web analytics

ASV investīciju uzņēmums Providence uzsāk BITE grupas iegādi

Jaunākie raksti

Samsung Galaxy Buds Pro bezvadu austiņu apskats

Gads tikko tikai sācies, bet Samsung bijis jau gana ražens savā jaunizlaisto ierīču apjomā. Jau jūsmoju par Samsung Galaxy...

Nvidia iepriekšējā ceturksnī apgrozījusi 5 miljardus dolāru, neskatoties uz piegādes problēmām

Vēl viens no lielajiem tehnoloģiju gigantiem Nvidia ir paziņojis par saviem 2020. gada ceturtā ceturkšņa finanšu datiem. Par pārsteigumiem...

Pavasarī no Lenovo gaidāms jauns Legion spēļu viedtālrunis

Lenovo jau pēc neilga laika grasās papildināt spēlēm paredzēto viedtālruņu ražotāju mazo pulciņu ar vēl vienu Legion zīmola viedtālruni....

“Volkswagen ID.Buzz” konceptauto nākotnē kļūs par pirmo koncerna pilnībā autonomi braucošo auto

"Volkswagen ID.Buzz" koncepts pirmoreiz tika demonstrēts vēl 2017. gadā, bet nu autoražotājs paziņojis, ka elektriskais pasažieru busiņš ražošanā nonāks...

200 000 budistu pulcējas “Zoom”, lai virtuāli sekotu līdzi savu nozīmīgāko svētku norisei

Pandēmijas dēļ šobrīd stingri jāierobežo visi publiskie pasākumi, izņēmums nav arī budistu vieni no nozīmīgākajiem svētkiem Makha Bucha diena,...

Šodien, 24. decembrī, Mid Europa Partners (“Mid Europa”), vadošais investīciju fonds Centrālajā, Austrumeiropā un Turcijā, kopā ar Providence Equity Partners (“Providence”) – starptautisku privāto investīciju uzņēmumu, paziņoja, ka ir uzsākuši vienošanās procesu, saskaņā ar kuru Providence pārņems Bité Finance International BV  (“BITE” vai “BITE Grupa”) no “Mid Europa” par šobrīd neizpaužamu summu. Darījumu ir paredzēts pabeigt 2016. gada pirmajā ceturksnī.

BITE Grupa pārstāv vienu no lielākajiem mobilo sakaru operatoriem Latvijā un Lietuvā, kura fokuss ir nodrošināt aizvien augošajām prasībām atbilstošu tīkla kvalitāti un izcilu klientu servisu. BITE Grupa piedāvā plašu mobilo pakalpojumu klāstu, kā arī mobilo internetu un datu pakalpojumus gan biznesa, gan privātajiem klientiem.

Mišela Kapioda, “Mid Europa” partnere: “Apvienojot spēcīgu vadību un ieguldot milzīgu darbu, Freds Renčaks un viņa komanda sniedz klientiem izcilu pieredzi telekomunikācijās, kas ir pierādījusies kā lieliska uzņēmuma stratēģija, piesaistot vairāk kā 1,58 miljonus klientu. Mēs gribam pateikt lielu paldies BITE komandai par šo lielisko sniegumu, kā arī vēlam turpināt savu veiksmes stāstu, uzsākot aizraujošu ceļu kopā ar jauno īpašnieku. ”

Freds Renčaks, BITE Grupa valdes priekšsēdētājs: “Ar “Mid Europa” atbalstu mēs esam attīstījuši BITE kā vienu no dinamiskākajiem, kvalitatīvākajiem un uz klientu orientētiem mobilo sakaru operatoriem Eiropā. Mēs esam pateicīgi “Mid Europa”par uzticību BITE ilgtermiņa stratēģijai un ar prieku raugāmies uz priekšu, lai vēl vairāk stiprinātu uzņēmumu “Providence” vadībā.”

Providence jau šobrīd pārstāv veiksmīgus, starptautiskus privātā kapitāla ieguldījumus mediju, komunikāciju, izglītības un informācijas nozarēs.

