Reklāma

Serviss Foursquare iegūs dziļāku integrāciju ar Bing, Windows 8 un Windows Phone

Jaunākie raksti

Motorola viedtālrunis varētu būt pirmais, kas būs aprīkots ar 200MP izškirtspējas kameru

Septembra sākumā Samsung izziņoja pirmo 200MP izšķirtspējas viedtālruņu kameru ISOCELL HP1. Ir parādījusies informācija, ka tieši Motorola radīts viedtālrunis...

Mazda: Elektroauto un sintētiskajām degvielām ir vieta nākotnē

Mazda Eiropas pētījumu un izpētes nodaļas direktors Kristiāns Šulce norādījis, ka ka sintētiskajām jeb e-degvielām nākotnē ir vieta līdzās...

Indijas valdība gatavojas aizliegt privātās kriptovalūtas un ieviest savu digitālo valūtu

Šķiet, ka Indija vēlas sekot Ķīnas piemēram un arī aizliegt kriptovalūtas. Taču ar dažiem izņēmumiem. Piemēram, Indija apsver ļaut...

Vācijas jaunā valdība vēlas līdz 2030. gadam pārtraukt ogļu izmantošanu

Pirms pāris dienām tika panākta vienošanās par Vācijas jauno valdību, un, šķiet, ka pie vadības grožiem atradīsies cilvēki, kuri...

Apple iPad 10.2 (2021) planšetdatora apskats

Šī gada rudens mums atkal atnesa jau diezgan pierastus jaunumus no Apple, un 14. septembrī, reizē ar jaunāko iPhone...

Kā ziņo izdevums Wall Street Journal, kompānija Microsoft investējusi ģeosociālajā servisā Foursquare 15 miljonus dolāru. Šī summa būs kā papildinājums, pagājušajā gada investētajiem 35 miljoniem, un kopējais naudas apjoms būs sasniedzis 50 miljonus dolāru. Rezultātā kompānija Microsoft saņems lielāku informāciju, par Foursquare servisa savāktajiem datiem, un varēs to izmantot savā meklēšanas rīkā Bing, kā arī Windows 8 un Windows Phone operētājsitēmās. Projekta būtība ir tā, ka Microsoft izmantojot API Foursquare saņems datu apjomu, kurš būs lielāks, kā citiem tirgus dalībniekiem. Līdz ar to Foursquare kontekstuālie dati parādīsies ne tikai Microsoft karšu servisos, bet arī meklētājos, mobilajā operētājsitēmā, u.c.

Darījuma rezultātā par ieguvējiem būs uzskatāmas abas kompānijas. Foursquare varēs palielināt savu lietotāju skaitu un paplašināt darbības lauku, bet Microsoft saviem lietotājiem piedāvās aktuālu un atbilstošu informāciju, par viņus interesējošām lietām. Un ak jā, arī personificētu reklāmu. Kā rezultātā arī Microsoft servisi un reklāmas kļūs sociālas un adresētas konkrētam lietotājam.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Tiešām gribētu zināt KUR var iegrūst 50 miljonus parasta gps based aplikācija..

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: