Bite Latvijā ienāca pirms 11 gadiem un pa šo laiku no tukšas vietas ar 560 tūkstošiem pēcapmaksas klientiem ir kļuvusi par nozīmīgu trešo mobilo sakaru operatoru, kas nebīstas aiz ūsām paraustīt abus lielos industrijas runčus. Bite Latvijā šobrīd apvieno 400 darbinieku spēkus un klientiem piedāvā aktuālus un tehniski pārdomātus pakalpojumus. Bites 4G mobilā interneta pakalpojums pieejams jau 90% Latvijas iedzīvotāju un Bite ir ceļā uz 5G ieviešanu. Mūsu veiktajā testā pagājušajā rudenī noskaidrojām, ka Rīgā un tās tuvumā Bites mobilā interneta pakalpojums tik tiešām ir augstā līmenī. Patiesībā iespaidīgi, ko šis operators 11 gadu laikā ir sasniedzis. Pagājušajā gadā Bite Latvija apgrozījums bija 67 miljoni eiro, kas ir par 13% vairāk nekā 2014. gadā, kad uzņēmuma apgrozījums bija 59.5 miljonus eiro. Operators pagājušajā gadā nopelnīja 5.2 miljonus eiro, un tas ir par 15% vairāk nekā gadu iepriekš. Tomēr nekas nestāv uz vietas un arī Bite, pirkta un pārpārdota, turpina attīstīties un piedāvāt klientiem jaunus pakalpojumus.
Tā kā Bite sākotnēji bija iedzinēja lomā, tā gan ar zemajām cenām, gan kopējo komunikāciju vairāk spēja uzrunāt jauniešus un citus klientus, kam primārais ir zema pakalpojuma cena. Tomēr no šodienas Bite ir mainījusies un vairs sevi neakcentē kā “zemo cenu” operatoru. Kārtības labad gan jāpiezīmē, ka šie laiki ir pagājuši un pēdējā gada laikā mobilo sakaru pakalpojumi Latvijā ir kļuvuši dārgāki. Tagad Bite liek uzsvaru uz datu pakalpojumiem un iespēju pielāgot tarifus pēc klientu vēlmēm. Bite sola joprojām palikt draudzīga un cilvēcīga ikdienas komunikācijā.
“Mums – Bitē – vienmēr fokusā ir bijuši mūsu klienti. Vienmēr esam veidojuši pakalpojumus, ka ļauj nepieciešamo izdarīt ātrāk, labāk, vienkāršāk un bez liekiem uztraukumiem. To esam darījuši jau no pirmajiem soļiem un arī tagad esam gatavi piedāvāt risinājumu mūsdienu aktīvajam mobilā telefona lietotājam,” saka Kaspars Buls, Bite Latvija vadītājs. ”Mēs vēlamies doties vēl tālāk, laužot arvien jaunas barjeras, neierobežojot klientus ar norādījumiem par to, kā būtu labāk vai pareizāk. Gluži otrādi – mūsu mērķis ir ļaut darīt, kā pašam tīk. Tādēļ arī mūsu jaunie piedāvājumi ne tikai ļauj darīt vairāk un brīvāk, bet arī piedāvā katram pašam salikt savus pakalpojumus tarifu plānā, atbilstoši vēlmēm.”
“Bite iet laikam līdzi un nekad nav baidījusies mainīt komunikācijas stilu, sekojot pasaules tendencēm. Mūsu klienti runā interneta valodā, un arī mūsu pakalpojumi piedāvā tendencēm atbilstošus piedāvājumus – aplikācijas, apdrošināšanu, internetu gan Latvijā, gan ceļojumā. Tādēļ esam izveidojuši jaunu vizuālu platformu, kas turpmāk stāstīs Bites stāstu jaunā līmenī, aizvien saglabājot mūsu vērtības, esot vienkāršiem, cilvēcīgiem un patiesiem,” piemin Kaspars Buls.
Bites jaunie tarifi ar uzsvaru uz mobilajiem datiem
No šodienas stājas spēkā jaunie Bites tarifi un tajos visos liela nozīme ir atvēlēta tieši mobilajiem datiem. Visos jaunajos tarifos iekļauti neierobežoti zvani un SMS uz lielākajiem tīkliem Latvijā. Jau iepriekš Bite ir norādījusi, ka 79% Bites klientu lieto viedtālruņus un puse Bites klientu izmanto mobilos datus. No tiem vidējais datu patēriņš mēnesī ir 1.9 Gb, kas 2020. gadā jau provizoriski sasniegs 20 Gb. Nepieciešamība nodrošināt sakaru tīkla tehniskās iespējas ir viens no iemesliem kāpēc šovasar Bite paaugstināja tarifus.
Beidzot tarifu plāniem vairs nav jancīgu un neko neizsakošu nosaukumu un tos var atšķirt pēc iekļautā datu apjoma. Tarifu plāns Ģimene gan joprojām paliek spēkā. Interesanti un nozīmīgi ir tas, ka Bite ļauj bez papildus maksas šos mobilos datus izmantot arī ārzemēs (Eiropā un Lihtenšteinā, Islandē, Norvēģijā). Jā, tu nepārklausījies – vairs nav samudžinātu tarifu Latvijai un ārzemēm. Proti, ja esam izvēlējušies “Bite 5 GB” tarifu plānu, tad mēnesī pieejamos 5 GB varam tērēt gan mājās, gan ceļojumā pa Eiropu. Eiropā nevarēsim izmantot vien paša lētākā “Bite 500 MB” tarifa datu plānu, jo ar 500 MB nekur tālu neieskriesies.
Tik vien kā godīgas lietošanas politika, kas nosaka, ka ārzemēs nedēļā jāiekļaujas 3 GB datu apjomā un ceturkšņa laikā ārzemēs varam būt 30 dienas. Manuprāt, pieņemams kompromiss, ņemot vērā to, cik operatoriem pagaidām dārgi izmaksā savstarpējie datu patēriņa norēķini. Ja ārpus valsts ceļojam dažas reizes gadā un svešumā neuzturamies pārlieku ilgi, ar jauno Bites piedāvājumu būs pietiekami!
https://www.youtube.com/watch?v=xdeZS-NC4Vc
Pie Bites pirktajiem viedtālruņiem apdrošinās ekrānus
Vairumam no mums (vai mūsu paziņām) ir padomā kāds skaudrs stāsts par sasistu viedtālruņa ekrānu un pārsimts eiro dārgo tā remontu. Tā ir reāla problēma un tieši tāpēc mobilo ierīču ražotāji un operatori piedāvā dažādus apdrošināšanas pakalpojumus. Tagad arī Bite apdrošinās pie operatora iegādāto viedtālruņu ekrānus un jāsaka, ka tas tiek darīts klientam ļoti ērtā veidā.
Ekrāna apdrošināšana maksā 2 eiro mēnesī (nomaksas termiņa laikā) un atkarībā no izvēlētā Bites tarifa jaunās ierīces īpašnieks šo pakalpojumu saņem bez maksas 1, 6 vai 12 mēnešus. Proti, ja esam izvēlējušies dārgāko Bites tarifu, tad veselu gadu varam nesatraukties par sava telefona displeju. Ja tam kaut kas atgadās, kurjers atbrauks un savāks telefonu. Kad tas tiks saremontēts autorizētā servisā, ierīce klientam tiks atgādāta atpakaļ uz jebkuru vietu Latvijā. Lēti, ērti un klientam saprotami.
Populāras mobilās aplikācijas joprojām var lietot bez datu uzskaites
Bite aizsāka interesanto pakalpojumu neuzskaitīt populāru mobilo aplikāciju datu patēriņu un viegli pamainītā formā turpina to piedāvāt klientiem. Tātad, joprojām Latvijā varam lietot WhatsApp, Twitter, Facebook (tas, starp citu tagad darbojas ātrāk), Draugiem.lv, Waze un Delfi.lv mobilās aplikācijas bez jelkāda iespaida uz mūsu ikmēneša rēķinu. Visiem jaunajiem tarifiem šis prieks ir par velti pirmo gadu, pēc tam tas maksās 2 eiro mēnesī līdzīgi kā ekrāna apdrošināšanas pakalpojums. Bite arī sola turpināt nodrošināt datu kontroles rīku darbību – varēsim saņemt brīdinājumu par paaugstinātas maksas zvaniem, noteikt tēriņu griestus, saņemt SMS par iztērētajiem tarifu plāna datiem un izmantot Bites datu uzskaites aplikāciju.
