Web Analytics
More
    Reklāma

    ASV investīciju uzņēmums Providence uzsāk BITE grupas iegādi

    Jaunākie raksti

    Šodien, 24. decembrī, Mid Europa Partners (“Mid Europa”), vadošais investīciju fonds Centrālajā, Austrumeiropā un Turcijā, kopā ar Providence Equity Partners (“Providence”) – starptautisku privāto investīciju uzņēmumu, paziņoja, ka ir uzsākuši vienošanās procesu, saskaņā ar kuru Providence pārņems Bité Finance International BV  (“BITE” vai “BITE Grupa”) no “Mid Europa” par šobrīd neizpaužamu summu. Darījumu ir paredzēts pabeigt 2016. gada pirmajā ceturksnī.

    BITE Grupa pārstāv vienu no lielākajiem mobilo sakaru operatoriem Latvijā un Lietuvā, kura fokuss ir nodrošināt aizvien augošajām prasībām atbilstošu tīkla kvalitāti un izcilu klientu servisu. BITE Grupa piedāvā plašu mobilo pakalpojumu klāstu, kā arī mobilo internetu un datu pakalpojumus gan biznesa, gan privātajiem klientiem.

    Mišela Kapioda, “Mid Europa” partnere: “Apvienojot spēcīgu vadību un ieguldot milzīgu darbu, Freds Renčaks un viņa komanda sniedz klientiem izcilu pieredzi telekomunikācijās, kas ir pierādījusies kā lieliska uzņēmuma stratēģija, piesaistot vairāk kā 1,58 miljonus klientu. Mēs gribam pateikt lielu paldies BITE komandai par šo lielisko sniegumu, kā arī vēlam turpināt savu veiksmes stāstu, uzsākot aizraujošu ceļu kopā ar jauno īpašnieku. ”

    Freds Renčaks, BITE Grupa valdes priekšsēdētājs: “Ar “Mid Europa” atbalstu mēs esam attīstījuši BITE kā vienu no dinamiskākajiem, kvalitatīvākajiem un uz klientu orientētiem mobilo sakaru operatoriem Eiropā. Mēs esam pateicīgi “Mid Europa”par uzticību BITE ilgtermiņa stratēģijai un ar prieku raugāmies uz priekšu, lai vēl vairāk stiprinātu uzņēmumu “Providence” vadībā.”

    Providence jau šobrīd pārstāv veiksmīgus, starptautiskus privātā kapitāla ieguldījumus mediju, komunikāciju, izglītības un informācijas nozarēs.

    Karims Tabets, “Providence” izpilddirektors: “BITE ir neparasts uzņēmums un mēs esam priecīgi sadarboties ar Fredu un visu viņa komandu. Mēs spējam sniegt vērā ņemamu pieredzi, kura ir iegūta atbalstot mediju un komunikācijas uzņēmumus citās valstīs, kas ļauj mums  ar prieku raudzīties sadarbībā, tādējādi atbalstot BITE izaugsmi un stratēģiju, pirmajā vietā izvirzot klientu vēlmes. ”

    Providence Enquity Partners ir viens no lielākajiem privātā kapitāla investīciju fondiem pasaulē, kurš fokusējas uz ieguldījumiem mediju, komunikāciju, izglītības un informācijas uzņēmumos. Fonds pārstāv ieguldījumus vairāk kā 40 miljardu ASV dolāru apmērā un ir atbalstījis vairāk kā 140 uzņēmumus, kopš tā dibināšanas 1989.gadā. Providence galvenais birojs atrodas Providencē, ASV, taču tā pārstāvniecības ir arī Ņujorkā, Londonā, Honkongā, Singapūrā un Ņūdeli. Fonds pārstāv tādus uzņēmumus kā “Eircom” (Īrija), “Warner music group” (ASV), “Digiturk” (Turcija), “idea Cellular (Indija), “Ironman”, “HSE24”, kā arī citus labi zināmus nozaru līderus. Vairāk informācijas – www.provequity.com.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    44 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Briedis
    24.12.2015 11:49

    Vai es kaut ko jaucu, vai arī Bite’s vadītājs Freds pirms kāda laiciņa teica, ka visas baumas un spekulācijas par kompānijas pārdošanu ir “fufels”….???

