Iznākot jaunajai MINI Countryman paaudzei, tradīcijām bagātais britu zīmols turpina savu uzvaras gājienu premium kompakto automobiļu segmentā. Jaunais MINI Countryman ir lielākais un funkcionālākais modelis zīmola 57 gadu ilgajā vēsturē. Tas ir izveidots pilnīgi no jauna, un tagad tas var lepoties ar ievērojamiem uzlabojumiem plašuma, funkcionalitātes, atlētiskās pievilcības un premium detaļu jomās.

Jaunais MINI Countryman (degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 7,0 – 2,1 l/100 km; vidējais CO2 izmešu rādītājs: 159 – 49 g/km) ieņem unikālu vietu savu tiešo konkurentu vidū, pateicoties tā spēcīgajam un ekspresīvajam dizainam, efektīvajai virsbūves formai un nepārspējami veiklajām braukšanas īpašībām. Turklāt pēdējā visu riteņu piedziņas sistēma ALL4 nodrošina braukšanas baudījumu tālu aiz asfaltētu ceļu robežām. Jaunais MINI Countryman ir arī pirmais zīmola modelis, kas ir pieejams ar plug-in (pie strāvas pieslēdzamā) hibrīda piedziņu. MINI Cooper S E Countryman ALL4 ir 40 kilometru braukšanas rezerve, izmantojot tikai elektropiedziņu.

Jaunais MINI Countryman – inovāciju pārskats

  • Spēcīgas proporcijas, par 20 centimetriem garāks nekā priekšgājējs.
  • Piecas pilnizmēra sēdvietas, ievērojams ietilpības un funkcionalitātes pieaugums.
  • Elektriska bagāžas nodalījuma vāka kontrole, kā arī bezkontakta bagāžas nodalījuma vāka atvēršana un aizvēršana.
  • MINI Picnic Bench: nolaižamas ielādes malas spilvens uz bagāžas nodalījuma vāka un atsevišķai izmantošanai ārpusē.
  • MINI Cooper S E Countryman ALL4: pirmais MINI ar plug-in (pie strāvas pieslēdzamā) hibrīda piedziņu.
  • Jaunākās paaudzes dzinēji un pārnesumkārbas, kas efektīvi pielāgotas visu riteņu piedziņai ALL4.
  • Priekšējais instrumentu panelis ar skārienjutīgu vadību pirmo reizi MINI modeļos.
  • MINI Country Timer mēra laiku, kas pavadīts, braucot pa izaicinošu ceļa segumu.
  • MINI Connected App kā personiskais asistents ikdienā un ceļojumos.
  • MINI Find Mate: viss, kas jums nepieciešams automobiļa salonā jebkuros apstākļos – vienmēr pa rokai.

Par 20 centimetriem garāks nekā priekšgājējs

Jaunais MINI Countryman ir par 20 centimetriem garāks nekā tā priekšgājējs, kā arī par aptuveni 3 centimetriem platāks. Tā riteņu garenbāze ir pagarināta par 7,5 centimetriem. Šī palielinājuma rezultāts ir ievērojami uzlabotais plašums piecos pilnizmēra sēdekļos un bagāžas nodalījumā, kas turklāt kļuvis arī daudz funkcionālāks. Paaugstināta sēdpozīcija nodrošina pārsteidzošu redzamību un nepārspējamu braukšanas baudījumu. Aizmugurējie sēdekļi var tik bīdīti uz priekšu un atpakaļ par 13 centimetriem. Aizmugurējo sēdekļu atzveltne ir nolaižama un dalāma proporcijā 40 : 20 : 40. Tas arī nodrošina pielāgojamu atzveltnes leņķi, kas uzlabo komfortu vai palīdz iegūt papildu vietu bagāžai aizmugurē. Bagāžas nodalījuma tilpums ir 450 litri, un tas var tikt palielināts pēc nepieciešamības līdz pat 1 309 litriem. Tas nozīmē kopējo palielinājumu par 220 litriem, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeli.

