Web Analytics
More
    Reklāma

    IBM un Facebook apvieno spēkus, lai internetā efektīvāk uzrunātu patērētājus

    Jaunākie raksti

    Tehnoloģiju uzņēmums IBM un „Facebook” apvienos spēkus, lai palīdzētu mazumtirgotājiem efektīvāk uzrunāt patērētājus pasaulē populārākajā sociālās saziņas vietnē, sacīts IBM un „Facebook” kopējā paziņojumā.

    Abi uzņēmumi ir sākuši sadarboties, integrējot „Facebook” mērķauditorijas reklāmu tehnoloģiju ar IBM rīku un pakalpojumu līniju mazumtirgotājiem.

    Reklāma

    Apvienojot mazumtirdzniecības datus, piemēram, pirkumu vēsturi vai aplūkotos produktus, ar „Facebook” lietotāju datiem, abi uzņēmumi plāno izstrādāt iedarbīgākas personalizētās jeb tiešās mārketinga kampaņas.

    Tādējādi mazumtirgotājs, piemēram, varēs ievietot lietotāja „Facebook” profilā reklāmas tiem produktiem, kurus viņš iepriekš aplūkojis kompānijas mājas lapā. Jaunos rīkus varēs arī izmantot, lai palīdzētu ar reklāmām veiksmīgāk sasniegt konkrētus segmentus, piemēram, cilvēkus, kas aizraujas ar skriešanu.

    “Mūsu klienti ir mudinājuši mūs sadarboties ar “Facebook”, jo tas ir ļoti svarīgi. “Facebook” ir vieta, kur patērētāji pavada daudz sava laika,” komentēja „IBM Commerce” ģenerāldirektors Dīpaks Advani.

    “Abas kompānijas vēlas savienot cilvēkus ar zīmoliem. Mūsu mērķi ir lielā mērā līdzīgi. Un mums ir diezgan daudz kopēju lielu klientu,” pauda „Facebook” viceprezidents partnerības jautājumos Bleiks Čandlijs.

    Partnerības nolūks ir apvienot datus, kas tirgotājiem ir par klientiem, tostarp par viņu iepirkšanās paradumiem, reakciju uz tirgotāja e-pasta kampaņām un saziņu ar zvanu centriem ar „Facebook” datiem, tostarp par lietotāju nospiestajiem klikšķiem uz „patīk”, komentāriem un sūdzībām.

    „IBM datu analītika tiks izmantota, lai palīdzētu lielajiem zīmoliem atrast un efektīvāk uzrunāt mērķauditorijas vietnē „Facebook”. Turklāt informācija, kas gūta, analizējot „Facebook” un citus datus, arī dos iespēju uzņēmumiem efektīvāk sasniegt patērētājus citos mārketinga kanālos, piemēram, ar reklāmām tīmeklī un e-pasta programmām,” sacīja „IBM Latvia” biznesa attīstības vadītājs Edijs Tanons.

    Iepriekš IBM jau noslēdza partnerības līgumus ar vairākām uz patērētājiem fokusētām tehnoloģiju kompānijām, tostarp ar “Apple” un “Twitter”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Klusais
    23.05.2015 17:48

    Mums aizvien patīk aizvietot vārdus kas izsaka patieso lietas būtību ar citiem kas slēpj lietu patieso nozīmi. Kas tā tāda par “efektīvāku patērētāju uzrunāšanu”? Izlasot virsrakstu rodas sajūta, ka man būtu jāpriecājas par šo efektīvāko uzrunāšanu.. Vai man kā patērētājam vajag lai mani uzrunā? Vai es tāpēc lietoju FB lai IBM kopā ar FB mani Efektīvāk uzrunātu?
    Varbūt tā (kā ir patiesībā) arī sakiet ka divi IT Milži meklē veidus kā apkopot aizvien vairāk personalizētas informācijas par katru facebook lietotāju nolūkā samērā zemiskā veidā provocēt viņu iegādāties noteiktas preces (pakalpojumus) izmantojot viņa vājības un paradumus. NEjautājot vai viņam to preci tiešām vajag un vai tā šajā gadijumā būs atbilstošākā pēc kvalitāes, cenas vai jebkura cita kritērija. Par šo pakalpojumu bez šaubām maksās tas kas gribēs savu preci pārdot Un IBM & FB tandēms rūpēsies par šī pārdevēja interesēm nevis par to lai es nopirktu labākās un piemērotākās preces..

    bombelats
    25.05.2015 00:08
    Reply to  Klusais

    Protams, Tev ir pilnīga taisnība, bet neuztver to tik agresīvi. Sāksim ar to, ka šis raksts, kā minēts autora vietā, ir preses relīze, tātad sava veida reklāma jeb slavinājums sev,nevis analītisks raksts. Tālāk, vai tad uzskati, ka TV vai radio dzirdamie piedāvājumi cenšas Tev pārdod tikai to labāko, tikai Tev nepieciešamo? Tā ir un paliek tikai reklāma, lai kur tā būtu izvietota. Un FB un tml. vietās izvietotā reklāma jau līdzinās lielveikalos pie kasēm izvietotie saldumu stendi, kad stāvot rindā nopērc vēl kaut ko nevajadzīgu. Tas kopumā saucas mārketings, jeb pārdošanas māksla. Un nevienam nerūpi Tu, bet tikai un vienīgi Tavs maks.
    Neņem to personīgi. ?

    Reklāma