    24.12.2015 12:12

    Tad jau kaut ko pareizi izdarījuši, ka ir pievilcīgi pirkšanai.

    Martins Baumanis
    24.12.2015 12:18
    Reply to  Guntis Čoders

    vai arī salaiduši tādā pakaļā, ka dabūjami par sviestmaizi

    24.12.2015 12:20

    Nu jau, nu jau. Kāda jēga tērēt naudu par dēlī salaistiem uzņēmumiem? Īpaši jau telekomunikāciju jomā, kur konkurence ir jo īpaši sīva. Īpaši jau mazajiem operatoriem.

    Janis
    24.12.2015 13:02

    Nu atkarībā cik lielā dēlī viss salaists un kāda ir cena par uzņēmumu. Zinātu Tu kāda veidā tiek pie lielām mājam un jahtām 70% Latvijas un Krievijas iedzivotāji tad tā neteiktu…:D
    Lai gan par Biti es protams ļoti šaubos, ka tur viss ir salaists dēlī:)

    Matīss Jēkabsons
    24.12.2015 13:49
    Reply to  Janis

    Nu un par kādām naudām tad tie 70% iedzīvotāji tiek?
    70% iedzīvotāji jahtu tikai sapnī redzējusi un filmā :P
    pat ja 70% no jahtu pircējiem… zināji ka auto arī lielākā daļa nepērk jaunus? ;)

    Kā var salīdzināt uzņēmumu ar jahtu vai māju :D Kā arī… apgalvojumu izteici – labprāt apskatīšu arī argumentu ;) …tikmēr tas ir viena tante teica līmenī ;)

    24.12.2015 14:57

    Tiek salīdzināts iegūšanas veids, nevis iegūtās lietas.

    Bet tik tiešām tas viss ir no babenes uz soliņa noklausīts.

    Janis
    24.12.2015 21:49

    Nē procentuāli no visiem kuriem ir lielās jahtas un mājas, nejau procentuāli no kopējo iedzīvotāju skaita!!! Kā tad nepērk jaunus?? Jaunus nepērk tikai vidējasi latvietis ar 1000Eur uz rokas, tādi jā nopērk lietotu x5, q7, vai vis ticamāks b7 passātu, vai kādu mazu kroseveru/suv. Vidēji mazu firmeļu īpašnieki ar padsmit darbiniekiem jau nu gan izvēlas jaunas tačkas operatīvajā uz firmām, turklāt tie kas mīzelīgāki nem VW, vai audi luksus klasi, jo to var dēvēt par tautas vāģi un VIDAM arī protams liekas normāls darba auto VW TOUREG, vai Phaentom. ok tas tā…. Zini cik maksā 1.00 EUR skaidras naudas? (Vidēji nerunājot protams, atsevišķiem “galiem”) Zini kādēļ kādēl, un kas ir tie cilvēki kas pērk dažādus uzņēmumus? Zini kādēļ uzņēmēji pērk komercīpašumu, kas nav saistīti ar viņu uzņēmējdarbību, tuklāt bankas ļoti feini nāk pretī piedāvājot izdevīgas procentu likmes un līdz 100% finansējumu īpašuma iegādei?? Ja tev tiešam nav atbildes ne uz vienu no šiem jautājumiem, tad man tev ir pilnīgi bezjēdzīgi, censties paskaidrot šo visu!! To arī tik sīki nemaz šeit nerakstītu, bet ja interesē šīs lietas tad sāc interesēties, tāpat Latvijā normālu naudiņu Tu savādāk nenopelnīsi, jo žuļijas gandrīz VISI. Šis komentārs attiecas arī uz Arti! Izstenībā pat brīnos veči.… Read more »

    24.12.2015 22:38
    Reply to  Janis

    Pirmkārt, ar šādām zināšanām nav jālepojas. Otrkārt, pat ja mums ir nojauta par to kā apkrāpt sevi (valsti), mēs par to šeit skaļi nerunājam!

