Lattelecom piedāvā skatītājiem jaunu pastāvīgu televīzijas kanālu 360TV, kļūstot par pirmo telekomunikāciju uzņēmumu Latvijā, kas ienāk televīzijas satura veidošanas biznesā. 360TV ir pirmais Latvijā radītais augstas izšķirtspējas jeb HD televīzijas kanāls ar unikālu satura konceptu, katru nedēļas dienu veltot vienai tēmai.
360TV pārraidīs visu diennakti septiņas dienas nedēļā. Katra nedēļas diena veltīta vienai tēmai – kino pirmdiena, sporta otrdiena, ideju trešdiena, viņas ceturtdiena, mūzikas piektdiena, hobiju sestdiena un kultūras svētdiena. Par katru tēmu ik dienu kanālā varēs redzēt autorraidījumu “Domnīca” ar sižetiem un sarunām ar interesantām Latvijas personībām, kā arī filmas un dzīvesstāstus par pasaulslaveniem cilvēkiem.
“Jauna pastāvīga televīzijas kanāla izveide ir likumsakarīgs solis līdzšinējam Lattelecom darbam, atbalstot vietējā satura īpatsvaru TV kanālos. Jau 2013. gadā mēs piedāvājām pirmo kanālu, kas bija veltīts īpašam Latvijas notikumam – Dziesmu un deju svētkiem. Ir pagājuši divi gadi, bijuši jau deviņi šādi Latvijai nozīmīgu notikumu kanāli un pienācis laiks to nostiprināt kā pastāvīgu mediju, kurā katrs iedzīvotājs atradīs sev interesantu satura izklaidi,” skaidro Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis. “Visā pasaulē telekomunikāciju uzņēmumi arvien aktīvāk iesaistās ne vien televīzijas, interneta un balss sakaru nodrošināšanā, bet arī papildu satura veidošanā, tostarp pērkot vai veidojot savus TV kanālus,” viņš turpina.
360TV kanālu veido Lattelecom grupas uzņēmums Media 360, un tā izpilddirektors Kaspars Ozoliņš saka: “Latvijā radām jaunu televīzijas satura konceptu, uz ko ar interesi raugās arī nozares spēlētāji pasaulē. Turklāt 360TV – tas nav tikai kanāls, bet arī vietne tīmeklī, kam veidosim īpašu saturu arī tiem, kuri priekšroku dod nelineāram saturam, to vērojot internetā.”
Sarunu šovā Domnīca ik vakaru plkst. 21.00 viesosies sabiedrībā zināmi cilvēki. Tos vadīs sevi jau pierādījušas spilgtas personības – kino pirmdienās Marta Līne, sporta otrdienās Gustavs Terzens, ideju trešdienās Jānis Palkavnieks, viņas ceturtdienās Grēta Gorjučko, mūzikas piektdienās Toms Grēviņš, hobiju sestdienās Laura Jēkabsone un kultūras svētdienās Jānis Ozols.
Kanāls 360TV ir pieejams visās Lattelecom televīzijas platformās: Interaktīvajā TV – 109.kanālā; Virszemes TV – 11.kanālā, Interneta TV- 1.kanālā.
Ieraugot oligofrēno Grēviņa ģīmi, jau zinu,ka nekad neskatīšos šo kanālu !!!
Pašpopulārais ģīmis jau būs tikai 5dienās.
Grēviņs un Terzens ir divas personības, kuru dēļ kā reiz ir vērts šo kanālu ievērtēt.
Priecē tas vien, ka beidzot arī LV sāk parādīties kaut kas baudāmā HD kvalitātē. Veikalos jau pārdod 2-metrīgus 4K 3D Smart TV, bet ar to saturu ta pašvaki…
Labi zinot, kādā pakāpē LTC pārkompresē visu, atļaušos iebilst. 6Mbps HD nav “baudāma HD kvalitāte”. Tas ir youtube līmenis.
Brīnos, ka tv vēl nav nomiris dabīgā nāvē. TV neskatos pilnīgi neko, ja neskaita netā pāris nejauši ieraudzītas ārvalstu tv sērijas par tēmām, kas mani teorētiski interesē. Nesaprotu, kā var izturēt tv “normālā veidā” , tas ir ar visām tām reklāmām u.c. suxiem.
Nesen te viens zvanīja, mēģināja kaut kādu TV pieslēgumus iesmērēt, atslēdzu un ieliku melnajā sarakstā. Arghh!
LTC turpina uzkāpt uz sava iemīļotā grābekļa – pārdot saturu tikai kanālu un paku veidā. Esmu gatavs maksāt par mani interesējošiem raidījumiem, bet ne par kanāliem vai kas vēl trakāk, kanālu pakām. tas ir kā aiziet uz veikalu pēc siļķes, bet jums saka – siļķes var nopirkt tikai kopā ar rupjmaizi, sīpoliem un šņabi. Atsevišķi nevar.
Žēl, ka interneta TV ieviesēji nav sapratuši un spējuši attīstīt internetam raksturīgās satura pārdošanas formas un izmanto jauno vidi tikai kā tehnisku vidu, kurā īstenot vecās idejas.
Nu, ja tā, tad – visu gaišu.
“bet jums saka – siļķes var nopirkt tikai kopā ar rupjmaizi, sīpoliem un šņabi. Atsevišķi nevar.” <— Hehe, starp citu padomju laikā tieši tā arī tirgoja deficītu. Neatceros tieši kādas preces, bet bija jāņem komplektā ar grāmatām (Ļeņina raksti). Kaut ko tādu miglaini atceros no citu stāstītā :D
Atceros to no pers. pieredzes un brīnos, ka progresīvs uzņēmums turpina kultivēt šos sasodītos murgus.
Man arī dažreiz gribas kaut ko konkrētu no jaunām filmām noskatīties “tūlīt un tagad” (esmu gatavs maksāt 5USD par filmu) un tāpēc kaitina, ka to nevar izdarīt nemaz legālā veidā.
Te uzreiz vietā jautājums par to cik tad īsti esi gatavs maksāt par sevi interesējošu saturu?
Atkarīgs no konkrētā satura, bet aptuveni tas būtu eur5/mēn. par iknedēļas analītisko raidījumu, eur0.5-2.5 par mani interesējošu filmu.
Heh, un tā ir arī atbilde uz jautājumu kāpēc šāds modelis Latvijā nedarbosies un būs vien jāturpina “pārmaksāt” par kanālu pakām. Maza tirgus burvība.
Nu paga, eur5 par vienu raidījumu ir tikai mazliet mazāk kā par veselu paku šļuras. Saprotams, vairākums izvēlas šļuras paku par eur7 vai cik tur tagad maksā pamatpaka un ekonomiski ir grūtāk pārdot kvalitatīvu raidījumu, nevis neiespringstot tirgot daudz-visa-kā-par-labu-cenu.
Jā,maza tirgus specifika.