Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijā prezentēts jaunais Toyota Avensis

    Jaunākie raksti

    Pagājušajā nedēļā oficiālie Toyota dīleri Latvijā WESS Motors un Amserv Motors rīkoja pasākumus, kuros plašākai publikai atrādīja jaunā Toyota Avensis sedana un universāļa (Touring Sports) versijas. Globāli jaunais trešās paaudzes Avensis savu pirmizrādi piedzīvoja šā gada pavasarī notikušajā Ženēvas autošovā, taču tikai tagad tas ir pieejams Latvijā.

    Jaunais auto ir kļuvis vizuāli pievilcīgāks un Toyota uzsver, ka pie tā dizaina strādājuši franči, par tehnisko pusi rūpējušies beļģi, bet tas tiek ražots Lielbritānijā. Jācer, ka šāda eiropeiska pieeja negatīvi neietekmēs šī zīmola auto tik ierasto uzticamību.

    Reklāma

    Jau pa gabalu ir pamanāms, ka jaunais Avensis ticis pie izteiksmīgākiem LED lukturiem un no iepriekšējā modeļa to atšķir arī savādāki buferi un motora pārsegs. Arī interjerā novērojami sagaidāmi uzlabojumi – auto nu izskatās krietni modernāks. Auto ir aprīkots ar jaunu multimediju sistēmu ar 8 collu skārienekrānu.

    Lai nodrošinātu drošības sajūtu un pārliecinātību pie stūres, kā arī atbalstītu vadītāju jebkuros apstākļos, “Toyota Safety Sense drošības sistēmu komplektā apvienotas četras aktīvās drošības tehnoloģijas: Pre-Collision System – pieejama standarta aprīkojumā visos aprīkojuma līmeņos, brīdinājums par izbraukšanu no joslas, automātisko tālo gaismu funkcija un ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma – pieejami standarta aprīkojumā, sākot no Active aprīkojuma līmeņa. Vēl vairāk, pateicoties samazinātajam riskam tikt iesaistītam satiksmes negadījumos, Avensis dāvā izdevīgāku apdrošināšanas klasi jeb samazinātus apdrošināšanas izdevumus.

    Jauno Avensis var iegādāties ar 1.6 litru (112 Zs, 4.2 l/100 km) vai 2.0 litru (143 Zs, 4.5 l/100 km) dīzeļdzinējiem ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai 1.6 litru (132 Zs, 6.1 l/100 km), 1.8 litru (147 Zs, 5.9 l/100 km), 2.0 litru (152 Zs, 6.1 l/100 km) benzīndzinējiem, kam var izvēlēties starp manuālo pārnesumkārbu vai bezpakāpju variatora pārnesumkārbu.

    Auto ir pieejams četros aprīkojuma līmeņos un lētākais jaunais Avensis maksā sākot no 18 560 eiro.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    37 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Oskars
    27.06.2015 22:33

    Neizskatās diez ko spīdoši

    28.06.2015 00:53
    Reply to  Oskars

    Tas, protams, ir gaumes jautājums, bet priekšpuses dizainu es pagaidām arī nevaru īsti pieņemt. Tas ir kaut kāds.. savāds. Aizmugure gan ir okej. Interjers (salīdzinot ar priekšgājēju) ir kļuvis modernāks un uzreiz patika beņķi. Universālī (ar panorāmas jumtu) aizmugurē gan galva pamatīgi dūrās griestos. Jāsagaida, kad būs pieejami demo auto un būs jāizbraucas. Neko dižu negaidu, bet kā darba zirgs kādam menedžerim gan jau būs OK.

    x
    28.06.2015 10:12

    Meklēt nezkādu skaistumu šajā klasē ir mazliet dīvaini, toijotai jābūt uzticamai un ar to ir gana.

