Web Analytics
More
    Reklāma

    Monument Valley radītāji, pat neskatoties uz lielo pirātisma apmēru, nopelnīja 6 miljonus dolāru

    Jaunākie raksti

    Iepriekš jau rakstīju par to, ka populārās mobilās spēles Monument Valley izstrādātājs kompānija Ustwo ir “sūdzējies” par augsto spēles pirātisma līmeni. Kompānija norāda, ka tikai 5% Android versijas spēlētāju par spēli ir samaksājuši. Situācija ar iOS ierīču lietotājiem ir mazliet labāka, taču arī ne perfekta. Ustwo vēsta, ka 40% iOS ierīču lietotāju ir samaksājuši par šo spēli. Izklausās diezgan skarbi, tomēr pat neskatoties uz lielo pirātisma apmēru, spēles radītāji ir spējuši nopelnīt iespaidīgu naudas daudzumu – nepilnus 6 miljonus ASV dolāru.

    Spēles radītāji savā blogā ir publicējuši inforgafiku, kurā parāda būtiskākos Monument Valley sasniegumus naudiskā izteiksmē. Kopumā (oficiāli) spēle nopirkta 2 449 076 reizes un tādējādi nopelnījusi 5 858 625 ASV dolārus. Visvairāk naudas nācis tieši no iOS ierīču lietotājiem (81.7%). Oficiālās lejupielādes saskaitot kopā ar pirātiskajām iegūti vairāk nekā 10 miljoni instalāciju (uz unikālām ierīcēm). Interesanti, ka spēli ir pilnībā pabeiguši tieši puse spēlētāju.

    Reklāma

    Spēles pirmās versijas radīšana tās 8 izstrādātājiem aizņēma aptuveni 55 darba nedēļas un izmaksāja 825 000 dolārus. Forgotten Shores versija tapa krietni ātrākā laikā – 29 nedēļās un tādējādi arī izmaksāja lētāk – 549 000 dolārus.

    static1.squarespace.com

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Andriewz
    16.01.2015 14:38

    Kaut kā tie skaitļi izklausās pārspīlēti, ja vēl par android varbūt varētu noticēt, tad ios nez vai 60% lieto jailbreak. Amazon viņu nesen piedāvāja par brīvu, spēlīte jāatzīst forša.

    bombelats
    16.01.2015 17:21
    Reply to  Andriewz

    Iespējams, ka tajos nemaksātājos ir ieskaitīti arī trial vai lite (ja tādas existē) lietotāji.

    Kristaps Lācis
    16.01.2015 17:36
    Reply to  Andriewz

    60% no spēles lietotājiem, nevis IOS lietotājiem.. DOH

    Andriewz
    17.01.2015 16:15

    Domāju, ka labākajā gadījumā uzlauztas ir nepilns 1% no ios ierīcēm, tātad pēc Tava domu gājiena sanāk, ka šis 1% nodrošina 60% spēlētāju vienai konkrētai spēlei. Vienalga apšaubāma matemātika. Varbūt vienīgi tiešām ir bijušas kādas akcijas, kad šī spēle piedāvāta uz ios bez maksas un šie cilvēki ieskaitīti nemaksātājos.

    Kristaps Lācis
    19.01.2015 10:14
    Reply to  Andriewz

    “N” procents IOS lietotāju spēlē spēli, NO TIEM, 40% samksājuši, bet 60% nē.
    No visiem IOS lietotājiem tas būs cik? Ja 40%, kas samaksājuši ir 1736431, tad IOS pirāti šai spēlei ir ~2604646gab. Ja ticam statistikai, ka IOS ierīces ir pārdotas >800 ļimjoni, tad šī spēļe nosperta ir tikai uz 0.3% IOS ierīču. Simple math..

    davfreim
    16.01.2015 22:09

    Njā, jāsāk domāt, ka nav pat jēgas taisīt uz Android, ja 80%+ peļņu nes iOS….

    16.01.2015 22:40
    Reply to  davfreim

    Būsim godīgi. Uz Android ko taisīt ir gemarojs īsts, un katrs zin, ka apk var nozagt bez stresa. Android ir pamatos greiza OS, un tikai nabagu valstu dēļ tā ieguvusi šādus apmērus.

    P.
    16.01.2015 22:18

    Sarēķināju, ka developeris pie viņiem pelna 48$ stundā, tas ir atņemot nodokļus ~40%, ap 30$/h. Nekas daudz nav. Bet īpašnieki pelna miljonus.

    16.01.2015 22:36

    sīcene, lasīju, ka Slash of clans vai kā viņu tur sauc, pelnot pusotru citronu dienā.

    Reklāma