Karims Tabets, “Providence” izpilddirektors: “BITE ir neparasts uzņēmums un mēs esam priecīgi sadarboties ar Fredu un visu viņa komandu. Mēs spējam sniegt vērā ņemamu pieredzi, kura ir iegūta atbalstot mediju un komunikācijas uzņēmumus citās valstīs, kas ļauj mums  ar prieku raudzīties sadarbībā, tādējādi atbalstot BITE izaugsmi un stratēģiju, pirmajā vietā izvirzot klientu vēlmes. ”

Providence Enquity Partners ir viens no lielākajiem privātā kapitāla investīciju fondiem pasaulē, kurš fokusējas uz ieguldījumiem mediju, komunikāciju, izglītības un informācijas uzņēmumos. Fonds pārstāv ieguldījumus vairāk kā 40 miljardu ASV dolāru apmērā un ir atbalstījis vairāk kā 140 uzņēmumus, kopš tā dibināšanas 1989.gadā. Providence galvenais birojs atrodas Providencē, ASV, taču tā pārstāvniecības ir arī Ņujorkā, Londonā, Honkongā, Singapūrā un Ņūdeli. Fonds pārstāv tādus uzņēmumus kā “Eircom” (Īrija), “Warner music group” (ASV), “Digiturk” (Turcija), “idea Cellular (Indija), “Ironman”, “HSE24”, kā arī citus labi zināmus nozaru līderus. Vairāk informācijas – www.provequity.com.

44 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
44 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Briedis

Vai es kaut ko jaucu, vai arī Bite’s vadītājs Freds pirms kāda laiciņa teica, ka visas baumas un spekulācijas par kompānijas pārdošanu ir “fufels”….???

Guntis Čoders

Tad jau kaut ko pareizi izdarījuši, ka ir pievilcīgi pirkšanai.

Martins Baumanis

vai arī salaiduši tādā pakaļā, ka dabūjami par sviestmaizi

Kristaps Skutelis

Nu jau, nu jau. Kāda jēga tērēt naudu par dēlī salaistiem uzņēmumiem? Īpaši jau telekomunikāciju jomā, kur konkurence ir jo īpaši sīva. Īpaši jau mazajiem operatoriem.

Janis

Nu atkarībā cik lielā dēlī viss salaists un kāda ir cena par uzņēmumu. Zinātu Tu kāda veidā tiek pie lielām mājam un jahtām 70% Latvijas un Krievijas iedzivotāji tad tā neteiktu…:D
Lai gan par Biti es protams ļoti šaubos, ka tur viss ir salaists dēlī:)

Matīss Jēkabsons

Nu un par kādām naudām tad tie 70% iedzīvotāji tiek?
70% iedzīvotāji jahtu tikai sapnī redzējusi un filmā :P
pat ja 70% no jahtu pircējiem… zināji ka auto arī lielākā daļa nepērk jaunus? ;)

Kā var salīdzināt uzņēmumu ar jahtu vai māju :D Kā arī… apgalvojumu izteici – labprāt apskatīšu arī argumentu ;) …tikmēr tas ir viena tante teica līmenī ;)

Artis Abols

Tiek salīdzināts iegūšanas veids, nevis iegūtās lietas.

Bet tik tiešām tas viss ir no babenes uz soliņa noklausīts.

Janis

Nē procentuāli no visiem kuriem ir lielās jahtas un mājas, nejau procentuāli no kopējo iedzīvotāju skaita!!! Kā tad nepērk jaunus?? Jaunus nepērk tikai vidējasi latvietis ar 1000Eur uz rokas, tādi jā nopērk lietotu x5, q7, vai vis ticamāks b7 passātu, vai kādu mazu kroseveru/suv. Vidēji mazu firmeļu īpašnieki ar padsmit darbiniekiem jau nu gan izvēlas jaunas tačkas operatīvajā uz firmām, turklāt tie kas mīzelīgāki nem VW, vai audi luksus klasi, jo to var dēvēt par tautas vāģi un VIDAM arī protams liekas normāls darba auto VW TOUREG, vai Phaentom. ok tas tā…. Zini cik maksā 1.00 EUR skaidras naudas? (Vidēji… Read more »

Kristaps Skutelis

Pirmkārt, ar šādām zināšanām nav jālepojas. Otrkārt, pat ja mums ir nojauta par to kā apkrāpt sevi (valsti), mēs par to šeit skaļi nerunājam!