Pieci sēdekļi salonā, divi uz Picnic Bench piknika soliņa

Elektriskais bagāžas nodalījuma vāks pieejams papildaprīkojumā. Tas nodrošina arī iespēju bezkontakta nodalījuma vāka atvēršanai un aizvēršanai, kas pieejama kopā ar Comfort Access piekļuvi. Papildaprīkojumā pieejamajā bagāžas paketē iekļauta ne tikai pielāgojamā nodalījuma grīda, bagāžas stiprinājumu cilpas un saites, bet arī nerūsējošā tērauda uzlika uz ielādes malas. Picnic Bench piknika sols ir unikāla detaļa – elastīga virsma, kas nolaižas no bagāžas nodalījuma, un uz tās ir divas sēdvietas.

Pasaules pirmizrāde Losandželosā, iznākšana tirgū 2017. gada februārī

Jaunais MINI Countryman savu pasaules pirmizrādi piedzīvos Losandželosas auto izstādē 2016. gada 18. novembrī. Atklāšana Eiropas tirgū sekos 2017. gada februārī. Sākot ar 2017. gada martu jaunais MINI Contryman sāks iekarot ceļus un bezceļa plašumus arī ārpus Eiropas.

MINI Countryman: veiksmīgs modelis ar spēcīgām tradīciju saknēm

Ar savu nosaukumu arī šī MINI Countryman modeļa versija turpina spēcīgās britu zīmola tradīcijas. Īpaši funkcionālas klasiska Mini versijas pirmssākumi meklējami 1960. gados. Līdzīgi kā Morris Mini Travelller konstruktīvi identiski tika būvēts Austin Seven Countryman, kurš izcēlās ar ārkārtīgi pielāgojamu interjeru; tika izveidota arī versija ar koka detaļām virsbūves paneļu rāmjos – ko tautā dēvēja par “Woody” (Vudijs – iesauka no vārda ‘koks’ angļu val.) – ieguva kulta statusu, kuru tā bauda vēl šodien. Līdzīgi MINI Countryman sniedza papildu iespējas izbaudīt zīmola izslavēto braukšanas prieku, kad modelis tika atklāts 2010. gadā. Tas bija pirmais MINI ar četrām durvīm, lielu bagāžas nodalījuma vāku, piecām sēdvietām un papildaprīkojumā pieejamu visu riteņu piedziņu, un kopumā tika pārdoti 540 000 automobiļu visā pasaulē.

Spēcīgas proporcijas, rūdīts raksturs

Jaunākais paaudzes MINI Countryman iet vēl tālāk modeļa funkcionalitātes, braukšanas īpašību un premium detaļu jomā. Pateicoties tā spēcīgajām proporcijām, jaunajam MINI Countryman ir īpaši izteiksmīgs tēls. Tā unikālo auru nosaka palielinātais klīrenss un paaugstinātā sēdpozīcija, ko vēl vairāk pasvītro MINI ALL4 ārējais izskats un augstie jumta reliņi. Jaunā MINI Countryman dizainā atrodami elementi, kas ir tipiski visiem zīmola modeļiem, ieskaitot skaidri izcelto trīs nodalījumu profila struktūru – automobilis it kā vizuāli iedalīts trijās daļās: jumta, stiklojuma daļā un galvenajā korpusā – kā arī īsā pārkare, lielas riteņu arkas un virsbūves paplatinājums tuvojoties lejasdaļai. Precīzās plašo virsmu kontūras rada pievilcīgu gaismas un ēnas saspēli, kas piešķir automobilim atlētisku tēlu un staltu, vertikālu virsbūves stāju. Virsbūves krāsu izvēlē iekļauti Islands Blue metāliskas krāsas un Chestnut kastaņkrāsas varianti, kas ir pirmo reizi pieejami MINI paletē. “Jaunais MINI Countryman ir ievērojami pieaudzis izmēros. Taču vēl aizvien ir saglabātas tipiskas MINI proporcijas,” saka Jūliuss Šlupkotens, MINI Countryman projektu vadītājs.

Neskaitāmi dizaina elementi, kas pieejami tikai šim modelim, kā, piemēram, pārsteidzošais “ķiveres jumts”, augstu novietotie aizmugurējie lukturi, sešstūra formas radiatora režģis un lieli priekšējie lukturi ir evolucionējuši savā attīstībā. Sānu pagriezienu rādītāju ietvari, pazīstami arī kā “lūkas” tagad ieguvuši bultas formu. Jumta reliņi ar satīna alumīnija pārklājumu apvienoti ar uzlikām sudraba krāsā, kas vizuāli pasvītro automobiļa augstumu. Aizmugurējā daļā dominē horizontālas līnijas ar vertikāli novietotiem gaismu blokiem, kas nodrošina pievilcīgu kontrastu.

