Web Analytics
More
    Reklāma

    OnePlus 3 pārdošana apjomi pārsniedz plānoto, ierobežos iegādes iespējas Eiropā

    Jaunākie raksti

    OnePlus 3 ir pirmais ražotāja viedtālrunis, kas ir (vai vismaz bija) pieejams bez ielūgumiem, bez jebkāda veida ierobežojumiem. OnePlus tikko paziņojis, ka OnePlus 3 modeļa pārdošanas apjomi Eiropā pamatīgi pārsnieguši plānotos apjomus, kas liks uzņēmumam uz laiku ierobežot OnePlus 3 iegādes iespējas.

    OnePlus 3 iegādi ierobežos no 9. augusta, uzņēmums jau paziņojis, ka, visticamāk, ierobežojumi tiks atcelti jau 12. septembrī. OnePlus 3 iegādes tiks ierobežotas visās Eiropas valstīs, arī Latvijas pircēji var pēc 9. augusta neiegūt kāroto viedtālruni.

    Reklāma

    Tīmeklī izskanējušas dažādas baumas, ka OnePlus vienkārši mēģina šādā veidā iegūt maksimālu pircēju skaitu, dodot gandrīz nedēļu, līdz stājas spēkā mītiski ierobežojumi viedtālruņa iegādei.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    10 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Yo
    04.08.2016 10:44

    Ja tiešām mītiski ierobežojumi, tad tieši pazaudēs pircējus. Es dēļ mēnešiem gaidīšanas ielūgumu uz 1+2 beigās nopirku citu telefonu, jo apnika gaidīt.

    zuu
    04.08.2016 10:57

    Nu šis ir klasisks Apple tipa mārketinga gājiens. Apple ļoti ilgstoši (vairāk Džobsa laikā) ierobežoja savu produktu pieejamību, tādejādi sakāpinot milzīgu interesi. Protams, bez kvalitātes tas attiecīgās produktu nebūtu ilgstoši.

    digitalk
    04.08.2016 16:44
    Reply to  zuu

    sazvērestību teoriju fans? ķīnieši nespēja saražot pietiekami daudz megapieprasītos āboļfoņus, jo pasūtīts bija mazāk un pats Džopsis nebija paredzējis tik lielu ažiotāžu.

    zuu
    04.08.2016 17:35
    Reply to  digitalk

    Un tā aptuveni 5 gadus no vietas? Nav runa par nespēju iegādāties ābolīti nākamajā dienā pēc prezentācijas, bet ļoti ilgstošu periodu. Šeit nav runa par sazvērestībām, bet par ļoti nopietni pārdomātu ilgtermiņa mārketingu.

    04.08.2016 18:29
    Reply to  zuu

    Vai neesat iedomājušies, ka īsā laikā saražot un pa visu pasauli izplatīt miljoniem tik sarežģītu produktu ir visnotaļ sarežģīts izaicinājums? Nevajag sazvērestības teorijas meklēt visur.

    digitalk
    04.08.2016 21:48
    Reply to  zuu

    tak kaut 100. tēvocīša Ļao pagrabos neviens nespēj uzražot, bet atbilstošu rūpnīcu jaudas ir ierobežotas – neviens neturēs tukšus cehus tikai, lai reizi gadā izlaistu abstulbijardu vienību, savukārt āboļniekiem nebūt negribas zaudēt savu peļņu visu to figņu saražojot laicīgi un turot noliktavās, līdz tie tiks pārdoti nozombēto lemingu baram ;)

    Krotow
    08.08.2016 11:19
    Reply to  digitalk

    Hehe, uztaisīja 100 Mio iegrauzto āboļfonu un piectik daudz KIRFēto, lai visai Āzijai par oriģinālu nav nieres jāpārdod.

    Didzis Strazdins
    04.08.2016 17:00

    tad nu gan !! Ja tur būtu pēc kā skriet:)

    Kristaps Pūtelis
    06.08.2016 22:29

    Un pēc kā ir vērts skriet? :D

    Viszinis
    17.11.2016 10:51

    pagaidām ne pēc kā. varbūt pēc 5-7 gadiem būs kaut kas, kam būs vērts pakaļ skriet. mobilie šobrīd ir tādā stadijā kā auto nozare pirms 100 gadiem, tas ir , pašā sākumā. visi šietie āboli un ķīnieši un korejieši ir tādi forda t modeļi ar 3 zs dzinēju, kretīnisku dizainu, nedroši, neekonomiski un visādiem savādākiem sūdiem, kā šā bīža un tuvākās nākotnes telefoni. vienīgais labums ka mobilie attīstās ātrākā tepmā nekā auto 100 gadus atpakaļ.

    Reklāma