Web Analytics
More
    Reklāma

    Stārtaps Sonarworks palielina piesaistīto finansējumu līdz 1,5 miljoniem eiro

    Jaunākie raksti

    Latvijas audio tehnoloģiju stārtaps “Sonarworks” trešajā investīciju kārtā piesaistījis 700 000 eiro, tādējādi kļūstot par vienu no Latvijā visvairāk investētajiem iesācējuzņēmumiem ar kopējo investoru finansējumu 1,5 miljonu eiro apmērā. Šīs investīciju kārtas investori ir fonds “FlyCap Investment Fund I AIF”, privātais investors Vilis Vītols un fonds “AIF Imprimatur Capital Technology Venture Fund”.

    “Kopš ieiešanas profesionālā audio tirgū 2015. gada sākumā, “Sonarworks” ir kļuvis par pasaules līderi digitālās skanējuma korekcijas jomā. Nu jau vairāk nekā 5000 studiju visā pasaulē lieto “Reference 3” kalibrācijas programmatūru – sākot ar entuziastiem mājas studijās līdz pat studijām, kas ieraksta tādas slavenības kā Teilore Svifta, Bejonse, Lēdija Gaga un citi. Kompānijas panākumu pamatā ir komanda, ko vieno kaisle pret mūziku un kurā visiem tiek dota iespēja ietekmēt kompānijas attīstību.” pastāstīja kompānijas vadītājs un līdzdibinātājs Helmuts Bēms.

    Reklāma

    “Mūs pārliecināja biznesa rezultāti un potenciāls, kas apslēpts unikālās tehnoloģijās un komandā. Uzņēmums pēdējā gada laikā ir strauji audzis, katru mēnesi sasniedzot jaunu apgrozījuma rekordu un jau šī gada sākumā ienākumi no pārdošanas pārsniedza izmaksas. Komandai ir lieliskas idejas un iestrādnes, kā paplašināt pircēju auditoriju un izmantot visas iespējas, ko šī tehnoloģija dod,” uzsvēra fonda “FlyCap Investment Fund I AIF” partneris Jānis Liepiņš. Viņš pauda pārliecību, ka nākamo 5 gadu laikā Sonarworks būs vairāk nekā 100 miljonu eiro apgrozījuma kompānija, ko atpazīs gan mūzikas radītāji, gan arī klausītāji visā pasaulē.

    “Sonarworks” ir izstrādājis unikālu tehnoloģiju, kas ļauj ar programmatūras palīdzību izlabot nepilnības skandās un austiņās. Investīciju piesaistē iegūtos līdzekļus ir paredzēts ieguldīt jaunā produktā plašākam tirgum. Tas ļaus ikkatram mūzikas klausītājam dzirdēt mūzikas skanējumu tieši tādā kvalitātē kā to mūziķis radīja ierakstu studijā, neatkarīgi no tā kādu ierīci klausītājs lietos, atklāja “Sonarworks” līdzdibinātājs un produktu vadītājs Mārtiņš Popelis.

    Ideja par “Sonarworks” radās 2012. gadā un uzņēmums oficiāli tika reģistrēts gadu vēlāk. Pēc investīciju piesaistes 600 000 eiro apmērā no “Imprimatur Capital” 2013. gadā kompānija fokusējās uz komandas izveidi un idejas pārvēršanu konkurētspējīgā produktā. 2016. gadā “Sonarworks” programmatūra ieguva prestižā britu audio žurnāla “Sound On Sound” gada produkta godalgu, kā arī populārais profesionālā audio žurnāls “Musictech” “Sonarworks” austiņu kalibrācijai ir piešķīris inovāciju balvu.

    Trešās kārtas investori pievienojās uzņēmuma īpašnieku lokam, kurā jau bija fonds “Imprimatur Capital Seed Fund”, SIA “Proks Capital” un dibinātāji Helmuts Bēms un Mārtiņš Popelis.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Pumba
    27.07.2016 09:39

    Lai puišiem veicas. Vai tad pirm kāda laika kaut ko ļoti līdzīgu nedarīja veči no Viļāniem? Tieši tā – Viļāniem. Bija vēl uz Holivudu aizbraukuši prezentēties.

    Nelabojams
    27.07.2016 14:14
    Reply to  Pumba

    Vai tie nav tie paši veči?
    Tomēr veikalings ir mazliet pārspīlēts. “…neatkarīgi no tā kādu ierīci klausītājs lietos”. Vot, neticu, ka ar ausīm vai kabatas formāta datora tumbiņām, pirktām lielveikalā par 4 eur, tas līdzēs. Gala aparatūrai tomēr jābūt daudzmaz kvalitatīvai – tā teikt, dārgākajai no lētā gala vai lētākajai no dārgā gala – kā nu kurš uz to skatās.

    Rūdolfs Putniņš
    28.07.2016 14:10
    Reply to  Pumba

    No platā gala ir Skurulis. Mums tehnoloģija ir līdzīga, bet nav tas pats. Coneq mēra un koriģē skaļruni, kamēr mēs mērām to, kā skaņa notiek telpā. Dažādas pieejas ar dažādiem rezultātiem.

    digitalk
    28.07.2016 14:34

    tad derēja relīzē pieminēt, ka runa nav par austiņām vai lētajiem pļurkšķiem, Nelabojams taisnība par pārspīlētu veikalingu :)

    skaņas mērīšana telpā uz austiņām?

    Reklāma