Janis

Kristap, pirmkārt, par šo visu jau vidusskolā māca. Otrkārt, pat brīnos par to, kā vispār to var nezināt, ja pieņemu ka 70% maksā aplokšņu algas!! Treškārt par “zināšanām” ir jālepojas, un kā vel!!! Ceturtkārt, par to ir skaļi jārunā Tev nešķiet, ka tā jau mūsu tauta par daudz klusē un ne par ko neiebilst!? Piektkārt, esmu no otras puses, ne jau tas kurš šo visu izmanto proti, lai apčakarētu valsti, bet gan, lai neapčakarētu mani!! Neuzskatu, ka uzrakstīju, ko tādu par ko cilvēki kuri darbojas uzņēmēj darbībā un valsts drošības dienestos u.c. par šo visu nezinātu:D fufels pats Tu arī… Read more »

Janis

Un vel, kā var salīdzināt uzņēmumu ar māju???
:D:D labs, labs:D
Es nesalīdzinu uzņēmumu ar māju, bet par to kā tiek pie šim mājām:)

Purvavelns

tikmēr bite dara tā… http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/operators-liedz-macitajam-sutit-draudzei-iszinas-ar-dieva-vardiem.a161043/ vot es domāju – gribēju aizsūtīt Kristapam sms ar apsveikumu Zsvētkos, bet ja šamais man neatbild? Atslēgs vēl man tālruni…

Kristaps Skutelis

Ko pats vispār domā par šo konkrēto gadījumu? Principā tā ir “spamošana” un ja grib ar to nodarboties, tad būtu jāpieslēdz kaut kāds uzņēmuma pieslēgums. Līdzīgi kā telefonam paredzētus datu pieslēgumus operatori negrib ļaut izmantot datoriem.

x

Ar ko mācītāja spams atšķiras no “zināt, man šodien traki sāpēja galva, bet iedzēru kafiju un pēc brīža pārgāja” visam kontaktu sarakstam.

Pieņemu, ka baznīcēniem nav nekādu iebildumu saņemt svēto spamu, savukārt operatoram simts vai pat tūkstotis īsziņu ir nieks, nesūta jau katram 20GB video. Nevar čakarēt klientu ja viņa vēmes nav pretrunā ar abonēto tarifu plānu.

Kristaps Skutelis

Mhm, Bites atbildē prasījās konkrētāks skaidrojums par to kāpēc tika atslēgts tas pakalpojums. Norāde uz līguma punktu vai kas tikpat konkrēts.

x

Tā kā LSM mūsmājās tehniski nav skatāms, būtu jāmeklē ziņas teksta versija.

Purvavelns

nu… spamošana… nezinu – neviens neprotestē, būtu dīvaini, ja draudzes locekļi protestētu, ne? Spamu var definēt pēc sudzību skaita… Es savai otrai pusei rakstu 10x biežāk kā viņa man. Vai tas ir spams? Tu saki jāslēdz kāds uzņēmuma līgums? Nezinu par Biti, bet LMT ne ar ko neatšķiras bezlimita līguma nosacījumi fiz/jur personām attiecībā uz nosūtīto īsziņu skaitu un kādai jābūt ienākušo/izejošo sms proporcijai. Man grūti iedomāties, kā mācītāja sūtītos dievavārdus kaut kā varētu nodefinēt par… telemārketingu? Ja var ticēt datu šifrēšanai un godaprātam, tad bite atslēgusi vadoties tikai un vienīgi no sausiem cipariem – tipa 1000 sms out, 0… Read more »

Kristaps Skutelis

Jā, man arī šķiet, ka pie vainas automātika, kas skatās, ka izsūtītajām SMS virs kaut kāda limita nav atbilžu. Tas arī būtu diezgan loģisks un pamatots atslēgšanas solis. Šoreiz tikai nepaveicās un numurs tika atslēgts reliģiski fanātiski noskaņotam klientam.

Purvavelns

damage done. tā teikt :D es gan tā īsti tam negribu ticēt – es zinu, ka vismaz LMT tas tādā veidā nenotiek, cik man ir stāstīts. Pazīstu tur vienu lielu čiekuru.

x

ko iesākt ar monitoringa sistēmām, kas sūta SMS caur meila geitu? teiksim, katru dienu iziet desmitiem, simtiem īsziņu bet atpakaļ nenāk neviena.

Ja kāds bots iedomātos tās atslēgt, nākamajā dienā operators zaudētu lielu klientu.