Interesanti jaunumi no Bites puses. Pozitīvi, ka vizuālais tēls ir kļuvis pieaugušāks. Beidzot vieglāka dzīve un mazāk sirmu matu būs Bites biznesa klientu apkalpotājiem. Kas attiecas uz tarifiem, tad tie visdrīzāk nepatiks tiem, kas pieraduši par mobilajiem sakariem maksāt pāris eiro mēnesī. Tātad, mazākumam. Visiem citiem mobilo datu patēriņš ir normāla ikdienas vajadzība un viņiem būtu jābūt starā par iespēju tos brīvi izmantot arī savos ārzemju ceļojumos. Vismaz man šis jaunums lika uzreiz vērst skatienu Bites neierobežoto datu tarifa virzienā. Viedtālruņa ekrāna apdrošināšana nav nekas jauns, bet izskatās, ka Bite ir izdomājusi kā to padarīt maksimāli vienkārši lietojamu. Jācer, ka šī pakalpojuma sadarbības partneris spēs operatīvi un kvalitatīvi apkalpot Bites klientus. Mobilo aplikāciju datu ne-tarifikācija ir interesants pakalpojums, kas klientam finansiāli pamatos būs gadījumā, ja aktīvi tiks izmantots Facebook un varbūt WhatsApp. Pārējās aplikācijas nekādus dižos datus visdrīzāk nepatērēs.
Kā jūs vērtējat Bites jaunumus un vai tie liks apsvērt operatora maiņu? Vai Bites jaunie pakalpojumi šķiet saistoši? Kādus vēl pakalpojumus gribētu sagaidīt no Bites?
šitā bija tā twiterī izreklamēā ziņa? Nu nu…
Vēlies par to parunāt?
nu ja! reāls overpromiss. es jau domāju, ka apple bakrotējis…
Pieredze rāda, ka vietējo telco jaunumi ir krietni lasītākas un apspriestākas ziņas nekā Apple aktualitātes.
Nu katrā ziņā 2 foršas lietas, ko, cerams, lmt pārņems – internets ārzemēs un ekrāna apdrošināšana!
iesākumā varētu pārņemt minimālo 500 MB limitu internetam. citādi LMT kaut kā bēdīgi izskatās, ja tarifam Brīvība par 9.95 ir tikai 50 MB.
Well well well…. Ņemot vērā to, ka netu EU man nevajag, palieku pie savas Piektdienas tarifu plāna un dzīvoju laimīgs.
Izklausās jau kā kapeiku pi**js, bet priekš kam man 79 centus piemaksāt par to, ko man nevajag. :D
kas santīmu netaupa – pie Lata netiek (c) uzraksts uz Latvijas laika krājkasītes
Kas santīmu taupa – tikai vienu Latu arī sakrāj. Turpinājums šim teicienam :)
Beats by bite?
nope, tev piemērā ir gatavs šrifts, Bitei – logo.
Pagriez šo mazliet ieslīpi uz labo pusi – te jau drīzāk jāsaka, ka Viasat TV6 ir vairāk špikojuši :)
Kad Bite piestādīja rēķinu numuram, kas jau 4 gadus nebija lietots un sim karte sen jau neaktīva, bija tas moments, kad nosolījos nekad nepāriet uz Biti. Reklāmas jau smukas, bet, ja ir iespaidu man izbojājis tas kantoris, nekas neliks man pārdomāt, ka varētu pāriet pie viņiem.
Kļūdas gadās visiem. Svarīgāk, kā Bite tika galā ar šo situāciju.
Par šo pat bija sižets BezTabu (ne mans, bet bija). Citām kompānijām, ja, redz, ka numurs netiek izmantots, ir nosliece to numuru nodot tālāk citiem lietošanai. Neticu, ka sistēmā neredz, ka numurs 4 gadus vispār nav izmantots. SIM karte ar jau sen saplēsta, izmesta. Labi, var jau samaksāt, bet kādēļ vēl piestāda rēķinu par nākamo mēnesi? Uzpelnās mierīgi kompānija. Neesmu jau vienīgā. Varbūt, ja skatās, ka vienam tā ir, tas nekas, bet, ja vairākiem… Nu normāli nopelna.
Nu, paga, paga. Lietotājam ir pieslēgums ar numuru un par to operators iekasē ikmēneša maksu. Ja lietotājs izvēlas savu pieslēgumu neizmantot un par to nekā neziņo operatoram (lasi, neslēdz šo pieslēgumu), tad ir tikai loģiski, ka operators turpina iekasēt naudu par pakalpojuma nodrošināšanu. Padomā no otras puses – kas būtu par traci, ja operators pats uz savu galvu izdomātu slēgt nost numurus pamatojot to ar savu novērojumu, ka lietotājs to izmanto pārāk maz vai reti. Pagaidām šis gadījums izklausās pēc rupjas klienta kļūdas.
To, ka SIM karte ir izņemta no telefona un netiek izmantota – tas nenozīmē, ka numurs ir neaktīvs.
Lai arī citāda kompānija, turu īkšķus, lai viņiem izdodas, jo ja nebūtu BItes, mes pie Tele2 un LMT maksātu kosmosu!
Kgan esmu bite-s klients, pilnīgi neskar šie jaunumi… :) Tas pats logo arī varēja palikt vecais – man kā pakalpojuma patērētājam tas pilnīgi ir vienaldzīgs.. :D Tagad tik pašiem lieki izdevumi – visos klientu apkalpošanas centros jāmaina vizuālais tēls, arī uz bukletiem, utt.. To naudu, kuru iztērē par šādiem niekiem, varēja ielikt infrastruktūrā.. :]
>Eiropā nevarēsim izmantot vien paša lētākā “Bite 500 MB” tarifa datu plānu,
>jo ar 500 MB nekur tālu neieskriesies.
kas par sviestainu argumentu…..pilnīgi pietiek teksta saziņai – epastiem, WA un šo to apskatīties bez video, ja nav izdevības acumirklī tikt pie wifi.
tāda sajūta, ka drīz bez 5GB mob. datu vispār neko nevarēs iesākt, aplikācijās samontēs obligātos video kas jānoskatās un aizmirstiet par saprātīgu trafiku.
Normāls arguments. Aiz loga ir 2016. gada nogale un ja rokā ir viedtālrunis, tad Latvijā ir pierasts vairs nedomāt par patērēto mobilo sakaru datu apjomu.
Nu, kas tas par argumentu. Esot ārzemēs, tev nav pieejams nets vitālām vajadzībām (kam arī parasti izmanto mazos datu apjomus), bet vari skatīties lolzus instā (gigabaitu abonenti, jūs tos abonējat meilam vai balsij/video?).
es kautkā joprojām pērku tik daudz ēdiena, cik varu apēst un tik daudz neta, cik man vajag, nevis pieslānu ledusskapi ar paiku un telefonu ar gigabaitiem, jo aiz loga ir 2016ais. Iespējams, ir grūti noticēt, bet noteikti ir vēl citi bez manis, kuri nepērk tikai tāpēc, ka var nopirkt.
Es abonēju neierobežotu mobilos datu pieslēgumu, lai man nav jādomā pie tā, ko darīt vai nedarīt ar mobilo ierīci. Skaidrs, ka telefons mūsdienās ir kļuvis par galveno datoru mājsaimniecībā un no tā tiek darīts viss, kas līdz šim tika darīts uz mājas vai darba datora. Jā, dažreiz noskatos arī kādu video.
Ā, nu te arī ir iemesls. Man galvenās ierīces nav, jo katrai vajadzībai izmantoju savu. Telefonam ir sava nozīme, bet tas noteikti nav galvenais manā zvērudārzā, attiecīgi, nekāds neierobežotais mob. trafiks tam arī nav nepieciešams.
Ja cilvākam kautkādu apstākļu dēļ ir tikai telefons, kas nodrošina saziņas, izklaides un darba f-jas, tad liels datu apjoms telefonā ir nepieciešams, nekur neliksies.
Tāpēc labi, ka ir pa tarifam katrai lietotāja vajadzībai.
Nuja. Pirms pusgada vai senāk nomigrēju ģimeni prom no megaprieku provaidera. Ne jau ka gribu atgriezties.
+1 par neierobežoto internetu, pats arī to lietoju, nedēļas nogalēs braucu uz laukiem, kur nav pieslēgts internets, no šī gada jau tur ir pieejams 4G, uztaisot hotspotu varu vakarā darboties pie darora bez jebkāda diskomforta.
Tik nepārsniedz 100GB atzīmi, būs vilšanās.
Kāda vilšanās? Atkal tukši vārdi?
Bites Bezlimits ietver limitu līdz 100GB, tiesa netiek skaitītas nakts (ja nemaldos, no pusnakts līdz 6 rītā) stundas, bet tad normāli cilvēki guļ. Tas ierobežojums pastāv mājas internetam, ar lielo stacionāro rūteri. 8 cilvēku ģimene. Internets beidzās mēneša vidū. Piedevām, citāda kompānija, nepiedāvāja nekādus risinājumus, lai risinātu šo problēmu. Nācās pāriet pie konkurenta, kam bezlimits ir 500GB/mēn.
