Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple AirPods austiņas ir nekvalitatīvas un praktiski nelabojamas

    Jaunākie raksti

    Kad rudens sākumā Apple prezentēja jaunos iPhone 7 viedtālruņus bez gadiem ierastās 3.5mm audio pieslēgvietas, pie reizes tika prezentēti arī jaunās AirPods bezvadu austiņas. Tās tehniski izskatījās pēc kosmosa, taču reizē arī Apple radījas problēmas ar piegādēm. Tās ir pamatīgi aizkavējušās un tikai šobrīd, vairākus mēnešus pēc to izziņošanas, austiņas sāk kļūt pieejamas klientiem.

    AirPods austiņas nevar nosaukt par lētām, jo to cena ir aptuveni 180 eiro. Populārais tehnoloģisko ierīču izjaukšanas un izpētes portāls iFixit ir izanalizējis šī jaunā produkta tehniskos aspektus un secinājis, ka jaunās Apple austiņas ir praktiski neiespējami salabot. 10 baļļu skalā iFixit Apple AirPods austiņas saņem tieši nulle balles labojamības ziņā. Proti, jaunās austiņas pašu spēkiem ir praktiski nesalabojamas. Austiņu iekšas ir burtiski neizjaucami salīmētas, sapresētas un salodētas, tāpēc labāk pašiem pat nemēģināt tās izjaukt pat lai nomainītu bateriju, kas laika gaitā var zaudēt savas īpašības.

    Reklāma

    Tā kā šis produkts ir praktiski neizjaucams, to nav iespējams izjaukt un sadalīt pirmreizinātājos, lai atkāroti izmantotu. Tas nozīmē, ka šīs austiņas, kas visdrīzāk tiks pārdotas miljonos eksemplāru, nebūs pārstrādājamas un sava darba mūža beigās pa taisno nonāks miskastē. Ekoloģiski noskaņotiem cilvēkiem šāds produkts noteikti nebūs pa prātam!

    Vēl viena interesanta nianse. Kad Apple izziņoja savas jaunās bezvadu austiņas, daudziem cilvēkiem radās jautājums par to kas notiek brīdī, kad tiek nozaudēta viena no austiņām. Tagad mēs esam noskaidrojuši, ka vienas austiņas vai to uzlādes ierīces nomaiņas maksa ir vismaz 69 ASV dolāri. Savukārt, baterijas nomaiņa maksās 49 dolārus.

    Kursors.lv plāno dabūt jaunos AirPods uz testu, lai pašiem būtu pilnāka skaidrība par šo produktu. Ja tev jau ir bijusi pieredze ar jauno produktu, nokomentē kā tas darbojas.

    AvotsiFixit
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    61 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Prusljix
    21.12.2016 08:11

    A kur rakstā minēts kkas par nekvalitatīvumu? Vai arī tas ir pesronisks novērojums?

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 08:20
    Reply to  Prusljix

    Runa ir par nekvalitatīvu industriālo dizainu, jo ierīce vispār nav labojama. Pat ne izjaucama.

    Kristaps Selga
    21.12.2016 08:55

    Kurš adekvāts cilvēks jauc vai labo savas austiņas – jā, tieši tā – neviens! :) Un vieta par ekoloģiskumu liekas vēl uzjautrinošāka.

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 09:01
    Reply to  Kristaps Selga

    Kas tur uzjautrinošs? Tehnoloģiju ierīču radītais piesārģojums tikai pieaug un tāpēc es tur neko uzjautrinošu nesaskatu. Ja kādu produktu nav iespējams izjaukt un detaļas lietot atkārtoti, tā ir nopietna problēma.

    suspends
    21.12.2016 09:14

    Vai kāds labo austiņām vadu visbiežāk plīstošākajā vietā savienojumā pie 3.5mm jack? Nē, jo tur jack ar vadu ir sapresēts un salīmēts, un pārlodēt vadu praktiski ir neiespējami, tāpēc austiņas visbiežāk nonāk misenē. :)) Tātad nekvalitatīvas :D

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 09:22
    Reply to  suspends

    Atkarīgs no austiņām un to lietotāja attieksmes. Ja austiņas pirktas pa 5 eiro, tad visdrīzāk tur neko nevarēs salabot. Ja austiņas maksā virs pusotra simta eiro, tad būtu ļoti vietā arī iespēja tajās iekļūt vai vismaz pēc darba mūža beigām sadalīt pirmreizinātājos tādējādi radot biznesu pārstrādātājiem un ļaujot dabai uzelpot.

