web analytics

Latvijā ievieš Apple iBeacon mārketinga risinājumu

Jaunākie raksti

“Toyota GR Yaris” apskats – rallija mašīna ikkatram

Rallijs ir nodarbe, kas mani ievilka ne tikai autosporta, bet arī vienkārši automašīnu pasaulē. Viss sākās bērnībā ar videospēli...

“TikTok” lietotājs krimināli sodāmā veidā lietojis “Tesla Autopilot” un to publicējis internetā

Sociālās saziņas vietnes savā ziņā var nosaukt par mūsdienu sērgu - cik idiotiski un stulbi iespējams rīkoties, lai sev...

Jau šogad sagaidīsim elektrisku “BMW” M mašīnu

"BMW" M divīzijas vadītājs Markuss Flešs apstiprinājis, ka jau šogad tiks piedāvāta pilnīgi elektriska M automašīna. Viņš pagaidām neatklāja...

“Google” sāks maksāt Francijas ziņu izdevējiem par viņu saturu

Labas vēstis beidzot nonākušas pie Francijas ziņu izdevējiem. Kompānija "Google" vakar noslēdza jaunu autortiesību līgumu ar Francijas ziņu izdevējus...

Džo Baidenam nākot pie varas, ASV atkal pievienosies Parīzes klimata pārmaiņu nolīgumam

20. janvāris bija ļoti īpaša diena ASV, jo oficiāli amatā stājās jaunais prezidents Džo Baidens. Vienlaikus prezidentu nomaiņa pāršķirs...



Latvijas uzņēmums CAC mazumtirdzniecības uzņēmumiem Baltijā sācis piedāvāt risinājumu, kas izmanto Apple iBeacon tehnoloģiju. Nelielā iBeacon bezvadu ierīce ļauj tirdzniecības vietām vai iestādēm izsūtīt tiešpasta ziņojumus klientiem. Lai tos saņemtu, lietotāja viedtālrunī vai planšetdatorā ir jābūt instalētai Knoq izstrādātajai bezmaksas lietotnei. Ziņojumu pārraide notiek, izmantojot Bluetooth 4.0 LE1 (ja Bluetooth tālrunī nav ieslēgts, lietotājs par to tiek brīdināts).

iBeacon maksimālais darbības rādiuss ir 70 m. Tas ļauj tirdzniecības vietām izsūtīt reklāmas vai informatīvus ziņojumus, balstoties uz pircēja atrašanās vietu veikalā, turklāt lietotājs tos saņems viedtālrunī uzstādītajā valodā, arī latviešu. Tādejādi iespējams pievērst pircēju uzmanību noteiktām precēm un vietām veikalā. Paziņojumi var būt gan teksta, gan attēlu veidā. ASV veiktie pētījumi liecina, pēc šādu ziņojumu saņemšanas interese par preci vai pakalpojumu ir pieaugusi 19 reizes.

SIA CAC valdes loceklis Aleksei Eliseev saka: „Knoq ir novatorisks veids informācijas nodošanai un reklāmas izplatīšanai. Ar atrašanās vietu saistītu informāciju cilvēks savā mobilajā tālrunī izlasa un uztver ar lielāku interesi un uzticību. Šī ir efektīvāka nekā tradicionālā reklāma.”

Izmantojot Knoq izstrādāto mākoņpakalpojumu, klients pats bez papildu izdevumiem var izveidot un nomainīt reklāmas saturu. Nepieciešamības gadījumā Knoq sniedz palīdzība satura izveidē un ielādē, kā arī nodrošina tehnisko atbalstu.

Ar iBeacon tehnoloģiju Apple iepazīstināja 2013.gada vidū. Šobrīd Latvijā tā darbojas Latvijas Nacionālajā bibliotēkā „Gaismas pils”, taksometru kompānijā Lady taxi, kā arī novembrī plašākai sabiedrībai to būs iespējams iepazīt BT1 organizētajā izstādē „Riga Comm 2014”.

SIA CAC ir ekskluzīvas tiesības pārstāvēt Knoq iBeacon tehnoloģiju Baltijas valstīs. Sekojiet mums un uzziniet kur vēl ir iespējams izmantot Knoq iBeacon tehnoloģiju. Lai uzzinātu vairāk, apmeklējiet www.knoq.lv

screen322x572 screen322x572 (2) screen322x572 (1)


1 Ar Bluetooth 4.0 LE saderīgas ierīces:

  • iOS ierīces ar Bluetooth 4.0 (iPhone 4S vai jaunāks), iPad (3.paaudzes vai jaunāks), iPad Mini.
  • Android 4.3+ (piemēram, Samsung Galaxy S3/S4/S4 Mini, Samsung Galaxy Note 2/3, HTC One, Google/LG Nexus 7 2013 version/Nexus 4/Nexus 5, HTC Butterfly, OnePlus One)
  • Windows Phone ar Lumia Cyan vai jaunāku versiju.

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
8 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Renārs

Interesanti, daudz ir tādi, kas labprātīgi uzstāda savos telefonos programmu, kura rāda reklāmas?

jk

Nah. Ir uzņēmums Latvijā, kas ar iBeacons taisa ko inčīgāku ;)

Kristaps Skutelis

Piemēram?

jk

Vēl nedrīkst stāstīt, but soon ;)

Kristaps Skutelis

Vienmēr jau var pavaicāt, lai putniņi klusiņām pačivina uz kristaps@kursors.lv ;)

HMH

—>Renārs

Te domāju cilvēki pavilksies uz citu… Visādi kuponu portāli pie mums zeļ un plaukst tāpēc ka netrūkst tādu cilvēku, kuri knapinās ar kapeiku skaitīšanu un sapērkās daudz ko varbūt nevajadzīgu jo ir taču uz atlaidēm/kuponiem. Šeit tas pats gadījums tikai cilvēks nu jau tiks uzrunāts savā ziņā personiskāk un ķipa “re kur speciāli priekš tevis 10min būs atlaide skrien iekšā veikalā un pērc nost” :)

Kristaps Skutelis

Tieši tā, cilvēki ir kā traki uz visāda veida īstām un šķietamām atlaidēm. Ne velti pilni maki visādu atlaižu un lojalitātes karšu.

Māris Antons

PATS Kristaps () man palūdza ielikt linku uz rakstu par iBeacon. Mēģināju pateikt, ka tas ir kas vairāk par vienkāršu reklāmas kanālu.
http://marisantons.lv/2014/10/23/ibeacon-tehnologija-marketologiem-bet-ne-tikai/

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: