Apple un Google sacenšas pilnīgi visos iespējamos veidos, arī vieglo automašīnu aprīkošanā ar izklaides un informācijas sistēmām, bet ne visi auto ražotāji pakļaujas šādai dresūrai. Toyota nesen atklājusi The New York Times plānus atturēties no CarPlay vai Android Auto ieviešanas savos modeļos. Pagaidām Toyota paliks pie savas izklaides un informācijas sistēmas.
Toyota nenoliedz, ka nākotnē varētu izskatīt CarPlay vai Android Auto ieviešanu, tomēr pagaidām auto ražotājs nevēlas sarežģīt savu dzīvi ar CarPlay vai Android Auto. Toyota ir milzīgs auto ražotājs, tāpēc ir tikai saprotami, ka Google un Apple vēlas šo auto zīmolu piesaistīt savām izklaides sistēmām.
Visticamāk, Toyota nevēlas kopā ar gandrīz visiem citiem ražotājiem lēkt CarPlay vai Android Auto apskāvienos. Tas radītu lielus izdevumus, lai pielāgotu automašīnu modeļus CarPlay vai Android Auto darbināšanai un informācijas parādīšanai.
Android Auto un CarPlay ir visai nepabeigtas sistēmas. Ford plāno 2016. gadā visos savos modeļos ASV tirgū piedāvāt jaunās, viedās iespējas. Arī Chrysler gatavojas klientiem pēc izvēles piedāvāt Apple, vai arī Google auto izklaides sistēmas.