Slikti, manam esošajam tarifam brib pielikt gandrīz 10 eur mēn. Ja tā būs, pametu operatoru.
Un vēl, Bites bezlimits ir līdz 100 GB mēnesī – jā, arī mājas stacionārā modēma īpašniekiem.
Esošam tarifam jau viņi tev neko nevar pielikt. Tas, ka motivēs pāriet uz jaunajiem tarifiem gan ir ticams.
Sākot ar 101.GB tiks ierobežots ātrums, bet internetu Tu varēsi turpināt lietot, jo datu apjomam, kā tādam, limita nav.
Ātrums, kas šobrīd jau vairs nav ātrums. Un man nevajag naktis, kas neuzskaita trafiku un torrentus.
Un te atkal jaucam vistas ar gaiļiem… Kristapa rakstā ir Bites balss pakalpojumu tarifu plāni. @davfreim:disqus runā arī par balss pakalpojumiem, bet @kursorslv-5848ad959570f87753a60ce8be1567f3:disqus te sāk jaukt gaisu ar Interneta tarifu plāniem, kuriem noteikumos skaidri un gaiši ir minēts par 100 GB apjoma iztērēšanu noteiktās stundās mēneša ietvaros.
Mana iebilde vairāk par apgalvojumu “bezlimits”, kaut pastāv ierobežojumi.
Bet tāpēc, jau ir “Bezgalīgs”, nevis “Bezlimits”
Vai Tu jūti atšķirību starp “bezgalīgs” un “bezlimits”? Es par apjomu, ne juridiskajām niansēm.
Un te tu jauc. Tu tagad raksti par internetu telefonaa. Ruuterii ir – bezgaliiga apjoma internets. :) peec pirmiem 100gb atruma ierobezhojums. Apjoms paliek bezgaliigs.
Es uzskatu, ka ātruma ierobežojums ir tāds, kas liedz izmantot internetu. 64KB/sec – aš kosmoss.
Bezgalīgs – lieto cik uziet, datu apjoms neizsmeļams
Bezlimita – nav nekādu ierobežojumu/limitu
Bet šie divi termini ir par mobilā interneta pieslēgumu datoram, planšetdatoram, rūterim vai citai datu iekārtai!
Bet, te – lasi kārtīgi, lēni un pareizi… Šajā rakstā tiek runāts par balss tarifu plānu, kam nav sakara Tevi pieminēto tarifu plānu, kam ir 100 GB lietošanas noteikumi.
Lai vai cik skaistos vārdos to mēģinātu ietērpt, pats fakts, ka griež nost pakalpojumu pie tik (relatīvi) zema sliekšņa operatoram nedara godu :) Īpaši, ja konkurenti dara savādāk.
Es runāju par Biti, kā kompāniju, ne tieši par te minētajiem balss tarifiem. Kur vēl to darīt, ja ne rakstā par Biti, kā mobīlo sakaru operatoru?
Redzi, ja lietojot šos divus vārdus, kas savā būtībā ir līdzvērtīgi, bet Bites-prāt, pilnīgi atšķirīgi, tad kur ir Bites solītais, ka viņi neizmanto nekādus slēptus neizprotamus nosacījumus savos līgumos vai noteikumos?
Es par to, ka te runa ir pa vienu, bet Tu bez jeb kāda sakarīga skaidrojuma troļļo komentārā par kaut kādu 100GB ierobežojumu?
Ienāk cilvēks no malas – skatās un uztver Tavu tekstu, kā tieši saistītu.. Tāpēc saku, ka nevajag jaukt vistas ar gaiļiem… Tā tāda TVNET komentdir*ēja metodoloģija… Kaut ko pateikt, it kā saitsītu, bet tai pat laikā pa visam pa citu tēmu!
Un, kur Bitei slēpti nosacījumi, gan vienā gan otrā gadījumā?
Gan pie balss plāniem, ko arī @Kristaps Skutelis:disqus minējis ir 3 GB un 30 dienu noteikumi, kā arī ja runa iet par datu pakalpojumu, tad kaut vai mājas lapā viss skaisti gaiši, bez mazāka fonta ir minēts
Tu pats pierādīji, ka man ļoti uzmanīgi jālasa, jo bezlimits atšķiras no bezgalības.