    Lapsinieks
    21.12.2016 09:51

    austiņām pa pusotru simtu rubļu parasti nav problēmu ar vadiem un to savienojumiem. Ja nopērc dārgas=labas superausis, tad parasti tas ir bezmaz vai laiftaim ieguldījums. Es vecās bose ausis pēc 20 gadu lietošanas utilizēju tikai tāpēc, ka ādas mala bija nodilusi tiktāl… hm… vnk apnika :D

    edgku
    21.12.2016 18:31
    Reply to  suspends

    Muļķības. Štekera pārlodēšana ir elementāra operācija. Protams, jauna štekera – tādus var dabūt ekektronikas komponenšu veikalos.

    Pumba
    21.12.2016 09:22

    Nu salīdzini austiņu radīto piesārņojumu ar telefonu vai TV. Diezvai kāds telefonu nes uz korektu utilizāciju.

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 10:12
    Reply to  Pumba

    Nenes, bet vajadzētu.

    Krotow
    21.12.2016 13:52
    Reply to  Pumba

    Es savus nokalpojušos mobilos u.c. elektronisko drazu aiznesu.

    Ansis
    22.12.2016 14:54
    Reply to  Pumba

    Es nesu. Kad mājās sakrājas kaudze ar beigtu elektroniku nav grūti aizdoties līdz konteinerim pie Spices. Tagad arī Rimčikos ir lielā bateriju kaste ar sadaļu elektronikai.

    Kristaps Selga
    21.12.2016 10:08

    Tur jau tā lieta, runa neiet par jebkādu produktu, bet par konkrētajām austiņām, tāpēc arī uzjautrinoši.

    KKTK
    21.12.2016 16:13
    Reply to  Kristaps Selga

    Jā – runa tiešām neiet.

    Lapsinieks
    21.12.2016 19:39
    Reply to  KKTK

    Runa var iet tik pat labi, kā doma lidot, Vārdi plūst utt. Ir valodnieki, kas tā uzskata. Tāds delfu līmenis pie*isties pie runas iešanas.

    KKTK
    21.12.2016 20:55
    Reply to  Lapsinieks

    Pierādi, ka valodnieki tā uzskata.

    Lapsinieks
    21.12.2016 23:24
    Reply to  KKTK

    Tu man nekas neesi, lai es te tā mestos ko pierādīt.

    dfggggff
    21.12.2016 21:47
    Reply to  Lapsinieks

    saka chalis, kas tikpat raksta atsevišķi.

    -
    21.12.2016 08:38

    Vai eksistē līdzīga izmēra austiņas, kuras ir izjaucamas un labojamas, un kuras to mūža beigās netiek izmestas?

    Artis
    22.12.2016 11:44
    Reply to  -

    Nē, bet ja jau tas ir Apple, tad ir raksta vērts un tur ir kur pie*isties… Tā daudzi domā. Neņem galvā.

    Gatis Sprūds
    21.12.2016 09:43

    Atļaušos piekrist, ka vārds “nekvalitatīvs” virsrakstā šoreiz ir lietots raksta saturam neatbilstoši, jo tas vien, ka kaut ko nevar izjaukt, nekādi nemaina tā kvalitāti. Kvalitāte ir mērs tam, cik produkts labi pilda savas funkcijas kamēr vēl ir neizjaukts ;)

    GGrs
    21.12.2016 10:16
    Reply to  Gatis Sprūds

    Vārds kvalitāte nozīmē atbilstību prasībām. Ja prasība ir izjaukt, tad neatbilst prasībai un ir nekvalitatīvi!

    Artis
    21.12.2016 10:41
    Reply to  Gatis Sprūds

    Pēc virsraksta jau nospriedu, ka raksta autors ir Artis Ābols… …bet nē… …Kristaps arī sāk pievilt…

    Kurš te vienreiz teica, ka kursors.lv tāds viena cilvēka domu blogs vien ir?