    Bils
    28.06.2015 15:42

    Manuprāt tieši purns ar LED ir ļoti izteiksmīgs, savādāks zīmējums kā citiem auto ar LED. Var pa gabalu atpazīt. Tapat kā nisana kaškaju.
    Bet pakaļa kā pakaļa, laikam visi autoražotaji iet līdzīgu ceļu. Vismaz nav nesmuka. ;) Šo auto varētu izvelēties kā īres auto kkur uz nedēļu :D

    Uldis M.
    29.06.2015 10:08

    Ādas sēdekļi smuki, tikai standartā tāpat nāks ar auduma salonu… Kopējais interjers, piekrītu Kristapam – salīdzinot ar priekšgājēju uzlabojums ir, bet kopumā, tāpat kā iepriekšējais modelis šķiet atpalicis par gadiem 5… Tai pašai Mazdai 6 vai kaut vai jaunajam Subaru Legacy interjers ir krietni foršāks un atstāj lielāku premium sajūtu. Dienasgaitas lukturi – izskatīsies kā sažmiegtas acis :) jauki, interesanti… aizmugures lukturi universālim šķiet interesantāki…

    Ksspars Lccis
    29.06.2015 10:33
    Reply to  Uldis M.

    Vispābā man ir filosofiskas pārdomas… tāda plastmasas čaulas sajūta uz šo visu skatoties… Man draugiem ir līdzīgs kārs (nav svarīgi kāds) operatīvais līizings+kasko pie 500 eiro mēnesī. un vēl trīc par sensoriem un spoguļiem… nez… man joprojām mans 15 gadus vecais top nopakotais sābs sniedz premium sajūtu un pilnīgu baudījumu braucot… kuda mir kaķitsa?

    29.06.2015 11:25
    Reply to  Ksspars Lccis

    Kā es tevi saprotu. Esmu gana daudz domājis par tēmu “Vecs “krutāks” auto vs. jauns, bet prastāks auto”. Praktiskāka izvēle laikam būtu otrais, bet pie mums daudziem ir vēlme lekt augstāk par pakaļu un nopirkt vecu, bet bembi/audi utt. Braucu ar savu Volvo un arī mēdzu aizdomāties ko ņemt kā nākamo auto. Jo vairāk izbraucos ar visādiem jauniem testa auto, jo mazāka saprašana, kas būtu pērkams un kas ne.

    Ksspars Lccis
    29.06.2015 11:34

    saprotu arī Tevi, bet jaunie auto tā lūzt, visa tā fakenā elektronika, variātori un hvz kas… ok, degvielu ēd mazāk, bet ja man tagad būtu jāmaksā n simti par jaunu auto mēnesī… es tak puspasauli varētu nobraukt… motora resurss ar … nu neticu ka šiitāds būs dzīvotājs bez nenormāliem ieguldījumiem pie 150-200 tūkstošiem… godīgs vecmodīgs 3l v6 motors bez turbo ar vienkāršu automātu bez jebkādām problēmām izvelkot 300 tūkstošus, un skatoties uz savu sābu – nebrīnīšos, ja tā būs… ok, nav visādu tur ksenonu (kas maksā ahūni un kas laiku pa laikam jāmaina), nav mp3 un olu kutināšana beņķī… bet kammon – ir tak svarīgākas lietas dzīvē un prioritātes!

    29.06.2015 11:39
    Reply to  Ksspars Lccis

    Nu nezinu, man šķiet, ka veci auto lūzt biežāk nekā jauni (plus, garantiju jautājums). Cita runa, ka vecu auto visdrīzāk labot būs lētāk. Tāpat man liekas, ka līdz 150 000 – 200 000 km jauns auto rūks kā nākas un līdz tādam nobraukumam tas jau noteikti būs izmaksāts un vietā paņemts kāds cits jaunāks braucamasi. >200 000 km resursu gan no vairuma jauno auto es ne pārāk sagaidu.

    Kas attiecas uz visādām elektronikām, gudrajām gaismām, adaptīvajām kruīzkontrolēm un citām aktīvajām drošības sistēmām, tad tās ir reāli noderīgas, ja prātīgi nostrādātas. Te gan kā nu kuram auto ražotājam sanāk – ir labi piemēri un ir arī ne pārāk labi piemēri. Bet es viennozīmīgi esmu par moderniem auto.

    Ksspars Lccis
    29.06.2015 11:53

    mazai atbilde – te bija komentāros ņemšanās ap jauna subāra variātoru… domāju tas ir labs apliecinājums… Par gudrajām elektronikām… interesanti kas notiek, kad tās sāk lūst – un kas svarīgākais – pirmajā fāzē, kad brīžiem kaut kas nenostrādā. Manuprāt, labāk ir mācēt braukt bez palīdzības. Sava drošība ir jāuztic vispirms jau sev un tikai tad elektronikai. Tās nenormālās avārijas kas notiek uz mūsu ceļiem, visi ties slēpotāji, kas sāk psihot ar apdzīšanu tikai tāpēc, ka 5 minūtes nespēj pabraukt tev aiz muguras ar 99 km/h

    29.06.2015 12:00
    Reply to  Ksspars Lccis

    Tu runā kā mana kolēģe, kas vēl baidās no automātiskajām pārnesumkārbām :) Es gan izvēlos nedarīt tās lietas, ko labāk paveiks elektronika/mehānismi. Un man nav tāds auto ar ko gribas gāzt visu dienu un katru dienu.