He, he..stundu jautājums un Tele2 paziņos, ka no vakardiesnas internets pieejams visā Eiropā :D
Tas būtu Tele2 stilā, jā :)
Kad Tele2 nomainīja tarifus, kāds sūdzējās, ka nevar mājaslapā atrast vecos tarifus, bet Bites mājaslapā vispār nekāda informācija par vecajiem tarifiem nav.
Aha. Lielisks PR darbs un tādas lietas vairs nav pārāk aktuālas :)
Toreiz taču tev bija aktuāli
Tele2 gadījumā tas ir aktuāli joprojām.
Priekšapmaksas kartes bitei ar vairs nav (mājaslapā).
Un ko viņi tagad piedāvās pensionāriem un bērniem, kuriem mobilos datus labāk vēl nedot lietot.
To pirmo tarifu ar 500 MB.
Kādi dati? Visās malās WiFi. Man šo mēnesi iztērēti 32MB datu :D
Bukletā vēl ir. Bite 1 (1.99 eiro sarunām un SMS Bite tīklā) un Bite 2 (3.99 eiro sarunām un SMS Bites, LMT, Tele2 un Lattelecom tīklos).
Pazvanot uz Biti, priekšapmaksas karti varot nopirkt, bet TIKAI Bites salonā. Pat Narvesenā nini.
It kā forši kā ir internets ārzemēs, bet no otras puses šis teikums neliekas vilinoš:
“Tik vien kā godīgas lietošanas politika, kas nosaka, ka ārzemēs nedēļā jāiekļaujas 3 GB datu apjomā un ceturkšņa laikā ārzemēs varam būt 30 dienas.”
Es protams pieņemu, ka kādam tie 3GB pietiek, bet realitātē ir tādā, ka vairums ir pieradis lietot viedtelefonā youtube un tie 3GB ātri vien aizies prom. Plus, zinot Biti – tad tie 3GB var būt vēl ar ātruma ierobežojumu ārzemēs. Īsuma, joprojām liekas ērtāk nopirkt priekšapmaksas karti tur pat ārzemēs priekš interneta.
Garākos braucienos noteikti var apsvērt vietējās SIM kartes sagādāšanu, bet pāris dienu izbraucienos tas ir lieks čakars un tāpēc šāds Bites pakalpojums man šķiet ļoti patīkams jaunums. Saproti, Bitei ļoti dārgi ir milzīgus datu apjomus šādi sponsorēt, tāpēc arī šādi, manuprāt, pieņemami limiti.
Es tev piekrītu, Kristap. Vienīgi manā lietošanas manierē, tas Bites datu apjoms galīgi neder – esmu pieradīs izvilkt MacBook Pro no somas un pieslēgties pie iPhone hotspota un darīt visu ko man sagribas – sākot ar youtube un beidzot ar torrentiem. Un kad es nonāku ārzemēs, es to nevaru darīt tagad bez papildus sim, bet ar Biti man tas datu plāns beigsies pēc kādam 2-3 stundām ārzemēs.
Un ar kuru citu operatoru Tu šobrīd ārzemēs vari viesabonēšanā lietot mobilo internetu neierobežotā apmērā? ;)
un vispār – grūti iedomāties vietu, kur tu izvelc datoru, pieslēdzies pie sava mobilā un … nav wifi. pa ielu tak neiesi ar datoru, ne? Pat Bosnijā katrā miestā vai ūķi, kafejnīcās, benzīntankos bija wifi. Trīs nedēļas pa kalniem – man interneta patēriņš mobiajā – nulle! Starp citu – es rietumeiropā ļoti uzmanītos ar torentiem publiskajos wifi tīklos.
Man publiski WiFi tīkli nepatīk, īpaši jau ārzemēs. Tad jau labāk darboties caur mobilo sakaru tīkliem.
publisks tīkls nekur nav labs. aizej ar savu datoru uz viesnīcu XXX, uztaisi hotspotu “hotelXXXfree” un tik gaidi upurus! domāju, ka šeit tas varētu būt ne mazāk bīstami kā ārzemēs.
b**, galvenais uzsvars tak bija uz macbook pro, ko piep****?
Nu ja, simtiem džeku ik dienas brauc uz ārzemēm, lai kačātu torentus svešā tīklā. Iesaku pamēģināt ko tādu Vācijā. Uzreiz paņems “aiz olām”.
