Kā ziņo izdevums Wall Street Journal, kompānija Microsoft investējusi ģeosociālajā servisā Foursquare 15 miljonus dolāru. Šī summa būs kā papildinājums, pagājušajā gada investētajiem 35 miljoniem, un kopējais naudas apjoms būs sasniedzis 50 miljonus dolāru. Rezultātā kompānija Microsoft saņems lielāku informāciju, par Foursquare servisa savāktajiem datiem, un varēs to izmantot savā meklēšanas rīkā Bing, kā arī Windows 8 un Windows Phone operētājsitēmās. Projekta būtība ir tā, ka Microsoft izmantojot API Foursquare saņems datu apjomu, kurš būs lielāks, kā citiem tirgus dalībniekiem. Līdz ar to Foursquare kontekstuālie dati parādīsies ne tikai Microsoft karšu servisos, bet arī meklētājos, mobilajā operētājsitēmā, u.c.
Darījuma rezultātā par ieguvējiem būs uzskatāmas abas kompānijas. Foursquare varēs palielināt savu lietotāju skaitu un paplašināt darbības lauku, bet Microsoft saviem lietotājiem piedāvās aktuālu un atbilstošu informāciju, par viņus interesējošām lietām. Un ak jā, arī personificētu reklāmu. Kā rezultātā arī Microsoft servisi un reklāmas kļūs sociālas un adresētas konkrētam lietotājam.
Tiešām gribētu zināt KUR var iegrūst 50 miljonus parasta gps based aplikācija..