. Ārprāts!

    Lapsinieks
    16.03.2017 15:00

    pielikt pie algas un atlaist! bet ir dažas īpatnības novērotas: no win un androida ir grūtāk pāriet uz apple produktiem kā otrādāk. es domāju, ka pie vainas ir tomēr opciju ierobežojums. apple produkti ir brīnišķīgi, stabili utt – bet tur ir tikai 100 darbības, ko vari darīt noteiktā veidā, kamēr win un androīdā – 1000, turklāt katru var paveikt gan tā, gan šā, gan caur pakaļu :D

    Kristaps Skutelis
    16.03.2017 15:06
    Reply to  Lapsinieks

    Tu tiražē mītus. Nav īpaši lielas starpības starp Win un macOS tīri iespēju ziņā, viss vajadzīgais pielāgošanai ir attiecīgajos kontrolpaneļos, bet ja vajag kaut ko eksotiskāku, tad vieniem reģistru editors, otriem terminālis. Un vispār, tipiskam lietotājam tāpat ikdienā aktuālas vien 5-10 darbības, tāpēc tas viss ir fuflis. Vienīgi iOS savā būtībā ir ciešāk pievērts nekā Android un tur salīdzinājumu mazāk.

    Lapsinieks
    16.03.2017 15:15

    nu Tev tak jau aprakstīja. Tavā topikā. Vnk trijos vārdos – folderi un failu priekšskatījumi, fainderis, del opcija caur pakaļu utt. specifiskos softos mazāk šortkatu. Tev jau process otrādāks un Tu esi daudz tuvāk datora izmantotājam vulgaris – internets, kaut ko ofisinā pabakstīt vai peintā iekrāsot. Man katru reizi pie maka piesēžoties gribas nošautis, jo 90% darbību, ko esmu radis darīt ar ciet acīm neiet cauri. Puse savādāk – puse – impossible. Tas ir tas, ko es saku – migrējot dažādos virzienos ir dažādi uzstādījumi un izaicinājumi.

    Kristaps Skutelis
    16.03.2017 15:30
    Reply to  Lapsinieks

    Āha, šajā komentārā atslēgvārds ir “radis darīt”. Pasēdi 10 gadus pie Mac un tev viss slikti liksies Windows pusē. Es taču neko nesaku par to, ka uz Windows ir neērtākas Copy/Paste taustiņu kombinācijas un nav Cmd+W alternatīvas :) Un nevajag atbildēt uz šo komentāru, neplānoju otru reizi malt cauri šo diskusiju. Gan macOS, gan Windows ir vienlīdz labi lietojamas sistēmas, ja tās iemācās lietot un ja tās vispār atbilst izvēlētajā uzdevuma veikšanas prasībām.

    P.S. Finder pavisam noteikti nav veiksmīgākais Apple veikums :)

    Lapsinieks
    16.03.2017 15:35

    Kristap, VISS KO ES GRIBĒJU TEIKT, ka ir vieglā vai grūtāk – atkarībā no migrācijas VIRZIENA. Ka tāds ir mans NOVĒROJUMS.

    16.03.2017 15:21

    Hahahaaaaaa!
    comment image

    Kristaps Lācis
    17.03.2017 20:43

    Cepums Ābolam!

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 09:36
    Reply to  Karlis Vasulis

    Bija iphone 6s, vienīgā pozitīvā lieta baterija! Telefons pats bieži kārās, bieži restartējās. Brāķis vai kas nezinu. Pārdevu un iegādājos samsung s7, nekādu problēmu! Darbojās lieliski, kā arī kamera un ekrāns ir daudz kvalitatīvāks. Neviena slikta vārda nevaru teikt par androīd. Daudzus gadus atpakaļ lietoju samsung s3, jā tam bija problēmas!Bet viss ir mainijies uz labo pusi :)

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 09:42
    Reply to  Karlis Vasulis

    Sievai bija Iphone 6, problēmu nebija, kaut man likās kad pēc viena no apdeitiem palika tāds lēnīgs. Žēl bet beigās noslīka. Nopirkām xiaomi mi5 par samērā lētām naudiņām. Sieva priecīga, patīk! Nekādas problēmas ar android. Pie tam viņai ļoti patīk kad var nomainīt ikonas, sakārtot folderus, ielādēt kompī bildes bez pc. vārdu sakot ļoti patīk. Pat draudzenei ieteica nomainīt savu aboli pret ķīnieti.