    Subaru variatora gadījumā satraucošais bija nevis pats saplīšanas fakts (kamon, tehnika plīst), bet tas ka neviens (ne dīleris, ne ražotājs) īsti nav ieinteresēti nākt talkā šī dārgā remonta veikšanā.

    x
    29.06.2015 12:17

    + satraucošajai daļai – iemesls, kā var noprast, ir sensors (kautkā negribās teikt – devējs vai datčiks) kas pats nemaksā dārgi, bet nepareizi darbojoties nokauj aptuveni trešo dārgāko automašīnas iekārtu (atkal gandrīz uzrakstīju – mezglu). Ne jau ka pats variators pēķšņi ņem un sabirzt putek;los, nē, pie vainas nepietiekama eļļošana jeb līdzīgs faktors, ko itin viegli varētu novērst jau laicīgi. Īstermiņā ir kārdinoši piespiest cilvēku apmaksāt kārbas remontu vai nomaiņu, bet ilgtermiņā tas ir zaudēts klients, zaudēts uz visiem laikiem gan ražotajam, gan dīlerim.

    Ksspars Lccis
    29.06.2015 12:18

    nu es ne no kā nebaidos, jo savā laikā mācījos braukt ar žiguli un tā īsti nebaida braukt nekas – ir nomāti un braukts gan lielie busi mēbeles vedot gan vecais mini, esmu pat pabraukājis ar vecu volvo, kam 3 ātrumu automāts un puš pedālis ceturtajam ātrumam. Bet man viens džabars, kā viņam regulāri nosprāgst parking sensors – tā vispār met lokus pa rajonu līdz atrod vietu, kur var noparkoties 3 auto…

    Uldis M.
    29.06.2015 12:19

    Piekrītu! veci tiešām lūst vairāk kā jauni… un ne jau tāpēc ka būtu mazāk kvalitatīvi, nē, vienkārši viss jau ar laiku nolietojas un tad tik sākas viss pa kēdīti… te ģenerators atsaka, te starteris, te izpūtējs jau jāmetina, te tas jau nolietojies, te šitas u.t.t. Tādā ziņā nopērkot jaunu zini ka savus 100k km varēsi braukt bez bēdas… un neviens jau mūsdienās vairs nepērk mašīnu lai ar to brauktu 20 gadus… parasti tie ir apmēram 5 – 7 gadi… pa kuriem jaunajam auto nekas liels nebūs jāremontē, kamēr vecajam premiumam vis kaut kas var nobrukt… un arī tiem vecajiem premiumiem remontu izmaksas bieži vien ir krietni vien dārgākas par jauniem tautas klases auto… no kaut vai tas pats vecais populārais Audi A6 ar savu V6 dīzeli – tur zobsisknas maiņa vien pavelk pamatīgas naudiāns jo jānoārda auto priekšgals… par sprauslu maiņu vai automēta remontu šim modelim vispār bez komentāriem… nu tas tā piemēram… Ok, cits faktors par sliktu jaunam auto – ir tas ka tev vērtības kritums gan būs daudz daudz lielāks kā vecākam premiumam… ja vecais premiums pēc 5 gadiem būs sakrities cenā vien par pāris tūkstošiem, tad jauno tautas klasi nākamajam īpašniekam tu atdosi par 3šdaļu no jauna… Read more »

    Ksspars Lccis
    29.06.2015 12:30
    Reply to  Uldis M.

    njā, viss ir kā paveicas… kaut kur redzēju tādu testa tabļicu – tur varēja ievadīt parametrus un salīdzināt divus auto: sapratu, ka manam vecajam sābam ir 3x mazāk detaļu kas var nobirt. Un nebirst maita! :D Un jā – es labāk gribu aizbraukt trīs ceļojumos! Un to es arī daru, un man nevajag nevienam vairs apliecināties tipa “kāds man kruts auto”

