Web Analytics
More
    Reklāma

    Noskaidrots trešais uzņēmums, kurš projekta ietvaros bez maksas izmēģinās mākoņtehnoloģiju iespējas

    Jaunākie raksti

    Turpinām stāstīt par mazo un vidējo uzņēmumu izaicinājumiem, iepazīstot vēl neapgūtās mākoņtehnoloģijas un to iespējas sava biznesa produktivitātes uzlabošanā.

    Projektā dalību jau ņēmusi tūrisma kompānija SIA “Tūrisma aģentūra Kolumbs”, kas uzņēmumā esošā Microsoft Office standarta programmatūras vietā izvēlējās ieviest Microsoft Office 365, ikdienas procesu efektivizēšanai. Savukārt uzņēmums “BPO Services”, kas ikdienā sniedz zvanu apkalpošanas, datu apstrādes un pārdošanas pakalpojumus, jau aptuveni gadu veiksmīgi lieto Office 365, tādēļ, ņemot vērā uzņēmuma biznesa specifiku, piedāvājām projekta ietvaros ieviest klientu attiecību pārvaldības sistēmu – Microsoft Dynamics CRM Online.

    Reklāma

    Kā solījām, esam gatavi paziņot arī trešo uzņēmumu, kas pieteikts šim projektam, pamatojot Office 365 nepieciešamību uzņēmuma ikdienas procesu realizēšanai. Laimīgais uzņēmums ir SIA “Otaņķu dzirnavnieks”, kas atrodas Liepājas novada Rudē un nodarbojas ar transporta pārvadājumiem Eiropas Savienībā, šķidrā mēslojuma un kaļķa loģistiku un iestrādi, kā arī graudaugu kultūru pārstrādi. Uzņēmuma transporta daļas vadītājs Jānis Lanka atzīst, ka pirms kāda laika jau esot pētījis un nedaudz iepazinies ar Office 365, kas arī mudinājis pieteikties un pakalpojumu izmēģināt. Par uzņēmuma pirmajiem iespaidiem un pieredzi Office 365 iepazīšanā, varēsiet lasīt jau nākamajā rakstā.

    Šoreiz labprāt vairāk padalīsimies ar CRM sistēmas ieviešanas procesu uzņēmumā “BPO Services”. Pēc programmatūras tehniskās uzstādīšanas, “SQUALIO” CRM klientu attiecību pārvaldības sistēmas speciālists devās pie BPO Services vadītāja Egīla Lūša, lai precizētu uzņēmumā līdz šim izmantoto tehnoloģisko nodrošinājumu, kā arī vairāk iepazītos ar uzņēmuma darbības niansēm un specifiku, apzinot potenciālās uzņēmuma vajadzības, ko varētu nodrošināt ar Microsoft Dynamics CRM Online.

    Tikšanās laikā noskaidrojām, ka BPO Services šobrīd jau izmanto pārvaldības risinājumus, kas kopumā apmierina uzņēmuma vajadzības, taču laika gaitā ir novēroti dažādi funkcionāli trūkumi izmantotajās sistēmās. Piemēram, datu sinhronizācija ar mobilajām iekārtām un ikdienā izmantotajiem Microsoft Office 365 produktivitātes rīkiem, kā arī BPO Services izteica vēlmi uzlabot dažādo iegūto klientu informācijas datu bāzu pārvaldības mehānismus. Tie arī ir galvenie faktori, kas iedrošināja BPO Services izmēģināt Dynamics CRM, lai saprastu, vai konkrētais risinājums var palīdzēt risināt novērotos trūkumus esošajos risinājumos. Līdz ar to “SQUALIO” speciālista uzdevums ir izpētīt esošo programmatūru iespējas, to savietojamību un ieteikt labāko risinājumu turpmākai darbībai.  To arī darām!

    Novērtējot esošo situāciju, “SQUALIO” speciālists iesaka BPO Services izmantot Microsoft Dynamics CRM sistēmu divos virzienos:

      1. paša uzņēmuma vajadzībām, t.i. savu klientu un partneru datu apstrādei;
      2. klientu pasūtījumu izpildei.

    Speciālists arī norāda, ka būtisku ieguvumu varētu sniegt abu CRM virzienu apvienošana vienā, taču tas jāvērtē kontekstā ar esošajiem risinājumiem un esošo zvanu centrāles risinājuma aizvietošanas iespējām un ieguvumiem, kas ir turpmākā izpētes procesa darba uzdevums. Tāpat jāturpina pētīt funkcionalitāti, lai atvieglotu un uzlabotu kontaktinformācijas apmaiņu, kā arī nodrošinātu jaunākās kontaktinformācijas pieejamību uzņēmumā centralizēti visiem klientu attiecībās iesaistītajiem. Galvenais “SQUALIO” speciālista izaicinājums ir nonākt pie tā, lai CRM sistēma kļūtu par centrālo risinājumu visu iegūto klientu datu bāzu apstrādei, pārvaldībai, apkopošanai, datu atjaunošanai, rezultātā sagatavojot kvalitatīvus datus  izmantošanai BPO sniegtajos pakalpojumos. Par rezultātiem jau nākamreiz!

    Āķīgais konkursa jautājums kursors.lv vērīgākajiem lasītājiem

    Cik balss zvanus un e-pasta sarakstes ik mēnesi apkalpo BPO Services?

    Atbildi pareizi uz āķīgo jautājumu un laimē Microsoft Office 365 individuālai lietošanai veselam gadam. Uzvarētājs tiks izziņots nākamajā šīs kampaņas rakstā, kas tiks publicēts īsi pirms Jāņiem.

    Projekts tapis sadarbībā ar IT uzņēmumu SQUALIO (iepriekš DPA) un Microsoft Latvija.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Usinss
    03.06.2016 12:19

    Stulbi reklamēt MS mākoņu pakalpojumus bet atbildes saņemt un glabāt google mākonī. nēšķiet?

    03.06.2016 12:26
    Reply to  Usinss

    Tas nav tik būtiski.

    Reklāma