    GGrs
    16.03.2017 09:45
    Reply to  Lauris Ozolins

    Pret ķīnieti varbūt i nevajadzētu – var gadīties problēmas ar garantiju, bet atkal, ja viņi tik lēti maksā, tad vnk pērc jaunu, ja kaut kas salūst :D
    Tā ir, ar darba iphone es jūtos kā ar apcirstiem pirkstiem… viss ir tā kā tims un draugi izdomājuši. ikoniņas varu vietām samainīt :D

    Pumba
    17.03.2017 09:01
    Reply to  GGrs

    Tieši tā. Kad bija android telefons, tad sirdī bija azarts kaut ko mēģināt. Ar iPhone viss garlaicīgi. Jā, strādā iOS labi. Baterija gan švaka.

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 09:45
    Reply to  Lauris Ozolins

    Doma bija bez itunes nevis pc , atvainojos

    Artis
    16.03.2017 09:55
    Reply to  Lauris Ozolins

    Ātra bilžu pārnešana bez vadiem- ar Airdrop. Tas notiek zibenīgi un vienkārši un bez iTunes.

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 10:01
    Reply to  Artis

    Ja ir Mac Os, bet ja windows? Neesmu pētījis bet šķiet prieks windows 10 nebija, kad bija tas aktuāli.

    Kristaps Skutelis
    16.03.2017 10:19
    Reply to  Lauris Ozolins

    Nav AirDrop uz ne-MacBookiem. Pats tagad par to besos jau otro mēnesi :|

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 11:14

    Airdrops labs bet nekas tāds bez kā nevar iztikt. Manas prasības pilnībā izpilda one drive windowsā vai macbook.Vismaz atbalsta vairākas sistēmas. Steidzamā gadījumā pat bibliotekā uz windows tiksi klāt. Protams apple arī var uz kāda īpaša kompja, bet bieži nākas saskarties ar tekstu – your browser is not supported for icloud utt…

    wils
    16.03.2017 11:17

    Dropbox vai NAS izmantot pārliecība neļauj?

    Kristaps Skutelis
    16.03.2017 14:49
    Reply to  wils

    NAS man nav un nevajag, bet Dropbox gan izmantoju. Bet ar AirDrop tāpat bilžu pārmešana uz datoru ir ātrāka un neatkarīga no apkārtējiem (tīkla) apstākļiem. Tā nu gan ir viena no lietām ko Apple ir pareizi sataisījuši.

    Uldis M.
    16.03.2017 11:27
    Reply to  Lauris Ozolins

    Vispār var gan bez iTunes. Tiko speciāli pamēģināju piespraust savu iPhone pie Windows 7 laptopa uz kura iTunes nekad nav bijis.
    Pirmajā reizē pagāja kāds brītiņš kamēr Windows pieinstalēja iPhone draiveri, un tad kā parasti tas parādījās explorerī pie datu nesējiem. Protams, paša iPhone ekrānā parādījās jautājums vai atļaut piekļuvi no šī kompja, bet tas parādās pie jebkura jauna kompja arī Mac’a. tad vēl sīkums ka telefonam jābūt atbloķētam (atlokotam), lai piekļūtu bildēm – tas tāds iPhone drošības uzstādījums.
    Tālāk jau DCIM mapīte gluži kā fotokamerai. apakšmapes gan mēdz būt vairāk kā viena, bet nu parasti svaigākās bildes atrodas mapītē ar lielāko skaitli.

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 11:32
    Reply to  Uldis M.