    Uldis M.
    29.06.2015 14:08
    Reply to  Ksspars Lccis

    Jā, atceros arī “Autobild Latvija” kādu pusgadu atpakaļ bija raksts par šo tēmu – lietos premium pret jaunu lēto… patiesībā man par pārsteigumu daudz vairāk argumentu bija par labu lietotam premium… kā vienīgie plusi jaunajam lētucim bija:
    1. “jauna auto smarža” iekāpjot salonā – Wou! Par to ir vērts maksāt!
    2. “pilnībā paredzamas izmaksas” – jā nu pa lielam jau jā – tu zini ka nākamā apkope tev būs pēc 15k kur tev mainīs visu ko mainīs kas maksās tik cik pie oficiālā dīlera tas maksā…
    Un rezumējums bija tāds ka jaunu lēto auto biežāk izvēlas cilvēki kuriem negribas lieku čakaru, kuriem auto ir nekas vairāk kā pārvietošanās līdzeklis – tāpēc viņiem ērtāk ir maksāt lielāku mēneša maksājumu bet nesatraukties par negaidītu remontu…
    Bet dzīvē jau nemaz tā viss nenotiek… un pat salīdzinoši dārgiem autiņiem jau pirmajos gados gadās visādas neparedzētas kļūmes/kaites ar kurām nekavējoši jādodas uz garantijas remontu…

    Ksspars Lccis
    29.06.2015 14:24
    Reply to  Uldis M.

    ir tak gaisa atsvaidzinātāji “new car”. Starp citu… galīgi nav wow, pavasarī Dānijā dabūju īres auto ar 2 štukām spidometrā – tā smaka ir neciešama, vismaz citronkaktusā…

    Uldis M.
    29.06.2015 14:28
    Reply to  Ksspars Lccis

    Nu re!
    Un ir jau dažādi cilvēki, alerģiskāki u.t.t. kuriem nepatīk vispār nekādas smakas/smaržas… tiem nabadziņiem jaunā mašīnā jāmokās jo visu laiku nāsīs cērtas visādas dermantīnu un plastmasu smakas…

    x
    29.06.2015 15:26
    Reply to  Uldis M.

    >1. “jauna auto smarža” iekāpjot salonā – Wou! Par to ir vērts maksāt!

    cita žurnāla un citu pētnieku secinājums bija, ka jauna auto smaka ir foraldehīdi u.c. štrunti, kas pirmajos gados pastiprināti izdalās no sintētiskajiem apdares materiāliem.

    Vai ir vērts, katrs izlemj pats. Īpaši ja ar auto brauc katru dienu un vēl brīvdienās tā pavairāk.

    x
    29.06.2015 11:21
    Reply to  Uldis M.

    >Tai pašai Mazdai 6 vai kaut vai jaunajam Subaru Legacy interjers ir krietni foršāks un atstāj lielāku premium sajūtu.

    nu moins, mazda 6 vai legacy sakarā pieminēt premium, nu nevajag sevi mānīt.

    tās ir labas, es teiktu, lieliskas mašīnas ikdienas vajadzībām Latvijas vidusslānim, bet premium produkcija ir pavisam citos plauktos un citā cenu kategorijā. Ko es gribu teikt – vienreiz taču vajag pārslimot to nabagu niķi katrā virtuves kombainā vai telefonā mēģināt atrast premium sajūtu. Lietas ir tikai lietas, tās kalpo cilvēkiem un tas arī viss.

    p.s. bet lukturi lai izskatās kā acis vai pat kā zirga izpūtējs – braucot tu skaties uz ceļu, nevis uz sava auto lukturiem ))
    savukārt kad nebrauc, apkārt ir gana daudz citu interesantu lietu, nav tak jāskatās uz braucamrīka lukturiem.

    Ksspars Lccis
    29.06.2015 11:25
    Reply to  x

    tā jau ir ar visu – auto 99% ir iekšpuse (protams, nedrīkst būt kauns par to ar kādu auto brauc…)

    x
    29.06.2015 11:41
    Reply to  Ksspars Lccis

    un tai iekšpusei arī ir sadaļas, no kurām daži par svarīgāko izceļ ergonomiskumu (var braukt stundām ilgi nepiekūstot) vai hromētus kiņķēziņus uz viduskonsoles, kas pirmā gada beigās izrādās spīdīgi krāsota plastmasa.