LED priekšējo lukturu ar apaļām dienas gaitas gaismām pirmizrāde

Pārsteidzošais priekšējo lukturu bloku profils ir ieguvis jaunu formu, atejot no zīmolam ierastajām apaļajām kontūrām. To unikālais, nedaudz asimetriskais, ieapaļais ietvars saskaņots ar priekšējā radiatora režģi, lai radītu unikālu priekšējās daļas izskatu. Gabarītlukturi, kas integrēti gaisa atverēs, tiek izmantoti arī kā dienas gaitas gaismas pieejami jau standartaprīkojumā. Apvienojumā ar papildaprīkojumā pieejamajiem LED priekšējiem lukturiem, kuru gaismas staru pirmo reizi modeļa vēsturē ģenerē spuldžu joslas, kas pilnībā ietver katru priekšējo lukturi.

Vairāk vietas premium noskaņai

Jaunā MINI Countryman interjers ir kļuvis ievērojami ietilpīgāks, tajā jūtama izsmalcināta premium gaisotne, un modernais displejs un vadības koncepcija izstaro progresu, kas panākts paaudžu nomaiņas rezultātā. Gan vadītājs, gan priekšējais pasažieris iegūst papildu vietu pleciem, turklāt arī sēdekļu pielāgošanas iespējas ir paplašinātas. Elektriski regulējami vadītāja un priekšējā pasažiera sēdekļi ir pieejami papildaprīkojumā, ieskaitot atmiņas funkciju vadītāja krēslam. Šaurie virsbūves statņi un augsta sēdpozīcija nodrošina optimālu redzamību manevrēšanas laikā. Jaunā MINI Countryman aizmugurē ir trīs pilnizmēra sēdvietas. Aizmugurējo durvju atvērums ir palielināts, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeli, tagad ļaujot pasažieriem ērtāk iekāpt un izkāpt. Papildu salona platumam, arī vieta kājām kļuvusi ievērojami dāsnāka.

Paplašinātās uzglabāšanas iespējas līdzīgi palīdz optimizēt automobiļa funkcionalitāti. Gan priekšā, gan aizmugurē atrodamas sīklietu kabatas durvīs, kurās ir arī vieta 1 litra pudeļu ievietošanai. Pilnizmēra viduskonsole stiepjas līdz pat instrumentu panelim, un aprīkota ar integrētiem nodalījumiem un diviem glāžu turētājiem pārnesumkārbas sviras priekšpusē. MINI Controller kontrolieris un elektroniskās stāvbremzes slēdzis arī izvietoti viduskonsolē. “Jaunā MINI Countryman interjers pasvītro automobiļa piemērotību ģimenēm un primārā automobiļa lomai. Arī kvalitātes sajūta interjerā ir ievērojami uzlabota,” tā Jūliuss Šlupkotens, MINI Countryman projektu vadītājs.

Īpašs priekšējā paneļa dizains

Ar skaidru horizontālo struktūru, izstieptām līnijām un plašajām virsmām, īpašais paneļa dizains pasvītro nosvērto jaunā MINI Countryman raksturu. Gaisa izplūdes atveres ir pieskaņotas vertikālajai dizaina elementu orientācijai. Papildu tam augstas kvalitātes materiāli un precīzās detaļas, moderna un ergonomiski pielāgota vadība palīdz radīt ekskluzīvu noskaņu automobilī. Mērinstrumenti ir integrēti panelī un tos ieskauj LED diožu riņķis, kas reaģē uz braukšanas apstākļiem. Tā ir daļa no MINI Excitement Package piedzīvojumu paketes, kurā iekļauts arī LED vides apgaismojums un MINI emblēmas projekcija no ārējā sānu spoguļa vadītāja pusē, izkāpjot un iekāpjot automobilī.

Atklāšana tirgū ar četriem dzinējiem

Jaunākās paaudzes MINI Countryman iznāks ar pilnīgi jaunu dzinēju tehnoloģiju. Sākotnēji, ienākot tirgū, būs pieejami divi jaunākās paaudzes benzīna un divi dīzeļdzinēji, katrs ar MINI TwinPower Turbo turbīnu tehnoloģiju:

  • MINI Cooper Countryman: 3 cilindru benzīna dzinējs, darba tilpums: 1 499 cc, jauda: 100 kW/136 ZS, maks. griezes moments: 220 Nm.
  • MINI Cooper S Countryman: 4 cilindru benzīna dzinējs, darba tilpums: 1 998 cc, jauda: 141 kW/192 ZS, maks. griezes moments: 280 Nm.
  • MINI Cooper D Countryman: 4 cilindru dīzeļdzinējs, darba tilpums: 1 995 cc, jauda: 110 kW/150 ZS, maks. griezes moments: 330 Nm.
  • MINI Cooper SD Countryman: 4 cilindru dīzeļdzinējs, darba tilpums: 1 995 cc, jauda: 140 kW/190 ZS, mak. griezes moments: 400 Nm.

Klāstā pirmo reizi pieejams arī MINI ar plug-in (pie strāvas pieslēdzams) hibrīds:

  • MINI Cooper S E Countryman ALL4: 3 cilindru benzīna dzinējs, darba tilpums: 1 499 cc, jauda: 100 kW/136 ZS, sinhrons elektromotors, jauda: 65 kW/88 ZS, sistēmas jauda: 165 kW/224 ZS, sistēmas griezes moments: 385 Nm.

Kā alternatīva 6 pārnesumu manuālajai pārnesumkārbai jaunajā MINI Cooper Countryman tiek piedāvāta 6 pārnesumu Steptronic transmisija. Jaunajā MINI Cooper S Countryman un MINI Cooper D Countryman ir pieejama arī 8 pārnesumu Steptronic transmisija. Jaunajā MINI Cooper SD Countryman tā ir iekļauta standartaprīkojumā.

Jaunākās paaudzes dzinēji un transmisijas nodrošina jaunajam MINI Countryman ievērojamu temperamentu, kā arī uzlabojumu braukšanas īpašību raksturlielumos. Piemēram, jaunais MINI Cooper S Countryman ALL4 ar 8 pārnesumu Steptronic transmisiju ieskrienas no 0 līdz 100 km/h 7.2 sekundēs – padarot to par 0,9 sekundēm ātrāku par priekšgājēju. Neskatoties uz ievērojamo palielinājumu ne tikai sportiskajos rādītājos, bet arī interjera ietilpības, komforta un uzglabāšanas iespēju jomā, praktiski visi dzinēji demonstrē vēl labāku degvielas patēriņa optimizāciju, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeļiem. Atkarībā no izvēlētā dzinēja, degvielas patēriņa samazinājums ir līdz pat 1,4 litriem uz 100 kilometriem. Visekonomiskākais no piedāvātajiem spēka agregātiem, ko darbina tikai iekšdedzes dzinējs ir jaunais MINI Cooper D Countryman ar degvielas patēriņu 4,5 līdz 4,3 litri uz 100 kilometriem un CO2 izmešu rādītāju 118 līdz 113 grami uz kilometru (ES testa cikla rādītāji, kas var atšķirties atkarībā no izvēlētām riepām). Jaunā MINI Cooper S E Countryman ALL4 ar plug-in hibrīdpiedziņu ir vēl iespaidīgāki.

Jaunā visu riteņu piedziņas sistēma ALL4: ātra un precīza, kompakta un efektīva

Jaunais MINI Countryman sasniedz arī pārsteidzošus rādītājus ar visu riteņu piedziņas sistēmu ALL4, kas ir pieejama papildaprīkojumā visām dzinēju versijām. Jaunā visu riteņu piedziņas sistēmas versija ne tikai ātri un precīzi reaģē uz braukšanas apstākļu maiņu, bet ir arī kompakta un nodrošina augsta līmeņa iekšējo efektivitāti. Tā sastāv no jaudas pārneses bloka, kas integrēts priekšējās ass diferenciālī, dzenskrūves vārpstas, kas ved pie aizmugurējās ass un pastāvīgā sajūga, nodrošinot precīzi aprēķinātu griezes momenta pārnesi aizmugurējiem riteņiem. Sistēmas elektroniskā kontrole ir savstarpēji savienota ar dinamiskās stabilitātes kontroli DSC, tādējādi tā ļoti ātri nosaka nepieciešamību pielāgot jaudas pārnesi. Šādā veidā ALL4 optimizē gan saķeri, gan stabilitāti visdažādākajos ceļa un laika apstākļos, kā arī nodrošina uzlabotas braukšanas īpašības dinamiskas braukšanas laikā.