    Janis
    24.12.2015 23:36

    Kristap, pirmkārt, par šo visu jau vidusskolā māca.
    Otrkārt, pat brīnos par to, kā vispār to var nezināt, ja pieņemu ka 70% maksā aplokšņu algas!!
    Treškārt par “zināšanām” ir jālepojas, un kā vel!!!
    Ceturtkārt, par to ir skaļi jārunā Tev nešķiet, ka tā jau mūsu tauta par daudz klusē un ne par ko neiebilst!?
    Piektkārt, esmu no otras puses, ne jau tas kurš šo visu izmanto proti, lai apčakarētu valsti, bet gan, lai neapčakarētu mani!!
    Neuzskatu, ka uzrakstīju, ko tādu par ko cilvēki kuri darbojas uzņēmēj darbībā un valsts drošības dienestos u.c. par šo visu nezinātu:D fufels pats Tu arī to zini un saproti:)
    Komentāru uzrakstīju, jo citiem puišiem patīk uz soliņiem sēdēt un klausīties, ko tantiņas runā:) Varbūt labāk, lai pamācās, jo zināšanas vienmēr noder it sevišķi matemātikā:)

    Janis
    24.12.2015 22:01

    Un vel, kā var salīdzināt uzņēmumu ar māju???
    :D:D labs, labs:D
    Es nesalīdzinu uzņēmumu ar māju, bet par to kā tiek pie šim mājām:)

    Purvavelns
    24.12.2015 16:10

    tikmēr bite dara tā… http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/operators-liedz-macitajam-sutit-draudzei-iszinas-ar-dieva-vardiem.a161043/ vot es domāju – gribēju aizsūtīt Kristapam sms ar apsveikumu Zsvētkos, bet ja šamais man neatbild? Atslēgs vēl man tālruni…

    24.12.2015 16:38
    Reply to  Purvavelns

    Ko pats vispār domā par šo konkrēto gadījumu? Principā tā ir “spamošana” un ja grib ar to nodarboties, tad būtu jāpieslēdz kaut kāds uzņēmuma pieslēgums. Līdzīgi kā telefonam paredzētus datu pieslēgumus operatori negrib ļaut izmantot datoriem.

    x
    24.12.2015 16:55

    Ar ko mācītāja spams atšķiras no “zināt, man šodien traki sāpēja galva, bet iedzēru kafiju un pēc brīža pārgāja” visam kontaktu sarakstam.

    Pieņemu, ka baznīcēniem nav nekādu iebildumu saņemt svēto spamu, savukārt operatoram simts vai pat tūkstotis īsziņu ir nieks, nesūta jau katram 20GB video. Nevar čakarēt klientu ja viņa vēmes nav pretrunā ar abonēto tarifu plānu.

    24.12.2015 18:40
    Reply to  x

    Mhm, Bites atbildē prasījās konkrētāks skaidrojums par to kāpēc tika atslēgts tas pakalpojums. Norāde uz līguma punktu vai kas tikpat konkrēts.

    x
    24.12.2015 22:18

    Tā kā LSM mūsmājās tehniski nav skatāms, būtu jāmeklē ziņas teksta versija.

    Purvavelns
    24.12.2015 17:00

    nu… spamošana… nezinu – neviens neprotestē, būtu dīvaini, ja draudzes locekļi protestētu, ne? Spamu var definēt pēc sudzību skaita… Es savai otrai pusei rakstu 10x biežāk kā viņa man. Vai tas ir spams? Tu saki jāslēdz kāds uzņēmuma līgums? Nezinu par Biti, bet LMT ne ar ko neatšķiras bezlimita līguma nosacījumi fiz/jur personām attiecībā uz nosūtīto īsziņu skaitu un kādai jābūt ienākušo/izejošo sms proporcijai. Man grūti iedomāties, kā mācītāja sūtītos dievavārdus kaut kā varētu nodefinēt par… telemārketingu? Ja var ticēt datu šifrēšanai un godaprātam, tad bite atslēgusi vadoties tikai un vienīgi no sausiem cipariem – tipa 1000 sms out, 0 in… Pat ja tajā ir kāds racionālais grauds, tad vismaz šinī gadījumā šmuces ir vairāk kā ieguvumu. Nez vai viņiem šo analīzi veic dators un dators automātiski kaut ko norubī.

