Volkswagen grupas ASV vadītājs Maikls Horns (Michael Horn) tuvākajā laikā atkāpsies no sava amata. Horns ir Volkswagen grupas ASV vadītājs kopš 2014. gada sākuma un uz viņa pleciem gulst nasta par Volkswagen krāpšanos ar dīzeļdzinēju izmešiem.
Volkswagen apgalvo, ka Horna aiziešana ir abu pušu vienošanās, jo Horns esot atradis citus izaicinājumus. Maikls Horns šobrīd netiek apsūdzēts Volkswagen dzinēju izmešu krāpšanās shēmās. Turklāt uzņēmums vienmēr uzsvēris, ka Volkswagen vadībai nekad nekas par krāpšanos ar izmešu normām nav bijis zināms.
Vairāki tirgus pārzinātāji norāda, ka Volkswagen vadības nomaiņa varētu nozīmēt pamatīgas problēmas ar solīto dīzeļdzinēju automašīnu atsaukumiem un pielāgošanu izmešu prasībām. Tiek pieļauts, ka Volkswagen nav spējīgs pārveidot dzinējus, lai tie atbilstu izmešu normām, vismaz tas nav paveicams, ieguldot saprātīgus darba un līdzekļu apjomus. Visu aptuveni 600 000 melīgo dīzeļauto pārveide nozīmētu Volkswagen grupas bankrotu.
Nu, tad jāmaina tās no pirksta izzīstās izmešu normas. Neies tokš norakstīt lūžņos 600 000 autiņus..
Aha, un ko tad darīt tām kompānijām kas godīgi centās “ierakstīties” šajās normās upurējot auto jaudu un ieguldot milzu līdzekļus atbilstošu dzinēju izstrādē, kamēr VW pārvilināja klientus piedāvājot “labākus” dzinējus? VW ar saviem viltotajiem parametriem paspēja vinnēt daudzos lielos autoparka iepirkumos, ko ar tiem? kurš konkurentiem izmaksās kompensācijas?
Ja tagad izmainītu atpakaļ izmešu normas – tas būtu uzmetiens visiem! Gan pārējiem autoražotājiem, gan tautai un videi! Var jau krāpties ar daudz ko, bet uz vides un veselības rēķina – tas ir zemiski!
Tev laikam arī šaura pierīte – nozombētais plebejs!
Kāda vide, kāds piesārņojums?
Paskaties ko saražo lidmašīnas un kuģi, tad runāt sāc!
Laikam esi birokrāts kurš tik bīda savu biznesu uz melīgajiem “zinātnieku pētījumiem”….
Nesmīdini. Jebkuram lielam ražotājam ir pajāt uz vidi, cilvēku veselību vai jebko citu. Tas, ka priekšplānā tiek vicināti zaļi karodziņi, neko nenozīmē.