    Tagad nākas piekrist. Pēdējo rakstu viedokļi tādas personīgo domu atraugas vien ir, nekā objektīva.

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 10:42
    Reply to  Artis

    Jā, tā ir mūsu burvība – spējam objektīvi paust savas subjektīvās domas. Šādi arī plānojam turpināt.

    Lapsinieks
    21.12.2016 10:54
    Reply to  Artis

    kaut kur tak dusmas (par aifonu, no kura nevar tikt vaļā) ir jāizliek. ko tik bargi? Skaidrs arī tas, ka šie 180 rubļus vērtie puļķi ir pilnīgi mēsli. Tā arī viss kolerējas negācijās,
    Ja Tu Kursora rakstus sauc par atraugām (tātad – necieni sevi, jo kurš sevi cienījošs indivīds lasītu atraugu blogu?) tad kā dēvēt Tavus komentārus? Dvēseles gāzītes?

    Artis
    21.12.2016 12:14
    Reply to  Lapsinieks

    Jā, tā var saukt. :)

    x
    21.12.2016 09:50

    >Apple radījas problēmas ar piegādēm

    kamooon….

    >jaunās Apple austiņas ir praktiski neiespējami salabot

    To taču var teikt par gandrīz jebkuru apple un ne tikai apple produktu?
    tad vēl jāprecizē par labošanu – neiespējami lietotājam vai ražotāja apmācītam labotājam?
    ir cilvēki, kuri cenšas labot zibspuldzes un pēc tam radinieki cenšas tiesāties ar ražotāju, ka taisa bīstamas iekārtas. reizēm labāk ir paļauties uz ražotāja atbalstu.

    >pašiem pat nemēģināt tās izjaukt pat lai nomainītu bateriju

    pag, par ko mēs runājam, vai par dārgā gala Leica kameru vai štrunta austiņām par 180 ērikiem?
    un kopš kura laika apple lietotājs ir sinonīms zaļam cilvēkam, nekad neesmu dzirdējis/redzējis apple nostāju šajā jautājumā. nekad.

    viss raksts liekas tāds dīvains, jo mēģina no produkta izdabūt to, kas tam nekad nav solīts no ražotāja puses un nebūtu gaidāms.

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 09:52
    Reply to  x

    Šeit Apple nostāja dabas saglabāšanas jautājumā: http://www.apple.com/environment/

    x
    21.12.2016 10:03

    šķiet, nekā tāda, ko nedara citi – draudzīga enerģija, pāstrādāts papīrs, mazāk dzīvsudraba.

    Salīmēt laptopu tā, ka baterijas nomaiņa vairs nav 3 skrūves un štekera pārspraušana, tas ir kurā sadaļā. Laikam That’s almost good enough.

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 10:10
    Reply to  x

    Tieši tā, tas ir process, kas nemitīgi jāuzlabo. Nu nevar par šādām lietām nepiesieties tikai tāpēc, ka, redz, tā taču Apple. Ja esi viens no pasaulē visvairāk elektroniku veidojošiem uzņēmumiem, ir maksimāli daudz jārūpējas par to, lai šī tehnika pēc tam ir pārstrādājama.

    x
    21.12.2016 10:26

    manuprāt, ir liela atšķirība starp “labot pašam mājas apstākļos” un “pārstrādāt”.

    ja gribam maksimāli rūpēties par dabu, manuprāt, ir jāmeklē cits ražošanas cikls – izjaucamie un apgreidojamie laptopi maksā dārgi, kalpošanas laiks – 10+ gadi, vienu ciklu lietojamie maksā 3-5x dārgāk, tipa vides nodoklis ietverts cenā, no kuras apmaksā arī manuālo izjaukšanu un pārstrādi.
    Iespējams, nekas traks arī nenotiktu, ja lielais konsumeru slānis visu laiku nedabūtu jaunākos dēļus, čipus, ekrānus utt. Sliktāk, ja cilvēce nespētu ražot augsti tehnoloģiskas lietas zinātnes vajadzībām, ja kādas tehnoloģijas nebūtu izslīpētas plašpatŗiņa tirgū. Tad tur vēl dilemma, kā cilvēce izmanto zinātnes sasniegumus – lai dzīvotu labāk vai iznīdētu lielāku cilvēku skaitu ar mazāku piepūli. Saprotams arī, ka pie tagadējā sabiedrības modeļa šie abi punkti reizēm pat nav pretrunā…..