Kristaps Skutelis

Kurš nopietns uzņēmums monitoringa sistēmas karina uz privātpersonām paredzētiem pieslēgumiem?

x

bots neatslēgs uzņēmuma pieslēgumu? skaidrs, spamošanai vajag korporatīvo līgumu, tad tas ir atļauts hehe.

un tomēr – ja privātais ligums neparedz sms skaita ierobežojumu, tad nav nekāda pamata atslēgt pieslēgumu.

Kristaps Skutelis

Būtu jāapsēžas un šajā jaukajā svētku vakarā jāpalasa Bites pakalpojuma līgums, tur noteikti jābūt kaut kādai operatoram brīvi interpretājamai norādei par to kā tiek lietots pakalpojums.

Kas attiecas uz korporatīvajiem pieslēgumiem, tad tur noteikti var atrunāt, ka konkrētajam pieslēgumam būs daudz SMS un to noformēt kā kaut kādu machine-to-machine risinājumu.

Mārtiņš Stankevičs

Nu, veči, jūs dodat… Loģiski domājošas būtnes brīžiem arī stulbības melž… Iedomājamies situāciju sekojoši. Subjekts X izsūta SMS ik pēc noteikta laika konkrētā apjomā. Atbildes SMS procents ir ļoti minimāls. Subjekta vietā ieliec nevis sludinātāju, bet botu un SMS teksta vietā reklāmu par kārtējo ātro kredītu! Nu, vo… Un tagad iedomājies to, ka šāda sistēma neeksistētu un Tu katru dienu, otro dienu saņemtu šādas SMS, Tu sūdzētos operatoram. Pēc piektās sūdzības Tu sūdzētos par to, ka stulbais operators nav izveidojis sistēmu, kas jau saknē izskauj spamu. Un tagad cerams ēzelītis iespēra pa galvu un sapratām, ka sistēma strādā un Tu… Read more »

Labi rūkts!

Purvavelns

it kā viss pareizi, bet es nedomāju, ka viņiem katru dienu ir simtiem tādu keisu, lai tos nevarētu izvērtēt individuāli. Bite ir vismazākais operators – ar daudz lielāku varbūtību šādiem publiski zināmiem gadījumiem jau sen būtu bijis jānotiek pie LMT vai Tele2. Lai vai kā, bet nesmukums sanācis liels…

Mārtiņš Stankevičs

Kā Tu iedomājies individuālo pieeju, ja tekstus neredz, nočeko pēc reliģiskās piederības, pārliecības, amata, hobija kas ir sūtītājs un kas ir saņēmēji?

Zvans subjekam X.
Sveiki, te Tavs operators, redzam, ka esi izsūtījis milzum daudz SMS un neviens Tev neatbild. Vai Tu spamo?
Subjekts X:Protams, ka nē!

Purvavelns

OK, pie pirmās izdevības pajautāju LMT vienam lielam čiekuram, ko pazīstu. Tā teikt – neformālu komentāru.

x

Atkal kāds, kurš ZIN labāk….ja nav sūdzību, tad par ko plēsties?

If it ain’t broke, don’t fix it

Kristaps Skutelis

He he, nu parasti ir tā, ka uzņēmuma darbinieks zina vairāk par uzņēmumā notiekošo nekā gudrinieki no malas.

x

kas parasti ir uzņēmuma mērķis? dot klientiem to, ko tiem vajag un iespējami labākā veidā, bla bla bla tātad, ja klientiem vajag nosūtīt 1000 sms dienā, dodiet iespēju. kā uzņēmumi mēdz uzzināt par pakalpojumu kvalitāti? veidojot atgriezeniski saikni ar klientiem? kā tas notiek? laikam jau ir klientu centrs, kurā klienti var sūdzēties, ir epasts un mājaslapa, kurā klienti var sūdzēties. nu, un šitik unikālā un srežģītā gadījumā (pirmais tāds visā pasaulē) vai ir tik grūti aptaujāt nevis izsūtītāju, bet izlases veidā nelielu daļu spamu saņēmušo klientu, sak, vai jūs netiekam apgrūtināti? ja nav nevienas sūdzības, tad jau viss ir OK?… Read more »

Kristaps Skutelis

Es kā klients būtu saniknots, ja saņemtu šādu spamu un man pašam nāktos operatoram ziņot, ka man tas nepatīk.

