Volkswagen paplašina savu modeļu klāstu, Ženēvas Starptautiskajā autoizstādē prezentējot pilnīgi jaunu avangarda gran turismo modeli Arteon. Volkswagen Dizaina nodaļas vadītājs Klauss Bišofs uzsver: “Arteon piemīt gan klasiskas sporta automašīnas dizaina elementi, gan fāstbeka elegance un ietilpība. Avangarda biznesa klases gran turismo uzrunās kā sirdis, tā prātus.”
Piecvietīgā Arteon sportiskās līnijas atspoguļo īpaši funkcionālo konceptu. Tā salons nelīdzinās klasiskajiem saloniem, jo gran turismo vēl ietilpīgāku padara – 2841mm riteņu garenbāze, kupejai līdzīgais fāstbeka dizains un lielais aizmugures bagāžnieks (no 563 līdz pat 1557 litriem).
Viens no jaunā modeļa svarīgākajiem dizaina elementiem ir tā priekšpuse. Šī automašīna ir īpaša ar to, ka tās motora pārsegs sniedzas tālu uz priekšu, kā arī daļēji pāri abiem spārniem un radiatora režģim, kas izkārtots visā automašīnas platumā. LED priekšējie lukturi un dienas braukšanas gaismas (iekļautas standarta aprīkojumā) harmoniski apvienojas ar radiatora režģa un motora pārsega hromētajiem šķērsstieņiem.
Tehniskā ziņā jaunais Volkswagen modelis pārsteidz ar sešiem ļoti spēcīgiem turbokompresoru dzinējiem (TSI un TDI) ar jaudu no 110 kW/150 ZS līdz 210 kW/280 ZS, priekšpiedziņu vai pilnpiedziņu, kā arī digitalizētiem ekrāniem un vadības ierīcēm. Tas ir aprīkots arī ar interaktīvo informācijas ekrānu, atlokāmo ekrānu un jauno, ar žestiem vadāmo Discover Pro informācijas un izklaides sistēmu 9,2 collu ekrānā.
Arteon novatoriskās autovadītāja palīdzības un ērtības sistēmas pilnībā atbilst avangarda koncepcijai. Adaptīvās kruīza kontroles (ACC) sistēma tagad ņem vērā arī tādus datus kā braukšanas ātruma ierobežojumus un maršruta informāciju, automātiski koriģējot braukšanas ātrumu. Navigācijas sistēmas GPS un ceļa informācija nodrošina, ka jaunās un dinamiskās līkumu gaismas ar prognozējošo staru kontroli paredz līkuma tuvošanos un izgaismo to pirms autovadītājs ir iebraucis līkumā. Otrās paaudzes ārkārtas palīdzības sistēma Emergency Assist sniedz pastiprinātu drošību – gadījumā, ja autovadītājs ārkārtas iemeslu dēļ nespēj turpināt vadīt automašīnu, sistēma ne tikai samazina ātrumu līdz pilnīgai apstāšanai, bet arī novirza to labajā joslā, lai netraucētu aizmugurē esošajām automašīnām.
Neskatoties uz savu progresīvo koncepciju, modelis Arteon būs pieejams par pievilcīgu cenu. Augstas kvalitātes pamatkomplektācija gran turismo versijā būs papildināma ar divām ekskluzīvām aprīkojuma līnijām – Elegance un R-Line. Arteon Elegance konfigurācijas pamatā ir premium klases aprīkojums un izsmalcināti dizaina elementi. Savukārt Arteon R-Line konfigurācija pārvērš Arteon par īsti sportisku auto.
Volkswagen modeļu klāstā Arteon ierindojas virs Passat. Jaunais Volkswagen gran turismo tiks ražots Vācijas rūpnīcā, kas atrodas Emdenē. Automašīnas Baltijas tirgū būs pieejamas jau 2017. gada vasarā.
izskatās, ka sakrustots cc ar audi a7… pa manai gaumei – drusku par daudz horizontālo līniju. smalkuma trūkums
vw nepērk smalkuma meklējumos, lai ko viņi tur arī nesludinātu.
tautvāgens vispirms ir pārvietošanās līdzeklis un tad, ja gadās kāds smukums – lai rūc tā būda.
reāli smukie auto izdodas paretam, vw tie ir beetle, golf mk1, scirocco, corrado – itāļu zīmēti auto, pa vidū nekā acij tīkama, pēc tam kaut kas bija cc, šis seko cc gēniem, bet arī nevajag katram modelim būt šedevram. uz priekšu ripo, naudu neizsūc – arī labi. tāpat kā ar cilvēkiem – skaistums ātri apnīk un paliek kaitinoši ieradumi.
ja šis auto būtu lētāks, tautā tas ieietos ar nosaukumu žoklis vai pakmans. pietiks piespiest priekšējo spārnu un ielido uz visu haubi, bet tie jau sīkumi.
itāļu dizains vēl neko negarantē. piemērs – hundai matrix by pinifarina
garantē tikai gosstrah! šajos laikos, šajā budžeta segmentā matrix ar pakāpienveida logu līniju jau bija neizsakāmi atšķirīgs auto.
nav arī zināms, kā notiek šādas sadarbības – reku budžets un dariet ko gribat, vai reku jums kaka uz riteņiem, uztaisiet smuku kaku bet ne pārāk smaidīgu.
Vēl viens Tautasvāģis, kurš cenas ziņā ir tautai tik pat sasniedzams kā Mēness. Hitlers vēlreiz var apgriezties riņķī savā atdusas vietā..
Baumo, ka Hitlers nav miris… 🙂
Optimists. Tik ilgi nedzīvo.
nu uz tās salas varbūt ir tik labs klimats, ka viņi visi tur ir vēl dzīvi. Jau sākot ar Trocki, Presliju, Morisonu, Kenediju, Coju. You name it.
Arteon noteikti skan labāk nekā Passat CC, bet vai tas palīdzēs pārdot šo modeli?!
Ja sāks ierobežot aprīkojumu, kā tas bija Phaeton gadījumā, lai nekonkurē ar Audi analogu, tad nekas labs nav gaidāms!
Man personīgi nepatīk, pārāk atsit cc – jo šis ir aukstāks par cc klasē, bet aizmugure nu ir gandrīz cc! Salons ir mazliet noslīpēts passat vai cc krustojums. Es teiktu, ka šis ir vienkārši jauns modelis nevis flagmanis vai luksusa auto kā to gribētos pasniegt. Uz ielas noteikti smuki izskatīsies, bet tas ir arī viss, bet iespējams tā arī ir tā koncepcija šim auto. Jo audi atkal ir cits uzdevums! Šajā auto ir kaut kas ļoti samocīts..
Šis auto ir tiešs CC pēctecis, kāpēc lai tas būtu augstāks par CC modeļu klāstā? Tas pats Passat B8 tikai citā papīrītī, bet nu redz kā mārketings darbojas, viens upuris jau te ir, kurš domā, ka šis auto būs kompānijas flagmanis…
Neredzu jēgu iekšā parasts Passat. Tad jau arī šeit vajadzēja taisīt ko glaunāku. Phaeton taču interjerā atšķirās no Passat.