Web Analytics
More
    Reklāma

    Piesakies projektā un ar mākoņtehnoloģiju palīdzību sasniedz labākus rezultātus savā biznesā

    Jaunākie raksti

    Kursors.lv sadarbībā ar IT uzņēmumu SQUALIO (iepriekš DPA) un Microsoft Latvija izaicina 3 Latvijas mazā un vidējā sektora uzņēmumus sava biznesa efektivitātes celšanā, aicinot uzņēmumus izmēģināt sev vēl neatklātus, jaunus produktivitātes rīkus.

    Projekta ietvaros mēneša laikā 3 Latvijas uzņēmumiem būs iespēja ieviest un izmēģināt jaunākās mākoņtehnoloģijas, lai uzlabotu sava biznesa ikdienas produktivitāti un sasniegtu izcilus rezultātus, efektivizējot procesus uzņēmumā un ieviešot vienkāršu un vienotu sistēmu.

    Reklāma

    Projektā izvēlējāmies iesaistīt 2 dažādu nozaru mazā un vidēja sektora uzņēmumus – tūrisma uzņēmumu SIA “Tūrisma aģentūra Kolumbs” un zvanu centru “BPO Services”.

    SIA „Tūrisma aģentūra Kolumbs” ir pēc apgrozījuma vadošā tūrisma aģentūra Latvijā, ar vairāk kā 17 gadu pieredzi tūrisma tirgū, piedāvājot augsta līmeņa apkalpošanas standartus tūrisma pakalpojumu sniegšanā visā pasaulē. Būtiski, ka uzņēmums ir atklājis Latvijā pirmo avio interneta veikalu Letasaviobiletes.lv, tādējādi nodrošinot klientiem dažādu tūrisma pakalpojumu iegādi tiešsaistē.

    Līdz projekta sākumam uzņēmums ikdienas darbam izmantoja standarta Microsoft Office programmatūru. Taču, ņemot vērā, ka uzņēmumam Rīgā ir vairākas pārstāvniecības, uzņēmuma IT nodaļas vadītājs Nauris Kanašnieks atzīst, ka jau kādu laiku ir vilinājums izmēģināt pēdējā laikā tik populāro mākoņpakalpojumu Office 365. Īpaši noderīgi šķiet tādi rīki kā Skype biznesam, kalendārs un web konferenču organizēšanas rīks, kas viennozīmīgi atvieglotu, uzlabotu klientu apkalpošanas servisu un savstarpējo saziņu.

    SQUALIO IT konsultanti „Tūrisma aģentūra Kolumbs” piedāvā izveidot Office 365 kontu un pieslēgt 5 Business Premium licences jaunu rīku apgūšanai. Business Premium licence sevī iekļauj jaunāko ikdienas programmatūru: Outlook e-pasts un kalendāru, Office lietojumprogrammas (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher), dokumentu glabātuvi OneDrive un Skype biznesam.

    Otrs uzņēmums, kas iesaistījies projektā, ir BPO Services. Uzņēmums sniedz zvanu apkalpošanas, datu apstrādes un pārdošanas pakalpojumus jau 9 gadus un šobrīd ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem Baltijā. Uzņēmuma komanda sastāv no vairāk kā 100 augsti kvalificētiem speciālistiem, kas izvietoti trīs filiālēs – Rīgā, Liepājā, Ventspilī. Katru mēnesi BPO Services apkalpo vairāk nekā 100 000 balss zvanu un 10 000 e-pastu sarakstes, nodrošinot izcilu pakalpojumu kvalitāti. Uzņēmums 2015.gada vidū savām ikdienas vajadzībām sāka lietot Office 365 Business Premium. Un kā atzīst, uzņēmuma direktors Egīls Lūsis: “Šis rīks uzņēmumā ir ienesis pozitīvas izmaiņas ikdienas darbā. Ņemot vērā, ka mūsu uzņēmumam ir 3 filiāles un ikdienas darbā strādājam ar lieliem datu apjomiem, mēs ļoti novērtējam iespēju glabāt failus līdz 1 TB un tos koplietot vienotā tīklā, tas ļauj ietaupīt laiku uz dokumentu, citu datu pārsūtīšanu, kā arī sniedz iespēju tos koplietot ar konkrētiem lietotājiem”.

    Ņemot vērā BPO Services biznesa specifiku un jau iemaņas mākoņtehnoloģiju lietošanā, SQUALIO uzņēmumam piedāvā ieviest klientu attiecību pārvaldības sistēmu – Microsoft Dynamics CRM Online.  Šis risinājums palīdzēs automatizēt un standartizēt uzņēmuma darbu ar klientiem pārdošanas, mārketinga un klientu apkalpošanas jomā, kas ir uzņēmuma pamatbizness. CRM Online sniedz iespēju palielināt pārdošanas produktivitāti, kas balstīta uz klientu biznesa informāciju – sistemātiskām aktivitātēm, pirkumiem un vajadzībām. Personalizēta savstarpējā saziņa stiprinās un veicinās BPO Services attiecības ar klientiem.

