Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunā Opel Corsa ar gāzes iekārtu jau no rūpnīcas

    Jaunākie raksti

    Jau sen nevienu neizbrīna ziņas par kārtējo degvielas cenu kāpumu, tāpēc autoīpašnieki pastāvīgi meklē veidus, kā efektīvi samazināt ikdienas degvielas izmaksas. Var mēģināt mainīt savus braukšanas paradumus, iegādāties auto ar mazlitrāžas dzinēju vai arī noticēt brīnumam un uzstādīt uz sava auto kādu no degvielas aktivātoriem, kas sola vairāk kā 20% ekonomiju. Tomēr ērtākais un ātrākais veids kā ietaupīt, ir aprīkot savu auto ar gāzes iekārtu.

    Diemžēl vairumā gadījumu iespēja uzstādīt gāzes iekārtu ir pieejama vien lietotu auto īpašniekiem, kuriem vairs nav jāievēro garantijas nosacījumi. Tomēr ir daži autoražotāji, kas piedāvā iegādāties auto, kuri jau rūpnīcā tiek aprīkoti ar gāzes iekārtu, piemēram, Ford, Dacia, Renault un arī Opel.

    Reklāma

    Nupat Opel ir papildinājuši savu modeļu klāstu ar Corsa versiju, kas jau rūpnīcas var tikt aprīkota ar gāzes iekārtu – 1.4LPG ecoFLEX. Kā jau var noprast pēc modeļa nosaukuma, jaunajā Corsa tiek izmantots 1.4l tilpuma četru cilindru dzinējs ar 90zs, kas savienots ar piecu pakāpju manuālo ātrumkārbu. Opel apgalvo, ka neatkarīgi no tā, kurš no degvielas veidiem tiek izmantots, dzinēja jaudas rādītāji paliek nemainīgi.

    Vidējais degvielas patēriņš jauktajā režīmā pēc ražotāja datiem, ir aptuveni 6.9 litri uz 100km, bet ar vienu pilnu uzpildes reizi, izmantojot abus degvielas veidus, var nobraukt aptuveni 1200km lielu attālumu. Gāzes tvertne ir novietota rezerves riteņa vietā, bet uzpildes ligzda ir iebūvēta zem bākas vāciņa, blakus benzīna tvertnes atverei.

    Opel Corsa 1.4LPG ecoFLEX trīsdurvju versijas cena Latvijā ir sākot no 12 100 eiro, bet piecdurvju versija ir pieejama no 12 403 eiro. Salīdzinājumam, versijas bez gāzes iekārtas maksā sākot no 10 487 eiro par trīsdurvju versiju un 10 789 eiro par Corsa ar piecām durvīm.

    corsalpg1

    corsalpg

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Armands Bērziņš
    02.04.2015 08:25

    Tā ir taisnība, ka gāzes iekārta atmaksājas tikai tad, ja jābrauc gari gabali, jo sākumā automašīna izmanto benzīnu, uz gāzi pārslēdzas brauciena laikā. Attiecīgi, pie īsiem gabaliem, piemēram, no mājām Rīgā uz darbu Rīgā, sanāk, ka lielākoties brauc ar benzīnu?

    Maris
    02.04.2015 08:57

    Tas ir atkarīgs no gadalaika. Jo aukstāks, jo lēnāk ieslēdzas. Vari paskatīties savai mašīnai cik ātri tā uzsilst. Nav arī īsti uzrakstīts kāda tad gāzes iekārta uzlikta šim opelim. Ar 5. paadzes gāzes iekārtu var arī pielaist mašīnu uz gāzi. Bet pati iekārta ir tik dārga, ka īsti neatmaksājas

    Kaspars
    02.04.2015 09:11

    Vasarā tā ir apmēram minūte, ziemā apmēram 5, kas paiet līdz brīdim, kad motors sasniedz 30 grādu temperatūru un ieslēdzas gāzes iekārta.. vari parēķināt pats cik brauc uz benzīna un cik uz gāzi
    Dažādiem motoriem tas gan var atšķirties, bet ideja ir apmēram tāda, ka gāze ieslēdzas aptuveni reizē ar pirmajām kaut cik siltām gaisa plūsmām no pečkas..

    Uldis M.
    02.04.2015 10:32

    Tā galīgi nav taisnība… Jā, ziemā paiet savas 5 minūtes kamēr motors pārslēdzas uz gāzi, taču ja tev ir automāts, vai pa nakti ir snidzis sniegs vai aizsaluši logi, tu taču neuzsāc braukšanu uzreiz pēc mašīnas palaišanas… parasti jau ziemā palaid mašīnu, apej riņķī, aptīri logus un tikmēr jau motors paspēj kaut cik iesilt… vai arī ja rūpējies par sava automāta veselību pēc auto aplaišanas tu nedaudz to pasildi pirms sāc braukt. Pa Rīgu, ja vien tava darba vieta neatrodas tavā guļamrajonā, uz darbu mēs braucam vismaz 20 minūtes… un pat bez mašīnas sildīšanas, lielāko šī ceļa posmu sanāks veikt uz gāzes.
    Rezumējums – gāzes iekārta atmaksājas jebkurā gadījumā (ja vien nav uzstādīta kreisajā kantorī un nerada liekus izdevumus), tikai atkarībā no braukšanas daudzuma un motora – var variēt termiņš – cik ilgā laikā tu to atpelnīsi…

    Kaspars
    02.04.2015 09:14

    Ņemot vērā, ka cenas starpība starp auto ar un bez uzstādītas gāzes ir 1600-1800 euro, ceru, ka tā ir 5. paaudzes gāzes iekārta..