Elektrisks un elektrizējošs: MINI Cooper S E Countryman ALL4

Papildu jau minētajam, jaunākās paaudzes MINI Countryman tagad sniedz braukšanas prieku arī pilnībā neradot lokālos izmešus. Jaunā MINI Cooper S E Countryman ALL4 plug-in (pie strāvas pieslēdzama) hibrīda piedziņa ļauj braukt tīri, lietojot tikai elektrību, līdz pat 125 km/h lielam ātrumam. Neticami ātri iedarbināmais, ilgtspējīgais un praktiski pilnīgi klusais spēka agregāts nodrošina pilnīgi jauna līmeņa, revolucionāru skatījumu uz izslavētajām MINI kartinga braukšanas izjūtām. Ne mazāk fascinējoši ir arī precīzi vadāmā MINI Cooper S E Countryman ALL4 sadarbība starp elektromotoru un iekšdedzes dzinēju. 65 kW/88 ZS elektromotors novada savu jaudu, izmantojot viena pārnesuma transmisiju, uz aizmugurējo tiltu, kamēr 3 cilindru benzīna dzinējs ar 100 kW/136 ZS jaudu ir savienots ar 6 pārnesumu Steptronic pārnesumkārbu piedzen priekšējos riteņus. Šāda kombinācija rada elektrisku pilnpiedziņu, kas jebkuros apstākļos nodrošina optimālu balansu starp braukšanas prieku un efektivitāti. Jaunā MINI Cooper S E Countryman ALL4 degvielas patēriņš, aprēķināts atbilstoši ES testu ciklam ir 2,1 litri uz 100 kilometriem, savukārt CO2 izmešu rādītājs ir 49 grami uz kilometru.

Braukšanas prieks, ko iespējams izmērīt: dinamiskā amortizācijas kontrole (Dynamic Damper Control) un MINI Driving Modes braukšanas režīmi

Jaunā MINI Countryman augstas kvalitātes amortizatori apvienoti ar pārbaudītām vērtībām – viena savienojuma amortizatora asi priekšā un daudzsviru savienojumu aizmugurējā asī ar optimizētu dizainu, kas samazina svaru un palielina izturību, kā arī īpaši šim modelim pielāgotu specifiku. Tas ir precīzas vadāmības īpašību un maksimālas izveicības pamatā. Papildu tam ir pieejama arī elektromehāniska stūres sistēma ar Servotronic funkciju, spēcīgas bremzes un dinamiskā stabilitātes kontrole DSC. 16 collu vieglmetāla diski ir iekļauti jaunā MINI Cooper Countryman un MINI Cooper D Countryman standartaprīkojumā, bet citas modeļa versijas ir aprīkotas ar 17 collu vieglmetāla diskiem. Papildaprīkojuma programmā iekļauti diski līdz pat 19 collu izmēram.

Dinamiskā amortizācijas kontrole i pieejama MINI Countryman papildaprīkojumā. Iespējams aktivizēt divus programmu protokolus elektroniski vadāmajiem amortizatoriem, izmantojot papildaprīkojumā pieejamo MINI Driving Mode braukšanas režīmu izvēli. Griežamais slēdzis uz pārnesumkārbas sviras pamatnes vai selektora svira ļauj vadītājam izvēlēties iestatījumus atbilstoši trīs dažādiem režīmiem MID, SPORT un GREEN. Tas ietekmē arī akseleratora pedāļa reakciju un stūrēšanas asumu, elektrisko komforta sistēmu darbību, dzinēja skaņu un Steptronic transmisijas pārslēgšanās īpašības atkarībā no dzinēja un aprīkojuma.

