Web Analytics
More
    Reklāma

    “NIO” nākamgad plāno pilnvērtīgi ienākt Eiropas tirgū

    Jaunākie raksti

    Ķīniešu elektroauto ražotājs “NIO” apstiprinājis, ka nākamā gada beigās Vācijā ieradīsies “ET7” elektriskais sedans, kas iezīmēs autoražotāja pilnvērtīgu ienākšanu Eiropas tirgū. Uzreiz pēc tam sekos “ES8” krosovers, uzņēmumam izskatot iespējas mašīnas salikt tepat uz vietas Eiropā, sadarbojoties ar kādu no vietējiem autoražotājiem.

    “ES8” jau šobrīd tiek pārdots elektroauto paradīzē Norvēģijā, kur ķīniešu uzņēmums uzsāka savu starptautisko paplašināšanos. Ņemot vērā elektroauto pārdošanas apjomus šajā valstī, tas, protams, ir pilnīgi loģisks lēmums.

    “ET7” sedans tiek uzskatīts par “Tesla Model S” konkurentu – ražotājs ziņo, ka tas ar vienu uzlādi var nobraukt vairāk nekā 1000 kilometrus (ķīniešu NEDC ciklā). Auto aprīkots ar 150kWh bateriju un diviem elektriskajiem motoriem, kas ražo 650 zirgspēku jaudu. Mašīna aprīkota ar daudzām advancētām braukšanas palīgsistēmām, kas pēc ražotāja teiktā tai ļauj pārvietoties autonomi.

    Rūpnīcā Ķīnā jau uzsākta izmēģinājuma ražošana, bet ražotājs redz lielu pieprasījumu Eiropā, jo īpaši Vācijā, tāpēc lemts sākt mašīnu piedāvāt arī mūsu pasaules daļā. Kompānijas vadītājs Viljams Lī norāda, ka varētu tikt izskatīta iespēja sadarboties ar šeit esošajiem autoražotājiem, kopīgi ražojot mašīnas.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    15 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Elektriķis
    19.09.2021 18:15

    Šis protams ir jautri: “uzņēmumam izskatot iespējas mašīnas salikt tepat uz vietas Eiropā, sadarbojoties ar kādu no vietējiem autoražotājiem”.
    Hei, BMW, varbūt varat saskrūvēt mūsu auto? Varēsiet arī tirgot tos, jo jums ir pārdošanas tīkls Eiropā, arī servisi, kur jūs drīkstēsiet tos salabot.

    digitalk
    19.09.2021 19:56
    Reply to  Elektriķis

    ja kādai no rūpnīcām nav noslodzes, kāda, domā, būs atbilde?

    Elektriķis
    19.09.2021 20:07
    Reply to  digitalk

    Ņemot vērā ka ir pusvadītāju deficīts, patlaban noslodze tiešām nav maksimāla. Bet vai esi redzējis kādas specializētas iekārtas tiek lietotas, lai samontētu konkrēto auto? Šaubos, vai ir tik vienkārši pārkārtot ražošanu.
    Vienīgā izeja: nopirkt kādu ražotāju. Te tikai viena bēda – visi jau sapirkti un kļuvuši lieli.

    Mers
    19.09.2021 23:31
    Reply to  Elektriķis

    Paga, paga a kurš nopirka Volvo? 😏

    Elektriķis
    20.09.2021 08:45
    Reply to  Mers

    Cits ķīnietis.

    Skābene
    20.09.2021 08:32
    Reply to  Elektriķis

    Ja jau ķīniešu mašīnas liek kopā Krievijā un Baltkrievijā, tad arī ES atradīs kādu, kas tās liks kopā!

    Elektriķis
    20.09.2021 08:50
    Reply to  Skābene

    Jā, tad mums tāds ir (bija) – RAF :)
    Es par to ka Eiropā nav palikuši mazie, neatkarīgie ražotāji.

    Skabene
    20.09.2021 09:46
    Reply to  Elektriķis

    Nu ir daži mazie, kam nekaitētu naudas piešprice – Rimac, Einride, Piëch, gan jau vēl ir kādi.

    Name*
    20.09.2021 10:28
    Reply to  Skabene

    Rimac izveidoja šogad kopuzņēmumu ar Bugatti un Porsche. Nauda viņiem jau tagad ir. Savādāk nevarētu 55% no Bugatti iegādāties un Porsche ir 24% no Rimac.

    digitalk
    20.09.2021 11:17
    Reply to  Elektriķis

    es ne par tik vienkāršotu noslodzi. ja vesela montāžas līnija brīva, t.i., var ilgtermiņā izīrēt?

    Buda
    19.09.2021 19:05

    Zinot ķīniešus, reālais nobraukums būs 2x mazāks kā likts.

    Skābene
    20.09.2021 08:33
    Reply to  Buda

    Pat ja tas būs 2x mazāks un tikai 500 km, tas tāpat būs vairāk, kā piedāvā lielākā daļa ES ražotāju!

    Normunds
    20.09.2021 09:13

    kāpēc tikai viens svešvārds – advancēts? Ir taču vēl tik daudz iespēju aizvietot arī citus vārdus :)

    Čiekurs
    20.09.2021 09:34
    Reply to  Normunds

    Ir vairāk par vienu. Meklē vēl!

    scripted
    20.09.2021 14:24

    Iedomājieties kādas iespējas būs policijai pārņemt kontrolē elektroauto. Bēgošs alkoholiķis, viens klikšķis un mašīna ir apstādināta. Ātruma pārsniegšanas vēsture, kā uz delnas. Lai gan pēdējo 8 gadu ražotajiem iekšdedzes autiņiem datu vākšanas čips jau ir iešūts sistēmā. Paturpinot iespējas, pie stūres nevēlama persona augstām amatperonām, klikšķis un mašīna apstājās uz sliedēm. Nelaimes gadījums.

    Reklāma