Tā ir kaut kāda jauna kontrabandas forma? :)
Es arī lasu un nespēju saprast. Man nekad nav prātā ienācis ārzemēs no mobilā tīkla vilkt torentus :)
Ir cilvēki, kuri apzināti mēģina iesēsties ārzemēs. Jumts virs galvas, silti un ēdiens bļodā, un manipulējot ar liecībām, var ilgi vilkt izmeklēšanu un notiesāšanu.
Esmu vilcis gan vācijā viesnīcā gan austrijā, 0 problēmu, vakarā seriālus varēju paskatīties, protams ātrums 200-400kb/s, salīdzinot ar LV, likās lēns :)
Ārzemēs torenti – nunu. Silti iesaku mainīt paradumus.
tu brauc uz ārzemēm un tev ir tik garlaicīgi, ka vietās, kur nav wifi visu laiu jāskatās jūtūbs? šodien no atkarībām ir jāārstējas.
Tā kā es esmu pieradis ceļot ar auto spontāni, tad man patīk laiku nosist skatoties online seriālus telefonā vai datorā.
spontānais pasažieris? tad jau ahūni interesants ceļabiedrs esi. ceru, ka austiņas lieto un tās labi izolē skaņu. vai tomēr tos seriālus pie stūres?
Cik GB videeji izlieto parasts interneta lietotaajs nedeeljaa? Nu tie, kas ir absoluutais vairaakums? Sheit dazhi raksta par to, ka visur ir wifi un meenesii izlieto 32mb, bet tu saki, ka 3gb nedeeljaa buus maz. Wtf? 3gb tie nav 30mb. Un kaa bezmaksas iespeja izmantot – lielisks risinaajums, lai necakareties ar SIM karteem, arzemju numuriem utt
It kā uzrunā un tajā pašā laikā nē.. LMT mani tomēr notur ar cenu un zvanu pakalpojumu, kur es varu zvanīt kam/cik es gribu un nedomāt vai galā netrāpās csc telekom vai kāds vēl eksotisks zvērs :D Bet nu, es vēl padomāšu, tiesa no Bites attur daudz dzirdētas likstas ar viņu sakariem un vēl dažas lietas.
Kādas “dažas lietas”? :)
piemēram, spices bites salonā ir ļoti neglīta pārdevēja.
a, tu ej uz trubu salonu stumt šašņas ar pārdevēju?
jo smukāka pārdevēja, jo sliktākus lēmumus iepērkoties pieņem vīrieši ))
es šad tad nesu nodot vecos telefonus. un tad tas cirvis krīt diametrāli pretējā virzienā. nupat nesen sastūmu tā šašņas (lai kas tas arī nebūtu), ka pieņēma uz utilizāciju vecu s3neo un nepamanīja plaisu ekrānā = +36 rubļi 0 vietā. Tas gan nebija bitē, bet LMT
gan jau ka meitēnam skurbums pārgāja, kad boss atvilka rubuļus no algas un piekodināja, ka nākamreiz būs jāiet šašņenosca maizē hehe
ic ōōl figjure of spīč
ōl bat trū…džast biznis
vī ōl hav tu pei mōgidž…
Ja darbinieks iekārtas atpirkuma gadījumā kļūdās, neievēro kādu defektu un līdz ar to novērtē iekārtu par lielāku summu, par to no algas nenovelk ;) :true_story: Ak, jā, tas par LMT :D
no kolēģiem un cilvēkiem par Biti dzirdētas dažādas atsauksmes, pārsvarā gan sūdzības par sakariem, reizēm arī tā attieksme nav tik pūkaina kā paši reklamē, varbūt tie ir sīkumi, bet kaut kādu iespaidu par tēlu kopumā rada. Varbūt arī esmu iesīkstējis LMT klients un ieradums traucē kaut ko mainīt, jo iemesla mainīt arī īsti nav un līdz ar to maksāt dārgāk. :D
Palasīju komentārus par interneta apjomu un tad intereses pēc iegāju savā LMT profilā paskatīties cik tad es tos baitus patērēju. Kā rāda Mans LMT tad vidējais patēriņš mēnesī ir 32-36GB apmērā un sāku domāt kā es ko tik daudz varu apēst…
Bet nu jā. Dators mājās tiek atvērts retu reizi un viss notiek telefonā… Un tad nu sanāk ka 9.99+9.95 = 19.94 pret Bites -19.50 ir tas pats… Lai arī operatora maiņa nav šobrīd būtiska (darbs apmaksā) visu laiku dzīvoju ar domu, ka tur citur (TELE2 un BITE) dzīve ir krietni lētāka, bet izrādās, ka nav…
Ok, bet nets Eiropā gan ir priekšrocība, ko reti, bet varētu izmantot
Kaut kā īsti neredzu kā Ģimenes plāns te visā līmējas iekšā, jo mājas lapā par to ar vairs nekāda info nav…
Man patīk, ka viss strukturizēti un skaidri. Ekrāna apdrošināšana uber cool lieta, pats galvenais – neko nemaksā! Nez kadi apdrosinasanas guru sēž aiz šī dīla?