    Nav runa tik par bildītē, bildītes jau varēja skatīties no pašiem iphone sākumiem. Doma ir tikt klāt un ierakstīt arī word documentus utt

    Uldis M.
    16.03.2017 11:49
    Reply to  Lauris Ozolins

    Bet tu rakstīji tikai par bilžu pārnešanu PC…
    Ok, jā citas drazas nevar tāpat vien stapiīt šurpu turpu, tas gan. Dokumentus un tāda veida drazu manuprāt ērtāk ir sinhronizēt ar mākoni – nu kaut vai to pašu Onedrive.

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 11:53
    Reply to  Uldis M.

    sorry neprecīzi izteicos :(

    Kristaps Skutelis
    16.03.2017 14:58
    Reply to  Uldis M.

    Khem, Tims teiktu, ka labāk izmantot iCloud Drive :)

    Martiness
    22.03.2017 00:16
    Reply to  Lauris Ozolins

    Pag, pag? Lai kompī iemestu bildes no abola tacu nevajag obligati iTunes.

    Uldis M.
    16.03.2017 11:09
    Reply to  Karlis Vasulis

    6s var droši ņemt. Kā tas jau iepriekš pierādījies, tad iPhone s versijās ir novērstas sākotnējās modeļa nepilnības – nu tā teikt viss pieslīpēts. Šajā gadījumā s modelī lielu uzmanību bija vērsuši tieši uz korpusa materiālu un izturības uzlabošanu. Ne velti 6s palika biezāks par 6to

    Krisjanis
    16.03.2017 11:42
    Reply to  Uldis M.

    Piekrītu, 6S ir drošs pirkums. Telefons joprojām (pusotru gadu pēc iznākšanas) strādā lieliski, nav par ko sūdzēties. Un nevienu citu gļuku, problēmu, trūkumu, nespēju neesmu konstatējis.

    Sifons
    16.03.2017 11:32
    Reply to  Karlis Vasulis

    Aizmirsu piebilst, ka Iphone serviss Latvijā rāli iesūkā! Pirmo gadu klientu nēsā uz rokām, bet kā beidzas 12 mēneši, tā jau ir problēmas ar apkalpošanu. Sāk futbolēt, remonts var ievilkties pat uz mēnesi!
    Salīdzinājumam tas pats 1,5 gadīgais Samsungs Trodeksā uz Mūkuslas ielas parsti tiek sataisīts vienas dienas laikā, bez maksas un vēl smuku maciņu iedod līdz.

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 11:34
    Reply to  Sifons

    Neaizmirsīsim kad apple jo projām nav Latviešu valodas!

    wils
    16.03.2017 11:44
    Reply to  Lauris Ozolins

    Android telefoniem tas latviešu valodas tulkojums ir nebaudāms, lietoju tikai angļu valodu, kā sistēmas oficiālo.

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 11:47
    Reply to  wils

    Vienkārši neesi pieradis, kādreiz tieši tā pat likās, tad kādu laiku sāku lietot un viss ir ok jo projām. Bet ko teiktu vecāks cilvēks kas ne vārda angliski nesaprot? Kas būtu tuvāk neskaidra latviešu valoda vai pilnībā sveša angļu valoda?

    wils
    16.03.2017 12:23
    Reply to  Lauris Ozolins

    Un ko darīt tajā gadījumā, ja izvēlē parādās kas netulkots? Neesmu redzējis nevienu 100% tulkojumu nevienā Android telefonā. Te gan runa ne tikai par pašu sistēmu, bet arī par lietotnēm, kas nāk līdzi no rūpnīcas.

