Interaktīvo tiešsaistes apmācību serviss BranchTrack piesaistījis 250 000 eiro lielu seed investīciju raundu. Tas ļaus pilnveidot produktu un agresīvāk izvērst darbību Rietumeiropā, ASV un citos reģionos piedāvājot savus pakalpojumus biznesa klientiem. Starp vairāk nekā 1500 kompānijām, kas jau ir izmēģinājuši BranchTrack pakalpojumus ir tādas labi zināmas kompānijas kā Johnson & Johnson, KPMG, Pearson, PwC un Slack.

BranchTrack izstrādātais risinājums ļauj ērti un arī finansiāli izdevīgi izveidot uz scenārijiem bāzētas apmācības pārdošanas, atbalsta vai vadības speciālistiem.

Uzņēmuma līdzdibinātājs un produkta vadītājs Žans Mauris stāsta, ka “E-apmācību industrija šobrīd atgādina web izstrādi pirms desmit gadiem. Toreiz bija nepieciešams algot speciālistus, lai radītu pat vienkāršu tīmekļa vietni, taču šobrīd ir pieejami neskaitāmi rīki un risinājumi, kas ļauj radīt tīmekļa vietnes ātri un lēti vai pat bez maksas. Mēs cenšamies ieviest tādas pašas izmaiņas arī korporatīvo apmācību biznesā, kur līdz šim valdījušas aģentūras, kuru pakalpojumi bijuši dārgi. Mēs piedāvājam radīt skaistas un efektīvas apmācības ērti un krietni lētāk.”

2015. gada nogalē BranchTrack Londonā saņēma vienu no industrijas augstākajiem novērtējumiem – E-Learning Award 2015 sudraba apbalvojumu. Tajā pašā dienā Bukarestē notiekošajā How To Web konferencē BranchTrack saņēma 10 000 ASV dolāru lielu balvu nominācijā Best Startup.

Šajā finansējuma raundā piedalījās Imprimatur Capital, Coffee Ventures un Zbigniew Gulbinowicz (Blue Bridge Baltic Lithuania).

P.S. Starp citu, BranchTrack šobrīd meklē mārketinga, pārdošanas un tehniskos komandas biedrus. Nāc talkā!

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Toms

Cerams, ka nebūs viens no daudzajiem, kas atbalstu saņem, bet peļņu tā arī nekad nesasniedz.