Nesen rakstījām par to, ka premium auto ražotājs Volvo saviem klientiem ir sarūpējis pakalpojumu, kas tos atbrīvo no nepieciešamības auto uzpildīt, mazgāt un aizgādāt uz servisu. Tomēr ar to Volvo neapstājas un turpina saviem klientiem piedāvāt arī citus modernus un ar informācijas tehnoloģijām saistītus pakalpojumus.
Jaunajiem 90. sērijas Volvo automobiļiem (S90, V90, V90 Cross Country un XC90) būs pieejams arī Skype for Business saziņas rīks. Tas ļaus mūžīgi aizņemtiem biznesa cilvēkiem ērtāk iezvanīties konferences zvanos, kā arī lielajā multimediju centra displejā apskatīties informāciju par gaidāmajiem zvaniem un to dalībniekiem.
Volvo sadarbība ar Microsoft ietver arī balss asistenta Cortana pielietojuma izpēti. Respektīvi, nākotnē varēsim labāk sarunāties ar saviem automobiļiem.
Starp citu, mēs paši nesen izmēģinājām jauno Volvo S90. Auto glauns, bet “na ļubiķeļa”.
Bet vispār nevajadzētu aizrauties ar telefonsarunām pie stūres.