    ok, pietiek pārstrādāt, jāiet cirst malka )

    Artis
    22.12.2016 11:47

    Cik Tev, Kristap, ir bijušas līdzīgas austiņas, cik no tām esi pats remontējis, izjaucis vai vismaz nesis remontēt?

    Kristaps Skutelis
    22.12.2016 12:07
    Reply to  Artis

    Paldies, ka pajautāji! Senos laikos man bija kaut kādas lētas (20-30 latu apmērā) in ear austiņas no Sony un biju pie tām tā pieradis, ka tiešām mēģināju lodēt kopā vadiņus, kas dažu gadu laikā bija izjukuši. Nekas labs no tā nesanāca un biju spiests pirkt citas austiņas. Tā es tiku pie mazliet dārgākām Sennheiser CX 300-II, kurām vienreiz nejauši noplēsu vadu neveiksmīgi ņemot laukā no somas. Sapratu, ka salabot nebūs iespējams un nopirku vietā vēl divus pārus. Tagad ikdienā lietoju Bose QuietComfort 25 ausis un kaut kādu problēmu gadījumā, protams, būs svarīga iespēja tās salabot.

    Deace Duck
    22.12.2016 15:10

    Iespēja aiznest pārlodēt pie profesionāļa nemaz netika izskatīta?

    Kristaps Skutelis
    22.12.2016 15:20
    Reply to  Deace Duck

    Jā, es nesu pie blakus mājā esošā televizoru lodētāja Sašas.

    Krotow
    21.12.2016 13:54
    Reply to  x

    Neko jau sev štrunts par gandrīz 200 ērikiem. Par to cenu austiņām, kuras tēmētas uz dārgo galu, bija jābūt vismaz atskrūvējamām un ar nomaināmu bateriju, kurai ir arī spraudnis un nekas nebūtu jālodē un jālīmē.

    x
    21.12.2016 18:48
    Reply to  Krotow

    Es nesaku, ka es vieglu roku pirktu šīs austiņas par 180 naudām, bet apple vērtību skalā tas nav dārgi, tāpēc arī izpildījums ir atbilstošs – kā jebkurām citām lētām ausīm. Paša rokām nomaināma baterija ir pretrunā ar Apple filozofiju, ka lietas ir jālieto tagad un nākamgad jāaizstāj ar citām, labākām. Nu, vai citā krāsā + ar papildus sensoru. Tā ir pareizi, jo patērētājs jau nezin, ko tam vajag, to zin tikai ražotājs. Un arī tad tikai viens.

    as
    21.12.2016 10:15

    Pats esmu vairākus 3.5 puļķus mēģinājis labot, aizvietojot oriģinālo presēto ar skrūvējamu ķīnas puļķi. Ir izdevies, nav dikti smuki, bet beigās vads atkal nočakarējas. Īsāk sakot vads ir vājā vieta.
    Bet blueotooth ausis labot būtu grūtāk…

    wils
    21.12.2016 12:36

    “Apple AirPods austiņas ir nekvalitatīvas” – Un to saka cilvēks, kas nav tās rokās turējis. Njā …

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 12:48
    Reply to  wils

    Runa ir par produkta uzbūvi. Nekvalitatīvas no izjaukšanas viedokļa.

    wils
    21.12.2016 13:20

    Tad virsraksts ir izvēlēts ļoti neveiksmīgi. Jo neatspoguļo to, ko autors ir gribējis pateikt.

    Krotow
    21.12.2016 13:56

    Sausais atlikums – atkal ābols slauc pa dārgo. Taču viņi ir iegrauzti, viņiem var…

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 13:59
    Reply to  Krotow

    Slauc vai ne slauc, bet var tā darīt, jo ir radījuši apstākļus, kad AirPods nav tiešu konkurentu.

    Lapsinieks
    21.12.2016 14:16

    diez vai šim sūdam (piedod) būs sekotāji – tātad toč ārpus konkurences. Pat pie vienādas cenas cilvēki nopirks bt ausis, kas tomēr savā starpā savienotas. kat vai lai nepa*irstu vienu.

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 14:20
    Reply to  Lapsinieks

    Tā kā tu nelieto iPhone, tad tavam viedoklim īsti nav nozīmes. iPhone lietotājiem tomēr pirkumus nosaka pavisam citi likumi :)

    Lapsinieks
    21.12.2016 14:32

    tās gan ir blēņas.

    Krotow
    21.12.2016 14:25

    Kā to ņem. Tā ka neesmu ar aizbāztām ausīm apkārt skraidīšanas fans, man šie dārgie grabuļi ir vienaldzīgi.

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 14:31
    Reply to  Krotow

    Protams, protams. Bezvadu austiņas ne visiem ir vajadzīgas. Kur nu vēl tik dārgas.

    grrrr
    21.12.2016 15:10
    Reply to  Krotow

    Ar šitiem grabuļiem tu nemaz nevarētu apkārt paskraidīt

    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 15:24
    Reply to  grrrr
    Kristaps Skutelis
    21.12.2016 16:07
    Reply to  grrrr

    Plus, vienmēr var pielāgot savu ausi, lai austiņas nekrīt laukā :) http://www.macrumors.com/2016/12/21/man-body-modification-keep-airpods-in-place/

    Krotow
    21.12.2016 17:48

    … ar šķērēm un superlīmi.

    davfreim
    22.12.2016 01:39
    Reply to  Krotow

    Nu ņemot vērā, ka esmu skrējis ar oriģinālajāsm Apple Earpods vada ausīm un nebija nekādu problēmu, tad diez vai ar šīm būtu problēmas + youtube reviews saka, ka turas ausīs pat labāk kā Earpodi ar vadu…

    davfreim
    22.12.2016 01:37
    Reply to  Krotow

    Nu nezinu gan, jo pilnīgi identisks citu konkurentu produkts, tikai sliktākā izpildījumā, kuru pat kursors.lv aprakstīja (Samsung Gear IconX) maksā tieši tikpat, cik Apple ausis… Bet nu tas tā… Vispār visas šādas Zilzoba ausis nav lētas un Apple cena nemaz neatšķiras īpaši no konkurentu cenas kā tas ir parasti ar citiem produktiem, piemēram, jauno Macbook Pro.

    Stepans
    21.12.2016 15:38

    Ja šīs austiņas būtu izjaucamas, tās būtu vēl dārgākas un neglītākas. Atļaušos šoreiz uzšķaudīt tai otrreizējai pārstrādei, Drīzāk būtu jādomā par smartfouniem, jo tie ir masīvāki, satur vairāk materiālus, bet kas attiecas uz šāda tipa austiņām – es tādas pazaudētu ātrāk, nekā pilnībā nolietotu.

    KKTK
    21.12.2016 16:28

    Pag, vienā vietā mums ražotāji un blogeri māc, ka nomaināma baterija ir vēsture, bet te atkal saka, ka nē – to tomēr vajagot :)

    Lapsinieks
    21.12.2016 19:41

    Austiņu pa*iršanai jau ir izdomāts elegatns risinājums.comment image

    Krotow
    22.12.2016 10:40
    Reply to  Lapsinieks

    Labais! Trūkst tikai pie deniņiem pieskrūvētas brilles un pie pieres pienaglota cepure :D

    PienaPuika
    31.12.2016 02:09

    Kā mani tas kaitina! Visiem apple produktiem ir kosmiskas cenas, ko es uzskatu, ka nav tā vērts! Gandrīz visām Apple ierīcēm, esmu lasījis, ka ir kādas problēmas un par šajām augstajām cenām ar tām ir jādzīvo.

    Nekas
    26.02.2020 14:29

    Es nopirku Vinas un pec paris mēnesiem neslēdzās vairak ieksa nezinu ko darit un vai ir jēga nest uz remontu

    Reklāma