“Meta” vadītājs Marks Zakerbergs paziņojis, ka “Instagram” drīzumā sāks testēt mākslīgā intelekta (MI) tērzēšanas robotus, kurus radījuši paši lietotāji – satura veidotāji un uzņēmumi. Protams, kā jau viss ar MI radīts saturs, arī šie čatboti tiks pie atbilstošām etiķetēm.
Zakerbergs atzīmējis, ka šie čatboti sākotnēji tiks izmēģināti un agrīni palaisti ASV. Taču jau nākamajās nedēļās plašāks “Instagram” lietotāju skaits varēs redzēt un mijiedarboties ar savu iecienītāko satura veidotāju un uzņēmumu radītājiem, kā arī uz interesēm balstītiem MI tērzēšanas robotiem. “Meta” vadītājs informējis, ka sākotnēji šie čatboti galvenokārt būs sastopami ziņapmaiņas sadaļā.
Runājot par to, kāpēc radīt MI čatbotu, Zakerbergs norādīja uz satura veidotājiem, kā arī uzņēmumiem, kuri ar šiem robotiem varēs labāk mijiedarboties ar savu kopienu un piesaistīt klientus. Ar pašradītu MI čatbotu palīdzību iespējams atraktīvākā veidā komunicēt ar pircējiem un faniem.
Pirmo MI čatbotu radīšanā “Meta” sadarbojusies ar 50 satura veidotājiem un dažiem “Instagram” lietotājiem. Jauno funkcionalitāti paredzēts pilnībā izlaist līdz augustam. Pirmo reizi par šādu iespēju “Meta” paziņoja pērn septembrī.