Reklāma

Serviss Foursquare iegūs dziļāku integrāciju ar Bing, Windows 8 un Windows Phone

Jaunākie raksti

ASUS ROG Chakram X spēlēm paredzētās bezvadu peles apskats

ASUS tikai vasaras sākumā izziņoja ROG Chakram X spēlēm paredzēto bezvadu peli un nu tā nonākusi jau pie mums...

Huawei Watch D Eiropā nonāks oktobra vidū

Huawei Watch D nav nekāds jaunums, tas tika izziņots vēl 2021. gada decembrī, bet Ķīnā to varēja sākt iegādāties...

Tesla attīsta paši savu elektroauto diagnostikas sistēmu

Elektroauto ražotājs Tesla attīstot pats savu elektroauto diagnostikas un kļūdu noteikšanas sistēmu, kas iecerēta kā alternatīva šobrīd populārajai OBD...

Kimai Kardašjanai “Instagram” kriptoaktīvu reklamēšana izmaksājusi vairāk nekā miljonu dolāru

Sabiedrības dāma Kima Kardašjana kā jau daudzi populāri cilvēki un influenceri aktīvi lieto sociālos tīklus, audzējot sekotāju skaitu un...

Yamaha izziņo divus jaunus elektriskos kalnu divriteņus

Zīmols Yamaha izlaidis divus jaunus elektrisko kalnu velosipēdu modeļus, papildinot esošo sēriju ar augstākās raudzes modeļiem, kas tieši paredzēti...

Kā ziņo izdevums Wall Street Journal, kompānija Microsoft investējusi ģeosociālajā servisā Foursquare 15 miljonus dolāru. Šī summa būs kā papildinājums, pagājušajā gada investētajiem 35 miljoniem, un kopējais naudas apjoms būs sasniedzis 50 miljonus dolāru. Rezultātā kompānija Microsoft saņems lielāku informāciju, par Foursquare servisa savāktajiem datiem, un varēs to izmantot savā meklēšanas rīkā Bing, kā arī Windows 8 un Windows Phone operētājsitēmās. Projekta būtība ir tā, ka Microsoft izmantojot API Foursquare saņems datu apjomu, kurš būs lielāks, kā citiem tirgus dalībniekiem. Līdz ar to Foursquare kontekstuālie dati parādīsies ne tikai Microsoft karšu servisos, bet arī meklētājos, mobilajā operētājsitēmā, u.c.

Darījuma rezultātā par ieguvējiem būs uzskatāmas abas kompānijas. Foursquare varēs palielināt savu lietotāju skaitu un paplašināt darbības lauku, bet Microsoft saviem lietotājiem piedāvās aktuālu un atbilstošu informāciju, par viņus interesējošām lietām. Un ak jā, arī personificētu reklāmu. Kā rezultātā arī Microsoft servisi un reklāmas kļūs sociālas un adresētas konkrētam lietotājam.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
05.02.2014 18:30

Tiešām gribētu zināt KUR var iegrūst 50 miljonus parasta gps based aplikācija..

Reklāma