    24.12.2015 18:32
    Reply to  Purvavelns

    Jā, man arī šķiet, ka pie vainas automātika, kas skatās, ka izsūtītajām SMS virs kaut kāda limita nav atbilžu. Tas arī būtu diezgan loģisks un pamatots atslēgšanas solis. Šoreiz tikai nepaveicās un numurs tika atslēgts reliģiski fanātiski noskaņotam klientam.

    Purvavelns
    24.12.2015 18:35

    damage done. tā teikt :D es gan tā īsti tam negribu ticēt – es zinu, ka vismaz LMT tas tādā veidā nenotiek, cik man ir stāstīts. Pazīstu tur vienu lielu čiekuru.

    x
    24.12.2015 18:42

    ko iesākt ar monitoringa sistēmām, kas sūta SMS caur meila geitu? teiksim, katru dienu iziet desmitiem, simtiem īsziņu bet atpakaļ nenāk neviena.

    Ja kāds bots iedomātos tās atslēgt, nākamajā dienā operators zaudētu lielu klientu.

    24.12.2015 20:01
    Reply to  x

    Kurš nopietns uzņēmums monitoringa sistēmas karina uz privātpersonām paredzētiem pieslēgumiem?

    x
    24.12.2015 20:25

    bots neatslēgs uzņēmuma pieslēgumu? skaidrs, spamošanai vajag korporatīvo līgumu, tad tas ir atļauts hehe.

    un tomēr – ja privātais ligums neparedz sms skaita ierobežojumu, tad nav nekāda pamata atslēgt pieslēgumu.

    24.12.2015 21:02
    Reply to  x

    Būtu jāapsēžas un šajā jaukajā svētku vakarā jāpalasa Bites pakalpojuma līgums, tur noteikti jābūt kaut kādai operatoram brīvi interpretājamai norādei par to kā tiek lietots pakalpojums.

    Kas attiecas uz korporatīvajiem pieslēgumiem, tad tur noteikti var atrunāt, ka konkrētajam pieslēgumam būs daudz SMS un to noformēt kā kaut kādu machine-to-machine risinājumu.

    Mārtiņš Stankevičs
    25.12.2015 12:38
    Reply to  Purvavelns

    Nu, veči, jūs dodat… Loģiski domājošas būtnes brīžiem arī stulbības melž…

    Iedomājamies situāciju sekojoši.

    Subjekts X izsūta SMS ik pēc noteikta laika konkrētā apjomā. Atbildes SMS procents ir ļoti minimāls.

    Subjekta vietā ieliec nevis sludinātāju, bet botu un SMS teksta vietā reklāmu par kārtējo ātro kredītu!

    Nu, vo… Un tagad iedomājies to, ka šāda sistēma neeksistētu un Tu katru dienu, otro dienu saņemtu šādas SMS, Tu sūdzētos operatoram. Pēc piektās sūdzības Tu sūdzētos par to, ka stulbais operators nav izveidojis sistēmu, kas jau saknē izskauj spamu.

    Un tagad cerams ēzelītis iespēra pa galvu un sapratām, ka sistēma strādā un Tu šo spamu nesaņem, jo jopcik… Ir taču strādājoša sistēma.

    P. S.
    Palasam normatīvus, kas tiek kvalificēts ka spams un atceramies, ka operatori nelasa jūsu SMS (ja tā domā, tad neviena te vairs nepalīdzēs) un pēc vārda un uzvārda nemeklē soc tiklos, vai esi sludinātājs vai draņķa spameris.

