Reklāma

Tele2 seko Bites piemēram un klientiem sāk piedāvāt kvalitatīvākus balss sakarus

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Mobilo sakaru operatori pēdējos gados arvien vairāk domā un runā par mobilā interneta pakalpojumiem, balss sakaru pakalpojumus atstājot novārtā. Tomēr mēs joprojām telefonus izmantojam, lai veiktu balss zvanus, tāpēc sakaru kvalitātei ir liela nozīme. 2013. gada 5. augustā Bite pirmā Latvijā sāka savā tīklā aktivizēja HD Voice tehnoloģiju un saderīgo telefonu lietotājiem sāka piedāvāt kvalitatīvākus balss sakarus. Šīs tehnoloģijas praktiskā jēga lieliski izskaidrota Bites sagatavotajā video.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=ipduap6Btnw]

No 14. novembra mobilo sakaru operators “Tele2” savā tīklā ir aktivizējis HD Voice – tehnoloģiju, kas nodrošina būtiski augstāku skaņas kvalitāti zvana laikā. Sarunas biedra balss skan dzidrāk, skaidrāk un tuvāk dabiskajai balss skaņai. Šis pakalpojums ir pieejams bez maksas visiem “Tele2” un “Zelta Zivtiņa” klientiem.

“Mēs turpinām investēt tīkla infrastruktūrā visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu 4G internetu telefonos un datoros un vēl augstvērtīgākus balss pakalpojums. Priecājamies, ka no šodienas visiem “Tele2” klientiem ir iespēja baudīt būtiski augstāku balss sakaru kvalitāti! Pirmie klienti, kuri jau testa režīmā varēja izmēģināt HD Voice, bija patīkami pārsteigti par to, ka balss skan tik skaidri it kā sarunas biedrs atrastos blakus,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

HD Voice tehnoloģija tiek nodrošināta sarunām, kas notiek “Tele2” 3G tīklā. Tāpat, lai HD Voice būtu pieejams, sarunai jānotiek starp cilvēkiem, kuru telefoni atbalsta šo funkciju. HD Voice funkcija ir iekļauta jau lielākajā daļā jauno viedtelefonu, kuri ir pieejami “Tele2” klientu apkalpošanas centros.

Šobrīd nav informācijas par to kad un vai vispār šo tehnoloģiju savā tīklā plāno aktivizēt LMT. Esam uzprasījuši LMT viedokli šajā jautājumā un papildināsim rakstu līdzko saņemsim atblidi.

17 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
17 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
GundarsBarons
14.11.2014 00:09

Un kā to HD Voice telefonā var aktivizēt? Kaut kur setingos?

14.11.2014 00:24
Reply to  GundarsBarons

Man šķiet, ka šī funkcija atbalstītajām ierīcēm ir aktivizēta pēc noklusējuma. Kas konkrēti tev ir par ierīci?

GundarsBarons
15.11.2014 19:28

Atbildi jau sapratu no Mārtiņa komentāra. Man Sony Xperia Z1C compact

Mārtiņš Stankevičs
19.11.2014 11:05
Reply to  GundarsBarons

Tava ierīce atbalsta HD Voice

GundarsBarons
19.11.2014 21:21

Paldies!

krabis
14.11.2014 06:46

Abām iericēm jabūt HD voice atbalstam.Un jābut viena tīkla

Marcis Buhholcs
14.11.2014 09:51
Reply to  krabis

Par vienu tīklu neesmu drošs ka tikai. Vienkārši abiem operatoriem ir jānodrošina lai HD Voice izietu cauri. Ja visi 3 operatori to ieslēgs, tad nodrošināt to uz cita operatora tīklu ir tikai laika jautājums.

Jānis Balodis
14.11.2014 10:18

Vai var būt tā, ka Tele2 šo tehnoloģiju testa režīmā palaida jau vakar vai aizvakar? Jautāju, jo izmaiņas pamanīju jau vakar vai aizvakar, īsti neateros. Smieklīgākais, ka tas bija saistīts ar nelielu incidentu – draudzene šonedēļ vienu dienu no rīta telefonu nometa pa kāpnēm. Salika un viss itkā ok. Tikai tad, kad vēlāk sazvanījāmies, pamanīju, ka dzirdu viņu tā kā skaidrāk, kvalitatīvāk. Ieminējos, ka redz kā, telefona kritiens nācis par labu skaņas kvalitātei :D Taču laikam jau pie vainas nav telefona kritiens… :)

Gunters
14.11.2014 11:51

JĀĀĀĀĀĀĀ! Zviedri atkal ir pacentušies nošpikot no konkurenta!!!! un piedāvā “jaunu” lietu!!!!!!! URĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ!

Šo šmaukļu zviedru kantori vispar vajadzetu aizklopēt ciet! Paši NEKO nevar izdomāt, tikai nospikot no citiem, pārsaukt un lepoties… Cik stulbam cilvēkam jābūt lai sēdētu penšu2 tīklā?????

Mārtiņš Stankevičs
14.11.2014 12:39

HD Voice funkcija nav atsevišķi jāaktivizē, jo tā jau ir telefonā ieslēgta, ja vien, protams, telefons šo funkcju atbalsta.

Abiem diviem zvanā iesiatsītajiem ir jābūt ar HD Voice atbalstošu ierīci, abiem diviem ir jābūt 3G pārklājumā un abiem diviem ir jābūt tajā tīklā, kas šo funkcju atbalsta.
Kaut viens no kritērijiem kaut vienā no zvana dalībniekiem nav – HD Voice funkcija šim zvanam neadrbosies

xxx
25.11.2014 17:43

no LMT nav zinas vel?

26.11.2014 10:56
Reply to  xxx

Nē, atbildi uz šo jautājumu neesmu saņēmis. Pamēģināšu vēlreiz uzprasīt.

Elīna Lidere
27.11.2014 11:57
Reply to  xxx

LMT izpēte un klientu pieredze liecina, ka šī tehnoloģija
neattaisno uz tās nosaukuma liktās cerības, tāpēc LMT izvēlas labāk investēt
nākamās paaudzes tīklā.

Aleksejs Mjaliks
27.11.2014 12:01
Reply to  Elīna Lidere

VoLTE? :)

Elīna Lidere
27.11.2014 13:47

Tiklīdz būs jaunumi, ziņošu :)

xxx
01.12.2014 16:36
Reply to  Elīna Lidere

Ļoti žel, laba tehnoloģija, un tiešam ļoti laba sarunu kvalitāte!

Kaspars
01.12.2014 16:58
Reply to  xxx

Piekrītu..tas manā skatījuma ir kā “must have”

Reklāma