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 12:40
    Reply to  wils

    Hmz, ok ,lietotnes jau cits stāsts

    iPhone 6S user
    16.03.2017 11:40
    Reply to  Sifons

    Nezinu gan. Es savu Latvijā iegādāto iPhone 6, konstatējot problēmu ar vienu no ekrāna stūriem, aiznesu uz Capital servisu. Pēc divām dienām zvanīja un teica, ka varu braukt uz servisu un saņemt savu JAUNO iPhone 6, jo labot neesot jēga. Neesmu pārliecināts, ka citi ražotāji līdzīgu risinājumu piedāvā, jo 2012. gadā, kad man vēl bija HTC telefons, LMT servisā tiku pasūtīts d*rst. Abos gadījumos kopš telefonas iegādes brīža bija pagājis mazāk nekā gads, tāpēc, protams, nevaru komentēt klientu servisu pusotru gadu pēc telefona iegādes.

    Martiness
    22.03.2017 00:30
    Reply to  Sifons

    Man ar servisu gluzi preteja pieredze, tiesa 6tajam divreiz atlipa ekrans(ta laikam slimiba), abas reizes dabuju jaunu telefonu, turpreti nesen “uzkaras” samsungs (ikdiena lietoju gan samsung gan iphone), vini man nomainija mates plati, bateriju, un ladešanas portu (visai ātri, ja nemaldos ~ 3 dienas), tacu tagad telefons skiet nav tads, ka ieprekš, kluvis lenaks, dazkart kad atblokje ekranu tam pari parskrien kkadas svitras utt. Tas reali besi, jo normali butu sanemt jaunu aparatu. Sogad planoju mainit abus divus modelus uz s8, un iespejams sagaidit 7s, tacu sis samsung “remontu politikas” del nezinu vai nemt vel samsung, lai gan nupat jau biju loti apmierinats ar android, jo pirms servisa tiesam nekas nekas nekaras un viss stradaja raiti. Varbut kads var padalities pieredze ar huawei servisa politiku, jo apsveru vel si brenda telefona iegadi.

    GGrs
    16.03.2017 09:43

    Iphone jau pēc samsung vai huawei sāk izskatīties, tiek izlaisti veci modeļi, kam kaut kas nedaudz pamainīts… smieklīgi

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 09:52
    Reply to  GGrs

    Piekrītu, vienīgi apple mārketings ļoti attīstīts. Vienmēr ir paticies skatīties prezentācijas :)

    wils
    16.03.2017 11:18
    Reply to  GGrs

    Apple līdz Samsung un Huawei/Honor zvērudārzam ļoti tāls ceļš ejams.

    GGrs
    16.03.2017 11:26
    Reply to  wils

    Pirmie soļi jau ir sperti ;)

    wils
    16.03.2017 11:30
    Reply to  GGrs

    Pirmie soļi tika sperti pagājušogad, kad pavasarī izlaida iphone SE.

    Bet atšķirībā no Samsung un Huawei/Honor visos tirgos konkrētam modelim ir viens nosaukums.

    GGrs
    16.03.2017 11:34
    Reply to  wils

    un? kāpēc lai nosaukumu nemainītu, man vienalga kā korejā vai zimbabvē telefonu sauc. Citādi var sanākt šitā http://mentalfloss.com/article/31168/11-product-names-mean-unfortunate-things-other-languages

    wils
    16.03.2017 11:47
    Reply to  GGrs

    Man nav vienalga, kad divus gadus vecam telefonam vajag atrast rezerves daļu, nepērkot veselu telefonu.

    GGrs
    16.03.2017 13:06
    Reply to  wils

    nu ja, bet telefoni jau domāti lai tos pārdotu nevis remontētu – piroritātes prioritātes…

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 11:30
    Reply to  wils

    Ja tā skatamies, tad iphone 5 no 5s ar ko atškīrās? procesors utt, iphone 6 un 6s ? Tas pats ar samsung s6 un s7 līdzīgi bet tehniski pārāki par vecajiem modeļiem? Jā, samsung ir daudz lētā gala telefoni tā pat kā Huawei vai tapēc viņi ir sliktāki jo spēj piedāvāt telefonus arī cilvēkiem kas nevar tērēt 800 euro par telefonu. Tapēc tas ir zvērudārzs ? Iphone 5c bija labas atsauksmes, pie tam nekāds lētais nemaz nebija? Nē, tas pats vecais iphone 5 plasmasas korpusā, tagad jaunais iphone 6 ar lielāku atmiņu. Neatbalstu ne vienu ne otru, bet visi vienā maisā bāžami jo domā tik par naudu.

    wils
    16.03.2017 11:40
    Reply to  Lauris Ozolins

    Ar zvērudārzu jāsaprot ne tikai tas, ka Samsung izlaiž vairāk kā 40 dažādus telefonus gada laikā.