Tāpēc uzskatu, ka operators pareizi dara, ka automatizēti apklusina šādus gudriniekus. Ja grib organizēt šādas kampaņas, lai maksā atsevišķi par šādu pakalpojumu.

x

kurš tad saņēma? ja tikai draudzes locekļi, kuri ir devuši savu telnumbu un piekrituši – nu kur tad ir problēma?

Kristaps Skutelis

Tas ir otršķirīgs jautājums, kas nav aktuāls, jo operators nelasa katru īsziņu, lai saprastu kas, ko un kam nosūtījis.

Deace Duck

Uz zināmas iestādes vārtiem bija uzrakstīts “katram savs” .Interesanti vai tu kā tehnoloģiju fanātiķis sūdzētos, un cik tieši būtu saniknots,ja tev katru dienu piesūtītu SMS ar jauno gadžetu sarakstu n viņu apskatu?Ziņotu operatoram?

Kristaps Skutelis

Protams! Uz telefonu man spams pavisam noteikti nav vajadzīgs. Es tādiem nolūkiem izlīdzos ar e-pastu.

Purvavelns

klau, Kristap – spamu regulēt ir datu inspekcijas preogatīva nevis operatora. Dienas beigās viss piemirsīsies, bet kreņķis paliks – Bite neglīti izrīkojās ar mācītāju. Ja tu epastā saņem spamu, Tu vari vērsties pie sūtītāj – nolamāt, “atrakstīties” vai rakstīt sūdzību inspekcijai – no kurienes tie čmuriki ir ņēmuši Tavu e-pastu/mob nummuru. Zec it. Nekāda uzņēmuma darbinieku lamāšanās to nesmukumu nenomazgās – kā jau es teicu damage done.

Kristaps Skutelis

Tu tiešām domā, ka operatoram nav jāveic pilnīgi nekādas darbības šādos “spamošanas” gadījumos?

Purvavelns

es noskaidrošu no LMT kā tas notiek. Es varu runāt tikasi par šmuci. Šmuce ir nenoliedzama – viss pārējais ir lirika. Šmuce nav man un bites dienas vai nedienas man ir paralēlas, bet mani nemaz neizbrīnītu, ja no 200 draudzes locekļiem kādi desmit ir mainījuši operātoru šī iemesla dēl.

Kristaps Skutelis

Es nenoliedzu, ka rezultāts nav pārlieku smuks, tomēr man šķiet, ka -10 klienti ir mazāka problēma nekā, ja operators vispār nečekotu spamerus.

Purvavelns

https://static.lmt.lv/lmt/files/lmt_pakalpojumu_liguma_noteikumi_v1.pdf noteikumi vismaz LMT neatrunā. savukārt godīgas lietošanas principos https://www.lmt.lv/lv/lmt-pakalpojumu-godigas-lietosanas-principi Šajos gadījumos ar Tevi var sazināties LMT pārstāvis, lai pārliecinātos… bla bla bla. Ar ko gribu teikt – ņemot vērā, ka publiski šādi gadījumi no LMT nav izskanējuši, tad viņi ar šo problēmu māk tikt galā delikātāk. Protams, nav izslēgts, ka bite sazvanīja mācītāju, a šamais piesolīja elles liesmas un tālāk jau pašla pošļina :D

Purvavelns

:D MS ir Bites darbinieks?

Mārtiņš Stankevičs

Labojums… zinA

Mārtiņš Mičulis

Nu te gan komentāri panesušies ne pa tēmu. Ja par investoriem – tad iepriekšējie investori Mid Europa Partners bija “cikla” beigu posmā – kur jāizlemj, plānot tālāk kko vai pārdot šo investīciju (Biti) – un vispār Mid Europa Partners ir dažādu investīciju kompānija, ne tikai tehnoloģiju un tās “spēks” ir ap 4.5 mljrd$. Savukārt Providence Equity Partners aktīvi ir ~ 45mljrd$.. tas ir apm 10x lielāks nekā Mid Europa Partners… un kas galvenais – Providence Equity Partners fokusējas uz “media, communications, education and information industries.” = visā visumā – tas ir ļoti labi Bitei. 1. Investors saprot šo industriju 2.… Read more »

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: