Ķīniešu elektroauto ražotājs “NIO” apstiprinājis, ka nākamā gada beigās Vācijā ieradīsies “ET7” elektriskais sedans, kas iezīmēs autoražotāja pilnvērtīgu ienākšanu Eiropas tirgū. Uzreiz pēc tam sekos “ES8” krosovers, uzņēmumam izskatot iespējas mašīnas salikt tepat uz vietas Eiropā, sadarbojoties ar kādu no vietējiem autoražotājiem.
“ES8” jau šobrīd tiek pārdots elektroauto paradīzē Norvēģijā, kur ķīniešu uzņēmums uzsāka savu starptautisko paplašināšanos. Ņemot vērā elektroauto pārdošanas apjomus šajā valstī, tas, protams, ir pilnīgi loģisks lēmums.
“ET7” sedans tiek uzskatīts par “Tesla Model S” konkurentu – ražotājs ziņo, ka tas ar vienu uzlādi var nobraukt vairāk nekā 1000 kilometrus (ķīniešu NEDC ciklā). Auto aprīkots ar 150kWh bateriju un diviem elektriskajiem motoriem, kas ražo 650 zirgspēku jaudu. Mašīna aprīkota ar daudzām advancētām braukšanas palīgsistēmām, kas pēc ražotāja teiktā tai ļauj pārvietoties autonomi.
Rūpnīcā Ķīnā jau uzsākta izmēģinājuma ražošana, bet ražotājs redz lielu pieprasījumu Eiropā, jo īpaši Vācijā, tāpēc lemts sākt mašīnu piedāvāt arī mūsu pasaules daļā. Kompānijas vadītājs Viljams Lī norāda, ka varētu tikt izskatīta iespēja sadarboties ar šeit esošajiem autoražotājiem, kopīgi ražojot mašīnas.
Šis protams ir jautri: “uzņēmumam izskatot iespējas mašīnas salikt tepat uz vietas Eiropā, sadarbojoties ar kādu no vietējiem autoražotājiem”.
Hei, BMW, varbūt varat saskrūvēt mūsu auto? Varēsiet arī tirgot tos, jo jums ir pārdošanas tīkls Eiropā, arī servisi, kur jūs drīkstēsiet tos salabot.
ja kādai no rūpnīcām nav noslodzes, kāda, domā, būs atbilde?
Ņemot vērā ka ir pusvadītāju deficīts, patlaban noslodze tiešām nav maksimāla. Bet vai esi redzējis kādas specializētas iekārtas tiek lietotas, lai samontētu konkrēto auto? Šaubos, vai ir tik vienkārši pārkārtot ražošanu.
Vienīgā izeja: nopirkt kādu ražotāju. Te tikai viena bēda – visi jau sapirkti un kļuvuši lieli.
Paga, paga a kurš nopirka Volvo? 😏
Cits ķīnietis.
Ja jau ķīniešu mašīnas liek kopā Krievijā un Baltkrievijā, tad arī ES atradīs kādu, kas tās liks kopā!
Jā, tad mums tāds ir (bija) – RAF :)
Es par to ka Eiropā nav palikuši mazie, neatkarīgie ražotāji.
Nu ir daži mazie, kam nekaitētu naudas piešprice – Rimac, Einride, Piëch, gan jau vēl ir kādi.
Rimac izveidoja šogad kopuzņēmumu ar Bugatti un Porsche. Nauda viņiem jau tagad ir. Savādāk nevarētu 55% no Bugatti iegādāties un Porsche ir 24% no Rimac.
es ne par tik vienkāršotu noslodzi. ja vesela montāžas līnija brīva, t.i., var ilgtermiņā izīrēt?
Zinot ķīniešus, reālais nobraukums būs 2x mazāks kā likts.
Pat ja tas būs 2x mazāks un tikai 500 km, tas tāpat būs vairāk, kā piedāvā lielākā daļa ES ražotāju!
kāpēc tikai viens svešvārds – advancēts? Ir taču vēl tik daudz iespēju aizvietot arī citus vārdus :)
Ir vairāk par vienu. Meklē vēl!
Iedomājieties kādas iespējas būs policijai pārņemt kontrolē elektroauto. Bēgošs alkoholiķis, viens klikšķis un mašīna ir apstādināta. Ātruma pārsniegšanas vēsture, kā uz delnas. Lai gan pēdējo 8 gadu ražotajiem iekšdedzes autiņiem datu vākšanas čips jau ir iešūts sistēmā. Paturpinot iespējas, pie stūres nevēlama persona augstām amatperonām, klikšķis un mašīna apstājās uz sliedēm. Nelaimes gadījums.