Reklāma

Serviss Foursquare iegūs dziļāku integrāciju ar Bing, Windows 8 un Windows Phone

Jaunākie raksti

“Prodrive” gatavo uzlabotu Subaru Impreza 22B versiju

Subaru Impreza 22B ir viens no vislabāk zināmajiem ielas auto, kura saknes ļoti dziļi sniedzās rallijā. Lielbritānijā bāzētais sporta...

Apple varētu iegādāties Electronic Arts videospēļu izstrādātāju

Aktīvākie videospēļu entuziasti un Apple fani gan jau būs pamanījuši, ka tīmeklī pieejamas dažādas ziņas par Apple vēlmi iegādāties...

Sievietes avatars “Meta” VR platformā piedzīvojis seksuālu uzmākšanos

Reālā pasaule nav droša, taču virtuālā - ne tik. Attīstoties metaversam, paredzams, ka arī šajā telpā dalībnieki līdz galam...

“Walmart” krietni izvērš preču piegādes ar droniem

Preču piegādes lēnām, bet mērķtiecīgi pārņem roboti un droni. Tas īpaši novērojams ASV, kur mazumtirdzniecības gigants "Walmart" kopš pērnā...

Jauno Harley-Davidson elektrisko moci pilnībā iztirgo 18 minūšu laikā

Motociklu ražotāja Harley-Davidson elektriskais apakšzīmols LiveWire nesen prezentēja otro elektriskā motocikla modeli, kas ir mazāks un lētāks nekā pirmais...

Kā ziņo izdevums Wall Street Journal, kompānija Microsoft investējusi ģeosociālajā servisā Foursquare 15 miljonus dolāru. Šī summa būs kā papildinājums, pagājušajā gada investētajiem 35 miljoniem, un kopējais naudas apjoms būs sasniedzis 50 miljonus dolāru. Rezultātā kompānija Microsoft saņems lielāku informāciju, par Foursquare servisa savāktajiem datiem, un varēs to izmantot savā meklēšanas rīkā Bing, kā arī Windows 8 un Windows Phone operētājsitēmās. Projekta būtība ir tā, ka Microsoft izmantojot API Foursquare saņems datu apjomu, kurš būs lielāks, kā citiem tirgus dalībniekiem. Līdz ar to Foursquare kontekstuālie dati parādīsies ne tikai Microsoft karšu servisos, bet arī meklētājos, mobilajā operētājsitēmā, u.c.

Darījuma rezultātā par ieguvējiem būs uzskatāmas abas kompānijas. Foursquare varēs palielināt savu lietotāju skaitu un paplašināt darbības lauku, bet Microsoft saviem lietotājiem piedāvās aktuālu un atbilstošu informāciju, par viņus interesējošām lietām. Un ak jā, arī personificētu reklāmu. Kā rezultātā arī Microsoft servisi un reklāmas kļūs sociālas un adresētas konkrētam lietotājam.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
05.02.2014 18:30

Tiešām gribētu zināt KUR var iegrūst 50 miljonus parasta gps based aplikācija..

Reklāma