Web Analytics
More
    Reklāma

    iBeacon mobilās aplikācijas KNOQ radītājs noslēdz sadarbības līgumu ar Ziedot.lv

    Jaunākie raksti

    No šodienas, līdz pat februāra beigām par katru lejupielādētu bezmaksas KNOQ aplikāciju, Latvijas kompānija „CAC”, kura ir izstrādājusi pirmo globālo iBeacon tīklu Baltijā un piedāvā KNOQ, pārskaitīs fondam „Ziedot.lv” 50 centus. Līdzekļi tiks novirzīti projektam „Dakteris Delfīns”.

    Ar mobilās aplikācijas KNOQ palīdzību, viedtālruni iespējams pārvērst par individuālu informācijas saņēmēju un ceļvedi vietām, atlaidēm un akcijām. Pietuvojoties vietai, kur uzstādīts raidītājs, vismaz par 70 metriem – veikals, kafejnīca vai muzejs, – saņemat uz viedtālruni ziņu ar informāciju, piemēram, ar izstāžu objekta aprakstu, akciju vai atlaižu informāciju utt. KNOQ darbībai izmanto mikro-lokācijas tehnoloģiju iBeacon, kas nodrošina informācijas piegādi uz mobilajām iekārtām, kuras atrodas tās uztveršanas zonā.

    Reklāma

    Lauris Fišers, aplikācijas KNOQ līdzīpašnieks Baltijā: „Plānojam, ka Latvijā KNOQ aplikācijas lietotāju skaits varētu sasniegt pat 70 000 – 80 000 lietotājus, jo mums ir ātrs internets, daudz bezmaksas Wi Fi punktu, un ļoti populāri viedtālruņi. Izmantojot KNOQ aplikāciju, informāciju saņem tikai konkrētā vietā un laikā, piemēram, atrodoties Gaismas pils 5. stāvā, saņem ziņu telefonā par Dainu skapi. Savukārt, kad izej laukā – šī ziņa automātiski tiek izdzēsta un neaizņem vietu telefonā.”

    Rūta Dimanta, fonda Ziedot.lv vadītāja: „Neapšaubāmi, tas, ka jaunās tehnoloģijas tiek izmantotas arī labdarībai, ir ļoti apsveicami. Delfīnterapja ir moderns ārstēšanas veids, kaut kas jauns, tāpat kā KNOQ aplikācija. Līdz šim ir novēroti ļoti labi ārstēšanas rezultāti izmantojot delfīnterapiju, turklāt Latvijas bērniem šis ārstēšanas veids ir arī izdevīgs, jo nekur tālu nav jābrauc. No Latvijas bērnus vedam ārstēties uz Klaipēdas delfināriju vai Minsku.”

    Kristaps Skutelis, IT profesionālis, Kursors.lv galvenais redaktors: „Latvijā viedtālruņu lietotāju skaits aug ļoti strauji. Jau 38% Latvijas iedzīvotāju izmanto tieši viedtālruņus, kas sniedz ļoti plašas iespējas, līdz ar ko arī tāda veida komunikācija ar patērētāju, kā to piedāvā KNOQ kļūst arvien izdevīgāka, jo informāciju caur šo nesēju var saņemt arvien lielāks cilvēku skaits. Tāpat mēs varam novērot tendences, ka mobilie operatori piedāvā neierobežotu mobilā interneta datu apjomu par fiksētu ikmēneša maksu, kas tikai stimulē arvien pilnvērtīgāku viedtālruņu izmatošanu.”

    Māra Zepa, RTU Komunikācijas un mārketinga departaments, mārketinga projektu nodaļas vadītāja: „RTU ir inovatīva un moderna augstskola ar vislielāko studentu skaitu – pie mums mācās 15 000 jauniešu. Ņemot vērā, ka mūsu auditorija ir tieši jauni cilvēki, tas mums liek domāt, kā ar viņiem komunicēt. Kā mēs zinām, jaunā paaudze „dzīvo” savu telefonu zilajos ekrānos un tieši tāpēc izvēlējāmies KNOQ, kā informācijas nesēju, lai līdz saviem studentiem novadītu visu nepieciešamo informāciju. Šobrīd esam tikai sākuši sadarbību un izvietojuši 50 iBeacon raidītājus, taču domājam vēl papildināt to skaitu, lai nosegtu visas mūsu universitātes ēkas, kā arī svarīgākos punktus kā bibliotēka, studentu padome, administrācija utt. Turpināsim sadarboties ar KNOQ, jo jau tagad, tikai uzsākot mūsu sadarbību, redzam, cik ļoti šī tehnoloģija mums palīdz komunikācijā ar studentiem.”

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma