Bezizmešu piecdurvju hečbeks, kas šobrīd pieejams pasūtīšanai Eiropas klientiem, kļuvis vēl praktiskāks, jo vienas uzlādes ietvaros var pārvietoties līdz 225 km lielā attālumā. Jauno Ford Focus Electric no 0 līdz 80% iespējams uzlādēt vien 30 minūtēs.
“Tagad autovadītāji mūsu jauno Ford Focus Electric var uzlādēt laikā, kas nepieciešam, lai nobaudītu kūku un tasi kafijas,” stāsta Ford of Europe Produktu izstrādes nodaļas viceprezidents Džo Bakadžs. “Pateicoties ātrās uzlādes funkcijai un uzlabotajam akumulatoram, jaunais Focus Electric ir bezizmešu ģimenes automobilis, kura nobraucamais attālums un lietderīgums iederas arī reālās dzīves situācijās.”
Jaunais Focus Electric ir tikai viens no 13 jaunajiem, globālajiem elektrificētajiem automobiļiem, ko Ford laidīs klajā nākamo piecu gadu laikā. Šis klāsts ietver:
- pilnībā elektrificētu apvidus automobili ar 480 km lielu nobraucamo attālumu 2020. gadā,
- jaunu no elektrotīkla uzlādējamu Transit Custom hibrīdautomobili, kura ražošanu plānots uzsākt 2019. gadā un kuru pašlaik pārbauda dalībai vairāku miljonu mārciņu vērtā projektā, kas paredzēts Londonas gaisa kvalitātes uzlabošanai,
- leģendārā Ford Mustang hibrīda versiju.
Līdzās Focus Electric, Ford Eiropas klientiem arī piedāvā Mondeo hibrīdautomobili. Attiecībā uz elektromobiļu plānu Ford lielāko uzmanību pievērš savām stiprajām pusēm. Tas elektrificē vispopulārākos sērijveida komerciālos transportlīdzekļus, kravas automobiļus, apvidus automobiļus un augstas veiktspējas automobiļus, lai padarītu tos vēl spējīgākus un ražīgākus, uzlabotu braukšanas pieredzi, kā arī degvielas ekonomiju.
Lielāks nobraucamais attālums un ātrāka uzlāde
Jaunais piecdurvju hečbeks Ford Focus Electric aprīkots ar 145 ZS (107 kW) elektrisko motoru un 33,5 kW/h akumulatoru, kas nodrošina par gandrīz 50% vairāk enerģijas salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli. Gan motors, gan akumulators aprīkots ar šķidro dzesēšanas un apsildes sistēmu, kas Ford Focus Electric padara vēl energoefektīvāku un paildzina akumulatora darbmūžu.
Jauna ātras uzlādes pieslēgvieta atbilst kombinētās uzlādes sistēmas standartam un ļauj autovadītājiem pieslēgt savu Focus Electric līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijām, kas izvietotas ceļa malās, apkopes centros un citās vietās visā Eiropā un ļauj akumulatoru no 0 līdz 80% uzlādēt vien 30 minūtēs.
Lai nobrauktu 225 kilometrus lielu attālumu, klienti, izmantojot to pašu pieslēgvietu savienojumam ar 32 ampēru maiņstrāvas uzlādes staciju mājās, savu Focus Electric var uzlādēt 5 stundās, bet, lai nobrauktu 150 km lielu attālumu, uzlādei nepieciešamas vien 3-4 stundas. Pētījums liecina, ka 90% autovadītāju dienā nobrauc ne vairāk kā 100 km un vidējais ikdienā ar automobili nobrauktais attālums ir 46 km.
Ford arī parakstījis saprašanās memorandu ar vairākiem citiem autoražotājiem, tādējādi veidojot labāko uzlādes tīklu Eiropā, kura sākotnējais mērķis ir visā reģionā izvietot 400 īpaši ātrās uzlādes stacijas.
Focus Electric ne tikai izceļas ar lielāku nobraucamo attālumu un ātrāku uzlādi, bet ir arī aprīkots ar jaunāko SYNC 3 savienojamības sistēmu, kas autovadītājiem ļauj kontrolēt audiosistēmas, navigācijas sistēmas funkcijas un pievienotos viedtālruņus, izmantojot vienkāršas sarunvalodā lietotas balss komandas, kā arī ir savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto.
Ar MyFord Mobile viedpulksteņu lietotni Focus Electric autovadītāji var izmantot viedpulksteņus, lai pārlūkotu akumulatora stāvokli, vienkārši paskatoties pulksteņa displejā. Lietotne arī palīdz autovadītājiem atrast automobili, to atslēgt un aizslēgt ar tālvadību, pārbaudīt nobraucamo attālumu un saņemt svarīgu informāciju par pēdējo braucienu.
