Huawei šī gada laikā ir spējis pāriet no maz iekārojamu uz ļoti iekārojamu viedtālruņu ražotāja statusu. Veiksmes pamatā ir Huawei P9 viedtālruņu sērija, kas tapa sadarbībā ar Leica.
Huawei apgalvo, ka pārdoti jau 10 miljoni Huawei P9 un P9 Plus viedtālruņu. Vēl aprīlī, tikko pēc P9 iznākšanas, Huawei spējis pārdot 2.4 miljonus viedtālruņu. Kopumā Huawei šogad būs pārdevis 33.6 miljonus viedtālruņu, kas uzņēmumam ir 23% kāpums pret iepriekšējo gadu.
Nākamo gadu Huawei uzsāks ar Mate 9 tirdzniecību (spriežot pēc ziņām tīmeklī, Mate 9 jau būtu jābūt pieejamam Eiropā), kas arī varētu atnest kādus pārdošanas rekordus. Ar prognozēm jābūt uzmanīgam, jo vecākais Huawei P9 bija ar mērenu 5.2 collu ekrānu, kamēr jaunais Mate 9 – jau ar 5.9 collām, lielāku svaru un augstāku cenu.
Domāju, ka Mate 9 ies labi, ņemot vērā to, ka Mate sērijai, tāpat kā Note, ir sava atsevišķa auditorija, lielo ekrānu cienītāji, kuriem tās pašas P9 5,2 collas šķistu daudz par īsu.