Cik sapratu no Bites teiktā, ka apdrošināšanas pakalpojumā noslēguši partnerības līgumu ar kādu ārvalstu uzņēmumu, kas šeit solās nodrošināt zvanu centru, kurjera un remonta pakalpojumus.
nu tā arī izskatās…savadak nereali pelnit ar sadu projektu, bet kopēja projekta visu ko var sadīlot
Šis nav peļņas avots. Drīzāk veids kā sevi padarīt pievilcīgu klientiem.
ja esi pievilcīgs klientam un vēl rentabls, tad daudz labāk nekā pievilcīgs un peļņu nesoša
Tarifa salikšanas iespēja tiešam ir lieliska – vienkārši izvēlies no piedāvātajiem.
Es domāju ka drīz Bite un Tele 2 cenas ziņā dadzīs LMT un atškirība būs ka LMT zvanu uz visiem tīkliem bet šie tikai uz populārākajiem!
Vēl jau vienīgā lieta, kur tele2 un bite ieliek lmt.. ir dati (izņemot neierobežoto plānu)
Izvēloties zvanus un datus bezlimita LMT ieliek Bitei un Tele2
tas jau ir tas, ko es minēju, bet viss, kas ir zem bezlimita ir diezgan padārgs un neizdevīgs.
Vakar ar viņiem sazvanījos par šo jauko pārmaiņu. Pirmkārt, nedaudz greiza komunikācija jau startā, jo nav saprotams, kas notiek ar esošajiem klientiem un viņu tarifu plāniem.Otrkārt, ne miņas ne ziņas par Deezer lietošanu, kas ir ļoti bēdīgi. Ar savu veco pērkona tarifa plānu es, pēc 12 mēn. termiņa, maksāju par Deezer Premium, taču, internets šī tarifu plāna ietvaros netika uzskaitīts Deezeram. Beigās man nepalika skaidrs, kas notiks ar manu tarifa plānu un, ja es šobrīd vēlos turpināt lietot Deezer, tad pilnīgi iespējams, ka vienā jaukā brīdī par to atkal tiks skaitīts trafiks. Treškārt, ir nedaudz žēl, ka viņi ir gājuši pakaļ savu konkurentu līdzībai. Viņi proklamē cilvēciskumu un visas savas iepriekšējās vērtības, taču nez kāpēc šobrīd Bite izskatās pēc zaļa LMT vai Tele2, kas, vismaz iepriekš, pretstatā Bitei, šķita kā divi milzīgi uzņēmumi, kas rauš naudu gan uz privātpersonām, gan juridskajām personām. Esmu par pārmaiņām un gatavs piemaksāt, ja es iegūsut papildus, bet šādi tiek vairāk ņemts, nekā dots, bet iepriekš bija otrādāk.
Šim ir papildinājums. Atbilde esot tāda, ka kamēr viens es neko nemainu, mans plāns un noteikumi nemainās. Respect!
Mani šīvasaras novērojumi par Biti. Pilsētās Bitei ir ok sakari. Tā kā piedalījos vienā spēlē, kur jāapmeklē 155 dažādas vietas pa visu Latviju, piedevām katrā vietā vajadzēja nolādēt/uzlādēt datus aptuveni 10..15 MB lielumā, tad nācās izbaudīt visus priekus, ko piedāvā šis operators. Gadījās punkti, kur patērēju vairāk par 20 min, lai uzlādētu 2..5MB bildīti.
Nezinu cik lielu detalizāciju tev vajadzēja, bet uzliekot kamerai izķirtspēju “web” (mazāku izmēru bildei, tātad), bildes izmērs būtu kilobaitos, nevis megapriekos.
Specifiska aplikācija, un nosūtītie dati tiek atzīti tikai izmantojot aplikāciju, kas bildējot neļaut veikt nekādus iestatījumus izmēram/lielumam.
Bitē ja ņem telefonu uz nomaksu obligāti piesaista jaunu nummuru.tātad cik telfoni tik nummuri!