Jauno Ford Focus Electric tagad iespējams pasūtīt Beļģijā, Somijā, Vācijā, Ungārijā, Norvēģijā, Šveicē un Apvienotajā Karalistē.
interesanti, cik ilgi par pārvietoties mīnus 10 grādos pamatīgā sastrēgumā…
Viss atkarīgs no tā, cik ziemcietīgs esi pats. Ja braucēja komforta temperatūra ir tie paši -10 un mīļākā mūzika klusums, tad simtiņu mierīgi. 😉
man zema ziemcietība. No purčika līdz pārdaugavai ap 18 jābrauc stunda vismaz. Es ne par kilometriem, bet stundām. un ausktumā svīst un aizsalst logi no iekšpuses, ja pečka nestrādā.
Atver logu braucot un tie neaizsvīdīs. Vienīgais nepārtrauktais patērētājs būs tikai LEDi un tad jau laikam vairs tik pat kā nebūs nozīmes, varēs novīlēt visus minētos 225 km. Bet, ja nopietni, tad tiešām, šādu parametru cik ILGI varēs braukt pie Tevis nosauktajiem nosacījumiem neviens nesaka, tikai teorētisko kilometrāžu ideālos apstākļos.
neviens nav aizdomājies, ka ziemeļvalstīm ekspluatētos elektroauto var ielikt webasto veida pečku salonam? jā, vajag degvielu un jāliek sava tvertne, bet efektīvi atrisina apsildes problēmu, nesamazinot attāluma rezervi.
izmeši pečkai arī ir 1/88 no tipiskā iekšdedzes mazlitrāžas dzinēja.
Iemācies rakstīt latviski, un varbūt Tevi varēs nopietni uztvert. Laikam jau domāji krāsniņu ierīkot automašīnā.
man prieks par tevi, es diemžēl esmu pieradis pie rusicismiem, ģermānismiem un anglicismiem sarunvalodā.
pag, vai tad latviski nebūtu jāsaka spēkrats? stulbs vārds, protams, bet toties pašu radīts )
Ļoti žēl, ka esi pieradis palēnām kropļot manu un Tavu kopējo valodu un vēl meklēt tam aizbildinājumus. ‘Automašīna’ ir latviešu valodas vārds ar latīņu sakni. Analogs Tavai izdarībai būtu to saukt par ‘kāru’.
automašīna ir rusicisms, kas iesprucis latviešu valodā un laika gaitā naturalizējies. ko nu darīt?!?
to saka džabars ar ļoti latvisku segvārdu :D
Sarunāts, varam vienoties, ka es turpmāk lietoju ‘automobilis’ vai ‘auto’, vai pat ‘spekrats’, un Tu nelieto to kroplību krāsniņas apzīmēšanai. :) Vārdu nomainīt gan būs pagrūtāk…
nau sarunāc. ēdu zapti un sildos pie pečkas. manā auto nav krāsniņas – vismaz neesmu manījis – ne krāsniņu, ne skurstenīti. valodas kropļošana sākas katra indivīda galvā – jau uztveres līmenī. jaunam un niknam letiņam parasti viss, kas kropļo nāk tik no austrumu puses. Varu Tev par patikšanu melnos ikrus šovakar izkārtot ugunskrusta zīmes formā. Pečka – oficiāls žargonvārds. http://tezaurs.lv/#/sv/pečka Autiņam pat ļoti piestāv. Tāpat, kā bardačoks. Tu alu dzer no bundžas vai skārdenes?
Vārdu diskusā nomainīt nav sarežģīti – cita ģēla, ka esi tādu apzināti izvēlējies (tā ir baigā ģēla, poņimeješ?)
Kamēr ‘ar vienu uzlādi’ nevarēs nobraukt vismaz 700km, elektro auto man liekas nevajadzīgi un bezjēdzīgas ierīces, kuras sagādā vienas galvassāpes jo pagaidām uz jebkuru vietu kur brauc ir jadomā un jalūdzas vai varēs kaut kur iespraust lai tiktu mājās…
Viss attīstās, gribētos gan ātrāku šo attīstību, bet gan jau naftas galvas visu šo bremzē…
Tavs komentārs ir nevajadzīgs un bezjēdzīgs…
Un ko dara tie, kam benzīna krematorijas aprīkotas ar gāzes iekārtām un balonu rezerves riteņa vietā? Cik tālu var aizbraukt ar 20 litru patēriņu uz 100 un 36-42 litriem gāzes balonā?
Pēc gadiem 20 redzēsim kā visi remontēs šos te brīnumus.
It kā tagad neremontētu tos brīnumus, kurus ražoja pirms 15-20 gadiem.
kurs var pateikt cik tas ford fokus maksa