    25.12.2015 12:57

    Labi rūkts!

    Purvavelns
    25.12.2015 13:04

    it kā viss pareizi, bet es nedomāju, ka viņiem katru dienu ir simtiem tādu keisu, lai tos nevarētu izvērtēt individuāli. Bite ir vismazākais operators – ar daudz lielāku varbūtību šādiem publiski zināmiem gadījumiem jau sen būtu bijis jānotiek pie LMT vai Tele2. Lai vai kā, bet nesmukums sanācis liels…

    Mārtiņš Stankevičs
    25.12.2015 13:12
    Reply to  Purvavelns

    Kā Tu iedomājies individuālo pieeju, ja tekstus neredz, nočeko pēc reliģiskās piederības, pārliecības, amata, hobija kas ir sūtītājs un kas ir saņēmēji?

    Zvans subjekam X.
    Sveiki, te Tavs operators, redzam, ka esi izsūtījis milzum daudz SMS un neviens Tev neatbild. Vai Tu spamo?
    Subjekts X:Protams, ka nē!

    Purvavelns
    25.12.2015 13:19

    OK, pie pirmās izdevības pajautāju LMT vienam lielam čiekuram, ko pazīstu. Tā teikt – neformālu komentāru.

    x
    25.12.2015 13:55

    Atkal kāds, kurš ZIN labāk….ja nav sūdzību, tad par ko plēsties?

    If it ain’t broke, don’t fix it

    25.12.2015 14:18
    Reply to  x

    He he, nu parasti ir tā, ka uzņēmuma darbinieks zina vairāk par uzņēmumā notiekošo nekā gudrinieki no malas.

    x
    25.12.2015 14:38

    kas parasti ir uzņēmuma mērķis? dot klientiem to, ko tiem vajag un iespējami labākā veidā, bla bla bla

    tātad, ja klientiem vajag nosūtīt 1000 sms dienā, dodiet iespēju.
    kā uzņēmumi mēdz uzzināt par pakalpojumu kvalitāti? veidojot atgriezeniski saikni ar klientiem?

    kā tas notiek? laikam jau ir klientu centrs, kurā klienti var sūdzēties, ir epasts un mājaslapa, kurā klienti var sūdzēties.

    nu, un šitik unikālā un srežģītā gadījumā (pirmais tāds visā pasaulē) vai ir tik grūti aptaujāt nevis izsūtītāju, bet izlases veidā nelielu daļu spamu saņēmušo klientu, sak, vai jūs netiekam apgrūtināti? ja nav nevienas sūdzības, tad jau viss ir OK?

    tātad, pie uzņēmuma mērķiem būtu jāliek klāt arī “netraucēt klientiem sasniegt savus mērķus, izmantojot mūsu pakalpojumus”. T.i. uzņēmuma darbiniekam nav jānolemj, kas vajadzīgs klientam, bet ļoti uzmanīgi jāklausās ko tam vajag un jācenšas to piedāvāt. Bija jau laiki, kad partija un apgādes sistēma domāja cilvēku vietā.

    25.12.2015 15:26
    Reply to  x

    Es kā klients būtu saniknots, ja saņemtu šādu spamu un man pašam nāktos operatoram ziņot, ka man tas nepatīk.

    Tāpēc uzskatu, ka operators pareizi dara, ka automatizēti apklusina šādus gudriniekus. Ja grib organizēt šādas kampaņas, lai maksā atsevišķi par šādu pakalpojumu.

    x
    25.12.2015 16:18

    kurš tad saņēma? ja tikai draudzes locekļi, kuri ir devuši savu telnumbu un piekrituši – nu kur tad ir problēma?

    25.12.2015 16:58
    Reply to  x

    Tas ir otršķirīgs jautājums, kas nav aktuāls, jo operators nelasa katru īsziņu, lai saprastu kas, ko un kam nosūtījis.

