Apple AirTags mazās izsekošanas ripiņas ir lielisks veids, kā atrast dažādas paša un citu nozaudētas lietas. Bet Lufthansa nu it nemaz nav mierā ar to, ka cilvēki redz lidsabiedrības haosu ar bagāžu. Te gan jānorāda, ka bagāžas pārvietošanu no nodošanas punkta uz lidmašīnu uzņemas lidostas, nevis tieši pašas lidsabiedrības.
Tas gan nav bijis šķērslis, lai Lufthansa aizliegtu Apple AirTags izmantošanu nododamajā bagāžā. Tiek uzskatīts, ka šis Lufthansa solis sperts pēc tam, kad vasarā bija milzīgas problēmas ar nododamās bagāžas atrašanu daudzās lidostās.
Lufthansa norāda, ka arī nododamajā bagāžā pārraidošām ierīcēm jābūt izslēgtām. Šis gan vairāk attiecas uz viedtālruņiem un planšetdatoriem, kamēr Apple AirTags darbība ir drīzāk pielīdzināma Bluetooth austiņām, nevis telefonam zvanu un datu pārraides režīmā.
[Papildināts] Lufthansa atsaucas uz likumiem, kas liek bagāžā nododamās ierīces izslēgt pavisam. Bet tas ir sava veida caurums likumā, kas drīzāk bijis aktuāls laikos, kad bija jaudīgi GSM vai pat NMT telefoni, nevis Apple AirTags, kas sūta salīdzinoši ļoti vāju Bluetooth signālu ik pa laikam. Teorētiski Lufthansa varētu būt taisnība, bet vienlaikus tas neko labu neliecina par Lufthansa klientu apkalpošanu un bagāžas apkalpošanu.
@lufthansa just travelled ATH-MUC-CDG Business Class with 2h30 transit. Somehow you’ve lost my bag in between?! Apparently your team can’t find it (your system is down I’m told)! @Apple AirTag says it’s in Toulouse!! Can I please get my bag back before you send it somewhere else? pic.twitter.com/QxwFooJDRl
— KeepOnDiscovering (@mallo75004) August 30, 2021
[Vēl papildināts] Laikam tomēr aviokompānijai vairs nav pretenziju pret AirTags un tos var ievietot nododamajā bagāžā.
Youtube bija daži video par līdzīgām situācijām ar kurjerdienestiem. Tur gan reizēm blogeris izprovocēja situāciju, mēģinot sūtīt paciņu uz kādu problemātisku adresi (piemēram, Ziemeļkoreju), taču rezultāts bija līdzīgs – pateicoties AirTag, cilvēks zina, ka sūtījums atrodas konkrētā kurjerdienesta noliktavā, bet dienests atrakstās ar “mēs veicām izmeklēšanu un neatradām”.
Nav brīnums, ka viņi pazaudēja Skytrax 5 zvaigzni. Aizbildināties ar likumu par elektroierīcēm nododamajā bagāžā un nobanot AirTag, lai noslēptu bagāžas pazaudēšanu ir diezgan zemiski.
Tad jau lai uzreiz papildina sarakstu ar Tile, Cube Chipolo.
Sviests. Savas neizdarības slēpšana aiz matiem pievelkot likumu.
kā viņi realizē šo aizliegumu? Ar kādu iekārtu pārbauda, ka somā ir airtags un kā pārbauda tā stāvokli?
ar frekvenču skaneri
Pēc ierakstiem twiterī – ja sūdzies par bagāžu twiterī minot ka zini atrašanās vietu – skaidrs ka pārkāpi noteikumus :D
Vienvārdsakot, tev nav tiesības zināt, kur ir tavas mantas, un ko mēs ar tām darām. Tev nav tiesības zināt vai darbinieki šmarī pa taviem koferiem, un rauj nāsī visu, kas jamiem derīgs liekas. Iztiksi bez savām mantām, ja darbinieku paviršās darbības dēļ tavs koferīts noklīdīs kaut kur, ja darboņi uzmetot aci atradīs, tad tev paveiksies.
Bagāžu un visu vērtīgo tajā vajag apdrošināt, nevis spēlēt Šerloku Holmsu. Apdrošinātāji vērsīsies ar regresu pie pārvadātājiem un tie paši būs motivēti uzlabot procesus un apmācīt personālu.
ir daudzas lietas, kuru vērtība īpašniekam daudzkārt pārsniedz apdrošinātāju noteikto vērtību.
Papildiniet vēlreiz – tomēr atļaus AirTagus:
Paldies, raksts papildināts.