Web Analytics
More
    Reklāma

    Tagad visos Bite veikalos klientiem tiks nodrošināts datu pārnešanas pakalpojums

    Jaunākie raksti

    Pieaugot pārdoto viedtālruņu skaitam, ir svarīgi nepārtraukti attīstīt arī klientu servisu, sekojot aktuālajām vajadzībām. Viena no šādām vajadzībām ir iespēja viegli un ātri pārkopēt nepieciešamo informāciju no vecā telefona – jaunajā. Tādēļ Bite visos salonos ievieš servisu, kas šo procesu padarīs ievērojami ātrāku un vienkāršāku.

    Jaunākie dati rāda, ka, salīdzinot ar 2015. gadā Bitē pārdoto viedtālruņu skaitu, 2016. gadā tas ir pieaudzis par 30%, un tendence liecina, ka šis skaits tikai turpinās augt.  Viedtālrunis ieņem svarīgu lomu mūsdienu ikdienā, un lai arī pašas ierīces cilvēki vēlas mainīt pret jaunām arvien biežāk, par izaicinājumu kļūst informācijas pārnešana no vecā telefona – jaunajā.

    “Telefons vairs nav tikai saziņas līdzeklis. Mēs redzam, ka arvien vairāk klientu tajā glabā ne tikai svarīgus kontaktus, bet arī mīļas īsziņas, bildes, video ar bērnu pirmajiem soļiem un iecienītāko mūziku,” komentē Bite Latvija Mārketinga vadītāja Diāna Šmite, “Iegādājoties jaunu telefonu, daudzi vēlētos paņemt šo informāciju sev līdzi. Un, lai gan ir dažādi servisi un iespējas, nereti paša spēkiem klientiem šis process ir par grūtu, sarežģītu un laikietilpīgu.”

    Serviss nodrošina datu pārnešanu no viena telefona uz otru, kā arī nepieciešamības gadījumā – uz vai no zibatmiņas. Datu pārnešana zibatmiņā dod iespēju svarīgo informāciju dublēt un glabāt kā rezerves kopiju. Datu pārnešana aizņem vien pāris minūtes un bez maksas ir pieejama gan Bites, gan citu operatoru klientiem, kam nepieciešama šāda palīdzība. Tāpat Bitē ļoti svarīga ir datu drošība, tādēļ pakalpojumam ir globālā uzņēmuma Cellebrite sertifikāts, kas apliecina, ka dati netiek apstrādāti ilgāk, nekā nepieciešams, un tiklīdz pārnešana tiek pabeigta, dati tiek neatgriezeniski dzēsti.

    Kopumā, aprīkojot 39 Bites salonus visā Latvijā, kā arī biroju Rīgā un Bites Biznesa nodaļu, datu pārnešanas ierīcēs un tām nepieciešamajos sertifikātos investēti 87 000 EUR.

    “Bites uzmanības centrā vienmēr ir bijuši klienti, tādēļ mēs nepārtraukti  uzlabojam gan servisu, gan arī investējam tīkla infrastruktūrā un jaunu pakalpojumu izstrādē. Šādas datu pārnešanas ierīces ir inovatīvākais tirgū pieejamais produkts un ir daļa no visu Bites salonu modernizācijas projekta. Projekta ietvaros visi Bites saloni tiek aprīkoti atbilstoši konceptam, kas atbalsta gan šodienas, gan nākotnes tehnoloģiju vajadzības, sniedz ērtu, inovatīvu vidi un iespēju izvietot jaunākās ierīces klientiem pieejamā veidā,” noslēgumā min D.Šmite.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Geezaa1
    16.03.2017 08:15

    Tiešām, tikai 2 nieka minūtes visi mani 32Gb iekšējās atmiņas video un foto un citu faili un kontakti utt?

    digitalk
    16.03.2017 15:21
    Reply to  Geezaa1

    protams, ka ne :) tāpat kā nav pieminēta datu pārcelšana starp dažādu sistēmu telefoniem, kā arī konfigurācijas pārnešana…

    Avenger
    16.03.2017 16:00

    Smieklīgākais, ka LMT to dara jau pāris gadus :D Bet Bite pamodusies un tagad pēkšņi BAIGO jaunumu ieviesusi! :D

    x
    16.03.2017 16:18
    Reply to  Avenger

    bite laikam spiež uz sertifikātiem, kas apliecina – kopējot datus, tavas bildes nenonāks pa tiešo instagramā un ibanku paroles netiks pārdotas atklātā izsolē.

    patiesībā jau tā ir, ka nevajag bāzt savas mantas svešās vietās un ļaut svešām mantām bāzties savās vietās. nu, mazliet jau var, bet jādomā līdzi, ar ko viss var beigties.

    bombelats
    17.03.2017 22:50
    Reply to  Avenger

    Kāds to uzsver kā īpašu extru, citam tā ir pašsaprotama lieta 😉
    Un šī nav pirmā reize.

    Jānis Logins
    19.03.2017 10:35

    nevis cilvēki vēlas mainīt , bet ražotāji uzspiež iegādāties jaunāku ierīci

    Lapsinieks
    19.03.2017 19:00
    Reply to  Jānis Logins

    nevienam ražotājam vairs sen nekas nav jāuzspiež. smadzenes un vērtību sistēma jau sen kā pārprogrammēta.

    Reklāma