    Ksspars Lccis
    29.06.2015 11:47
    Reply to  x

    neko citu drošības prasību dēļ salonā likt nedrīkst – visi materiāli sadursmes gadījumā var pārvērsties par ieročiem pret vadītāju un pasažieriem. – tātad – jo mīkstāka plastmasa jo labāk. vai vēl labāk – āda.

    29.06.2015 11:48
    Reply to  x

    Protams, protams – Avensis pavisam noteikti kā tipiskam menedžeru auto būtu jādomā par ergonomiskumu un ekonomiju. Ar šiem auto cilvēki stūrēs tūkstošu tūkstošus. Bet to var saprast tikai izbraucot ar auto, gaidu iespēju patestēt to kādā garākā braucienā.

    Ja runājam par biznesa galu, tad dikti patika nesen izbrauktais jaunais VW Passat. Tajā ir daudz visādu sīkumu, kas ir ļoti praktiski nostrādāti. Drīzumā no manis būs video par šo auto.

    Uldis M.
    29.06.2015 11:52
    Reply to  x

    Nu par to premium – ok – ne tā izteicos, varēju rakstīt arī tā “…interjers ir krietni foršāks un atstāj nedaudz dārgākas un kvalitatīvākas automašīnas sajūtu” Jā – tā nu tam cilvēkam ir – visā grib meklēt premium sajūtu… bet vai tas ir slikti? Jā, tautas klases auto nav tas pats kas Luksusa klase, un tomēr – tāpēc jau nav jāsamierinās ar lētumu tā salonā – galu galā auto ir lieta kurā pavadām pietiekoši daudz sava laika… Ražotājs ja pacenšas var arī tautas klasi uztaisīt pietiekoši zolīdu un patīkamu. Un galu galā – Avensis Toyotai ir kā Passat Volkswagenam, vai A6 audi zīmolam – ar to es gribu pateikt ka tas ir domāts klasi augstāks par Corolla (vāciešiem tas būtu Jetta, A4) – līdz ar to tajā ir jābūt jau kaut kam labākam par parasto auto… Nu par lukturiem galīgi nepiekrītu – pēc tevis teiktā tad jau vispār viss auto var izskatīties pēc zirga ratiem – kāda nozīme ja tu pats no iekšpuses to neredzi? Wrong! Jā – ir daži cilvēki kuri cenšas iegalvot ka viņiem pie kājas kā izskatās viņa auto, bet vismaz 90% ir ļoti svarīgs sava auto izskats – tai skaitā arī faras un citi sīkumi. Kāpēc… Read more »

    x
    29.06.2015 12:10
    Reply to  Uldis M.

    nu, man liekas ka vienīgais iemesls kāpēc kāds mazgā un vasko auto ir tāds, ka tas ir veids kā to attīrīt no abrazīvām daļām, kas bojā krāsas slāni un/vai atbrīvot no ceļa “sāls”, kas arī bojā auto.
    t.i. mazgāšanas un vispār kopšanas mērķis ir ilgāk saglabāt virsbūvi un mehānismus labākā stāvoklī. Ne jau lai iepriecinātu auto :)

    bet ko par mani domā citi, es nezinu, viņu ir tik daudz, visiem tāpat nepatikšu, tāpēc lai viņi domā kas viņiem pašiem patīk.

    Uldis M.
    29.06.2015 13:46
    Reply to  x

    Nu labi, pieņemsim ka tev pie kājas ko par tevi domā citi, un tomēr ar netīrām drēbēm taču tu nestaigā apkārt – pat ja tās nav sanēsātas bet vienkārši gadījies notraipīt…
    Ar mašīnām ir līdzīgi… nu nav tā ka mazgā auto tikai lai saglabātu auto krāsojumu lakojumu labākā stāvoklī – galu galā arī mazgāšana nodara savu ļaunumu lakai, jo sevišķi automātiskajās mazgātavās. un veselīgāk krāsojumam būtu braukt ar nedaudz apputējušu autiņu un mazgāt to ne biežāk kā reizi mēnesī… bet paskaties uz ielas – paskaties uzsamērā jauniem premium autiņiem – vai daudz esi redzējis netīrus 7tos bembjus, Audi A8, bentlijus, par ekskluzīvākām markām pat nerunājot? tie tiek mazgāti nedēļā pa vairākām reizēm! Domā auto lakojumam tas baigi patīk? nē, bet priekš tam atkal ir pulēšanas u.t.t.
    Ne visiem, bet lielai daļai ir svarīgi kā izskatās viņa auto. Ir pierādīts arī dažādās aptaujās ka tautai viens no svarīgākajiem faktoriem jauna auto izvēlē ir auto izskats. Līdz ar to nopērkot mašīnu kas pašam patīk – gribas to uzturēt arī smuku lai ne tikai pašam prieks, bet arī citi redz kāda tev smuka mašīna – un tur nav nekā slikta vai nosodāma…