    Deace Duck
    25.12.2015 16:46

    Uz zināmas iestādes vārtiem bija uzrakstīts “katram savs” .Interesanti vai tu kā tehnoloģiju fanātiķis sūdzētos, un cik tieši būtu saniknots,ja tev katru dienu piesūtītu SMS ar jauno gadžetu sarakstu n viņu apskatu?Ziņotu operatoram?

    25.12.2015 16:57
    Reply to  Deace Duck

    Protams! Uz telefonu man spams pavisam noteikti nav vajadzīgs. Es tādiem nolūkiem izlīdzos ar e-pastu.

    Purvavelns
    25.12.2015 19:27

    klau, Kristap – spamu regulēt ir datu inspekcijas preogatīva nevis operatora. Dienas beigās viss piemirsīsies, bet kreņķis paliks – Bite neglīti izrīkojās ar mācītāju. Ja tu epastā saņem spamu, Tu vari vērsties pie sūtītāj – nolamāt, “atrakstīties” vai rakstīt sūdzību inspekcijai – no kurienes tie čmuriki ir ņēmuši Tavu e-pastu/mob nummuru. Zec it. Nekāda uzņēmuma darbinieku lamāšanās to nesmukumu nenomazgās – kā jau es teicu damage done.

    25.12.2015 19:31
    Reply to  Purvavelns

    Tu tiešām domā, ka operatoram nav jāveic pilnīgi nekādas darbības šādos “spamošanas” gadījumos?

    Purvavelns
    25.12.2015 19:40

    es noskaidrošu no LMT kā tas notiek. Es varu runāt tikasi par šmuci. Šmuce ir nenoliedzama – viss pārējais ir lirika. Šmuce nav man un bites dienas vai nedienas man ir paralēlas, bet mani nemaz neizbrīnītu, ja no 200 draudzes locekļiem kādi desmit ir mainījuši operātoru šī iemesla dēl.

    25.12.2015 19:41
    Reply to  Purvavelns

    Es nenoliedzu, ka rezultāts nav pārlieku smuks, tomēr man šķiet, ka -10 klienti ir mazāka problēma nekā, ja operators vispār nečekotu spamerus.

    Purvavelns
    25.12.2015 19:53

    https://static.lmt.lv/lmt/files/lmt_pakalpojumu_liguma_noteikumi_v1.pdf noteikumi vismaz LMT neatrunā. savukārt godīgas lietošanas principos https://www.lmt.lv/lv/lmt-pakalpojumu-godigas-lietosanas-principi Šajos gadījumos ar Tevi var sazināties LMT pārstāvis, lai pārliecinātos… bla bla bla. Ar ko gribu teikt – ņemot vērā, ka publiski šādi gadījumi no LMT nav izskanējuši, tad viņi ar šo problēmu māk tikt galā delikātāk. Protams, nav izslēgts, ka bite sazvanīja mācītāju, a šamais piesolīja elles liesmas un tālāk jau pašla pošļina :D

    Purvavelns
    25.12.2015 19:22

    :D MS ir Bites darbinieks?

    Mārtiņš Stankevičs
    25.12.2015 15:47
    Reply to  x

    Labojums… zinA

    Mārtiņš Mičulis
    12.01.2016 12:41

    Nu te gan komentāri panesušies ne pa tēmu.
    Ja par investoriem – tad iepriekšējie investori Mid Europa Partners bija “cikla” beigu posmā – kur jāizlemj, plānot tālāk kko vai pārdot šo investīciju (Biti) – un vispār Mid Europa Partners ir dažādu investīciju kompānija, ne tikai tehnoloģiju un tās “spēks” ir ap 4.5 mljrd$. Savukārt Providence Equity Partners aktīvi ir ~ 45mljrd$.. tas ir apm 10x lielāks nekā Mid Europa Partners… un kas galvenais – Providence Equity Partners fokusējas uz “media, communications, education and information industries.” = visā visumā – tas ir ļoti labi Bitei. 1. Investors saprot šo industriju 2. Investoram ir biezāks maciņš ;)

    Reklāma