Kā ziņo izdevums Wall Street Journal, kompānija Microsoft investējusi ģeosociālajā servisā Foursquare 15 miljonus dolāru. Šī summa būs kā papildinājums, pagājušajā gada investētajiem 35 miljoniem, un kopējais naudas apjoms būs sasniedzis 50 miljonus dolāru. Rezultātā kompānija Microsoft saņems lielāku informāciju, par Foursquare servisa savāktajiem datiem, un varēs to izmantot savā meklēšanas rīkā Bing, kā arī Windows 8 un Windows Phone operētājsitēmās. Projekta būtība ir tā, ka Microsoft izmantojot API Foursquare saņems datu apjomu, kurš būs lielāks, kā citiem tirgus dalībniekiem. Līdz ar to Foursquare kontekstuālie dati parādīsies ne tikai Microsoft karšu servisos, bet arī meklētājos, mobilajā operētājsitēmā, u.c.

Darījuma rezultātā par ieguvējiem būs uzskatāmas abas kompānijas. Foursquare varēs palielināt savu lietotāju skaitu un paplašināt darbības lauku, bet Microsoft saviem lietotājiem piedāvās aktuālu un atbilstošu informāciju, par viņus interesējošām lietām. Un ak jā, arī personificētu reklāmu. Kā rezultātā arī Microsoft servisi un reklāmas kļūs sociālas un adresētas konkrētam lietotājam.

Reklāma

1
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
fgfg Recent comment authors
  Paziņot par jaunumiem  
jaunākie vecākie novērtētākie
Paziņot par
fgfg
Viesis
fgfg

Tiešām gribētu zināt KUR var iegrūst 50 miljonus parasta gps based aplikācija..