    x
    29.06.2015 15:32
    Reply to  Uldis M.

    Nu nekā nosodāma nav, katrs pats izlemj cik reizes nedēļā skrāpēt lakojumu! galu galā, no tā apkārtējiem netiek nodarīts tiešs kaitējums.

    Ar to smukumu un tīrīgumu ir tā – labi mazās devās, bet kad aiziet par daudz – tas ir par skādi. Pirms gadiem 10 vai pat 15 modē bija baktericīdas ziepes ikdienas lietošanai (ne slimnīcās). izrādījās, ka nav labi, jo regulāra lietošana nomazgā dabisko mikrofloru. Tas pats ar maerikāņu apsēstību ar ikrīta dušu – ja cilvēks nestrādā pagalam netīru darbu, tad ikdienas mazgāšanās ar ziepēm atkal tikai lieki izjauc ādas balansu, rada lielāku iespēju slimībām – tieši pretēji mērķim. Tīrs ūdens, protams, cita lieta. Bet katrs lai pats izlemj, cik bieži, ar ko un kā mazgā….

    Ksspars Lccis
    29.06.2015 12:15
    Reply to  Uldis M.

    offtopiks, bet avensis = passat = A4 utt. attiecīgi corolla = golfs/jetta, A3. Jau kopš seniem laikiem (piekrītu, ka ir drusku nobīde…) Opelim bika vectra analogs un omega, kas vilka uz A6, bet viņi ar insigniju tā īsti vairs nav tur.

    Ksspars Lccis
    29.06.2015 12:33
    Reply to  Uldis M.

    par auto segmentiem runājot

    Uldis M.
    29.06.2015 13:53
    Reply to  Ksspars Lccis

    Paldies par tabulu! Par izmēriem skaidrs, a kas ir īsti domāts ar kubatūru? tipiskā kubatūra?

    29.06.2015 14:08
    Reply to  Ksspars Lccis

    Es vēl parasti skatos uz Latvijas Auto Asociācijas automobiļu klasifikatoru: http://www.autoasociacija.lv/lv/automasinu-klasifikators

    Ksspars Lccis
    29.06.2015 18:37

    nu tur ir dažas dīvainības.
    ps. passat jau vispār nav biznesa gals, bet family car.

    x
    29.06.2015 19:38
    Reply to  Ksspars Lccis

    lūk, es te arī prātoju, ka Latvijas lauki pamatā brauc ar lietotiem biznespasātiem :))

    29.06.2015 20:27
    Reply to  x

    Passāts sākotnēji skaitījās kā liels ģimenes auto, bet nu tagad tas ir izplatīts dažādu uzņēmumu autoparkos. Jaunais Passat vispār cierē konkurēt ar premium auto (Audi A4, BMW 3. sēriju un Mercedes C klasi). Kaut kāds šarms tam auto ir, jo pērk kā karstus pīrādziņus.

    x
    29.06.2015 21:44

    Vai uzņēmumu autoparkos bagātīgi izmantotie furgoni arī būtu saucami par biznesa klases auto? Nav tik vienkārši ar to biznesklasi. Ar to demonstrē piederību noteiktam lokam, un tas ka passat iespiežas šajā nišā, var liecināt vismaz par divām lietām – ka pasāts ir kļuvis glaunāks auto vai ka biznesi pret rituālo dzimumorgānu demonstrēšanu konkurentiem sāk izturēties ar mazāku entuziasmu.

    Ksspars Lccis
    29.06.2015 21:59

    drīzāk jauna shēma uzņēmuma autparkā: ja agrāk bija 10 merši, tad tagad viens maserati un 20 pasāti. un visi laimīgi. virtuāla nobīde vērtību sistēmā.

    Reklāma