Detalizēti par MINI Driving Modes braukšanas režīmiem

Režīms Braukšana Transmisija Stūrēšana Amortizatori Skaņa Elektriskās komforta funkcijas
Mid normāla normāla normāla normāli normāla normālas
Sport sportiska sportiska sportiska sportiski sportiska normālas
Green eko eko normāla normāli normāla eko


Pirmizrāde: centrālais instruments ar skārienjutīgu ekrānu

Jaunā MINI Countryman standartaprīkojumā iekļauts Radio MINI Boost radio ar četru rindu displeju centrālajā instrumentu panelī, kā arī Bluetooth brīvroku telefona izmantošanas funkcija. Papildaprīkojumā pieejami Radio MINI Visual Boost multimediju sistēma ar 6,5 collu krāsainu displeju, Harman Kardon hi-fi skaļruņu sistēma, MINI navigācija un MINI navigācijas sistēma Professional. Wired paketes funkciju vidū ir MINI navigācijas sistēma Professional, kas ietver ne tikai Touch Controller skārienjutīgo vadību viduskonsolē, bet arī 8,8 collu krāsainu displeju mērinstrumentu panelī ar jaunu grafisku dizainu. Tas arī ir skārienjutīgs, kas ļauj izvēlēties funkcijas, izmantojot pirkstu galus.

Nosaka braukšanas prieku izaicinošā apvidū: MINI Country Timer

Apvienojumā ar Wired paketi un MINI navigācijas sistēmu Professional ir isepējams izmantot vēl kādu ekskluzīvi MINI Countryman izstrādātu risinājumu, kas iekļaujas jaunā modeļa vispusīgajā raksturā gan no inovāciju, gan izklaides viedokļa. MINI Country Timer reģistrē braukšanu pa nogāzēm, nelīdzenu, bezseguma vai ar sniegu pārklātu ceļu. Tiklīdz MINI Countryman pārvietojas pa izaicinošu apvidu, tiek noteikta šī izaicinājuma pakāpe un veids, un šī informācija tiek grafiski attēlota uz centrālā mērinstrumentu paneļa. “Vadītājs var nolasīt no borta datora sniegtās informācijas to, cik ilgi un cik intensīvi ir braukts šādos apstākļos,” skaidro Jūliuss Šlupkotens, MINI Countryman projektu vadītājs. Braukšanas situācija tiek analizēta balstoties uz datiem, ko piegādā dinamiskās stabilitātes kontroles funkcijas vadības bloks. Tādā veidā ir iespējams novērot, cik ātri un uzcītīgi MINI Countryman ir centies no “pilsētas švītiņa” pārtapt par “kalna čempionu”.

Modernas vadītāja asistentu sistēmas, augstas kvalitātes risinājumi uzlabotam komfortam

Braukšanas prieks jaunajā MINI Countryman ir balstīts ne tikai tā funkcionalitātē, bet arī drošībā un komfortā. Standartaprīkojumā un papildaprīkojumā pieejamās vadītāja asistentu sistēmas ir galvenie faktori šajās jomās. Standartaprīkojumā iekļauta sadursmes brīdinājuma sistēma ar pilsētas bremzēšanas funkciju, ko iespējams paplašināt, iekļaujot braukšanas asistenta sistēmu ar uz kameru balstītu aktīvo kruīza kontroli, gājēju brīdināšanu ar bremzēšanas uzsākšanas funkciju, tālo gaismu asistentu un ceļa zīmju nolasīšanu. Papildu tam papildaprīkojumā pieejami Park Distance Control parkošanās distances kontrole, atpakaļskata kamera, parkošanās asistents un Head-Up displejs.

Papildaprīkojuma programma ietver sevī arī 2 zonu automātisko gaisa kondicionieri, panorāmas stikla jumtu un signalizāciju, ar sarkanu LED statusa indikatoru, kas iebūvēts antenas “spurā”. Piekabes āķis ar noņemamu lodveida galvu arī ir pieejams. Atkarībā no izvēlētā dzinēja pieļaujamais piekabes svars ir no 1 500 līdz 1 800 kilogramiem. Plašais eksterjera krāsu, sēdekļa apdares veidu un interjera virsmu klāsts ļauj pielāgot jauno MINI Countryman atbilstoši savam personīgajam stilam. MINI Yours interjera stila versijā ir pieejami trīs varianti, īpaši spilgts interjera virsmu dizains un priekšējā paneļa izgaismojums ar dekoratīvām gaismas līnijām. Vides noskaņu rada arī papildaprīkojumā pieejamā apgaismojuma pakete, kas ietver LED interjera apgaismojumu un LED vides apgaismojumu; pēdējais no tiem ir papildaprīkojums MINI Excitement piedzīvojumu paketē un tas piedāvā plašas krāsu pielāgošanas iespējas.

Jaunais MINI Connected: personiskais mobilitātes asistents un MINI Find Mate

Savienojamība arī ieiet jaunā dimensijā ar jauno MINI Countryman atklāšanu. MINI Connected tagad ir kas vairāk par labi pazīstamo informācijas un izklaides sistēmu, tagad tas ir personiskais mobilitātes asistents, un ir daļa no kopējās koncepcijas, kas nodrošina atbalstu personiskās mobilitātes plānošanā arī ārpus automobiļa. Šis risinājums balstās vispusīgā platformā, Open Mobility Cloud, MINI Connected nemanāmi integrē automobili MINI vadītāja digitālajā dzīvē, izmantojot saskares vides, tādas kā Apple iPhone un Apple Watch.

Jaunā MINI Countryman savienojamības pamatā ir MINI Connected, kas ir personiskais mobilitātes asistents, kas pieejams MINI vadītājiem ar jauniem, inovatīviem pakalpojumiem sākot ar 2016. gada oktobri. Šis individuālās mobilitātes risinājums ļauj punktuāli un bez liekām raizēm ieplānot ierašanos norādītajā galamērķī. Mobilitāte nesākas tikai automobilī: MINI Connected informē vadītāju par optimālo izbraukšanas laiku, balstoties uz kalendāra ierakstiem viedierīcē un reāla laika satiksmes datiem. Adrešu informāciju un tikšanās ierakstus iepriekš saglabā vadītājs savā viedtālrunī, MINI Connected automātiski šo informāciju nodod automobilim, un tā atkārtoti nav jāievada navigācijas sistēmā. MINI Connected spēj arī regulāri apmeklētās vietas ielikt izlasē un noteikt bieži izmantotos maršrutus, piemēram, ikdienas ceļu uz darbu un mājām, lai laikus varētu informēt vadītāju par neparedzētām satiksmes izmaiņām.

Vēl viens jauns risinājums savienojamības jomā ir MINI Find Mate. Tas veido daļu no Wired paketes un sastāv no tā saucamajiem “tagiem” (atzīmēm) ar bezvadu sekošanas funkciju, kas var tikt pievienoti biežāk lietotiem priekšmetiem, piemēram, somām, portfeļiem un atslēgu piekariņiem. MINI Find Mate spēj noteikt šādu objektu atrašanās vietu, kas ir pievienoti sistēmai, lai vadītājs varētu būt drošs, ka nav aizmirsis tās paņemt līdzi: sekošana informācija tiek ne tikai atspoguļota MINI Countryman borta datora ekrānā, bet arī viedtālrunī. Ja ir iespējots Bluetooth savienojums ar “tagu” (atzīmi), akustiskais signāls var tikt aktivizēts automobilī vai viedtālrunī, lai palīdzētu izsekot objekta atrašanās vietai. Ja atzīme atrodas ārpus Bluetooth uztveršanas lauka, vadītājs var tikt novadīts uz vietu, kur pēdējo reizi tika noteikts savienojums.

Jaunā MINI Countryman bāzes cenas Latvijā:

Modelis kW HP Cena
(Manuālā pārnesumkārba)
Cena (Automātiskā pārnesumkārba)
Cooper 100 136 27 000 28 840
Cooper ALL4 100 136 29 000 30 840
Cooper S 141 192 31 000 32 990
Cooper S ALL4 141 192 33 000 34 990
Cooper D 110 150 29 500 31 490
Cooper D ALL4 110 150 31 500 33 490
Cooper SD 140 190 35 500
Cooper SD ALL4 AT 140 190 37 500

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of