Web Analytics
More
    Reklāma

    Tele2 seko Bites piemēram un klientiem sāk piedāvāt kvalitatīvākus balss sakarus

    Jaunākie raksti

    Mobilo sakaru operatori pēdējos gados arvien vairāk domā un runā par mobilā interneta pakalpojumiem, balss sakaru pakalpojumus atstājot novārtā. Tomēr mēs joprojām telefonus izmantojam, lai veiktu balss zvanus, tāpēc sakaru kvalitātei ir liela nozīme. 2013. gada 5. augustā Bite pirmā Latvijā sāka savā tīklā aktivizēja HD Voice tehnoloģiju un saderīgo telefonu lietotājiem sāka piedāvāt kvalitatīvākus balss sakarus. Šīs tehnoloģijas praktiskā jēga lieliski izskaidrota Bites sagatavotajā video.

    [youtube=https://www.youtube.com/watch?v=ipduap6Btnw]

    No 14. novembra mobilo sakaru operators “Tele2” savā tīklā ir aktivizējis HD Voice – tehnoloģiju, kas nodrošina būtiski augstāku skaņas kvalitāti zvana laikā. Sarunas biedra balss skan dzidrāk, skaidrāk un tuvāk dabiskajai balss skaņai. Šis pakalpojums ir pieejams bez maksas visiem “Tele2” un “Zelta Zivtiņa” klientiem.

    “Mēs turpinām investēt tīkla infrastruktūrā visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu 4G internetu telefonos un datoros un vēl augstvērtīgākus balss pakalpojums. Priecājamies, ka no šodienas visiem “Tele2” klientiem ir iespēja baudīt būtiski augstāku balss sakaru kvalitāti! Pirmie klienti, kuri jau testa režīmā varēja izmēģināt HD Voice, bija patīkami pārsteigti par to, ka balss skan tik skaidri it kā sarunas biedrs atrastos blakus,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

    HD Voice tehnoloģija tiek nodrošināta sarunām, kas notiek “Tele2” 3G tīklā. Tāpat, lai HD Voice būtu pieejams, sarunai jānotiek starp cilvēkiem, kuru telefoni atbalsta šo funkciju. HD Voice funkcija ir iekļauta jau lielākajā daļā jauno viedtelefonu, kuri ir pieejami “Tele2” klientu apkalpošanas centros.

    Šobrīd nav informācijas par to kad un vai vispār šo tehnoloģiju savā tīklā plāno aktivizēt LMT. Esam uzprasījuši LMT viedokli šajā jautājumā un papildināsim rakstu līdzko saņemsim atblidi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    17 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    GundarsBarons
    14.11.2014 00:09

    Un kā to HD Voice telefonā var aktivizēt? Kaut kur setingos?

    14.11.2014 00:24
    Reply to  GundarsBarons

    Man šķiet, ka šī funkcija atbalstītajām ierīcēm ir aktivizēta pēc noklusējuma. Kas konkrēti tev ir par ierīci?

    GundarsBarons
    15.11.2014 19:28

    Atbildi jau sapratu no Mārtiņa komentāra. Man Sony Xperia Z1C compact

    Mārtiņš Stankevičs
    19.11.2014 11:05
    Reply to  GundarsBarons

    Tava ierīce atbalsta HD Voice

    GundarsBarons
    19.11.2014 21:21

    Paldies!

    krabis
    14.11.2014 06:46

    Abām iericēm jabūt HD voice atbalstam.Un jābut viena tīkla

    Marcis Buhholcs
    14.11.2014 09:51
    Reply to  krabis

    Par vienu tīklu neesmu drošs ka tikai. Vienkārši abiem operatoriem ir jānodrošina lai HD Voice izietu cauri. Ja visi 3 operatori to ieslēgs, tad nodrošināt to uz cita operatora tīklu ir tikai laika jautājums.

    Jānis Balodis
    14.11.2014 10:18

    Vai var būt tā, ka Tele2 šo tehnoloģiju testa režīmā palaida jau vakar vai aizvakar? Jautāju, jo izmaiņas pamanīju jau vakar vai aizvakar, īsti neateros. Smieklīgākais, ka tas bija saistīts ar nelielu incidentu – draudzene šonedēļ vienu dienu no rīta telefonu nometa pa kāpnēm. Salika un viss itkā ok. Tikai tad, kad vēlāk sazvanījāmies, pamanīju, ka dzirdu viņu tā kā skaidrāk, kvalitatīvāk. Ieminējos, ka redz kā, telefona kritiens nācis par labu skaņas kvalitātei :D Taču laikam jau pie vainas nav telefona kritiens… :)

    Gunters
    14.11.2014 11:51

    JĀĀĀĀĀĀĀ! Zviedri atkal ir pacentušies nošpikot no konkurenta!!!! un piedāvā “jaunu” lietu!!!!!!! URĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ!

    Šo šmaukļu zviedru kantori vispar vajadzetu aizklopēt ciet! Paši NEKO nevar izdomāt, tikai nospikot no citiem, pārsaukt un lepoties… Cik stulbam cilvēkam jābūt lai sēdētu penšu2 tīklā?????

    Mārtiņš Stankevičs
    14.11.2014 12:39

    HD Voice funkcija nav atsevišķi jāaktivizē, jo tā jau ir telefonā ieslēgta, ja vien, protams, telefons šo funkcju atbalsta.

    Abiem diviem zvanā iesiatsītajiem ir jābūt ar HD Voice atbalstošu ierīci, abiem diviem ir jābūt 3G pārklājumā un abiem diviem ir jābūt tajā tīklā, kas šo funkcju atbalsta.
    Kaut viens no kritērijiem kaut vienā no zvana dalībniekiem nav – HD Voice funkcija šim zvanam neadrbosies

    xxx
    25.11.2014 17:43

    no LMT nav zinas vel?

    26.11.2014 10:56
    Reply to  xxx

    Nē, atbildi uz šo jautājumu neesmu saņēmis. Pamēģināšu vēlreiz uzprasīt.

    Elīna Lidere
    27.11.2014 11:57
    Reply to  xxx

    LMT izpēte un klientu pieredze liecina, ka šī tehnoloģija
    neattaisno uz tās nosaukuma liktās cerības, tāpēc LMT izvēlas labāk investēt
    nākamās paaudzes tīklā.

    Aleksejs Mjaliks
    27.11.2014 12:01
    Reply to  Elīna Lidere

    VoLTE? :)

    Elīna Lidere
    27.11.2014 13:47

    Tiklīdz būs jaunumi, ziņošu :)

    xxx
    01.12.2014 16:36
    Reply to  Elīna Lidere

    Ļoti žel, laba tehnoloģija, un tiešam ļoti laba sarunu kvalitāte!

    Kaspars
    01.12.2014 16:58
    Reply to  xxx

    Piekrītu..tas manā skatījuma ir kā “must have”

    Reklāma