    Es varu nosaukt krietni vairāk atšķirību starp iphone 5 un 5S, kā arī starp 6 un 6S, nekā starp vienas sērijas (J, A, C) dažādiem sērijas tālruņiem.
    Huawei – norādi vairāk par vienu atšķirību modeļiem Huawei P9 Lite (2017), Huawei Honor 8 Lite un Huawei Nova Lite.

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 11:49
    Reply to  wils

    Tas priecē :)

    Sifons
    16.03.2017 11:28

    Vienu brīdi domāju pāriet uz Iphone, bet skatoties cik bieži sievai viņš aukstumā izslēdzas, sapratu, ka nu i nafig tādu trubu, ar ko nevar braukt slēpot! Nokritīsi, sasitīsies un nevarēsi pat glābējus pa telefonu izsaukt!

    GGrs
    16.03.2017 11:30
    Reply to  Sifons

    tad jau tev kāds cat dumbphone jāpērk. Šaubos vai mans s7 baigi izdzīvotu tādu kritienu, pēc kura glābeji jāsauc.

    Uldis M.
    16.03.2017 11:43
    Reply to  Sifons

    Izlēgšanās pie lielākiem mīnusiem nav tikai iPhone problēma. daudzi mūsdienu ķīmiski komplicētie Litija polimēru telefonu akumulatori ir pakļauti šim riskam. Vienīgi daži viedtālruņu modeļi saudzējot akumulatoru, pie zināmas temperatūras paši to atslēdz, citi nē, bet tas nenozīmē ka akumulatora enerģija mīnusos būs pietiekoša zvana veikšanai.
    Vēl ir atšķirība tajā – kā telefons tiek nēsāts. Sievietes pārsvarā telefonu tura rokas somiņā – tur temperatūra ir tāda pati kā ārā – attiecīgi mīnusos mīnusi. Es telefonu turu bikšu kabatā – un tur vienmēr ir kārtīgos plusos :D

    Uldis M.
    16.03.2017 11:52

    A klau – par tēmu. 16GB ar 32GB aizstās tikai 6tajam, a 6s? kaut kā esmu laikam palaidis garām ziņu ja tāda bija…

    Lauris Ozolins
    16.03.2017 11:56
    Reply to  Uldis M.

    Cik atminos tad visiem modeļiem kas vel tiek ražoti no rūpnīcas nāks ar 32gb, 16gb vairs netiks ražoti

    Uldis M.
    16.03.2017 12:16
    Reply to  Lauris Ozolins

    ā, nu tas ir jauki.

    Lapsinieks
    16.03.2017 15:02

    Nu i karstu kartupeli jums šodien Artis sarūpējis! Jāiet pēc čipšiem!

    Gatis Preiss
    16.03.2017 16:15

    Nez septembrī biju Vācijā aptaustīju apskatīju visus piecus pagaidām pieejamos Iphone telefonus, SE, 6, 6+, 7 un 7+. Pats lielākais un jaunākais 7+ man nepatika vis vairāk tāds glums un tāds kā pēc lamināta ar ko liek datoriem slidīgās plasmasa virsmas. SE pārāk sīks un nepierasts par 500 euro izskatās pēc 4 Iphona. Viss labāk uz tausti man patika un atstāja tādu viengabala sajūtu un arī nebija nekādu lieku apaļumu bija Kristapa lietotais 6+ un nezinu kā viņu būtu iespējams salocīt nesapratu…

    Lapsinieks
    17.03.2017 20:46
    Reply to  Gatis Preiss

    a kur 6s palika?

    Reklāma