Twitter un IBM paziņo par nozīmīgu vienošanos, kas palīdzēs mainīt veidu, kā uzņēmumi un institūcijas izprot savus klientus, tirgus un jaunākās tendences, un ļaus pieņemt informētākus lēmumus. Partnerība apvieno Twitter datus, kas sniedz unikālu pasaules iedzīvotāju pulsu, un nozarē labākos IBM mākonī bāzētos analītikas risinājumus, klientu iesaistes platformas un konsultēšanas pakalpojumus.

Sadarbība fokusēsies uz trim virzieniem:

Twitter datu integrācija ar IBM analītikas pakalpojumiem mākonī: IBM plāno piedāvāt Twitter datus, kā daļu no mākonī bāzētu pakalpojumu paketes, tai skaitā IBM Watson Analytics, jaunu kognitīvo pakalpojumu katra plaukstā, kas sniedz intuitīvās vizualizācijas un prognozēšanas iespējas biznesa lietotājiem; un mākonī bāzētu datu apstrādes pakalpojumu, kas ļauj aplikāciju izstrādātājiem ievietot datu pakalpojumus savās aplikācijās Uzņēmējiem un programmatūras izstrādātājiem būs iespēja integrēt Twitter datus jaunajos mākoņa pakalpojumos, ko tie veido ar IBM Watson Developer Cloud vai arī IBM Bluemix platformu-kā-pakalpojumu.

Jaunas lielapjoma datu apstrādes iespējas uzņēmumiem: IBM un Twitter sniegs virkni biznesa aplikāciju, lai palīdzētu uzlabot biznesa lēmumus visās nozarēs un profesijās. Pirmais kopīgi izstrādātais risinājums integrēs Twitter datus ar IBM ExperienceOne klientu iesaistes risinājumiem, ļaujot pārdošanas, mārketinga un klientu servisa profesionāļiem izprast izjūtas un uzvedību, lai labāk iesaistītu un atbalstītu savus klientus.

Specializēta uzņēmumu konsultēšana: IBM Global Business Services profesionāļiem būs pieeja Twitter datiem, kas bagātinās klientiem visās biznesa jomās sniegtos konsultāciju pakalpojumus. Papildus, IBM un Twitter sadarbosies, lai izstrādātu unikālus risinājumus tādām specifiskām nozarēm kā bankas, patērētāju produkti, pārdošana, ceļojumi un transports. Partnerība balstīsies uz desmitiem tūkstošu IBM Global Business Services konsultantu un aplikāciju speciālistu pieredzi, tai skaitā, uz nozarē vienīgo integrēto stratēģiju un analītikas nodaļu un IBM Interactive Experience, pasaulē lielāko digitālo aģentūru.

“Twitter sniedz jaunu un spēcīgu objektīvu, caur kuru skatīties uz pasauli – gan kā platformu simtiem miljoniem patērētāju un biznesa profesionāļu, gan kā jaunāko tendenču veidotāju,” saka Džinija Rometija (Ginni Rometty), IBM Priekšsēdētāja, Prezidente un Valdes priekšsēdētāja. “Šī partnerība, balstoties uz vadošo IBM mākonī bāzēto analītikas platformu, palīdzēs klientiem bagātināt biznesa lēmumus ar pilnīgi jaunu datu klasi. Šis ir jaunākais piemērs tam, kā IBM pārveido ikdienas darbu.”

“Ja runājam par uzņēmumu transformāciju, tad IBM neapšaubāmi ir pasaules līderis tajā, lai ļautu uzņēmumiem izmantot jaunās tehnoloģijas un platformas,” saka Diks Kostolo (Dick Costolo), Twitter Valdes priekšsēdētājs. “Šī svarīgā partnerība ar IBM mainīs veidu, kā tiek pieņemti biznesa lēmumi – sākot ar jaunu biznesa iespēju identificēšanu līdz labākai klientu, partneru un darbinieku iesaistei.”

Līdz ar jaunu risinājumu attīstību, kam jāuzlabo biznesa lēmumus visās nozarēs un profesijās, IBM un Twitter spēs papildināt esošās uzņēmumu datu plūsmas, uzlabojot biznesa lēmumus. Piemēram, sociālo datu integrācija ar uzņēmuma datiem var palīdzēt paātrināt produkta attīstību, prognozējot ilgtermiņa tendences, vai arī reālajā laikā veidot pieprasījuma prognozes balstot tās uz reālā laika situācijām, kā piemēram, laika apstākļiem.

“IBM sniedz unikālu mākonī bāzētu analītikas un globālo pakalpojuma komandas kombināciju, kas var palīdzēt uzņēmumiem izmantot šos patiesi unikālos datus,” saka Kriss Mūdijs (Chris Moody) Twitter Datu stratēģijas viceprezidents. “Uzņēmumi ir guvuši panākumus ar Twitter datiem – sākot no ražotājiem, kas daudz efektīvāk pārvalda savus produktu krājumus, līdz sadzīves elektronikas preču ražotājiem, kas veic ātru produktu attīstību. Šī partnerība ar IBM ļaus paātrināt inovācijas plašākā izmantojamības diapazonā un palielināt to apjomu.”

IBM ir izveidojis pasaulē apjomīgāko lielo datu un analītikas konsultāciju un tehnoloģiju ekspertīzes portfeli, kas bāzēts uz pieredzēm, kas balstās uz vairāk nekā 40 000 datu un analītikas klientu apkalpošanas pieredzi. Šis analītikas portfelis sniedzas izpētē un izstrādē, risinājumos, programmatūrā, gatavajā aparatūrā, un iekļauj vairāk nekā 15 000 analītikas konsultantus, 4000 analītikas patentus, 6000 nozares biznesa partnerus un 400 IBM matemātiķus, kas palīdz klientiem lietot lielos datus, lai transformētu savas organizācijas.

Vairāk informācijai par jauno Twitter un IBM sadarbību, lūdzu, apmeklējiet www.ibm.com/IBMandTwitter vai https://blog.twitter.com/ibm un sekojiet sarunai Twitterī #IBMandTwitter

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of