    Es saprotu, ka oficiālajiem dīleriem visas cenas ir pareizinātas ar 2, bet 4 cilindru auto gāzes iekārtu var uzlikt pa 500euro..

    Ritvars
    02.04.2015 09:19
    Reply to  Kaspars

    Diemžēl īsti nav precīzas informācijas par to, kuras paaudzes iekārta tā ir. Taču spriežot pēc dīleru cenām, apšaubu vai tā būs 5./6. paaudze :)

    Atceramies, ka uzstādot gāzi jaunam auto, tiek zaudēta tā garantija. Šajā gadījumā var braukt pa lēto un vēl priecāties par garantijas labumiem

    Kaspars
    02.04.2015 10:15
    Reply to  Ritvars

    Jā,bet pie visa tā, ka tas ir auto ar 1.4 motoriņu un 90 zigaspēkiem, patēriņš jau tā pat ir salīdzinoši neliels, ir jāparēķina, vai garantījas laikā tiks ieekonomēti tie 1000+ euro, ko jāpārmaksā..
    Piemēram, ja gada laikā tiek nobraukts tikai ap 10 000(un ir tiešām daudzi, kuri nobrauc vēl mazāk), patēriņš 8l/100km, tad mēs ieekonomējam tika 400 eur gadā
    Varbūt, ka tādā gadījumā gudrāk ir nobraukt garantījas laiku ar benzīnu, un tad pašam uzstādīt jaunu iekārtu?

    Uldis M.
    02.04.2015 10:43
    Reply to  Kaspars

    Piekrītu kasparam, ka šādam mazajam motoram ekonomija ar gāzi nebūs tik liela, lai par to piemaksātu gandrīz 2000€. Plus vēl jāpierēķina gāzes iekārtas apkopju izmaksas kas pie dīlera noteikti maksās vismaz 50€. un ņemot vērā gāzes netīrību pēdējā laikā, apkopes nāksies veikt biežāk kā reizi 10 000km…

    Uldis M.
    02.04.2015 10:21

    Vot ja jau reiz ražotājs parūpējas par gāzes iekārtas uzstādīšanu, tad neredzu pilnīgi nekādu iemeslu ražotājam likt parasto 4to paaudzi, bet cik redzēts, tad piemēram, Ford liek to pašu ceturto… acīm redzot tas nav gluži rūpnīcas piedāvājums, bet gan kāds ražotāja akceptēts kantoris. Ja uzstādītu ražotājs, tad noteikti liktu 6. paaudzi (izmantojot tās pašas iesmidzināšanas sprauslas), jo tehniski tā pat ir vienkāršāka! Lielās izmaksas tās uzstādīšanā sastāda vadības bloka piekonfigurēšana, ar ko ražotājam nebūtu problēmu. Taču rezultātā mēs iegūtu lielisku 100% ar gāzi darbināmu auto, bez klasiskajiem gāzes iekārtu mīnusiem… Lūk par tādu būtu vērts piemaksāt.

    Kaspars
    02.04.2015 10:33
    Reply to  Uldis M.

    Tieši tā..vismaz par fordiem tā ir, ka auto uz LV tiek atvesti bez gāzes, un tad dīlerim ir līgums ar gāzes servisu, kas uzliek gāzi..tur arī cena tiek uzpūsta x2, jo gan serviss grib nopelnīt vairāk, gan arī dīleris pieliek savus krietnu procentus

    Par to, ka kāds auto ražotājs pats ražotu arī gāzes iekārtas, kaut kā nav dzirdēts

    Falks
    02.04.2015 10:33
    Reply to  Uldis M.

    Tādam lieliskam auto teorētiski varētu benzīna tvertnes vietā uzlikt balonu. 1ais ražotājs, kas saņemsies ko tādu izdarīt, varēs bļaustīties par savām super novatoriskajām inovācijām :)

    Uldis M.
    02.04.2015 11:04
    Reply to  Falks

    Njā, gāzes bāka zapaskas vietā, salonā kaut kur iemānīts klasiskais gāzes indikators, gāzes uzpildes ventīlis zem bākas vāciņa, kuram jāskrūvē katrreiz virsū vēl adapteris… Tas viss tāds nenopietns pasākums ko piedāvā jebkurš kaktu gāzes kantoris… ņemot šādu auto no dīleru salona un pārmaksājot 2 000€ man tomēr gribētos redzēt kaut ko labāku! gribētos vairāk ražotāja līdzdalību… piemēram, riktīgāku gāzes tvertni, jau panelī integrētu gāzes vadību un info, un pat ja aiz bākas vāciņa ir uzpildes caurums (kas protams ir pozitīvi) tad gribētos tādu kur jau uzreiz vari spraust klāt pistoli, vai vismaz lai pieskrūvējamais adapteris atrodas kaut kur turpat pa ķērienam atverot vāciņu…

    Reklāma