    Iespēja kļūt par projekta trešo laimīgo dalībnieku

    Trešais projekta dalībnieks tiks izvēlēts no tehnoloģiju bloga Kursors.lv lasītāju loka. Proti, ja Tu esi mazā un vidējā uzņēmuma vadītājs, kuram vēl nav Microsoft Office 365 – piesakies! Šī ir Tava iespēja – izvēlēties atbilstošāko risinājumu sava biznesa vajadzībām un, konsultējoties ar nozares labākajiem ekspertiem, to iedzīvināt savā uzņēmumā. Viss, kas jāizdara – jāatsūta īss uzņēmuma darbības profila apraksts, šobrīd uzņēmumā esošo tehnoloģiju pielietojums un jāatbild uz jautājumu, kā, Jūsuprāt, turpmāk uzlabosies ikdiena lietojot Office 365. Sūtiet pieteikumus uz e-pastu info@kursors.lv līdz 27. maijam. Uzvarētāju nosauksim 31. maija rakstā, kad informēsim par to, kā uzņēmumiem veicas ar jauno tehnoloģiju apgūšanu.

    Savukārt visiem tiem uzņēmumiem, kuri jau ieviesuši Office 365, bet dažādu apsvērumu pēc aktīvi to vēl ikdienā nelieto, ir iespēja pieteikties uz bezmaksas 2 stundu apmācībām pie SQUALIO IT ekspertiem uz e-pastu: oskars.sirsons@squalio.com līdz 31. maijam ar norādi – O365 apmācības. Izmanto iespēju!

    Konkurss Kursors.lv vērīgākajiem lasītājiem

    Seko līdzi rakstu sērijai par trīs uzņēmumu pieredzi apgūstot jaunās tehnoloģijas, atbildi pareizi uz Kursors.lv uzdotaijem āķīgajiem jautājumiem (pirmā jautājumu porcija būs sērijas nākamajā rakstā) un laimē Microsoft Office 365 individuālai lietošanai veselam gadam.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    digitalk
    24.05.2016 13:29

    slavēšana par jaunāko pieejamo programmatūru ir smieklīga. man ir klients, kura dokumentu arhīvs ir ap 20 gadiem. gribot to labāko, ar jaunu kompi nopirku arī O2013. tad sākās ‘jautrība’ – ar O2003 viss strādā, O2013 vnk lido ārā. pasākums beidzās ar lietota O2003 nopirkšanu.

    un tagad, TA Kolumbs, aizdomājies, kur atradīsies tavs businesis, ja pēc nakts apdeita tu nevarēsi strādāt ar saviem dokumentiem…

    getnrs
    25.05.2016 11:11
    Reply to  digitalk

    Esmu drošs, ka tādi IT speciālisti mums Latvijā ir retums, kas klientam iesaka pirkt aizvēsturisku programmatūru tā vietā, lai izdarītu savu darbu, atrisinātu problēmu un piedabūtu visu strādāt korekti.

    digitalk
    25.05.2016 12:26
    Reply to  getnrs

    tu gribi teikt, ka par 50 eirikiem man vajadzēja nokonvertēt uz docx dažus 10-tus tūkstošus dokumentu, katram pārbaudot formatējuma pareizību vai arī debagerī labot m$ ofisa crashgļukus kompilētā kodā, kas pat logos neparādās?

    getnrs
    25.05.2016 16:15
    Reply to  digitalk

    Pēc manas pieredzes MS produktiem ir diezgan laba atpakaļ savietojamība. Nez, kā tieši tavā gadījumā bija, bet… laikam saprotu sašutumu un izskatās, ka cepiens ir ne par Office 2013, bet par to ka viens kantoris tev maz maksā. Manuprāt, 13 gadus vecs ofiss kā problēmas risinājums nav baigi ok.

    aste
    25.05.2016 17:32
    Reply to  getnrs

    Vai nav būtiskāk, ka risinājums veic tam paredzēto uzdevumu? + varbūt tava pieredze ir ar plain text’ā taisītiem dokumentiem – piekrītu – tur savietojamība ir patiešām laba. Bet ar to pārējo tā ir kā ir. Nesen bija vajadzība iemest aci savā 2003.gadā rakstītajā maģistra darbā (Office2000) – lappuses nobīdītas, tabulas galīgā putrā… mēģinājums pa tiešo labot izsauca crash.

    digitalk
    25.05.2016 19:10
    Reply to  getnrs

    te, tā sacīt, duālisms. no vienas puses MSO ir/bija labi uzprogrammēts produkts – manā apkalpošanā O2K izdzīvoja win98, winXP, win7 maiņu un pat nenošķaudījās, atšķirībā, piemēram, no Autodesk produktiem, kuriem opsistēmas apgreids bija ‘Fatality!’

    no otras puses MSO dokumentu atvēršana citās versijās ir bēdīga – sākot no ‘atkal nesalīda līgumā uzrādīto lapu skaitā’ līdz ‘ko tas tavs jaunais ofiss gļuko, man rīt tenderis uz 100 lapām jāiesniedz, bet es pat failu normāli salabot nevaru’. ne reizi vien ir nācies ctrl+a, ctrl+c, paste special, unformatted text.

    tā ka mana darba apmaksa te nebija galvenais, pieņemtais lēmums sanāca kā piespiedu kompromiss neplānotos apstākļos. nu nevaru es klientam rekomendēt, ka O2013 gļuku dēļ nāksies pieņemt darbā vēl pāris cilvēkus ar augstāko juridisko izglītību doķu konvertēšanai un nomainīt pārējo datorparku, lai visur būtu O2013 vai O365.

    Reklāma